رواية اخرجتني من الظلام الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ريتاج محمد

رواية اخرجتني من الظلام الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ريتاج محمد

 


غيث بعصبية مين ...؟ انا المقدم غيث يحيوان من العمليات الخاصه
بصله بصدمه وقال بغضب وهو متجاهل تعريفة عن نفسه وہ وہ وہ وہ بجی اني حيوااااااان ياهبابه انت على اخر الزمان ياچي عيل زيك ايجول للعُمده ياحيوان دني هخلي الغفر يجطعوكوا إكدة حتت ويرموكوا لأي
كلب صعران يااااااااغفرا||||||||||ان
جه راجل تخين لاب جلابيه وماسك طبنجه وهو بيقول بصوت رخيم إيوه ياعُمده في حاچه ياسيدي
قال بغضب وهو بيشاور عليهم خدلي الحرب دوك
حطهومي في المضيفه
غفران ابتسم بشر وهو بيشاور على عينه عنيه يا عُمده
دنت توجمر جمر
وراح ماسك غيث ومليكه من دراعاتهم المربوطه ورا
وهو بيقول بحزم انجروا یا چرب
بجى انتوا تعصبوا عُمدِتنى ياهوش
عيث وهو بيحاول يطلع الكلام بهدوء: طب فكني وانا اوريك مين الجرب دول ياولاد ******
الراجل بصله بصدمه وهو بيديله شلوط على ضهرة:
اهيي وبتشتم ياجليل الحيا
انچر انچر دنت مهیطلعلاکش نهار
ودخلهم في اوضه ضلمه كلها فران






مفيهاش غير ضوء القمر

وفك ايدهم وقفل عليهم من برا بقفل

غيث بعصبية لمليكه وهو بيزعق في وشها: انتيي بجد

وش المصايب

بسببك انهاردة غيث عزام اتربط واتضرب وحابسينه

یاشیخه ياريتني ماعرفتك

كل ماتبقي معايا فحتة بيحصل مصيبة،

الكلام

كان فيهااا ايه لو سمعتي لما اقولك متروحيش ف حته يبقى متروحيش

لكن ليه اسمع كلام النطع المتجوزاة جج لييبيييه لا وكمان انزل زي الرقاصات

عشان اغيظه واحرق دمه عشان انا مفيش في

حياتي

راجل صحـ

ردييي

عليا

مليكه بصتله بدموع بسبب شخطه فيها وقالت بعصبية علفكرة بقى انا مخترتكش تكون في حياتي من

البداية

ولو مكنتش موجود مكانش ساعتها هيحصل كل دا بجد متحطش اللوم عليا عشان زي ما انت مغصوب عليا انا

کمان مغصوبة عليك

غيث بصلها بحنق كان عايز يقولها انه مش مغصوب عليها ولا حاجه وكمان ب... بيحبها

بس هي تافهه بدرجه وحشة حياتها كلها هزار وهبل

حتى في الجد

وبسببها من غير ماتقصد بتوقعهم هما الاتنين مشكله اكبر من التانيه






بس سكت ومتكلمش

راحت هي عند زاوية في الاوضة ضمت نفسها وقعدت تعيط في صمت

اصلا

هي كانت زعلانه منو لنا كان شايلها بسبب كلامه

ودلوقت بردو سمعها كلام وحش

وهي ملهاش ذنب "دا" من وجهه نظرها يعني"

عند غيث كان قاعد وساند راسه على الحيطه وكان سامع صوت عياطها وشهقاتها الخفيفة حتى لو كان صوتها واطي

مقدرش يسمع صوتها وهي بتعيط وقرر يروحلها اة ماهو الواحد لية ايه في الدنيا غير انه يستحمل

حبيبة الي قارفه

راح ناحيتها ونزل لمستواها

هو يخبط كتفها براحه وبيقول متصنع البرود

متزعليش

ملبكه مسحت غيث بعصبية: مين ...؟ انا المقدم غيث يحيوان من العمليات الخاصه

بصله بصدمه وقال بغضب وهو متجاهل تعريفة عن نفسه وہ وہ وہ وہ بجى اني حيوااااااان ياهبابه انت على اخر الزمان ياچي عيل زيك ايجول للعُمده ياحيوان دني هخلي الغفر يجطعوكوا إكدة حتت ويرموكوا لأي

كلب صعران يااااااااغفر||||||||||ان

جه راجل تخين لاب جلابيه وماسك طبنجه وهو بيقول بصوت رخيم: إيوه ياعُمدِه في حاچه ياسيدي





جه راجل تخين لاب جلابيه وماسك طبنجه وهو بيقول

بصوت رخيم: إيوه ياعُمدِه في حاچه ياسيدي

قال بغضب وهو بيشاور عليهم خدلي الحرب دوك حطهومي في المضيفه

غفران ابتسم بشر وهو بيشاور على عينه عنيه يا عُمده

دنت توجمر جمر

وراح ماسك غيث ومليكه من دراعاتهم المربوطه ورا

وهو بيقول بحزم انجروا یا چرب

بجى انتوا تعصبوا عُمدتنى ياهوش

عيث وهو بيحاول يطلع الكلام بهدوء: طب فكني طب وانا اوريك مين الجرب دول ياولاد ******

الراجل بصله بصدمه وهو بيديله شلوط على ضهرة:

اهيي وبتشتم ياجليل الحيا

انچر انچر دنت مهيطلعلاکش نهار

ودخلهم في اوضه ضلمه كلها فران مفيهاش غير ضوء القمر

وفك ايدهم وقفل عليهم من برا بقفل

غيث بعصبية لمليكه وهو بيزعق في وشها: انتيي بجد

وش المصايب

بسببك انهاردة غيث عزام اتربط واتضرب وحابسينه

یاشیخه ياريتني ماعرفتك

كل ماتبقي معايا فحتة بيحصل مصيبة كان فيهااا ايه لو سمعتي الكلام






كان فيهااا ايه لو سمعتي الكلام

لما اقولك متروحيش ف حته يبقى متروحيش لكن ليه اسمع كلام النطع المتجوزاة جج لييبيييه لا وكمان انزل زي الرقاصات

عشان اغيظه واحرق دمه عشان انا مفيش في

راجل صححح

عليها

ردييي

حياتي

مليكه بصتله بدموع بسبب شخطه فيها وقالت بعصبية : علفكرة بقى انا مخترتكش تكون في حياتي من

البداية

ولو مكنتش موجود مكانش ساعتها هيحصل كل دا بجد متحطش اللوم عليا عشان زي ما انت مغصوب عليا انا کمان مغصوبة عليك

غيث بصلها بحنق كان عايز يقولها انه مش مغصوب

عليها ولا حاجه وكمان ب... بيحبها

بس هي تافهه بدرجه وحشة حياتها كلها هزار وهبل حتى في الجد

وبسببها من غير ماتقصد بتوقعهم هما الاتنين في

مشكله اكبر من

التانيه

بس سكت ومتكلمش

راحت هي عند زاوية في الاوضة ضمت نفسها

وقعدت تعيط في صمت

اصلا

هي

كانت زعلانه منو لنا كان شايلها بسبب كلامه

ودلوقت بردو سمعها كلام وحش وهي ملهاش ذنب "دا" من وجهه نظرها يعني"

عند غيث كان قاعد وساند راسه على الحيطه





عند غيث كان قاعد وساند راسه على الحيطه وكان سامع صوت عياطها وشهقاتها الخفيفة حتى لو كان صوتها واطي

مقدرش يسمع صوتها وهي بتعيط وقرر يروحلها اة ماهو الواحد لية ايه في الدنيا غير انه يستحمل

حبيبة الي قارفه

راح ناحيتها ونزل لمستواها

هو يخبط كتفها براحه وبيقول متصنع البرود

متزعليش

ملیکه مسحت وشها بسرعه بكف ايدها ومردتش

هزها وهو لسه على وضعه متزعليش بقى كنت

متعصب

ملیکه ببرود مش زعلانه

قال بزهق؛ يوووة هو انتي نكدية لية يابت كدة مقولت

متزعليش بقى الله

ملیکه ببرود: ماشي وانا بقولك خلاص مش زعلانه

نفخ بخنقه وقرب منها وخدها في حضنه وقال بهزار

والله معارف انا

انتي جلابه المصايب وانا في الاخر الي بدادي واصالح

ملیکه بصتله بزعل وهي بتبعد ايدة بهدوء وبتقول: وعلى ايه محدش طلب منك تدادي وتصالح، سيبني في حالي!





ملیکه بصتله بزعل وهي بتبعد ايدة بهدوء وبتقول: وعلى ايه محدش طلب منك تدادي وتصالح، سيبني في

حالي!

شدها لحضنه تاني وهو بيقول بضحك: في ايه يابت

متبقيش قفوشة كدة

ايه كنت بهزر مبتهزریش؟

مليكه بصتله وعيطت وقالت هزارك وحش على فكرة انا اصلا كنت زعلانه منك من ساعه لما كنت

شايلني ودلوقتي بردك بتقولي كلام وحش وخليتني اعيط

غيث بصلها وحس.. حس حس انها تافهه اوي طلفه يعني!؟

وحسها بنتة

شدها ليه وهو بيبوس شعرها وبيقول بحنيه انا اسف بس انتي بردك المفروض تتصرفي بعقل مش كل حاجه عند وهزار

وعدم سمعان كلام صح ولا لا

مليكه بصتله بحدة بملامحهها المعيطه ومنخيرها احمرت من العياط انا اعمل الي انا عايزاة!

مسح على وشه بغيظ وهو بيقول: صح اعملى الي انتي عايزاة انا غلطان... انا ابن كلب

بصتله وضحكت وقالت وهي بتمسح وشها وتلم شعرها

لفوق: انا عايزة انا






بصتله وضحكت وقالت وهي بتمسح وشها وتلم شعرها لفوق: انا عايزة انام

غيث بص للاوضة ورجع بصلها وبص لقعدتهم عالارض وهو بيقول : اسف جدا الاوبشن دا مش متوفر حاليا للاسف الفندق قيد التجديد زي منتي شايفة

مخلي

بصتله وابتسمت وهي بتناوب وبعفوية حطت راسها على رجله ونامت

بصلها بصدمه للحظات من حركتها

وبعدين ابتسم وقعد يلعبلها في شعرها لحد ماناموا هما

الاتنين

تاني يوم

دخل عليهم غفران وهو بيرمي عليهم طشت ماية و.....

يتبع

يترا غفران والعمدة ناويين يعملوا ايه فيهم؟

#اخرحتني_من_الظلام

 #الثاني والعشرون 

#ريتاج_محمد

        

             الفصل الثالث والعشرون من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×