رواية انتقامي وحبك الفصل الحادي عشر 11 الجزء الثاني بقلم رحمه
انتقامي #وحبك
الجزء التاني البارت 11
#RahmaـTag
ليان بعيط انا كانت حامل ده كان حلم ي ادم نفسي اخلف و اشوف ابني أو بنتي نفسي
ادم هششش و حضنها
ادم ربنا يعوض علينا كفايه عياط و مسك وشها خلاص ملناش نصيب فيه أن شاء الله ربنا يدينا و ربنا مبينساش حد ربنا بيختار لينا الافضل دايما
ليان بدات دموعها تنزل
ادم و هو مسك وشها بيمسح دموعها هششش خلاص لو بتحبيني كفايه عياط ي حبيبت العمر
ليان دخلت في حضنوه و بقت تشهق و دموعها نزله
ادم حضنها و بأس راسها و بقا يطبطب علي ضهرها بحنان
الباب خبط و الدكتور دخل و الرجاله و الشباب
ادم كان حضن ليان الي بتعيط
الدكتور عامله اي دلوقتي ي مدام
ليان بشهقه كويسه .
الدكتور ربنا يعوض عليكي بلاش تعيطي المهم دلوقتي انا هديكي علاج تمام تمشي عليه بنتظم
ابو ليان هي نزلت البيبي بسبب اي ي دكتور
الدكتور انا عملت ليها تحليل و اتاكدنا أنها قبل كده كانت وخده س.م صح كده
ادم ايوه و قعدات في الغيبوبه فتره
الدكتور هو لسه في نسبه من الس.م جوه الرح.م فا بسبب ده هتخف بعلاج أن شاء الله و متابعه و نعمل كل شهر سون.ار و نشوف فيه نسبه ولا لسه
جد ليان يبني ده بقالوه فتره موضوع الس.م ده
الدكتور ايو ي بابا ده كان س.م ملوش علاج و اصلا كويس اوووي اني معملش ليها اي مضاعفات تانيه أو بعد الشر محصلش ليها حاجه تانيه و بص لمراد انت فهمني ي مراد
مراد ايوه ي اسامه فهمك انا هتبع معاها و هعمل ليها تحليل كل شهر و هكتب ليها ادويه تزيل الس.م الاول و بعد كده ادويه للرح.م
الدكتور التحليل اهي و مد ايدوه بورق
مراد مسكوه بص فيه
الدكتور و هتلقي ورقت الادويه معاها
مراد 25٪نسبت الس.م في الرح.م
الدكتور ايوه علشان كده هنقعد فتره في أزالت الس.م من الرح.م و بعد كده نعالج الرح.م
مراد طيب تمام هي دلوقتي محتاجه فيتامين و محليل
الدكتور ماشي انا هبعتلك مع الممرضه و بص لليان الف سلام ي مدام خرج
مراد بص لأخته الي بتعيط و مديق جدا علشانها
حازم بص لدموع أخته و دموعه نزلت و قعد جنبها و خدها من حضن ادم و حضنها و بقا يطبطب عليها و هي حضنتوه و بقت تعيط
ادم بصص ليهم و مديق و زعلان وقف و قعد علي كرسي جنب السرير علشان ابوها و إخوتها يكلموها
جلال قعد جنب ليان و بطبطب علي ضهرها
مراد قعد علي رجلوه قصدها و بيطبطب عليها
مراد ليان خلاص بطلي عياط أن شاء الله هتجيبلي عيال يقرفوني في عشتي و افضل ازعق فيهم و اتردهم لم تجيلنا الشقه
ليان ضحكت من وسط عيطها و دموعها
جلال بس راسها خلاص ي حبيبتي أن شاء الله هتجبلنا عيل كتير
حازم بعد ممسح دموعه وانا ي ست هسكت لم يوجه يت.فوه اللب في قف.يه مش هض.ربهم
ليان ضحكت علي كلام حازم
حازم بس راسها
ادم ابتسم عليها
بعد اسبوع
ليان كانت في الجامعه و خرجت فضلت تدور علي البنات ملقتهمش فضلت تدور عليهم و المكان ده مفهوش غير الآمن عربيه جت من بعيد خب.طيتا
ليان كان الد.م من حوليها و مرميه في الأرض
الامن جري و البنت نزلت من العربيه
الامن ينهار اسود
البنت اوعه اوعه انا هوديها مستشفي شيلوها حطوها في العربيه بسرعه
الامن فعلا شلوها و حطوها في العربيه
البنت ركبت العربيه و بدأت تسوق
ليان فتحت عيونها بوجع شديد و بصت للبنت و اتصدمت
ليان بصدمه و تعب اي..مي
ايمي بابتسامه مجنونه مفاجاه
ليان بعيط و تعب شديد خرجت الفون برحه و رنت علي ادم
ادم فتح و استغراب بعد كده اتصدم و سمع الحوار و نزل يجري من الفندق و مرداش يقفل
ليان بعيط ايمي انتي هتوديني فين
ايمي بجنون للاخره ي روح امك
ليان بعيط طيب انا عملت فيكي اي
ايمي عملتي فيه اي ده همو.تككك انتي تعملي فيه انا كده
ليان بتعب و وج.ع جسم انا عملت فيكي اي
ايمي عملتي اي ده انا هعمل فيكي زي مجوزك عمل فيه
ليان بعيط شديد ارجوكي سبيني وانا مش هقول لادم
ايمي ده انا هخلي ادم يعيط بدل الد.موع د.م هخلي يمشي بكلك نفسوه انا هخليه يتفرج وانا بفص.ل دمغ.ك عن جسمك
ايمي مسكت عصايه تخينه و كبيره رحت ضربها علي دمغها
ليان اغم عليها
ايمي شافت الفون بتع ليان رمتوه من العربيه
بعد اسبوع ادم مش لاقي ليان و مبينامش و العيله كلها اتجن.نت و الكل مديق و البنات كل يوم يعيطوه
في دوله عربيه آخره
ليان نايمه علي سرير مستشفي و ايمي قعده جنبها علي الكرسي
ليان بدات تفوق اه انا فين
ايمي اهلا و سهلا
ليان بصت ليها بستغراب انتي مين
ايمي بعدم فهم نعم
الدكتور دخل كويس انك فوقتي
ليان اه انا دمغي وجعاني اوووي
الدكتور فكره حاجه
ليان لا مش فكره اي حاجه
ايمي ابتسمت بخبث شديد
ايمي بمسكنه تعباين حبيبتي ي اختي انتي كويسه
ليان انا اختك
ايمي ايوه انا اختك الكبيره
ليان بجد
ايمي ايوه
بعد يومين
ايمي و هي بتضرب ليان
ايمي ي بنت الك.لب جبت.يلي العا.ررر
ليان بعيط ع.ار اي انا مش فهمه حاجه انا معملتش حاجه
ايمي و هي بتضربها بغل بحزام ي حيوا.نه ي رخي.صه بتبيعي شر.فك نمتي مع مين ي ****
ليان حضنت نفسها و بقت تعيط بانهيار شديد هي اصلا مش فكره حاجه
بعد اربع سعات من الضرب
ايمي قعدات و ليان مرميه في الارض بتعيط بصت ليها بغل شديد قومي ي بنت الحيوا.نه عوزه الشقه دي تلمع قومييييي ي رخي.صه ي حم.اره و مسكت الحزم نزلتوه علي جسمها خلت ليان اتنفضت من علي الارض و جريت علي اوضتها
بعد يومين
ايمي مسكت المق.ص و مسكت شعر ليان
ليان بانهيار لا بالله عليكي لا انا معملتش حاجه
ايمي بغل بس ي فج.ره دي اقل حاجه ليكي ي بنت الكل .ب ي زباله
ليان سلمت أمرها لله
بعد يومين
ايمي مسكت سكي.نه و فتح.ت رجل ليان و بقت تضربها بحزم علي الجرح و مرديتش تخيطها و ليان لم بتضرب مبقتش تطلع صوت سيبها اصلا
بعد اسبوعين من الضرب في ليان جسمها بقا فيه علامات كتير اوووي و ليان خست جدا لاني ايمي مبتاكلهاش و ايمي قصت لليان شعرها و ليان انهارت اليوم ده و جسمها اشو.ه حرفيا
ليان مبقتش تكلم لم ايمي تض.ربها
في يوم بعد الاسبوعين
ليان كانت قعده في اوضتها و ادم دخل الأوضه
ليان بخضه انت مين ازاي تدخل كده
ادم و هو بيقرب منها انا حبيبك
ليان بعيط انت الي عملت فيه كده صح
ادم قعد جنبها انا عملت فيكي اي انا بحبك و بموت فيكي انا مبنمش بسببك انتي حته من قلبي
ليان انفجرات في العيط
ادم حضنها هششش ي نور عيني هششش
ليان انت مين
ادم انا ادم جوزك
ليان بصدمه جوزي
ادم اه ي نور عيوني ادم الصياد جوزك و حبيب عمرك
ليان قامت بخضه من النوم و هي بتنقط مايه بسبب ايمي رمت عليها مايه و هي نايمه
ايمي بسخريه اي ي روح امك فوقي و قومي اغسلي ليه رجلي
ليان بتوهان حاضر
ايمي انا هتخل الحمام و خرجه
ليان حاضر
ايمي دخلت الحمام
ليان قامت و لمحت فون ايمي مفتوح و صورتها هي و ادم و اتصدمت مسكت الفون و لقت صور كتير ليها هي و ادم و كان في الصوره سنسله كانت لبسه مكتوب عليه ادم و كانت لبسه دبله جميله اووي و كانت بينه في الصوره سعيده و كانت لبسه فستان و ادم لبس بدله و كان حوليها ناس كتير اوووي اووي و كانو مبسوطين و لقت فيديوه ليها هي و ادم و هم بيرقصها سلوه و بيحضنوهه بعض و الكل بيرقص و فرحان و لقت فديوه تاني و لقت ابوها بيسلمها لادم و عرفت اني ده ابوها و لقت جنب الفون لقت سنسله دهب مكتوب عليها ادم الي كانت لبسها في الصور و بتقلب في الصور لقت صورة كارت ادم و رقم فونه كتبتوه في ورقه و خدات شويت فلوس من جايب ايمي
سابت الفون بتوهان و سابت السنسله و رحت المطبخ تفكر هتعمل اي
بعد شويه ليان قامت و مسكت طبق المايه الي كانت بتغسل فيه رجل ايمي
ايمي وقفت انا خرجه و هتاخر
ليان تيجي بسلامه
ايمي خرجت
ليان في نفسها ازاي هي اختي وانا مشفتهاش في كل الموجودين في الفرح انا مش فهمه حاجه و هي مخبيه عني ليه اني متجوزه
بعد شويه ليان نزلت من البيت و رحت علي فون الشارع و رنت علي رقم ادم
ادم كان قعد جنب أهله و اهل ليان و كلهم سكتين و محدش بيكلم
ادم فونه رن
ادم رد بصوت متعب الو
ليان قلبها دق اول مسمعت صوته
ادم الو
ليان الو
ادم بلهفه فتح السبيكر الو ليان حبيبتي انتي فين
ليان بتوهان انا مش فكره حاجه بس لقيت صورتك انت وانا في فون اختي
ادم بلهفه اختك مين و مش فكره اي
ليان انا مش فكره اي حاجه
ادم طيب انتي فين
ليان بصت حوليها معرفش
ادم طيب معكيش فلوس اي حاجه مفيش محل اي حاجه
ليان بصت الفلوس الي في أيدها و قالتلوه الي مكتوبه علي الفلوس
ادم بفرحه حبيبتي انا عرفت انتي فين انا هجيلك دلوقتي
ليان بدموع انا تعبانه اوووي
ادم بقلق تعبانه مالك هي مين الي معاكي
ليان اختي ايمي بتضربيني كل يوم و بتفضل تقولي كلام وحش اووي
ادم بصدمه طيب ي حبيبتي متقولش ليها اي حاجه ماشي ي روحي بص شنطيتك كان لونها ابيض لم انتي اختفيتي دوري عليها ضروري و هتلاقي قلم فيه افتحي ماشي ضروري ي نور عيوني
ليان حاضر بس انت هتيجي أمته
ادم لم.تفتحي القلم انا هتعرف مكانك و هجيلك في ثواني القلم لونه اسود و لو ملقتيش الشنطه لو ايمي معاها فون رني علي رقمي عندها بردوه
ليان حاضر
ادم ماشي ي نور عيني
ليان بعيط حاضر بس متتاخرش
ادم حاضر ي حبيبي متعيطييش
ليان حاضر سلام
ادم قفل
الكل فرح جدا
ادم وقف و مسك مفاتيح عربيه بسرعه و نزل جري و الشباب وره
ابو ليان قعد بدأ يعيط هو و ام جلال بقت تعيط من الفرحه
بعد شويه جت لادم رساله علي الفون اني القلم اتفتح و عرف مكنها و حجز طياره
عند ليان رجعت البيت و بقت تدور علي الشنطه و فعلا لقتها و مسكت القلم فتحتوه و خبيتوه في هدومها و فضلت قعده تعيط و غمضت عيونها و نامت و فضلت تفتكر ذكرياتها هي و ادم