رواية طفله غيرت شيطان الفصل العاشر 10 بقلم بسمله


 رواية طفله غيرت شيطان الفصل العاشر 10 بقلم بسمله


((طفله غيرت شيطان ❤️)) 


(بقلم بسمله حسن

 بمساعدة منه سيد) 


up to level 3🕳️

الحمد لله انا نجحت ♥️♥️♥️♥️♥️♥️


"وَلَقَدْ مَنَنَّا عَلَيْكَ مَرَّةً أُخْرَىٰ🥺♥️"

"اَللَّهُمَّ لَكَ الْحَمْدُ كَمَا يَنْبَغِى لِجَلالِ وَجْهِكَ وَعَظِيمِ سُلْطَانِكَ" ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️


الحمدلله الذي أعطانا أكثر مما نستحق، وأكرمنا أكثر مما اجتهدتنا وكان معنا أضعاف المرات ♥️♥️♥️♥️♥️


" الحمدللّه الذى نظُن به خيراً فيُكرمنا بأفضل مِمّا ظننَّا"


البارت العاشر......... 


 زين بامر: جهزي نفسك علشان تروحي الجامعه 


سجده بصدمه: اي 


زين: اي مش عايز تروحي الجامعه ولا انتي ختي علي قعده البيت 


بقلم بسمله حسن

 بمساعدة منه سيد 






سجده بدموع: انا مش مصدقه انك هتخليني اروح الجامعه 

وجريت عليه و حضنته 

شكرا شكرا بجد مش عارفه اقولك اي 


زين لسه هيرفع ايد و يضمها ليه 


بس سجده رجعت علي اخر لحظه 


سجده بكسوف: احمم اسفه 


زين: يالا روحي البسي 


سجده باستغراب: البس دلوقتي دي لسه الساعه سبعه وانا مش بروح دلوقتي 


زين: بتروح علي الساعه كام 


سجده: علي عشر ونص 


زين: تمام هخلي حد يوصلك 


سجده بسرعه: لا انا هروح لوحدي عادي 


زين: لا قولت هخلي حد يوصلك و كلامي يتنفذ


سجده سكتت علشان ميرجعش في كلامو تاني


زين دخل الحمام و سجده فضلت تفكر هتتصل ازاي بي خالد وهي مش معاها فون 


عند اسيل حنان عماله تصحيها بس هي مش راضيه تصحا


حنان بزعيق: يابنتي قومي بقا تعبتيني


بقلم بسمله حسن

 بمساعدة منه سيد 


اسيل بنوم: اممم سبيني يا ماما شويه 


حنان وهي خارجه: براحتك بس الساعه سبعه انا كده عملت الي عليا 


اسيل اول لمه سمعت الساعه سبعه نتط من علي السرير وقعت في الارض  


اسيل بوجع: ااااااه ضهري 


حنان بشماته: احسن علشان عماله اصحي فيكي من بدري 


اسيل: منا نايمه متأخر كنت بخلص قراءة الروايه 


حنان بعوجه بوق: كتك نيله انتي و الروايات بتاعتك يالا يختي الساعه داخله علي سبع و نص 


اسيل جريت علي الحمام: عاااااااا ابو لهب هياكلني لو اتأخرت 


حنان ابتسمت علي بنتها و بعد كده افتكرت حاجه و عيونها اتملت دموع 


حنان بدموع: يارب احمي عيالي و ابعد عنهم اي شر 

**********


زين وهو خارج: الساعه عشره هتلاقي العربيه مستنياكي 


سجده بهدوء: حاضر في حاجه تاني 


زين سابها و خرج راح العربيه 


سجده انتهدت بي راحه انو زين مش موجود و طلعت تنام  لحد ما ييجي معاد الجامعه بتاعتها

**********


 اسيل نزلت جري ركبت عربيتها و ساقت باسرع حاجه 


اسيل: يارب يتاخر شويه بتبص علي الساعه لقتها تمنيه إلا ربع 


بقلم بسمله حسن

 بمساعدة منه سيد 


ساقت بسرعه و فجأه طلع قدامها عربيه و كانت هتخبط فيها بس العربيه التانيه وقفت علي اخر لحظه 


الشخص الي جوه امر السواق انو ينزل يتخانق معاها 


السواق نزل بعصبيه: في حد يدخل الدخله دي 


اسيل بأسف: انا اسفه مختش بالي والله 


السواق: اعمل اي دلوقتي باسفك 


اسيل بعصبيه: ما خلاص يا عم منا قولتلك اسفه و لو انت عايز تعويض انا هدفعلك 


نزل زين من العربيه و قال بغرور: هتدفعي تعويض كام لعربيه زين بيه الجارحي  


اسيل بصدمه: انت انا اسفه بس انا كنت بسوق بسرعه علشان اوصل علي الوقت 


زين: طيب وصلتي 


بقلم بسمله حسن

 بمساعدة منه سيد 






اسيل لسه هتتكلم زين وقفها: بس من غير رغي كتير بص علي الساعه الي في ايده 


زين: قدامك 18 دقيقه والساعه هتبقا 8 فا لو حبه تروحي علي المعاد بضبط 


اسيل جريت علي العربيه و ساقت باسرع حاجه عندها 


زين شاف كده و ابتسم: بحب التحديات دي بس تستاهل برضو و ركب العربيه 


زين لي السواق: اطلع علي الطريق المختصر


السواق بأمر: حاضر يا باشا 


و فعلا زين وصل قبل اسيل 


طلع الشركه والكل وقف بي احترام زين دخل علي المكتب 


اسيل وصلت في وقت قياسي بتبص علي الساعه فاضل تلت دقايق و توصل تمنيه طلعت جريت علي المكتب و خبطت علي مكتب زين 


زين: ادخل  


اسيل وهي بتتنفس بصعوبه: انا جيت علي الوقت يا فندم 


زين بغموض: اي الي اخرك كده 


اسيل بغضب: اولاً انا متأخرتش الساعه دلوقتي تمنيه بضبط تاني حاجه كان في واحد معندوش دم حاول يعطلني وانا جايه


بقلم بسمله حسن

 بمساعدة منه سيد 


زين بغموض: اممم معاكي   (CDS) 


اسيل: ايوه و اديتهولو


زين بص عليه: اسيل محمود ياسين طالبه جامعيه 

و لسه بيشوف بقيت الورق بس وقع علي اسم اول لما شافه اتصدم


زين بصدمه: ازاي 


اتمنا البارت يعجبكم 🖤..... 


تتوقعو زين شاف اسم مين

                 

               الفصل الحادي عشر من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×