رواية انتقامي وحبك الفصل التاسع 9 الجزء الثاني بقلم رحمه
انتقامي #وحبك
الجزء التاني البارت 9
#RahmaـTag
عمار بص ليزن و قال بابتسامه قولت اي ي عمي
يزن مش عرف يرد يقول اي بص لعمار و سكت
ابو روان اي ي يزن سكت ليه
يزن خرج ياسمين من حضنه انا عن نفسي موفق بس نشوف ياسمين رئيها اي و بص لياسمين الي لسه مصدومه
يزن ياسمين
ياسمين بصتلوه بتوهان
يزن اي رائيك
ياسمين بصت لمازن علشان مكسوفه و بصت لابوها تاني و مش عرفه ترد
مازن موفقه ولا لا ي ياسمين
يزن قرب من ياسمين و حضنها علشان تطمن
ياسمين حضنت ابوها و كانت مكسوفه
يزن موفقه
ياسمين كانت عوزه تخلص من تحكم علي و خلاص رحت هزت راسها باه
يزن بص لعمار موفقين
ياسمين مبصتش لحد و وقفت و مشيت من غير متكلم حد و دخلت العماره و قعدات علي سلم محتاره
اسراء و روان نزلين علي السلم و كانت اسراء مسكه شنطيتين و روان مسكه شنطه شافوه ياسمين قعده و كلها بهت ثعدوه جنبها
روان مالك ي ياسمين
ياسمين بتوهان عمار خطبني
اسراء بصدمه بتهزري
ياسمين لا مش بهزر
روان وانتي وفقتي
ياسمين بدموع هزت راسها اه
روان وانتي بتحبي عمار علشان توفقي
ياسمين بصت ليها بدموع وانتي بتحبي مازن علشان تتجوزي
روان مرداتش
ياسمين بدموع طلامه بابا موفق عليه و وثق فيه خلاص
اسراء ازاي ده ي ياسمين
ياسمين وقفت خلاص انا وفقت انا تعبانه
روان وقفت و مسكت أيدها ياسمين انتي مش معجبه بعمار حته
ياسمين بدموع انا انا بحب وحد بس هو مش شايفني
اسراء وقفت بصدمه انتي بتقولي اي
ياسمين بدموع مش عرفه اعمل اي ي اسراء هلقيها من علي ولا من تحكماتوه مش عرفه اهو ممكن اتعود علي عمار
روان مشمعنه تتعودي عليه ليه انتي ممكن تحبيه
ياسمين سكتت
روان انا هروح افهم اخويا
ياسمين بلهفه لا ي روان بالله عليكي
روان ليه ي ياسمين
ياسمين اخوكي مش وحش علشان ارفضه ي روان زي منتي قولتي اديلوه فرصه
اسراء شطوره ي ياسمينه تعالي نقعد معاهم
ياسمين لا
روان خرجت بلونه مايه من الشنطه تيجي نلعب
ياسمين بفرحه زي الاطفال يله
اسراء مدات أيدها بشنطه
ياسمين مسكتها
اسراء جريت و حدفت عليهم بلونه جت في روان روان جريت ورها و ياسمين ورهم علي الجنينه و كانو بيضحكو بسعاده و الرجاله بتتفرج عليهم و سمعنهم و اسراء رمت بلونه علي ياسمين و ياسمين بتضحك و جريت بعيد البلونه و ياسمين حدفت علي روان بلونه جت في وشها غرقتها
روان جريت وره ياسمين بلبلونه
ياسمين بضحك روانننن متهزريش أنا سقعانه
روان مش هسيبك ي بسكوته
اسراء هههههه ي بت خالي بالك دي بسكوته ممكن تبوش
ياسمين وقعت في الأرض من الضحك و روان
روان ههههه اسراءءءء دمك تقيل
ياسمين بضحك و هي قعده علي الارض و قالت جدااا
اسراء طيب اسكتي بقا و رمت عليها بلونه جت علي وشها
ياسمين وقفت تجري بعيد و سابت الشنطه و بتضحك و اسراء ورها هي و روان و برموه علي بلونه و هي بتجري و بتضحك و شعرها اتفك اترمه علي ضهرها و كان طويل جدا و ناعم و لونه اسود
روان بصت لاسراء لا لا كده افتراء حرام عليكي و رمت علي اسراء بلونه و اسراء جريت بعيد و بتضحك
ياسمين وقفت علي جنب بتنهج و بتحط شعرها ورها ودنها
اسراء بخبث اي تعبتي ده اتقيل جي
ياسمين و هي بتنهج مش قدره خلاص
روان لاااا ي اسراء دي هتبقى مرات اخويا يعني اهدي عليها
اسراء نعم ي حبيبتي دي بنت اخويا من قبل متبقا خطيبت اخوكي اصلا
ياسمين وقفه بتبص ليهم و هي بتقلع الكوتش و بقت حفيه و مسكه الكوتش بايده فرده في أيد و التاني في الايد التانيه و رفعه أيدها فوق و جريت بعيد عنهم و بتضحك
ياسمين هههههههه و ضحكت عليكم عليكم وحددددد
اسراء اهو اتفضلي البسكوته ضحكت علينا و جريت علي ياسمين الي بتضحك و هي بتجري
روان قعدات علي الارض بتضحك من منظر ياسمين و هي رفعه الكوتش لفوق و بتضحك
ياسمين جريت علي الرجاله و بتبص ورها لقت اسراء
ياسمين بصوت عالي اععععععع الحقونيييي و وقفت وره كورسي ابوها و بتنهج
يزن اسراء ابعدي دي مايه
ياسمين عطست
يزن اهو اتفضلي جالك برد
ياسمين برد اي ي بابا لا طبعا عمر مالبرد يجيلي اتشيييي لا تصدق جالي
الكل انفجر في الضحك
روان حدفت بلونه علي مازن جت في دراعوه
مازن بصدمه ي مجنونههه و وقف و شد الشنطه الي في ايد اسراء و جري وره
الكل بيتفرج عليهم و سمعهم روان الي بتضحك
مازن مسك روان من وسطها و روان بترفس برجلها و بتضحك
روان ههههه اسفه خلاص حقك عليه
مازن لا و مسك بلونه بايد و روان بايد تانيه
روان مسكت ايده هههههه مازن حبيبي لا بهزر معاك
مازن مش هتعملي كده تاني صح
روان ههههه ايوه ابعد بقاااا قولت ليك متمسكنيش كده تأني صححح
مازن سبها ده انتي رخمه بصي هدومي اتبلت ازاي
روان حدفت عليها بلونه و رفعت حجبها هتعملي أي يعني
مازن هتشوفي دلوقتي و مسك بلونه و بيجري ورها
روان وقعت علي الارض و بتضحك و مازن وقف جنبها بخبث
روان ههههه مازن متهزرش
مازن انتي بليتي هدومي
روان معلش
مازن لا
روان مازن
مازن لا
روان حبيبي
مازن لا
روان مازن متهزرش هقلب عليك و مسكت بلونه ضربتها في صدروه و هو وقف
مازن لا انتي كده مش هتسكتي صح
روان جت علشان تجري
مازن قعد عليها و رفع أيدها لفوق
مازن بخبث ها اي عرفت امسكك ولا لا
روان هههههههه مازن خلاص بهزر معاك انت مبتهزرش
مازن لا مش بهزر
روان طيب اوع خلاص مش ههزر معاك تاني انت رخم
مازن اضربك بيها فين انا مش عوز اغرقك ها مترميش عليه مايه تاني ماشي
روان حاضر اوعه بقا
مازن وقف و جي يامشي روان رمت علي ضهره بلونه و جريت بتضحك
مازن جري ورها و مسكها و قربها عليه و روان بتضحك
مازن قرب من دونها بصوت واطي بطلي هزار ها
روان و هي بتضحك ههههه حقك عليه
مازن لا
روان معلش
مازن لا
روان عوز اي طيب
مازن بوسه
روان بصدمه مازن بطل قلت ادب
مازن انا مش هسيبك غير كده
روان لا عيب
مازن اخلصي
روان مازن
مازن سمعتي يله
روان لا اهلك قعدين
مازن عادي
روان اهلي قعدين
مازن عادي انتي مراتي
روان طيب طيب شويه كده
مازن تو تو
روان خلاص ي عم مش ههزر معاك تاني
مازن يريت يعني اخلصي يله بوسيني علشان احنا كده وقفتنا وحشه اووووي ولا اي و بص علي شفيفها
روان مازن
مازن جنب ودنها ها يله لانا ابوسك ل انتي تبوسي ها تختاري اي
روان بغيظ ي مازن
مازن خلاص خلينا وقفين و بص في عيونها انا عندي استعداد اقف كده علي طول علي فكره الوقفه دي عجباني جدا
روان طيب اوعه و خلاص
مازن تو
روان هتفضل مسكني كده
مازن امممم
روان ي مازن متهزرش الكل بيتفرج علينا
مازن يتفرجوه
روان بكسوف مازن
مازن خلاص و مره وحده بسها من شفيفها و روان اتصدمت و الكل اتصدم و ياسمين غمضت عيونها بسرعه و الكوتش في أيدها و اسراء اتكسفت و ادتهم ضهرها
روان بعدات عنوه بغيظ
مازن بصلها بنتصار اطلعي جبيلي تشرت البسوه غير ده
روان مش هجيب حاجه
مازن خلاص تتعقبي و بيقرب منها روان بعدات و بتضحك خلاص هطلع اجبلك
مازن شطوره و بيها من خدها
روان قليل الادب والله و طلعت بتضحك
مازن فونه رن رح بعيد يكلم و بيضحك في الفون مع حد و بيهزر
اسراء بصت الرجاله اي خلاص
يزن بضحك خلاص اي
اسراء قلت الادب
كل الرجاله ضحكت
يزن بص لياسمين لقها حطه أيدها علي عيونها
يزن هههههه خلاص ي ياسمين نزلي ايدك ي ماما
ياسمين شالت أيدها كان وشها كان احمر
روان نزلت و رحت عند مازن و مسكه تشرت في أيدها بس محدش كان سمعهم
روان مازن خد نشرات
مازن قفل الفون و بصلها حلوتك لم تسمعي الكلام
روان رمت عليه اتشرت امسك البس
مازن شدها من درعها عليه و مسكها من وسطها
مازن جنب ودنها تعرفي
روان امممم و حطيت أيدها علي كتفه
مازن انتي كأنتي انهارده قمر
روان بابتسامه بجد
مازن امممم متجيبي بوسه تاني و بص لشفيفها
روان نزلت أيدها من علي كتفه احترم نفسك ي قليل الادب
مازن بصدمه انا قليل الادب
روان امممم
مازن قربها ليه اكتر ايوه انا قليل الادب و متحرش و مغتصب تحبي تشوفي و بيبوس خدهاو بيقرب من شفيفها
روان مره وحده خرجت من وره ضهرها فلفل و حطيتوه في بقه و بتضحك و مازن بعد عنها و بيتف في الأرض و روان بعدات عنوه بتضحك و طلعت علي فوق بتضحك
و مازن بيبصلها و هي بتجري بابتسامه
الرجاله كلها انفجرو في الضحك و ياسمين قعدات جنب يزن مبتسمه و اسراء وقفه بتضحك علي اخوها
اسراء لا حلو ههههه تربيتي ي بت
ياسمين تربيه معفنه ي اسراء
اسراء بصت لياسمين قولتي اي
ياسمين بخوف و مسكت ايد ابوها لا مقولتش حاجه
اسراء اه بحسب و قعدات
مازن قلع التشرت الي لبسه و بيلبس التشرت التاني و قعد جنب مراد
في بنت ريحه عليهم و لبسه تشرت نص كوم بنفسجي و بنطلون چنس و شعرها متسبب و عيونها عين زرقه و عين عسلي فيو مش حطه ميكب و بتلعب في الفون و لبسه كوتش ابيض
اسراء بصدمه ميرنا جت و وقفت ميرنا
ميرنا رحت حضنتها
اسراء حضنتها عامله اي نزلتي من السفر أمته
ميرنا بعدات عنها لسه نزله من الطياره حالا و بصت لياسمين اهلا بسكوته
ياسمين ازيك ي ميرنا
ميرنا تمام امال فين ليان
ياسمين مسفره
ميرنا فين روان
اسراء جوه فين جوزك
ميرنا انا أطلقت
اسراء بصدمه اطلقتي اي
ميرنا مش قدره اتكلم و قعدات علي الكرسي
اسراء بصت ليها بصدمه هو اي الي مش قدره تكلمي انتي حامل انتي مستوعبه
ميرنا بصت ليها و سكت
روان جت تجري ميرنا وحشتيني
ميرنا وقفت حضنتها
روان اي ده جيتي أمته و انتي حامل ازاي تركيب طياره مش ده غلط ولا اي
ميرنا قعدات انا اتطلقت
روان بصدمه اطلقتي ده ليه أنا كلمتك من اسبوع كأنتي كويسه
ميرنا أطلقت خلاص ي روان هتفتلحي انتي و هي محضر
روان طيب ليه اطلقتي
ميرنا ببرود علشان مقدرتش استحملوه ي روان مقدراتش استحمل ضرب كل يوم ابني م.ات بسببوه ارتحتوه انا هقوم امشي و وقفت
اسراء مسكت درعها طيب اقعدي بس اقعدي مش هنسئلك علي حاجه خلاص اقعدي
ميرنا زقت درعها و قعدات
اسراء بت مطلعيش عصبيتك عليه ده صحوبيه معفنه
ميرنا مرداتش عليها و سكتت
روان كلتي طيب ولا اي
ميرنا مش جعانه و محدش يعملي فيها استاذ ها انتو فهميني
روان برحتك انا هطلع اجبلك حاجه تشربيها و مشيت
اسراء بصه لميرنا و سكته
ميرنا اخلصي ي اسراء عوزه تقولي اي
اسراء اهلك فين مجوش معاكي
ميرنا ابتسمت بسخريه خايفين علي اسم العيله و اتبره مني علشان بقيت مط.لقه
اسراء سكتت
ميرنا قعدات سكته
ام روان جيه من بعيد ميرنا اول كشفتها وقفت رحت عليها حضنتها و سكته
ام روان و هي بطبطب علي ضهرها عامله اي ي حبيبتي مالك
ميرنا بصوت ضعيف مفيش
ام روان بقلق لا فيكي حاجه مالك انتي تعبانه ليه كده
ميرنا بصوت واطي ليه مفيش عوزه احس بالامان ممكن تخليني في حضنك
ام روان حضنتها و بطبطب علي ضهرها و بتمشي أيدها علي شعرها و بتقراء قران
ميرنا انفجرات في العياط
ام روان بطبطب عليها و سكته
اسراء وقفه زعلانه علي صحبتها
ياسمين قعده مبتكلمش
ام روان خلاص ي ميرنا متعيطيش
ميرنا ابن المفقوعه مزعلني
ام روان هههههه هو الخسران ي روحي امسحي دموعك دي ده رخم اصلا
ميرنا بعدات عنها و مسحت دموعها
روان جيه و مسكه كوبايت عصير و ادتها لميرنا
ميرنا قعدات
ام روان قعدات جنبها مالك
ميرنا مفيش
جد ليان انتي عندك كان سنه
ميرنا انا 21
ابو روان متجوزه من أمته بقا
ميرنا من 7سنين
ابو ليان بصدمه نعم ليه اتجوزتني وانتي 14
ميرنا لا كانت لسه متمتش 14اصلا
في بنت جيه من بعيد عماله تلف حولين نفسها و هي فرده درعتها في الهوه و لبسه بنطلون و تشرت كم ابيض و كوتش ابيض و عمله شعرها كحكه
اسراء بيئس عمرها مهتعقل
ميرنا هههه عجبني فيها روقان دمغها وربنا
روان تسنيم مش هتتغير ي ماما انتي و هيه
تسنيم هاي يبنتيت
ام روان تسنيم حبيبتي مش نويه تعقلي
تسنيم بخ.ضه اعوز بالله ي خالتي ليه كده
اسراء فضلت تضحك علي ردات فعلها
تسنيم بصت لياسمين هاي ي بسكوته وحشاني
ياسمين كويسه ي عقله
تسنيم اعوذ بالله ي جدعا في أي المهم و بصت بستغراب لميرنا ي اعوذ بالله انتي في الحلم و الحقيقه
ميرنا هضريك ها
تسنيم بستغراب لا بجد غريبه انك تنزلي من السفر
روان جيه تستقر هنا
تسنيم بصدمه و جوزك الرخم فين هيشتقر معاكي اعبال مغربيه تستقر عليه
ميرنا فضلت تضحك
تسنيم بصت لاسراء هي بتضحك علي اي
اسراء علي خبيتها
روان ميرنا أطلقت ي يتسنيم
تسنيم بصت لميرنا بصدمه
ميرنا اي بتبصي ليه كده
تسنيم او ماي جوته
ميرنا مش عوزين تريقه
تسنيم ولا تريقه ولا حاجه انا مش مصدقاكي اصلا
روان ي بنتي بنكلم جد
تسنيم بصت امال اي بحبه ي تسنيم بحبه
ميرنا انا قولت كده
روان لا امي يختي
ميرنا خلاص بقا الله و سكتت
تسنيم امال فين اخت جوزي حبيبتي
اسراء هههههههه سفرت مع جوزها شهر عسل
تسنيم بنبهار شهر عسل الله ي جدعا انا كمان عوزه اروح شهر عسل
روان عماله تضحك
تسنيم بصت ليها اضحكي يختي اضحكي انتي ضمنه انك ريحه و بصت لميرنا وانتي كمان روحتي قبل كده انا عوزه اروح
اسراء ي بنتي بس
تسنيم لا فين بقا خالتي ام ليان علشان ضحكت عليه و قالتلي هجوزك وحد من عيالي
روان بحرج خلاص ب تسنيم ي حبيبتي
تسنيم لا طبعا
ميرنا عماله تضحك.
تسنيم بصت لرجاله بدقه و بصت علي مراد و قعدات جنبوه انت جوزي صح
مراد بستغراب و بعد عنها شويه جوز مين ي بت انتي انا اول مره أشوفك اصلا
تسنيم وانت تطول اصلا تكلمني ي مع.فن
مراد بعصبيه مين الي معف.ن ي حي.وانه
تسنيم وقفت انا مش موفقه علي الح.يوان ده
مراد وقف قصدها انتي تطولي ي بت
تسنيم مش عوزه اطول اصلا
جلال مراد خلاص اقعد
مراد بصلها بق.رف و قعد
تسنيم وقفت جنب روان و سكته
اسراء بصت لميرنا الي قعده سكته
ام جلال جيه من بعيد و بصت لتسنيم و ميرنا بابتسامه
ام جلال عاملين اي ي بنتيت
ميرنا كويسين
تسنيم بتكشيره انا زعلانه منك مقولتيش ليه اني ابنك قل.يل الادب و معرف.تيش تربيه
ام جلال بصدمه انفجرات في الضحك
مازن مسك ايد مراد و ضغط عليه و هو بيضحك
ام جلال هههههه انهي وحد
تسنيم ده و شورت علي مراد انا م هتجوز الشخص ده
مراد يعني انا الي مي.ت عليكي ده اي الق.رف ده انا معرفكيش اصلا
تسنيم انت حيوا.ن و ب.جح
مراد انا هوريكي الح.يوان هيعمل ايه
ام جلال بعصبيه مرادددد خلاص
مراد يعني انتي مش سمعه ي ماما
ام جلال بقولك خلاص
مراد مرداش يرد
تسنيم بصت بق.رف لمراد الي متعصب
اسراء وانتي كأنتي حضرتك مسفره فين بقا اتصلت عليكي امبارح بليل امك قالت انك مسافره
تسنيم بعد مقعدات جنب ياسمين
تسنيم انا ي ستي كانت في العنايه المركزه
روان بصدمه اي نعم أنا لسه شايفه امك أصبح بدري
اسراء تسنيم بطلي هزار
تسنيم بصدق وربنا مش بكدب انا جالي هبوط في الدوره الدمويه اول امبارح بليل
ميرنا و ده يدخل العنايه
تسنيم لا ما اصل انا وقعت من طولي في الحمام و الدخان خناقني فا حطوني علي اجهزت التنفس يومين و أنا لسه جايه من المستشفي
روان بعصبية وامك مقلتش ليا ليه
تسنيم انا قوات ليها متقولش لحد فيكو ولا حته لاخويا و بصت لميرنا
روان و اسراء بصوه لميرنا الي بصلت بعيد
تسنيم بصه لميرنا
روان بتحذير تسنيم انتي و ميرنا مش نقصين نكد ها
ميرنا بتحدي ليه هي ممكن تعمل اي هتضربني زي اخوها ولا تحبسني في البيت
تسنيم والله علي اساس اني مش بقول لامي و ابويا و بيتخمقوه معه
اسراء خلاص ي ميرنا هي مش زنبها حاجه هو اخوها بردوه حسبي علي كلامك
تسنيم لا سبيها وانا مبزعلش علي اخويا لاني هي الي اختي مش هو الي اخويا
ميرنا بسخريه ايوه كلامك كل مره
تسنيم بسخريه والله روحتي تقولي لخويا اني انا الي كانت بجبلك مانع الح.مل صح
ميرنا مش انتي الي كأنتي بتحبيه
تسنيم ايوه بجبهولك مش تروحي تسلميني تسليم أهالي
روان هههههههه بجد ي ميرنا قولتي ليه اي
ميرنا انا مكنش قصدي اقول انها هي الي بتجبوه
تسنيم بزعل بس انا مكنتش عوزه ازعلك صح و كانت بنصحك انك مينفعش تخديه بس انتي كأنتي بتزعلي مني و كانت بتقولي اه علشان اخوكي صح
اسراء خلاص ي ميرنا
ميرنا افففف تسنيم بصي علشان اي منزعلش من بعض اخوكي رخم
تسنيم مش رخم بيحبك هو الحب بقا رخم و كان نفسه يخلف منك بس انتي غبيه مشيه وره افكارك الغبيه الي مبتفهمش
ميرنا بصت لاسراء وربنا اقوم ادخ.لها المستشفى تاني
اسراء هههههه خلاص ي تسنيم مش لازم كل مره تزعلو من بعض
تسنيم ميرنا ي حبيبتي شيلي الج.زمه الي جوه دي و افهمي هو لو مش بيحبك هيعوز يخلف منك ليه أو هيزعل ليه لم يشوف برشام منع الح.مل في هدومه
روان بصدمه هدومه
تسنيم الغب.يه رحت شالتها في هدومه هو لقها و جيه طين عشتي
اسراء انفجرات في الضحك
ميرنا بتضحكو علي اي الله انا قولت علشان ميشكش فيه حطيتوه في هدومه
روان عماله تضحك هي و اسراء
ميرنا افففف خلاص بقا الله انا حامل دلوقتي و حصل الي حصل خلاص
اسراء بصت ليها بصدمه ي كدبه انتي مش قولتي نزل
روان انتي بتكدبي علينا
ميرنا افففف بصرحه بصت لتسنيم انتي لو روحتي و قوالتي لزفت اخوكي اني لسه حامل هتشوفي انا هعمل اي
تسنيم ببرود ي ستي انا مالي اصلا
اسراء بسخريه اي بقا اطل.قتي ولا كمان كأنتي بتكدبي
ميرنا بصرحه
روان يريت يختي
ميرنا انا عوزه أط.لق هو مش عوز يط.لق
روان يعني انتي مش مط.لقه و كمان لسه حامل و بتكدبي علينا
ميرنا افففف بقوله ي ياسين عوز تسبتلي انك بتحبني حط ايدك في الكه.ربا مرديش
ام جلال بدون استعيب لا ملهوش حق
ام روان بصدمه بصت لميرنا ي بنت المج.انين عوزه تموتي الود
ميرنا ايوه مش كل شويه يقولي انا بحبك انا بحبك فين الحب ده بقا ط.ار في ثواني صح
ام جلال خا.ين يعني
ميرنا لا مش خا.ين بصرحه هو في ي حاجه حلو انو مفهوش انو يبص لوحده كده او كده
ام جلال ظروف جوزكم اي
ميرنا عادي هو شافني جيه اتقدملي و اهلي مصدقه يوفقه بعد كده بس عشنا في شقه وحده
ام روان هههههه دي مجنونه قصدها في اوضه وحده
ميرنا لا احنا مكناش قعدين في اوضه وحده كل وحد في اوضه قالي علشان مديقيك و تبقي برحتك احنا متجوزين من سبع سنين يعني من سنه و نص بقينا عايشين في اوضه وحده
ام جلال اده بجد
ميرنا أمممم
تسنيم بصت لشخص وقف بعيد شويه و بصص لميرنا كان ياسين جوز ميرنا لبس نشرت اسود نص كوم و بنطلون رصاصي و مدخل التشرت في البنطلون و لبس ساعه و كوتش ابيض و طول بعرض يعني جاحه كده بسم الله ماشاء الله ربنا يزيد و يبارك
تسنيم بصوت واطي ميرنا ياسين واقف
ميرنا بلهفه فين
اسراء هههههه ي بنت الواقعه
روان ده الي عوزه أط.لق مانو
تسنيم قومي شوفي
ميرنا لا مش هقوم ها و ربعت أيدها
ام جلال ميرنا عيب كده قومي شوفيه
ام روان بصت لياسين الي وقف و حطط ايده في جيبوه و ساكت
ام روان بسم الله ماشاء الله ي بت ي ميرنا جوزك كبر ده انا كانت بشيلوه علي درعي و هو صغنن
مازن شور لياسين ياسين جي عليهم
مازن اي ي عم مبتسئلش يعني
ياسين و هو بيحضنوه مشاغل والله ي برنس و بص اخوات روان و سلم عليهم و اتعرف علي الكل و قعد
ميرنا مرديتش تكلموه
ام روان عامل اي ي حبيبي
ياسين كويس ي خالتي انتي اخبارك اي
ام روان كويسه ي حبيبي
ياسين بص لميرنا مش يله نروح ولا اي
ميرنا بقمصه لا مش هروح روح انت انا هبات من حماتي و تسنيم حبيبتي
تسنيم بصدمه لا متبتيش معايه انا مبحبش حد ينام جنبي
ميرنا بعصبيه هبات مع تسنيم عوز انت تروح روح
ياسين ازاي يعني اروح من غيرك يله قومي
تسنيم ميرنا حبيبتي مينفعش ابن اخويا يبعد عن أبوه
ميرنا بصت ليها بصدمه
ياسين ابتسم مش كده ولا اي ي استاذه ميرنا
ميرنا بصت لغضب لتسنيم
تسنيم بصت ليها بابتسامه
ياسين وقف يله ي ميرنا و هعمل الي انتي عوزه
ميرنا لا مش عوزه حاجه
ياسين طيب يله اول منروح همسك الكهربه و هتتاكدي اني بحبك
ميرنا لا مش عوزه حاجه
ياسين خلاص برحتك انا وانتي كنا هنروح نكل حمام محشي و بط و كل الاكل الي انتي بتحبيه
ميرنا بصتلوه بلهفه و قالت لا مش عوزه حاجه
ياسين خلاص برحتك انا هخد تسنيم معايه يله ي تسنيم
ميرنا وقفت في ثواني و مسكت في درعوه لا ي حبيبي انا هاجي معاك
ياسين لا خلاص خليكي
ميرنا بقولك لا يله و عماله تشدوه من درعوه
ياسين لا
ميرنا يله بقا و هتجبلي مكرونه بالبشاميل
ياسين و هجبلك كمان كفته
ميرنا بسعاده طيب يله بسرعه الاكل هيبرد
ياسين هههههه يله و حضنها و هم مشين و ميرنا عماله تكلم معاه و هو بيضحك
روان بصدمه يلي معندكيش كرامه
اسراء هههههه انا اتصدمت
تسنيم مش اكتر مني
روان بصت لتسنيم الي بتحول تدري حزنها
روان بزعل علي صديقت عمرها مالك ي تسنيم
تسنيم مفيش
اسراء فهمت تسنيم انسي
تسنيم حاضر هنسه اهو نسيت مش فكره حاجه
روان تسنيم حبيبتي و حطيت أيدها حولين رقبتها الدنيا مشيه وانتي
تسنيم وقفت و بعدات ايد روان بهدوء خلاص قولت ليكو انا مش عوزه افتكر حاجه
روان ي ماما مينفعش الي انتي فيه ده هو الي خسران
تسنيم بانهيار بسسس اسكتي بقا اسكتي مش عوزه اسمع حاجه
اسراء مسكتها من درعها خلاص اهدي خلاص اهدي محصلش حاجه هي مش قصدها
تسنيم بعدات ايد اسراء و سكتت
روان تسنيم
تسنيم عماله تبص حوليها و مش عوزه تبص لروان
روان تسنيم
تسنيم هششششش و حطيت أيدها علي ودنها و غمضت عيونها
اسراء بصت لروان بزعل و مسكت درع روان
تسنيم بعدات عنها بخضه
روان تسنيم
تسنيم انا كويسه انا عوزه انام
ام روان لا انا عوزه اقعد معاكي اقعدي
تسنيم بصت ليها
ام روان علشان خاطري
تسنيم قعدات سكته
ياسمين بصت لتسنيم الي بصه بعيد الكل و سكته
تسنيم سرحت في ذكرياتها الحزينه
روان بصت لاسراء
ام جلال تسنيم
اسراء بصت لام جلال سبيها ي خالتو مش هترد عليكي
ام جلال طيب هي سكته ليه
روان هي سرحانه لم تعوز تفوق هتفوق سبيها
ام تسنيم جيه من بعيد و وقفت جنب روان
ام تسنيم هي ملها
اسراء افتكرت تاني
ام تسنيم بصت لبنتها بحزن تسنيم
تسنيم مرداتش عليها
ام تسنيم ريحه عليها
روان مسكت درعها سبيها
ام تسنيم انا بعرف اتعمل معاها متخفيش و بصت لتسنيم و قربت منها و مسكت أيدها
تسنيم بعدات عنها بخ.ضه و وقفت و رجعت لوره و بتنهج
ام تسنيم متخفيش انا يله نروح
تسنيم بصلها و سكته
اسراء تسنيم انتي سمعاني
تسنيم بصت ليها و سكته و خرجت من جبها بر.شام صغ.ير جدا و حطيت وحده في بقها و سكته
ام تسنيم يله نروح انتي لسه تعبانه يله
تسنيم بصت ليها روحي انتي ي ماما
اسراء خليها قعده معانه ي خالتي
روان ايوه سبيها