رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الثامن عشر 18 بقلم ملكة زماني


 رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الثامن عشر 18 بقلم ملكة زماني


 #معشوقتي_الصغيره 

#البارت_الثامن_عشر 

#بقلم_ملكه_زمااني


بعد مرور يومين 

معتز الجميل عامله ايه النهارده ل

مار وديت وشها النحيه التانيه 

معتز لسه زعلانه منى

 لمار اهه 

معتز طب منتي عارفه انو غصب عني ده شغلي اعمل ايه لمار حضنته بدموع انا خايفه عليك اووي

 معتز غمض عينه مش هطول عليكي

 لمار اوعدني انك هترجع كويس 

معتز اوعدك

 وقام حضر نفسه عشان يطلع المامؤريه الجديده 

معتز حضنها جامد اشوف وشك بخير

 لمار وهي مسكه نفسها بل عافيه عشان متعيطش تروح وترجع بالسلامة

 معتز خرج هو مش عايز يسبها 

هو دخل عند امه اشوف وشك بخير ياست الكل

 صفاء بخوف بلاش يابني انا قلبي مش مستريح

 معتز باس ايديها متخفيش عليا وسبها وخرج






 دخل عند ندى

 ندى تروح وترجع بالسلامة

 معتز قرب منها ومسكها من شعرها لمار لو حصلها حاجه مش هيكفيني فيكي حياتك سمعه

 ندى سيب شعري انا معملتش حاجه 

معتز مسكها اكتر وندى تصوت اههه عليا يابنت الكلب 🐕

ده اخر تحذير ليكي سمعه 

ندى بعياط حاضر سيب شعري 

معتز بعد عنها وبصلها بغضب وخرج

 قابل محمد

 معتز مش هوصيك عليهم 

محمد حضنه متخفش فعنيا 

بعد مرور 3 ايام 

 حور دخلت البيت بقلق مفيش اي معلومه عنهم 

صفاء بخوف شديد لاء

 لمار قعده هتموت من الخوف خصوصا ان عده 3 ايام من غير حس ولا خبر

  لمار عيطيت يارب

 صفاء اهدي يا لمار عشان الي في بطنك

 حور حضنتها بعياط انشاء الله خير


 تلفون زين رن 

زين الوو اسيل بعياط دكتور زين

 زين قام وقف بخوف مالك ياسيل 

اسيل ممكن تيجي الكليه بتعتي لو سمحت

 زين حاضر مسافت السكه هكون عندك وخرج جري 


اسيل وقفه بتعيط وعميد الجامعه قدمها ونور وقفها حضنها وفي بنت وقفه بتبص علي اسيل بشر

 زين دخل اتلقه اسيل ميته من العياط

 زين قرب منها بقلق اسيل مالك اي الي حصل 

البنت الي حصل ان الهانم سرقت السلسلة بتعتي 

اسيل بعياط محصلش والله العظيم محصل انا مش عارفه اي الي جبها عندي في الشنطه 

معيد الجامعه اخرصي يا حراميه

 زين بزعيق انت الي تخرص خالص كلمه كمان وعتبر نفسك مرفوض من هنا

 المعيد وانت تبق مين انشاء الله

 زين قعد بغرور انا الدكتور زين الالفي صاحب مجموعات مستشفيات الالفي

 المعيد بخوف اهلا زين باشا نورت الجامعه كلها 

زين بص علي البنت وانتي اش عرفك انو هي الي سرقت فتشتي المدرج كله 

البنت بخوف هاا لا فتشت الصف بتعها بس ولقيتها معها 

زين قام وقف تمام

 اسيل زين والله انا مختش حاجه

 زين بصلها بحنيه متخفيش وبعدين كمل بهدوء عايز اشوف كاميرات المراقبة

 البنت ظهر عليها التوتر ها مفيش داعي انا خلاص لقيته

 زين مش بتعتك دي

 المعيد اتفضل معايا 


واحد داخل ده بيت المقدم معتز الانصاري

 لمار قامت بخوف اهه الشرطي البقيه في حيتكم 

صفاء صوتت

 لمار اكيد في حاجه غلط معتز عايش

 الشرطي تقدري تيجي معايا تتعرفي علي الجثة

 حور طب و مراد

 الشرطي معنديش معلومه بعد اذنكم ومشي 


صفاء راحت هي وحور ولمار ومحمد المستشفى 

محمد دخل الاوضه ولمار مشيه مش شايفه قدمها وقفت علي باب الاوضه محمد بيرفع الغطه براحه و عياط 

لمار مقدرتش تستحمل وقعت اغم عليها


 زين شافت الكاميرات اتلقه البنت هي الي حطيت لي اسيل السلسلة في الشطنه 

اسيل بصت لي البنت بصدمه

 زين بهدوء بص علي العميد اظن كل حاجه بانت هتعمل ايه العميد همنعها من دخول الامتحانات

 زين تؤتؤ هتاخد فصل من الجامعه خالص

 البنت بعياط لاء عشان خاطري متعملش كده مستقبلي هيضيع

 اسيل بزعيق وانا مكنش مستقبلي هيضيع ظلم راحت ضربتها بي القلم لي عملتي كده 

البنت عشان انتي شاطره وانا لا وكل الدكاترة بيحبوكي العميد خلص الكلام انتي مرفوده من هنا 

البنت بصت علي اسيل بغل اقسم بالله مهسيبك وخرجت






 لمار فاقت علي ايد بتحسس علي شعرها  لمار قامت بفرحه معتز انت عايش مش بحلم صح وحضنته جامد

 معتز اتالم عشان متصاب

 لمار بخوف معتز انتت متصاب

 معتز متخفيش  انا زي القرد اهو وبعدين كمل بمشاكسه بق بزمه مش عيب تبق مرات المقدم معتز الانصاري تكون قلبها ضعيف كده 

الدكتور ممنوع البيات هنا الكل يتفضل يروح 

لمار لا انا هبات مع معتز

 الدكتور بس

 معتز شورله يسكت 

الدكتور بقله حيله ماشي

 صفاء الحمدلله يارب انا قلبي كان هقف 

محمد يلا يا ماما وبكرا انشاء الله هنبق نيجي

 وخدها ومشي

 معتز خد لمار في حضنه من التعب نام 


 اسيل خرجت مع زين بجد مش عارفه اشكرك ازاي

 زين بابتسامة علي ايه انتي مش عارفه غلوتك عندي

 اسيل بصت في عينه جامد هو فضل باصص ليها 

نور احمم الاتنين فاقو

 اسيل بكسوف احمم طب امشي انا بق

 زين تعالي اوصلك

 اسيل لا شكرا كفايه تعبتك معايا 

زين عيب لما تقولي كده اركبي وبص على نور اركبي انتي كمان 

نور معفيه انا المرادي اخويا جاي يخدني 

زين تمام وركب  هو واسيل ومشي 


يتبع.... 


             الفصل التاسع عشر من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا  

تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا
تعليقات



×