رواية احببت اعمي الفصل التاسع 9 بقلم سندس محمد


 رواية احببت اعمي الفصل التاسع 9 بقلم سندس محمد


رواية احببت اعمى  البارت التاسع


وقفنا المره اللي فاتت لما عمر قال لرحمه انه عايز يقولها على حاجه 


عمر: بصي يارحمه انا عايز اروح للدكتوره 

رحمه باستغراب وخوف: ليه 

عمر: أنا هتابع مع الدكتوره عشان اعمل العمليه 

رحمه بذهول: بتهزر صح 

عمر بابتسامة وهدوء: لا مش بهزر انا خدت معاها ميعاد تيجي معايا 

حست رحمه بفرحه كبيره 

رحمه: ايوه طبعا لازم اجي معاك بس هو ينفع اسألك سؤال 

عمر بابتسامة: اتفضلي 

رحمه بتوتر: احمم هو ايه اللي غير رايك انا عرفت من باباك انك رافض الفكره 

عمر: نفسي ارجع اشوف النور تاني ونفسي اعمل حاجات كتير اوي 

رحمه حست بخوف انه ممكن يطلقها الفكره نفسها خلت قلبها يوجعها هي خدت عليه كانت خايفه لتحبه بس للاسف ده حصل 


عدى اليوم على ابطالنا وجه الليل وتحديدا ميعاد الدكتوره 


عمر بصوت عالي: يلا يارحمه 

خرجت رحمه من الحمام وكانت خلصت لبس: يلا انا خلصت 

عمر بهدوء: يلا 


رحمه مسكت ايده ونزلوا سوا 


منصور: رايح فين يابني 

عمر بهدوء: رايح مشوار انا ورحمه 

صفيه بخبث: طب ايه بقى ياعمر مش هنقعد مع رحمه شويه ونتعرف عليها 

عمر بسخريه: تقعدوا معاها تعملوا ايه 

يارا: خلاص براحتك احنا غلطانين وعلى فكره سامر مش هيجي غير الاسبوع الجاي عشان الشغل اللي هناك كتير اوي ومش هيعرف يجي اليومين دول 

عمر ببرود: انا مسألتش اصلا خليكي في حالك وبعدين يجي ميجيش مش فارقه 

صفيه بحده: اتكلم بأسلوب احسن من كده 

يارا بسخريه: سبيه ياماما اصل هو محدش عجبه 

عمر بسخريه: خليكي في نفسك 

يارا بصتله بحقد وسكتت عشان الامور متتأزمش اكتر من كده 

خرجوا هما الاتنين ركبوا العربيه عشان يروحوا عند الدكتوره

 





السواق: المكان اهو ياعمر بيه 

عمر بهدوء: ماشي يلا يارحمه 

دخلت رحمه وعمر وكل ده وهي ماسكه ايده 

الممرضه بدلع: اهلا ياعمر بيه نورت المكان 

رحمه بعصبيه: هو في ايه ماتخلصي ده ايه الدلع المقرف ده

الممرضه بقرف: يععع انتي بيئه اوي 

عمر بعصبيه: خلصي ادي خبر للدكتوره اني موجود 

الممرضه: حاضر ياعمر بيه 

عمر بجمود: واعتبري إن النهارده اخر يوم ليكي في الشغل هنا 

الممرضه بخوف: ونبي ياعمر بيه انا اسفه خلاص مش هعمل كده تاني 

عمر بجمود: متتأسفيش ليا اتأسفي للمدام 

الممرضه بخوف بصت لرحمه: انا اسفه يامدام 

عمر بتحزير: اقسم بالله لو شوفتك كلمتيها تاني هنا انتي حره عشان دي مدام رحمه الجارحي 

الممرضه: انا اسفه 

عمر مسك ايد رحمه بحب ودخلوا للدكتوره 

الدكتوره: اهلا ياعمر بيه اهلا يافندم 

عمر بهدوء: اهلا بحضرتك يادكتوره 

الدكتوره: اخبار صحتك ايه دلوقتي يافندم 

عمر: انا بصراحه يادكتوره وقفت العلاج اللي حضرتك قولتيلي ورفضت اكمل العلاج 

الدكتوره: ليه كده ياعمر بيه طب وقفته من امتى 

عمر بهدوء: بقالي عشر شهور 

الدكتوره: ليه ياعمر بيه كده الموضوع مش هيبقى في صالحنا خالص 

عمر بهدوء: خلاص يادكتوره انا هرجع اتابع مع حضرتك تاني 

الدكتوره: بس ياريت ياعمر بيه تلتزم بالعلاج عشان يكون في اقبال على العمليه 

عمر: تمام يادكتوره بعد اذن حضرتك 

الدكتوره: طب معلش ياعمر بيه انا عايزه مدام رحمه في حاجه 

عمر بهدوء: ماشي هستناكي بره يارحمه 

وخرج 

الدكتوره: بصي يامدام رحمه عمر بيه بسبب قلة العلاج ممكن العمليه يبقى فيها صعوبه شويه 

رحمه بخوف: يعني ايه يادكتوره وضحي كلامك معلش 

الدكتوره: ٠٠٠٠٠٠٠٠

رحمه بخوف شد*يد: ايههه ازايي 


يتبعععع


وكده اقدر اقول للناس اللي توقعت إن عمر هيعمل العمليه برافوو 🦋🤎


                   الفصل العاشر من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×