رواية انتقامي وحبك الفصل العاشر 10 الجزء الثاني بقلم رحمه
انتقامي #وحبك
الجزء التاني البارت 10
#RahmaـTag
اسراء خليها قعده معانه ي خالتي
روان ايوه سبيها
ام تسنيم هتقعدي
تسنيم ايوه و قعدات
ام تسنيم طيب بس متتاخريش علشان الادويه
تسنيم حاضر
ام تسنيم و خالي بالك الكلنه في رجلك حسبي تتحرك لسه في محليل كتير
تسنيم خلاص ي ماما حاضر
ام تسنيم مشيت
روان تيجو نكلم ليان
اسراء مش هترد
ام جلال ترنوه علي مين دلوقتي ي حلو انتي و هيه
اسراء اده بجد ي خالتي انا حلو
ام جلال لا بجملك
الكل ضحك
تسنيم استنوه انا ارن و خرجت فونه و بترن علي. ليان و فتحه السبيكر
ليان بصوت نايم الو
تسنيم اده في شهر عسل و نايمه
ليان انا زعلانه منك كده افضل ادور عليكي في الفرح و ملقكيش
تسنيم لا ي بنتي انا كانت موجوده
ليان اده بجد مشفتكش
تسنيم ايوه طبعا يعني اعرف انو فرحك و مجيش تبقا عيبه في حقي
ليان فرحتيني والله انك كأنتي موجوده امال فين العيال
تسنيم خنق.ني في عيشتي
ليان ايوه هم كانو خن.قني كده
اسراء سمعينك علي فكره
ليان عيب ي تسنيم الي انتي بتقوليه ده دول الخير و البركه
تسنيم ايوه انتي هتقوليلي ادي الخير و شورت علي اسراء و ادي البركه و شورت علي روان
روان ايوه ي حبيبتي انا بركه
اسراء ي بركه بركتك ي ستنا
اروان اقعدي ي حيو.انه انتي مش فهمه حاجه
ليان لا بجد انا مبسوطه مش طلبه خناق انتي و هيه
اسراء فين اخويا بقا
ليان اخوكي نايم اهو جنبي ملاك نايم ي اخواتي ملاك
روان نزلين في فندق
ليان فندق اي احنا علي جزيره بس بقول ليكو اي حاجه خيال ي عيال حاجه حلو اوووي البحر قصدنا بظبط تخرجي من الفيلا تلقي البحر تبصي حوليكي مفيش مخلوق حرفيا بس المكان تحفه و عجبني اووي ده غير اني في ملاهي هنا
اسراء تعيشو و تتهنوه بس انا هموت و اسئل سؤال اي منيم اخويا عملتي اي في اخويا
ليان انفجرات في الضحك
تسنيم انفجرات في الضحك و حطيت أيدها علي وشها و روان ادتهم ضهرها و بتضحك
اسراء بستفهام اي ي حيوا.نه انتي و هي بتضحكو علي اي
ام جلال مشيت بتضحك
ام روان وقفت لم تجوزي يختي هتعرفي
اسراء هعرف اي ها قولي هعرف اي
ليان لا كده عيب
اسراء اي ي حيوا.نه الي عيب انا قصدي يعني أنو اليوم كان متعب اصلا و اكيد انتو رحتوه لعبتوه في الملاهي
ليان امال فين استاذه روان
روان اي
ليان ادم خضتني صحيت أمته
ادم و هو بيحضنها وحشتيني بتكلمي مين مش قولت اقفلي الفون صح
ليان دي اسراء و روان
ادم لا كده كتير بصرحه هنا و هناك احنا في شهر عسل
ليان ادم عيب كده دول اخواتي
ادم مهمه اخواتي انا كمان بس يحسوه يعني اني احنا مش فضين و عنده مهمه خاصه
ليان بستفهام مهمه خاصه
ادم دي اكتر حاجه مهمه في شهر العسل
و الفون قفل
اسراء بستفهم و استغراب هم قفلوه ليه أنا عوزه اعرف اي المهمه الخاصه دي
روان بستغراب ايوه انا كمان عندي فضول
تسنيم بعلامات تعجب اكيد شغالين قوات خاصه بس ازاي و هم في شهر عسل
ام روان سبحان الله تلاته اغ.به من بعض
تسنيم ايوه انا فهمت خلاص عندهم مهمه استكشافيه في الجزيره
روان المهم دلوقتي انا عندي امتحان بكره
اسراء بضحك وانا كمان
ياسمين اده صحيح انا عندي بكره امتحان
روان وانتي ي تسنيم
تسنيم كان عندي اختبار انهارده في الشركه بس كات تعبانه مقدراتش اروح
ام روان لغيت دلوقتي بتصممي ولا عرضه ازياء
تسنيم لا بصمم بس ولا قدره امسك قلم ولا ليه نفس ارسم
ام روان فضلت اقولك لا مش كويس وانتي فضلتي تقولي انا بحبوه واعمل اي حاجه ...
اسراء خالتي خلاص
تسنيم سكتت و بصت في الأرض
روان خلاص يعني ي ماما هو مكنش لسه اتجوزه ده. كان يوم فرحهم
ام روان اه يختي يوم فرحهم قبل الفرح بتلات سعات
تسنيم بصت ليهم بدموع و قطعت كلامها لا بيك.سر بس محدش حس الاحساس الي انا حسيتوه
اسراء حضنت تسنيم
تسنيم بتسمح دموعها و سكتت
روان نكدوه انتي و هيه سبحان الله
تسنيم وقفت و بعدات عن اسراء انا هروح انام
روان هتنامي دلوقتي
تسنيم ايوه عوزه انام
اسراء تعالي باتي معايه
تسنيم ي شيخه لا طبعا موصلتش اني إبات بعيد عن حضن امي حبيبتي روح قلبي
روان اي الحنيه الي نزلت عليكي دي
تسنيم تعبت اليومين الي فاتوه لم كانت في المستشفي و مش حبه اني هي تقعد لوحدها
اسراء حوش الحنيه ي بت
تسنيم اوعي بقا عوزه امشي انام
روان طيب اقعدي شويه
تسنيم لا مليش نفس يله سلام و جت تمشي
اسراء اده رقبتك زرقه ليه
تسنيم حطيت أيدها علي رقبتها ده مكان كلنه
ياسمين طيب اقعدي معانه
تسنيم بحزن و ابتسامه لا معلش عوزه انام و بدأت تمشي و سرحانه
روان بعد ممشيت تسنيم
روان بصت لامها لازم يعني تفكيرها انا مش عرفه بصرحه هي مش عوزه حد يعرف هي سابت خطبها ليه
ام روان انا اتكلمت ي بنتي انا والله زعلانه علشانها
روان بصلها بعصبيه
تسنيم و هي مشيه زعلانه و دخلت اوضتها و قفلت علي نفسها
ام تسنيم من بره تسنيم
تسنيم نعم ي ماما
ام تسنيم مش هتكلي
تسنيم لا مليش نفس
ام تسنيم طيب افتحي
تسنيم بحزن عميق سبيني ي ماما انا كويسه
ام تسنيم طيب ي حبيبتي
تسنيم بصت لسقف و نامت عيونها مفتوحه و دموعها نزله
فلاش باك
تسنيم بفرحه الله الفستان جميل اووي
ام تسنيم بابتسامه ربنا يفرح قلبك ي نور عيوني
تسنيم ي رب ي ماما يلهوي انا نسيت الجازمه في الشقه
ام تسنيم طيب هروح اجبها
تسنيم لا خليكي هي دقتين مش هتاخر هاجي علي طول البس الفستان و نزلت تجري علي السلم و كانت فرحانه اوووي
و وصلت الشقه و طلعت و فتحت الباب و سمعت صوت جوه استغرابت و قفلت الباب بفرحه و قربت من اوضت النوم المفتوحه لقت خطبها نايم في حضن وحده تانيه
تسنيم بصدمه دموعها نزلت و حطيت أيدها علي بقها و قعدات جنب الاوضه بضعف شديد و قلبها الي اتكسر و هي سمعه صوتهم بيضحكوه بقت تبص لشقه بكسره و قهر و وقفت دخلت عليهم الاوضه و بصت ليهم و هم الاتنين اتخضوه
تسنيم بدموع انا بكر.هك
استني ي تسنيم انتي فهمه غلط
تسنيم قلعت الخاتم بتاعها و رمتوه في الأرض فههم غلط اي انت عبي.ط و خرجت من الشقه بتعيط و جريت و بقت تجري في الشارع لغيت موصلت شقت امها و دخلت و اهلها كلهم وقفين بيهزروه
ابو تسنيم بفرحه حبيبتي انتي لسه ملبستيش
تسنيم بدموع و قهره انا لغيت الفرح و سبتوه اصلا
ام تسنيم ينهار اسود
تسنيم دموعها نزلت و دخلت اوضتها و قفلت علي نفسها و فعلا سبتوه
باك
تسنيم بقت دموعها نزله
تسنيم هو ده الحب أنا مش عوزه اجربه تاني انا ليه متحبتش زي البنات الي بشفهم ليه تعمل كده و تكسرني ليه توجع قلبي كده انا محبتش قدرك ده انا وقفت في وش اهلي علشانك ده انا بقريت بكر.ه اخويا بسبب انو مكنش موفق عليك ده انا كانت مستعده اخسر كل العالم علشان بس تبقا مبسوط غمضت عيونها و فضلت تعيط بانهيار و رحت في النوم
عند ليان و ادم بيعومه في البحر و مفيش اي حد حوليهم
ليان بخوف و هي مسكه فيه جامد ادم انا خايفه جدا
ادم هششش متخفيش منا معاكي
ليان طيب طيب يله نخرج بقلنا كتير
ادم كتير أييي ي ليان احنا مكملناش دقيقه و بعدين اي القمر ده و بيقرب منها
ليان هههههه ي شيخ
ادم اه وحيات ربنا قمر و بس خدها و عسل و بأس الخد التاني و فرواله و بس شفيفها
بعد اسبوعين اليوم الي ليان و ادم هيرجعوه فيه علشان بعد يومين فرح مازن و روان الكل كان قعد في الشقه
مازن هنعمل ليهم مفاجاه يعني
اسراء ايوه
روان بحماس انا متحمسه اوووي
شهاب و هو بصص من الشباك
شهاب يله بسرعه دول جم
الكل قفل نور الشقه و مستخبين
ادم و ليان دخلين من باب الشقه و ادم عمال يبوس خدها و يحضنها
ليان اففف اوعه بقا انا عوزه اشوف بابا اي جبنا الشقه
ادم هو اي الي تشوفي ابوكي انا خطفك يعني متجيبي بوسه
ليان ههههه لا
الكل طلع و بصوت واحد مفاجاه ههههه
ليان بصلهم بفرحه و سعاده و ادم ابتسم عليهم
بعد شويه و الكل قعد
الباب خبط
شهاب رح فتح لقها تسنيم و مسكه شنطه و شنطه كبيره اووي سوده
شهاب اتخلي و دخل و تسنيم وره
ليان ادم استاذه تسنيم بنفسها عندنا
تسنيم عامله اي و حطيت الشنط علي كرسي
ليان حضنتها و تسنيم حضنتها
تسنيم قعدات جنب روان
تسنيم عامله اي ي بت ي روان
روان بت اي قلت الادب دي اسمي هانم
اسراء بسخريه هانم الله يرحم
ياسمين عامله تضحك
روان متهدي ي حمار و زقت ياسمين في درعها
ياسمين الله انا اتكلمت ي بت
روان بت ي هطله في وحده تكلم حد اكبر منها كده
اسراء ايوه ي حبيبتي تكلمك زي معوزه
تسنيم بسسس
ام جلال مكونتيش بتيجي ليه ي تسنيم
تسنيم كان عندي اختبار و خلصت انهارده
روان عملتي اي
تسنيم مفاجاه المهم و خرجت درس شكلوه شيك اوووي لونه اسود في دهبي و بصت لاسراء امسكي
اسراء مسكت الدرس الله انتي الي عمله
تسنيم اممم و خرجت درس لونه جملي و جميل اووي و بصت لليان امسكي و ادتهولها
ليان فتحتوه بنبهار الله ده جميل اوووي
تسنيم طيب كويس انو عجبك و بصت لياسمين عملتلك فستان تحفه و خرجت فستان سوري دهبي
ياسمين وقفت بنبهار الله ده اللون الي عجبني الله ده جميل اووي
روان اي وانا
تسنيم عملتلك حاجه تحفه هتنفعك الايام الجايه
روان بحماس وقفت هاتي اشوف
تسنيم غمضي عيونك
روان غمضت عيونها و مدات أيدها
تسنيم خرجت مريله بتعت مطبخ و حطيتها في أيدها
روان فتحت عيونها و بصت ليها بصدمه
الكل انفجر في الضحك
روان فضلت تضحك
اسراء ههههه لا حلوه لا
تسنيم يرب تيجي علي مقاسك
روان انتو رخمين والله
تسنيم خرجت جرب فستان زفاف من شنطه كانت مسكها و فتحت الجراب و خرجت فستان فرح تحفه
روان بنبهار رحت علي الفستان الله ده حلو اوووي
تسنيم بابتسامه طيب كويس انو عجبك ده انا قعدت في اسبوعين اعبال مخلصتوه
اسراء الله و مسكت الفستان ده حلو اووي
روان مسكتوه بفرحه ده تحفه مش حلو بس ده احلي هديه جتلي في حياتي و حضنت تسنيم بفرحه
تسنيم حضنتها بابتسامه و طبطبت عليها
ليان بنهار انتي الي الي عمله
تسنيم اممم
ليان ده جميل اووي لا شطره
ياسمين بتتفرج علي فستان روان بفرحه هي كمان
مازن كان بصص لروان بابتسامه سعيده
ام جلال طبطبت علي ضهر تسنيم الي وقفه بصه لصاحبها و هم بيتفرجه علي الفستان
تسنيم بصت ليها
ام جلال ربنا يفرح قلبك دي مفرحتيها ي حبيبتي
تسنيم ابتسمت و سكت
بعد يومين كان فرح مازن و الكل بيحضر نفسوه و روان كانت جميله جدا و فرحانه و مازن كان مبتسم علي طول و هم بيرقصوه سلو مازن كان بصص ليها و روان مبتسمه
روان بتبصلي كده ليه
مازن مفيش بس انتي قمر النهارده
روان انا حلوه علي طول
مازن بضحك ايوه ي وثق انت من نفسك و بس خدها و حضنها و روان لفت أيدها عليه و الكل كان فرحان و تسنيم وقفه بعيد و بصلهم ببتسامه
مراد وقف جمبها و بصلها ادور ده عليكي انتي
تسنيم من غير متبصله انت عبيط ولا وانت صغير حد ضربك علي نفوخك
مراد بعصبيه هتشوفي و رح وقف جنب الشباب
الكل بيرقص و مبسوط
بعد ساعتين
في شقه مازن و روان
روان وقفه فوق السرير و مسكه سط.ور
مازن و هو وقف علي الارض
مازن ههههههيب انزلي خلاص مش هاجي جنبك ي مجنو.نه
روان لا انت كدب انت عوز تغ.تصبني
مازن ايوه مش مراتي
روان بصويت يلهوييييي
مازن شدها بسرعه و شد الس.طور من أيدها و بق بصص ليها
مازن هشششش فض.حتينا في العماره الناس و اخواتي تقول اي
روان يقوله انك قليل الادب و مش محترم و انك متح.رش كمان
مازن هو انتي لسه شوفتي حاجه
بعد شهر ليان فقت بليل علي مغص جامك وقفت لقت نزل عليها د.م كتير جدا
ليان برعب ادممممم
ادم صحي بخضه في أي مالك
ليان الحقني بسرعه
ادم وقف و رح عليها و اتصدم من كميت الد.م
ادم برعب ينهار اسود و رح علي إسدال البيت و لبسها بسرعه و لبس تشرت علي الشروال و شلها و نزل جري علي العربيه
ليان بتعيط من وجع بطنها
بعد شويه وصله للمستشفي
بعد شويه
اهل ليان الرجاله و اهل ادم عرفه أنهم في المستشفي لاني ادم كلم يزن قال ليه و يزن كلمهم و رحه لادم و وقفين سكتين
الدكتور خرج
ادم بسرعه اي ي دكتور
الدكتور ربنا يعوض عليكم ي استاذ ادم المدام سقطت
الكل اتصدم
ادم بصدم هي كانت حامل
الدكتور ايوه انشاء الله ربنا يعوض عليكم هي دلوقتي هتصحه و ممكن تخرج شويه كده بعد اذنكم
جد ليان طبطب علي درع ادم ربنا يعوض عليكم ي حبيبي
ادم سكت
يزن ادم اتخل لليان فهمها برحه واحنا مستنينكو هنا
ادم دخل اوضت ليان لقا ليان قعده تعيط
ادم جري عليها و قعد قصدها هششش بتعيطي ليه
ليان بدموع انا كانت حامل ي ادم كان جويه طفل
ادم هشششش متعيطيش أن شاء الله ربنا هبعوض علينا ي حبيبتي
ليان بعيط انا كانت حامل ده كان حلم ي ادم نفسي اخلف و اشوف ابني أو بنتي نفسي
ادم هششش و حضنها