رواية انتقامي وحبك الفصل الثالث عشر 13 الجزء الثاني بقلم رحمه
انتقامي #وحبك
الجزء التاني البارت 13
#RahmaـTag
اسراء انتي متعصبيه ليه تعالي اقولك و قالت حاجه في ودان تسنيم
تسنيم بصت لروان و بصت لمرات جلال (نور ) بغبئ
اسراء اقسم بالله غبيه و مفهمتي
تسنيم خلاص خلاص عرفت
ياسمين بستغراب اده انتي صحيتي ازاي
تسنيم فوني كان بيرن
اسراء بصت ليها مين كان بيران
تسنيم بصت ليها و سكتت
روان اوعي تكوني رديتي عليه
تسنيم بصت ليها و سكتت
ليان تسنيم متهزريش
تسنيم سكته و بصلهم
ياسمين بهزار الكرامه فين
نور لا عيب عليكي هي بتحبوه اكيد مش موجوده
تسنيم بضحك موجوده ي ماما هو بس انا مش قدره ارد عليه و مش قدره اسمع كلام كدب فا بعتلي رساله
روان وانتي شوفتيها
تسنيم لا انا عملتلوه بلوك كل مسمع اسمه افتكر الي شفتوه
اسراء ايوه متتنزليش عن كرامتك
تسنيم بصت لاسراء بسخريه الموضوع مش موضوع كرامه خلاص و وقفت انا هتخل اشرب و هاجي تاني و دخلت المطبخ
روان و ليان و ياسمين و اسراء بصوه لبعض
روان بتلقائيه الموضوع مش موضوع كرامه يبقو انسو أنها ترجعلوه تاني او تشوفه اصلا او تفتكروه
ليان انا بردوه بقول كده
تسنيم خرجت بصدمه للبنات ي عيال في فسيخ جوه
اسراء بحماس ايوه خالتي عزه جبتوه (قصدها ام جلال )
ليان بصدمه و حماس فسيخ الله نديها بسرعه
تسنيم قعدات و سكته
اسراء بصت لتسنيم
تسنيم سكته و مبتكلمش
البنات عماله تبص لبعض
تسنيم من غير متبصلهم خلاص كده صح كفايه يجد انتو عيال رخمه
اسراء بضحك احنا عملنا ليكي حاجه
تسنيم بصت لليان الي بتبص بعيد
تسنيم بعصبيه ليان خلاص بقا
ليان ي بنتي أنا كلمتك الله
تسنيم انتو مستفزين والله انا غلطانه اني قعده مع اشكلكو انا هروح
روان و هي بتضحك خلاص حقيق عليه انا
تسنيم انتي انتي ولعه انتي بتجاز بخمس عيون انتي
روان و ليان بيضحكو
اسراء و هي بتخبي ضحكتها خلاص بقا متزعلوش تسنيم حبيبتي بقا
تسنيم وانتي كمان ي حيوانه اوعي كده
اسراء ضحكت انا عملتك حاجه
ياسمين خلاص ي تسنيم ي حبيبتي مديقيش نفسك انا لو منك اقوم اضربهم كلهم و أعلمهم الادب اصل عيب يتريقوه عليكي كده
تسنيم تعرفي ي بت ي ياسمين انتي بردوه ولعه والله انتي طلعتي اوسخ منها بتحفلوه عليه صح
ام جلال خرجت بس ي بت انتي و محدش يديق تسنيم قومي ي حبيبتي معايه تعالي
تسنيم وقفت و بصت للبنات بقرف
ليان بضحك ب بت تعالي هجوزك اخوي
ياسمين بضحك تعالي ي تسنيم دي هتجوزك اخوها
تسنيم جت مسكت ياسمين من قفاه بطلي رخامه ها جاتك القرف ده انتي رخمه
ياسمين الله يعني علشان انا غلبانه و منكسره بتيجي عليه حسب الله و نعمل وكيل ي شيخه
روان هههه اي ي بت انتي منكسره انتي
ياسمين بصت لاسراء بصي بيعملوه فيه اي بس بقا ي تسنيم اوعي بقا هدومي الله
تسنيم زقتها انا مش هكلمك بس علشان خطيبك الي قعد و دخلت المطبخ
ام جلال قولت ليكو مليون مره محدش يزعلها دي مرات ابني الله و دخلت و سبتهم
ليان بصت لاسراء و روان و ياسمين و نور و ضحكت
ليان بصت لمراد خلاص امس هتجوزك
مراد بقرف يله اهو كله لله
تسنيم خرجت كبه لله اي ي معفن انت هو انت اصل تعرف تطولني ي معفن
مراد استغفر الله العظيم ي بنتي والله امد ايدي عليكي
تسنيم متقدرش ياض ي معفن الله يرحم سعت فرح البت المعفنه دي و شورت علي روان و قالت لم فضلت تقولي الدور عليكي وانا الي هتجوزك
مراد بصدمه انا
تسنيم الله يرحم ي معفن انت انا اجري وراك انت ده انت لافف وريه في كل حته ده ناقص تخرجلي من الحمام
الكل انفجر في الضحك
مراد فضل يضحك
مازن بص لتسنيم و بص لروان و انفجر في الضحك
تسنيم قعدات وبتبص لمراد بقرف
مراد بستفرازاز بعطف عليكي ي بنتي من جملك اووي مشي وراكي يعني
تسنيم مرداتش عليه وبصالوه بقرف
ليان بصت لمراد علشان يسكت
مازن بيكلم مع روان في ودنها و حضنها و بيكلموه مع بعض بصوت واطي و ادم بصص لليان و هي بتكلم مع جدها
تسنيم فونها رن و هي قعده سرحانه
اسراء بت ي تسنيم
تسنيم فاقت من سرحنها و بصت لاسراء
اسراء اي فونك بيران
تسنيم هزت راسها و بصت الفون لقتوه رقم غريب حطيتوه علي ودنها
تسنيم الو
....
تسنيم وشها اتغير و مكلمتش تاني
....
تسنيم بجمود الساعه كام
....
تسنيم تمام و قفلت الفون
اسراء بستغراب اي ده مالك في أي
روان بستغراب و بعدين مين بيران عليكي دلوقتي
تسنيم بصت ليهم و قالت بجمود ده اسلام
ليان بصدمه اوعي تقولي انك هتشوفيه
تسنيم سكتت
نور تسنيم
تسنيم بصت ليها
نور لو بتحبيه ارجعي و انسي انو خانك و خلاص
تسنيم سكتت
روان هتعملي اي
تسنيم سكتت
اسراء لو انتي هتقدري تنسي انو يوم فرحك قبل الفرح بتلات سعات بس بيخونك في شقتك و بهدومك و هتنسي ارجعي انتي بتحبيه
تسنيم بصلهم و سكته
روان بعصبية انتي هتعصبي الوحد ليه انتي بتفكري
تسنيم بعصبيه اعمل اي يعني
روان بعصبية شديده هو اي الي تعملي اي هو خاين هترجعي لوحد خانك مش هقول مره ده خانك كتير و كان بيوصل ليكي صور و بتكدبي نفسك و تقولي تلقي حد مركبهم لا و كمان في شقتك و علي سريرك بيخونك هترجعي
تسنيم بصت ليها و سكتت
روان بعصبية شديده وقفت انتي وحده حيوانه هتفضلي تسكتي لغيت أمته لا و كمان عوزه ترجعي ليه والله لو رجعتي ليه هقطع علقتي بيكي سمعه و دخلت المطبخ
تسنيم ابتسمت و بصت لاسراء هي اتعصبت ليه
اسراء انتي مستفراز اقسم بالله والله العظيم تستاهلي الي بيحصلك و وقفت دخلت المطبخ
تسنيم بصت لليان و ضحكت و سكتت
ياسمين بعصبيه لا انتي مستفزا بجد بقا
تسنيم بضحك انا كلمتكو مين اصلا قال ليكو اني هقبلوه ي اغبيه
ياسمين برتياح بجد
تسنيم ايوه مش هروح اصلا سيبك منوه
نور تسنيم هتروحي
تسنيم سكتت
ليان ببساطه روحي اتكلمي معاه
اسراء خرجت بصت ليهم وأقسم بالله اتنين هطل و عبط بيكلموه مع بعض بدل متقولي ليها متروحيش
ليان لو بتحبوه تروح و تسمحوه
اسراء لا ي شيخه والله بجد يعني بعد ده كله و لسه بتحبوه
ليان اسراء خلاص هي لو هتسمحوه و هتكمل معاه تروح
اسراء بعصبيه ليان انتي بتكلمي بجد.
ليان اه بجد فيها أي يعني و بصت لتسنيم روحي افهمي اي حصل و بعد كده اضربه قلمين حلوين و امشي و سبيه قال ترجعي قال
الكل انفجر في الضحك
تسنيم ابتسمت و سكتت
اسراء قعدات جنب تسنيم و بصت ليها لقت عيون تسنيم مليانه دموع حضنت تسنيم
تسنيم حضنت اسراء
اسراء بعدات عنها شوفي اي هيريحك و اعمليه ي تسنيم
تسنيم ابتسمت و سكتت
ليان بصت لتسنيم و شكلها و زعلت عليها
تسنيم وقفت انا هتطلع البس و اروح اقبلوه و اضربه قلمين زي مليان عوزه و طلعت جري
مراد بصص لتسنيم لغيت مختفت و هو مديق و متعصب
روان خرجت متعصبه الحيوانه دي ريحه فين
اسراء روان خلاص تعمل الي هي عوزه
روان الي هي عوزه اي دي مش عرفه مصلحتها فين و طلعت وره تسنيم
ادم بص لليان و بس أيدها و بيعمل حاجه في الفون و هو ماسك أيدها
اسراء بصت لياسمين الي قعده و بصلهم
اسراء خليكي انتي ي ولعه ولعتي الدنيا و قعدتي سكته
ياسمين ببرئه انا عملت حاجه
ليان بصت ليها و بتضحك
تسنيم نزلت قعدات
روان نزله ورها
روان بعصبية انتي ي بت والله لو رحتي لمسكك أكلك علقه حلو انتي مشيه وره قلبك مش عرفه مصلحتك فين
تسنيم بهدوء يعني انتي الي عرفه
روان ايوه طبعا ده انسان خاين مينفعش تثقي فيه تاني
تسنيم بصت لياسمين وانتي معندكيش كلمه تقوليها ولا اي
ياسمين متسمحهوش
تسنيم بصت لاسراء و حضرتك
اسراء يختي انا مالي اعملي الي عوزه
تسنيم بصت لليان و حضرتك معندكيش كلمه
ليان روحي و اتكلمي معاه
تسنيم اممم وانتي و بصت لنور
نور بصرحه لا ده عمرك متثقي فيه
تسنيم اممم خلاص كده صح كل وحده عنده كلمها قالها صح
روان ايوه مش هتروحي في حته
تسنيم بصت لروان اي خلاص
روان لا مش خلاص
تسنيم بصت لاسراء و نفخت
اسراء اي بتبصيلي ليه أنا وحده مريضه مبتفهمش بقوم اضرب علي طول
روان افففف تسنيممم
تسنيم نعم ي ماما روان
روان مش هتروحي
تسنيم بصت لاسراء بجد سكتيها بجد دمغي وجعاني منها
اسراء خلاص بقا ي روان هي تعمل الي هي عوزه
روان لا تعمل الي انا عوزه
ياسمين ايوه طبعا ي روان تعمل الي انتي عوزه هي معندهاش حد تسمع كلامه غيرك انتي الوحيده الي بتخاف عليها و عوزه مصلحتها لو وصلت انك تضربيها علشان تسمع كلامك اعملي كده
تسنيم بصدمه انتي ي بت القعده مع روان علمتك شغل الحربئ كده ليه متكتمي و تخالي لسانك جوه الزفت بقك ده مسمعش صوتك تاني
ياسمين بصت لروان بصي بتعملك لكنك هوه ولا هتسمع كلامك ولا أكن بتكلمي ي روان
تسنيم بعصبيه بقا انا هعرف اربيكي ي حيوانه و رحه عليها
ياسمين جريت وره روان استخبت
تسنيم بعضبيه اوعي ي روان بقا والله بضربها
روان بعصبية وريني هتعرفي تلمسيها ازاي
تسنيم بعصبيه مش علشان خطيبت اخوكي يعني دي متربتش
روان بعصبية علي اساس انك اتربيتي
ياسمين بصت ليهم بهدوء
ياسمين ربعت أيدها بطريقه دارماو بصتلهم تو تو انتو الاتنين سوڤاچ و لوكل تو تو تربيتي متسمحليش اني اقعد اشوف الخلاق دي
روان و تسنيم بصلوه
ياسمين بترجع وره بطريقه كوميديه اي ي متوحشين في أي بتبصه ليه كده و جريت علي المطبخ
تسنيم والله مهسيلك ي ياسمين الكلب و دخلت وراها
روان وحيات ربنا بضربها بجد و دخلت المطبخ
ليان بصت بصدمه لنور اي حصل لياسمين
اسراء ههههه انتي كده شفتي حاجه نفسي تقعدي معاهم بليل يلهوي
نور ده هم كده كل يوم لا ده كل شويه في الصدع ده
بعد شويه الكل قعد بياكل الي بياكل فسيخ و الي بياكل رنجه و الي بياكل طعميه و فول و جبن و ليان قعده علي الكنبه و فرده رجليها و ادم قعد نفس الكنبه بس بصص ليها و علي رجلوه صنيه اكل و بياكل ليان و مهتم جدا بليان و الكل بيكلم و بيتفرج عليهم و الكل قعد في الأرض
ليان بصوت واطي لادم ادم
ادم بصلها
ليان كل
ادم هاكلك و بعد كده هاكل اي سندواتش
ليان لا معلش كل وانا هاكل
ادم مسك أيدها بسها هاكل بعديكي كلي و بدأ يأكلها و هي كمان بقت تاكلوه و بيهزروه مع بعضو
الباب خبط و روان وقفت و رحت علي الباب و بنت دخلت اسمها عائشه عيونها خضره و هي قمحويه و شعرها اسود و جميله اوووي لبسه تشرت اسود كوم و بنطلون جينز و كوتش
عائشه سلام عليكم
روان اي ي حيوانه الدخله دي
عائشه بصت لليان و فتحت بقها
ليان بضحك اي ي عائشه عامله اي
عائشه جريت عليها حضنتها
ليان طبطبت علي ضهرها
عائشه عامله اي
ليان كويسه
اسراء اقعدي كالي
عائشه لو مكنتيش حلفتي بس و قعدات تاكل
تسنيم اي ي عائشه ي حبيبتي مفيش عاملين اي
عائشه و هي بتاكل بعد ماكل هبقا اقول ليكو عاملين اي و وحشتوني و كل كاجه
ليان هههههه ي بنتي مهمه عملتي مش هتسيب الاكل عائشه دي
عائشه مرداتش عليها و بتكمل اكل
اسراء و هي بتاكل ريحه فين ي عائشه
عائشه مرداتش و بتاكل
تسنيم عائشه متردي
عائشه بصت ليهم بعصبيه قولت ليكو مليون مره محدش يكلمني وانا باكل الله ده اي الغم ده و بصت للاكل و بدأت تاكل
نور و هي بتضحك لازم تتهزقه علشان تسكتوه يعني انتو عارفين انها مبتعرفش حد لم تشوف الاكل
اسراء بصت لتسنيم و غمزت ليها
تسنيم ضحكت و بتاكل
روان فتحيه
عائشه بصت ليها بعصبيه
روان ببرود اي بتبصي ليه كده
عائشه بصت للاكل تاني و كملت اكل
روان انفجرات في الضحك و بتاكل
فون عائشه رن عائشه بتاكل و مرادتش علي الفون
اسراء حطيت أيدها في جيب عائشه خرجات الفون و بصت لعائشه فونك بيران
عائشه مرداتش عليها
روان ردي
عائشه بعدات عن الأكل
اسراء بصدمه أي انتي كده شبعتي
عائشه وقفت الحمد الله
روان بصدمه انتي لحقتي شبعتي غريبه اوووي
عائشه شدات الفون حطيتوه في جيبها
عائشه قولت شبعت
ليان بستغراب مش أكلتك يعني انتي مديقه من حاجه
عائشه بصت لليان و سكت شويه و قالت لا مفيش حاجه انا هتخل اغسل ايدي و دخلت الحمام و قفلت الباب
تسنيم بستغراب هي ملها غريبه ليه كده
اسراء بستغراب انا كمان زيك بظبط
ياسمين بتاكل و هي سكته
نور بصت لياسمين ملها ي ياسمين
ياسمين بصت لنور مديقه شويه
اسراء ليه بقا في أي
ياسمين بصرحه هي قالت ليه و قالتلي مقولش لحد فا معلش مش هعرف اقول ليكو
تسنيم لا البت امينه اوووي متخلصي ي زفته و زقت ياسمين في درعها
عائشه خرجت من الحمام بصت ليهم و بصت ليها و قعدات علي الكنبه و بتلعب في الفون
تسنيم بابتسامه مصيبه صح
عائشه سكتت
اسراء بابتسامه مصيبه كا العاده قولي بقا في أي
ياسمين بصت لعائشه و سكتت
عائشه سكته
روان ابوكي صح
عائشه بصت ليها و سكتت
اسراء بصدمه اوعي تقولي
تسنيم بصت لعائشه يبقا الي بفكر فيه صح
عائشه بصت ليهم و سكتت
اسراء بصت لليان و روان و نور و ياسمين و تسنيم
تسنيم بعدات عن الأكل بضيق
اسراء سابت الاكل و بصه لياسمين
ياسمين اي ي اسراء
تسنيم بسبب ابوها ي ياسمين
ياسمين بصت ليهم بتوتر ايوه
اسراء حصل أي
ياسمين بصت ليهم و سكتت
تسنيم وقفت بعصبيه انتي هتنقطينا متكلمي ده اي ده
ياسمين وقفت بتوتر انا مش هقول حاجه غير لم هي تقولي قولي غير كده مش هقول وحده قالت ليه حاجه مينفعش اقولها لحد تاني
تسنيم بعصبيه بت وأقسم بالله اضربك
روان تسنيم خلاص عرفنا انو بسبب ابوها واحنا كلنا عارفين ليه و بنكدب نفسنا
تسنيم قعدات و سكتت
ياسمين قعدات بس بعدات عن الأكل و سكته
اسراء بصت لليان و روان
روان بصت لاسراء صدقيني مش هتعرف نعمل حاجه
تسنيم محنا حويلنا مليون مره نعرفناش
ياسمين صدقوني عائشه في اكتئاب بسبب الموضوع ده
روان بسخريه علي اساس انها معندهاش اكتئاب
اسراء مكنتش اتخيل اني الموضوع يطلع اكبر مننا
ليان طيب محنا حويلنا نصلح الموضوع معرفناش
نور انا مش فهمه هي مش موفقه ليه علي الموضوع الي احنا اقترحنا
تسنيم بضيق تو مش عائشه صحبتنا من 15سنه بس سعات بحس اني معرفهاش ولا اعرف بتفكر في أي
الاكل خلص اكل و قعدين و عائشه سكته مبتكلمش و بتبصلهم بس
ليان مالك ي عائشه
عائشه بصت ليها مفيش
ام روان بقالي كتير يعني مشفتكيش مختفيه فين
عائشه بابتسامه في البيت مبرحش في حته
روان و فونك كان مقفول
عائشه بصت ليها سكتت
روان بمللل برده
عائشه طبعا ي بنتي
ياسمين بصه لعائشه و سكته
عائشه انا مروحه
اسراء انتي مقعدتيش معانه
عائشه انا جيه و بابا نايم ممكن يصحه في أي وقت
ليان اقعدي بس هقولك
عائشه وقفت لو بابا صحي و ملقنيش في البيت هيضربني مره تانيه هجلكوه
اسراء مسكتها من درعها بتشدها اقعدي بس
عائشه بوجع اهههه درعي ي شيخه وجعني
روان هي كلمتك اصلا
عائشه حطيت أيدها علي درعها اصل انا ب لمس و بعدين ممكن اكلمكوه بليل
اسراء بصت ليها
عائشه يله سلام و خرجت من الباب
بعد ساعتين
تسنيم نزله و ركبت تاكس و وصلت المكان و كان في إسلام الي كان هيتجوزها قعد
تسنيم قعدات علي التربيزه من غير متكلم و رسمها علي وشها الجمود
اسلام بلهفه تسنيم محمد
تسنيم اخلص
اسلام تعالي نرجع وانا والله مش هعمل كده تاني صدقيني انا ندمت
تسنيم وانا مش هكرر الغلط بغلط اكبر ي اسلام
طياسلام ازاي يعني
تسنيم يعني انا عمري مهثق فيك وانا شايفه وحده في حضنك و علي سرير و لبسه هدومي
اسلام ي تسنيم افهمني
تسنيم بص ي اسلام نبعد احسن
اسلام لا انا مش هبعد عنك انا بحبك
تسنيم بسخريه بتحب مين الي بيحب حد عمره ميخونه أو يحب غيره أو اصلا يبص علي غيره الحب ده حاجه انت متعرفهاش ولا تسمع عنها
اسلام بس انا بحبك ي تسنيم
تسنيم بص ي اسلام احنا القصه بتعتنا خلصت علي كده
اسلام اديني فرصه والله العظيم بحبك ي تسنيم و مسك أيدها انا بحبك متنهيش قصتنا كده
تسنيم بدموع انت الي نهتها بشكل البشع ده انا لو رجعتلك مش هعرف اثق فيك مش هيبقى عندي ثقه في أي حاجه ارجوك ابعد عني خلاص كفايه و بعدات أيدها عن ايده
اسلام طيب ليه انتي لو بتحبيني هتديني فرصه لكن انتي عمرك محبتيني
تسنيم بدموع انت اناني ي اسلام اناني اوووي
اسلام طيب بصي نبدا من جديد صفحه بيضه جديده خلاص
تسنيم بدموع صدقني مش هقدر ليه عملت كده احنا خلاص كنا هنتجوز ليه تعمل كده ليه تخوني ليه أنا محفظه علي نفسي علشانك كانت بحافظ علي نفسي منك ليك ليه
اسلام خلاص ي تسنيم سامحيني
تسنيم طيب بص انا هسمحك في حاله وحده
اسلام بلهفه اي
تسنيم اني نقلب الحكايه وانا الي خونتك وانت دخلت شوفتني في الوضع المقرف ده و جيت قولت ليك سمحني هتسمحني
اسلام بحده ليه مشيفاني رجل ولا اي متوزني الكلام اي الهطل ده
تسنيم ابتسمت و وقفت حكيتنا خلصت ي اسلام ربنا يوفقك في حياتك ارجوك امسح رقمي من عندك و مترنش عليه تاني لاني كده مينفعش و لو لقيت رقمك بيرن عليه تاني انا هخلي عيلتي هي الي هيكلمه بقا وو لفت مشيت و سبتوه دموعها نزله لقت مراد نزل من العربيه قصدها و هو بصص ليها ركبت جنيوه و دموعها نزله و سكته مراد ركب من سكات و متكلمش
مراد وقف قصد النيل و بصص لتسنيم الي سكته
تسنيم دموعها نزلت
مراد لسه هيحط ايده علي كتفها رجع ايده جنبوه تاني و قال في نفسه انت مجنون ولا اي انت هتلمس وحده ولا اختك ولا امك ولا مراتك هتشيل زنب
مراد مد ايده بمنديل
تسنيم خدات المنديل و بتمسح دموعها
مراد قفل شبابيك العربيه و نزل من العربيه و سند علي العربيه علشان يديها مساحه شخصيه
تسنيم انفجرات في العياط و بقت تشهق و وشها بقا احمر و هي بتعيط
مراد لقا وحد بتع تين شوكي معدي اشتره منه طبقين و بص عليها من بره لقها خلصت عياط و بتمسح دموعها دخل العربيه و قعد و مد ايده بطبق ليها
مراد انا بعشق التين جبتلك معايه خدي كلي
تسنيم بصوت منبوح من العيط شكرا مش عوزه
مراد و هو مادد ايده كده تكسفيني
تسنيم خدات الطبق
مراد فتح الطبق بتعوه و بدأ ياكل بستمتاع
تسنيم بصتلوه و هو بياكل و ابتسمت
مراد بصلها و ابتسم و هو بقه منفوخ
تسنيم انفجرات في الضحك
مراد ضحك و هو بياكل
تسنيم فتحت الطبق بتعها و بتاكل حتت صغيره
مراد لا لا ده مش بيتاكل كده ده بيتاكل الوحده علي بعض كده و كل وحده قصدها
تسنيم هههههههه لا صعبه دي
مراد و هو بياكل لا مش صعبه جربي ده احلي ما في الموضوع
تسنيم كالت وحده علي بق وحد و بقها بقا منفوخس و عماله تضحك و مراد طلع فونه بسرهه و بقا يتصوره سلفي و فديوهات و بيضحكو من قلبهم
عند ليان و ادم
ادم نايم علي السرير و وخد في حضنه ليان و هي نايمه بعمق و امان
ادم بصص لسقفه و هو حضنها
ادم بص لليان و هي نايمه و ابتسم عليها وبص لشعرها الي كان بيحبه و هو طويل و حمد ربنا أنها لسه كويسه و محصلش ليه حاجه وحشه و بقا يطبطب علي شعرها و وقف برحه و نايمه كويس و رح جاب ملفات و الشغل الي هيشتغل عليه و قعد جنبها علي السرير و بدأ يشتغل و كل شويه يبصلها و بعد ساعه شال الشغل و خدها في حضنه تاني بتملك و خوف و غمض عيونه و رح في النوم
ابو روان قعد في شقتوه هو و عياله و روان و مازن
روان بصت لابوها بابا
ابو روان بصلها نعم ي حبيبتي
روان عوزه اتكلم معاك
ابو روان وقف تعالي ي نور عيني و مسك أيدها و روان مسكت ايده و دخلت الاوضه و قفلت الباب و بصت ليه بابا
ابو روان بقلق اتكلمي ي حبيبتي في حاجه
روان بتوتر انا عوزه اقترح عليك حاجه
ابو روان قعد و قعدها جنبوه علي الكنبه قولي ي حبيبتي
روان انا يعني كانت بفكر اني اسماعيل يتجوز عائشه
ابو روان بستغراب اي
روان اسمعني بس ي بابا انا بس باقتراح اصل يعني هي مش مرتاحه في القعده مع ابوها كل شويه يضربها و هي مبتكلمش و يعني انا فكرت اني ممكن اسماعيل يتجوزها اهو يتغير علشنها
ابو روان بس ي بنتي ده جوز و هو الي يقرر حاجه زي دي
روان بس ي بابا انا باقتراح عليك و عائشه غليانه و والله طيبه جدا
ابو روان بس ي حبيبتي اخوكي راجل و يختار الي هو عوزه
روان انا ي بابا عوزه أسعدها و أسعد اخويا بردوه عوزه اخويا يحب الحياه و يتغير وانا عرفه انو هيحب عائشه صدقني
ابو روان بصلها و سكت
روان ارجوك ي بابا عائشه بتتعذب وانا مبحبش اشوف صحبتي كده و انا عرفه اني اخويا رجل و سيد الرجاله بس صدقني انا عرفه مصلحته و هيحبها و هيتغير علشانها صدقني ده الحل الوحيد الي قدامي مقدرش اطلب من عمار كده علشان بيحب ياسمين و مقدرش اطلب من ريان كده علشان لسه بيكمل دراسها لكن اسماعيل انت تطلب منوه و هو صدقني هيوفق مش هيرده يزعلك
ابو روان طيب احكيلي ممكن نقدر نسعدها من غير الطلب ده
روان ي بابا صدقني انا فكرات في جميع الجهات لقيت الموضوع ده هو بس
ابو روان طيب احكيلي
بعد وقت
ابو روان اممم انتي قصدك يعني اني اسماعيل يقدر يحميها من ابوها و ابوها ميقدرش يجي جنبها
روان ايوه صح
ابو روان طيب ي حبيبتي انا هعرض علي اسماعيل
روان لا ي بابا متحكلوش المشكله انت تفرد عليه
ابو روان ازاي يعني ي بنتي
روان يعني ي بابا هو لو عرف الموضع هتصعب عليه و هيشفق عليها و عائشه مش هترده لو شفقه لكن لو قولت ليه انت هتجوز دي يعني هتجوز دي يعني مش هيعرف تخرج من دمغه
ابو روان طيب يقدم الي فيه الخير ي روان انا هشوف الموضع ده
روان ماشي ي حبيبي
بعد شويه روان قعده جنب مازن و بيتكلمه بصوت واطي و بيتفرجه علي فيلم
ابو روان دخل ينام و ام روان كمان و إخوتها
مازن نام علي الكنبه و بيتفرج علي الفيلم و روان دخلت في حضنه و مازن حضنها و بدأ ينام و فعلا نامو بعمق في الصاله علي الكنبه
علي العصر كده الكل بدأ يصحه بس مازن و روان لا نيمين في حضن بعض بعمق شديد في الصاله و مش متغطين
اسماعيل خرج علشان يشرب لقهم نيمين في حضن بعض و خرجه ابو روان و ام روان خرج الصاله لقهم نيمين في حضن بعض
ابو روان اي ده هم منموش جوه ليه
ام روان ب بسعاده لبنتها لاني شايفه مازن حضنها ازاي
ام روان متسبهم براحتهم ي ابو روان استنه اجيب ليهم بطنيه و دخلت الاوضه
عصام خرج من الأوضه و بص لأخته و جوزها و غار علي أخته
عصام بص لابوه بعصبيه هو ده حضنها كده ليه
اسماعيل وانت مالك ي اخي وحد و مراته
عمار خرج بيدعك في عيونه في أي
عصام شور علي مازن و روان في ده اي قلت الادب دي
عمار قلت ادب ي اخي مفي قلت ادب غيرك وقف
ابو روان بضحك هههه اسكته نيمين
ريان خرج من الاوضه في أي ي جدعا و بص لروان و مازن بابتسامه
ريان ياه أمته هخد مراتي في حضني كده
ابو روان اكتم ي زفت
ام روان خرجت ببطانيه هششش اسكته بقا سبوهم نيمين
روان بنوم و مش شايفهم و هم وقفين بس هم شيفهم و سمعنهم بدأت تمسح وشها في صدره و قالت مازن
مازن مردش
روان بهلوسه مازن
مازن اممم
روان بحبك
مازن حضنها و بس راسها بنوم وانا كمان و هو نايم مفتحش عيونه رفعها من علي الحرف دخلها الناحيه التانيه علشان متوقعش و حضنها اكتر و اداهم ضهره و هم اصلا مش شيفين روان لانها مش بينه من حضنه
ام روان ابتسمت و بدأت تغطيهم و هم محسوش و قفلت الTV
ام روان بصت ليهم يله كل وحد يشوف ريح فين
الشباب كل وحده رح في حته و اسماعيل لسه هيدخل الاوضه بتعتوه
ابو روان بصله اسماعيل تعاله عوزك في موضوع
اسماعيل بستغراب حاضر
ابو روان وقف بصص لمازن و روان و مبتسم و قفل النور و دخل الاوضه و اسماعيل وره
ابو روان دخل
اسماعيل نعم ي بابا
ابو روان اعمل حسابك انهارده هنروح لبيت عائشه صحبت اختك علشان تتجوزها
اسماعيل بص لابوه بصدمه نعم
ابو روان زي مسمعت ي اسماعيل يله روح اجهز
اسماعيل بص لابوه بس ي بابا
ابو روان بجديه شديده و أمر انا قولت هنروح علشان تتجوزها سمعتني يله
اسماعيل بص لابوه انا مش صغير ي بابا
ابو روان وانا عرف مصلحتك ي اسماعيل يله
اسماعيل سكت خرج
ابو روان بصله و قعد علي السرير و نفخ بضيق انو هو غصب عليه حاجه