رواية معشوقتي الصغيرة الفصل السابع عشر 17 بقلم ملكة زماني


 رواية معشوقتي الصغيرة الفصل السابع عشر 17 بقلم ملكة زماني


#معشوقتي_الصغيره 

#البارت_السابع_عشر 

#بقلم_ملكه_زمااني


معتز لمار حبيبتي ردي عليا لمار ياروحي فوقي وعمال يغسل وشها وبردو مش بتفوق شلها ونزل بيها 

صفاء قامت جري ملها لمار 

معتز شكلها اتسممت 

صفاء بخضه يلهوي بسرعه علي المستشفى 


معتز وهو في الطريق رن علي زين معتز الوو زين لمار شربت لبن بايظ واغم عليها 

زين قام وقف بخوف معتز جبها بسرعه ده خطر على الجنين معتز زود السرعة بخوف






 وصل قدام المستشفى في وقت قياسي اتلقه زين في استقبله 

معتز حطها علي الترولي وهما دخلوا علي غرفه العمليات معتز غمض عينه يارب انا ملحقتش افرح 

صفاء حطيت ايدها على كتفه خير انشاء الله 


بعد مرور ساعتين

 لمار خرجت وهي نايمه 

معتز راح عليها جري لمار حبيبتي فوقي طمنينى عليها عامله ايه دلوقتي

 زين الحمدلله عملنا غسيل معده كويس انك خليتها ترجع معتز طب مفيش خطر على المار او الجنين

 زين متخفش قدرنا نلحقها قبل لما السم ينتشر 

معتز بصدمه نعم سم

 زين هز راسه بهدوء انا واثق انك هتقدر تعرف مين الي عمل كده ياما لمار تجي عندي وانا احافظ عليها 

معتز بشرود متخفش انا اقدر احميها كويس واجيب الي عمل كده 

زين تمام انا عندي حاله عايزة تغيير على السلك هروح اشوفها واجي تكون لمار فاقت


 معتز دخل عند لمار باس ايديها وحط ايده علي بطنها وحياتك عندي لدفع الي عمل فيكي كده التمن غالي اووي


 ندى رايحه جايه في الاوضه بتوتر يارب تكون ماتت ورتاح منها هي والي في بطنها


 لمار ابتديت تفوّق اهههه حطيت ايدها على بطنها بالام خفيف

 معتز حبيبتي انتي كويسه

 لمار انا فين 

معتز انتي في المستشفى

 لمار حطيت ايدها على بطنها بخوف ابني حصله حاجه

 معتز اهدي ياحبيبتي ابننا كويس متخفش

 لمار اتنفست براحه الحمدلله 

صفاء دخلت عليها كده تخوضيني عليكي عايزة تعرفي غلوتك عندنا عامله ازاي 

لمار بابتسامة بسيطه حقق عليا ياحبيبتي 

صفاء بحب حمدالله على السلامة

 زين دخل منجتي عامله ايه دلوقتي

 معتز بغيره لمار مش منجت حد غيري

 زين بستفزاز لا منجتي قبلك 

معتز بغضب بقولك ايه

 لمار بتعب باس كفايه حرام عليكم

 بصت لا زين انت اخويا ورجعت بصت علي معتز وانت جوزي انتم الاتنين غلين عندي

 زين المهم عامله ايه طمنيني عليكي 

لمار الحمدلله

 زين عملها سونار وسمع نبض الجنين 

معتز قلبه نبض بفرحه وبص على لمار بحب

 زين عال الاتنين زي الفل

 لمار ومعتز بصوت واحد نعم اتنين 

زين بضحك 😂في ايه ياجماعه اه اتنين

 صفاء زغرتتت بفرحه

 لمار بصت علي معتز بفرحه ومعتز بدلها نفس الفرحه بس اكتر كمان 

معتز طب لمار تقدر تمشي امتا

 زين دلوقتي لو تحب بس اهم حاجه الراحه التامه سمعه يا استاذه لمار

 معتز متخفش لمار في عيني

 زين تمام انا هبق اعدي عليكي بكره انشاء الله اطمن عليكي


 بعد مرور الوقت 

معتز دخل ب لمار هو شيلها 

ندى راحت عليهم بغل انها كويسه ومفيهاش حاجه

 ندى مالك يالمار اي الي حصل

 معتز بخبث مفيش اتسممت بس

 ندى بشهقه يلهوي اتسممت مين الي عمل كده

 معتز متخفش هعرف وفوقتها مفيش حاجه هتشفعله عندي لقريب ولا غريب وسبها وطلع 

ندى بلعت ريقها بخوف عشان حسيت ان معتز شاكك فيها






 الباب خبط

 اسيل مين

 زين احم انا زين

 اسيل فتحت الباب خير يادكتور زين

 زين احم اتفضلي الحاجه دي 

اسيل بستغراب حاجه اي 

زين يعني شويه اكل علي فكهه علي خضار كده يعني عشان عارف ان الثلاجه فاضيه

 اسيل وشكرآ جدا لحضرتك الحساب كده 

زين بزعل بعد اذنك انا ماشي

 اسيل مسكت ايده بسرعه حقق عليا انا مقصدش ازعل حضرتك 

زين بص علي ايديها 

اسيل شالت ايديها بسرعه انا اسفه جدا

 زين بابتسامة محصلش حاجه بس بعد كده مفيش بنا فلوس اسيل شكرا جدا اتفضل

 زين لاء انا ورايا شغل مع السلامه اسيل الله يسلمك

 وقفلت الباب

 اسيل بجد انسان محترم تلفونها رن 

اسيل الووو

 نور اي يابنتي برن عليكي من بدري 

اسيل كنت وقفه مع دكتور زين الي حتلك عنه

نور وعايز اي منك يايكون عينوا منك 

اسيل بس متقوليش كده ده كان جاي جيبلي طلبات عشان عارف ان التلاجه فاضيه 

نور ام التلاجه علي العموم ده عينوا منك وبكرا تقولي نور قالت 

اسيل بس بقا يلا سلام 


يتبع....


             الفصل الثامن عشر من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا  

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×