رواية عشقت طفولتها الفصل الرابع عشر 14 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الفصل الرابع عشر 14 بقلم حنين محمد

 

الرابع عشر

#عشقت_طفولتها

بتول يا رب دا الساعه 11 وكل ده ولا جنه جت و حتي ياسر  مجاش

والباب بيخبط اكيد ديه جنه و بتفتح 

بتول كمال

كمال أنتِ ازاي تخرجي ب شعرك كدا مش يمكن ياسر هو اللي بره

بتول بزعيق والله بتتكلم علي شعري كان يبقي عندك د*م لما ترمي مراتك بره البيت و حد غريب ياخدها و بينيمها في بيته كنت مرتاح ها رد لا وكنت شايف منظري عامل إزاي و مصدق مراتك ست هانم نهال يا عم دا انا قولت انت اول واحد هتوثق فيا وتاخدني في حضنك بس طلع حضنك ده لناس غلط 

كمال بيحط أيده علي بوق بتول وبيقفل الباب






كمال ايه بكبورت طفحت

بتول اممم  و بتعض أيده

كمال اه أيدي يا حيوا*نه

بتول بتضربه في صدره بس احسن أطلع بره بقي وسبني في حالي انت جاي ليه

كمال جاي اخدك معايا

بتول نعم يا خويا

كمال في ايه يا بت اهدي أنتِ بتشوحي لي 

بتول انا مش هاجي مع حد انا عندي كرامه مش بعد كل اللي انت عملته ده 

كمال طب اركني الكرامة علي جنب وتعالى انا مش جاي اخدك علشان جمال عيونك علشان بابا بس هو اللي قال لي 

بتول يا عينيني يا حبيبي بابي

كمال بعصبيه بتول لمي نفسك انا كل ده هادي أدخلي البسي بدل ما افتح لك دماغك هنا وارتكب جريمه 

بتول اوف بقيه ابو شكلك بارد

كمال بتقولي حاجه 

بتول بقول يخرب شكلك قمر 

كمال اه بحسب 

بعد وقت بياخد بتول و بيروح علي الاقصر

نهال نزله علي السلم هو انت باردو يا كمال روحت جبت البنت ديه هنا

بتول في ايه يا بت أنتِ اتكلمي عني حلو وانتِ ايه اللي حرقق جبني ولا لا انا عارفه انا المشطشطه 🌶️🌶️ه

نهال بغيظ بتسكت

كمال بس بس بقي انا صدعتك

نور بتجري عليها بتول حبيبتي عامله إيه

بتول بفرحه الحمدلله يا قلبي

عزت اهلا أهلا ب مرات أبني

بتول يا عمي بالله عليك طلقني من كمال بتعكم ده علشان أنا مش مستحمله

كمال والله اومال انا أعمل في نفسي ايه منك اولع 🔥في نفسي

معاذ بضحك خلاص يا بتول اتجوزيني انا 

عزت فكره باردو

كمال احترم نفسك يا معاذ

نور والله

عزت بس بس المهم انهارده في حفله ليا عايزك يا بتول تبقي زي القمر علشان اشوف لك عريس غير كمال علشان لما تتلطقي

كمال استغفر الله العظيم و بيطلع

نهال وانا يا عمي اجي معاها

عزت لا كمال و بتول بس 

نهال بقرف ليه ان شاء الله

عزت انا قولت اللي عندي 

نور يلا يا حبيبتي تعالي اجهزلك 

معاذ نهال تعالي عايزك

نهال خير

بتول بتدخل الاوضه بتلاقي كمال من غير تيشرت

بتول يا نهارك أسود ايه ده و بتغمض عينيها

كمال في ايه ديه الاوضه بتاعتي واعمل اللي انا عايزه 

بتول نعم ما في حمام ولا ده للزينه

كمال بيقرب طب ايه رأيك اعرف بنفسي انت مظلومه ولا لا من ناحيه الخطف 

بتول مش فاهمه ايه ده انت جايه عندي ليه و بتغمض عينيها بسرعه

كمال انا لبست علي فكره

بتول يا كداب 

كمال بيفضل يمشي لحد ما بتول بيتخبط في حيطه

كمال ايه رايك بقي

بتول يا عم اوع بقي والله انده لي عمي و قوله عليك

كمال بابا ملهوش دعوه انا ومراتي

بتول بتخبطه في بطنه وبتخرج

كمال اه يا بطني يا بنت ال **

نور يلا يا بتول تعال اجهزه

بتول حاضر

بقلم (حنين محمد)

عند معاذ انا عارف يا نهال أن أكيد ليكي يد في اللي حصل لي بتول

نهال بتوتر نعم لا استحاله وبتطلع جري 

معاذ لا انا لازم أفتح عين كمال عليها

بعد وقت بتول بتلبس فستان  اسود منفوش و طرحه بيضه و شكلها شبه الاميرات

نور بجد انت كدا إزاي

بتول ايه وحش

نور قمر قمر بجد

كمال بيخبط

نور ادخل 

كمال بيدخل بيفضل يتأمل في بتول

نور بتاخد بالها كمال ايه رايك في بتول

كمال مش واخد باله جامده اوي 

بتول بكسوف يلا انا خلصت

كمال احم احم يلا 






نور سلام يا بتول يا رب خطتي انا ومعاذ وعمي تنجح

بتول بتركب مع كمال هو إزاي يا كمال انا وانت وعمي بس مش ديه تكريم لي عمي يعني المفروض العيله كلها

كمال وانا هعرف منين انا كمان اقعدي وانت ساكت

بتول أحم ماشي

بيوصل المكان 

عزت تعال يا كمال

كمال هي فين الحفله يا بابا

عزت اه هي في الدور اللي فوق بس هات تلفونك بس أعمل مكلمه

كمال ليه مش معك تلفونك 

عزت لا نسيته انتِ مش معاكي يا بتول صح

بتول اه مش معايا

عزت اه تمام 

كمال خد اهو 

عزت اطلع في الاوضه ديه ظبط لبسك يا كمال وأنتِ يا بنتي روحي مع جوزك 

كمال انا مش فاهم حاجه بس ماشي

بتول حاضر

كمال هات المفتاح طب يا بابا

عزت خلي الباب وانا هطلع ايد لك لما اجيبه من الأمن

كمال اوف ماشي

كمال و بتول بتطلع 

بتول ايه ده هو ليه الاوضه فيها كل الورد ده

كمال أنا مش فاهم

وحد بيقفل الباب و بتول وكمال مش و خدين بلهم

بتول كمال الباب اتقفل

كمال احنا مش معانا المفتاح يا لهوي و تلفوني مع بابا انا فهمت دلوقتي هو اللي عامل كدا

بتول مين اللي عامل كدا عمي 

كمال استني بقي يا بتول بجد مش عارف اعمل ايه و مافيش تلفون و البلكونه مقفوله و بيفضل ينادي محدش بيفتح

عزت ييقول للأمن محدش يفتح الباب ده غير لما انا اجي الصبح افتحه

الأمن حاضر 

بعد وقت

بتول انا زهقت من الفستان ده عايزه اغير 

كمال شوفي في الدولاب

بتول مفيش غير القميص ده 

كمال بضحك احسن البسي بقي 

بتول لا طبعا و في مشكله كمان مافيش غير سرير واحد هنام فين انا  بقي 

كمال جنبي

بتول..

يتبع 

#الكاتبه_Hanen_Mahamed


               الفصل الخامس عشر من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×