رواية احببت متملك الفصل الرابع 4 بقلم مي النجار

رواية احببت متملك الفصل الرابع 4 بقلم مي النجار

رواية احببت متملك الفصل الرابع 4 بقلم مي النجار

 

احببت متملك _4

ورد بعياط-صدقني يا فهد معملتش حاجه

نورا بعياط =لا انتي العملتي كده انا شوفتك 


تسريع الاحداث 

ف مستشفي

فهد-طمنا يا دكتور 

الدكتور= دخلت ف غيبوب. ة 

نعمان بصدمه وحزن-هتصحا امتا يدكتور

=اسبوع، شهر، متنسوش ي جماعه انها اتخبطت ف دماغها برضو ودا اثر عليها اكتر

فهد سمع كلام دكتور وبص لورد بشر-والله لتشوفي ايام سودا معايا يا ورد

نورا بمكر =لالا متعصبش نفسك يا فهد هدي نفسك 

فهد بعصبيه مسك نورا من ايدها- اسمعي يبت انتي لو سمعتلك صوت هنهي حياتك 

نورا برعب=حااضرر

ورد بعياط-يا فهد صدقني معملتش حاجه نا كنت معاك

=يلا عشان نرواح

ورد بدموع -يلا


ف بيت


فهد بغضب- عملتي كده ليه 

ورد بعياط=صدقني معملتش حاجه نا كنت معاك هنا هعمل كده ازاي وليه

فهد مسكها من شعرها بغضب -تمام طلما مش حابه تقولي هتتحبسي ف الاوضه زيك زي كلا. ب 

ورد بصدمه وحزن=هتعمل فيا كده؟ مصدقها ومكذبني؟ 

فهد زقها وخرج وقفل باب بمفتاح 

ورد بعياط -صدقها وكذبني ماشي يا فهد


ف مستشفي 

نورا بتصنع الحب-قوم رواح يعمي انت تعبت 

نعمان بزهق=جومي رواحي انتي ولا انتي متعوده ع المرواح ف نصاص ليالي

نورا بصدمه -انت زاي تكلمني كده 

نعمان وهو بيقف= انتي بتعلي صوتك عليا نا 

-ايوا بعلي صوتي عشان انت را سكتت بصدمه لم قلم نزل عل وشها من فهد

فهد-يلا يا حاج انت تعبت هنرواح ونيجي بكره

ومشيو وسابوها






ف بيت


نعمان -امال فين مراتك ي فهد

=حابسها ف الاوضه ي بوي

نعمان بصدمه -انت اجنن. ت  يا ولادي مراتك ملهاش صالح بل حصل

=عارف يا بوي بس بتاكد من حاجه 

-طيب اطلع صالح مراتك يولادي


فوق


فهد فتح باب براحه ودخل

-احم احم ورد فينك دور عليها ف كل حتا ملقهاش لاقا ورقه مكتوب فيها(صدقني يا فهد نا معملتش كده، بس انت صدقتها وكذبت مراتك ام ابنك نا مشيت ومش هتشوف وشي تاني  ورد) 

فهد بصدمه ودموع-غبيهه ضرب الحيطه كتير لحد متعو. ر

نزل بسرعه وراح القاهره بيت عمو محمد والد ورد


والدت ورد بقلق-اصحا يا محمد شوف مين جاي الوقتي 

محمد والد ورد فتح باب لاقا فهد-فهد!  خش يا ابني 

فهد دخل =فين ورد

-جوه جت وقالت انها عاوزه ترتاح هنا شويه

فهد دخل الاوضه وقفل باب

ورد بصدمه =انت انت زاي جيت هنا وبتعمل ايه اطلع براا

فهد ببرود-البسي حالا وتعاليلي برا

ورد بخوف =نا مش هتحرك من هنا عايز مني ايه روح لحبيبت القلب

فهد بعصبيه -انتي لو ملبستيش حالا يومك مش هيعدي يا ورد سابها وطلع

محمد- هو ف ايه يا ابني فهموني

=مفيش حاجه ي عمي كل الحوار ان ورد سابت بيت كده من غير متقولي، خرجت ورد ودموع ع وشها

فهد ببرود-قدامي يلا

محمد =طب اقعدو وامشو صبح

فهد -معلش ي عمي ورايا شغل

ورد بتلقائيه=نمشي صبح طيب عشان ممكن حد يأذينا

فهد بصدمه وعصبيه بيحاول يسيطر عليها =ايوا اصل انتي ماشيه مع واحده صاحبتك

ورد بصدمه-نا مقصدش حاجه ناا

فهد بمقاطعه =مستنيكي تحت وسابها ونزل


ف العربيه 

-والله مقصدش حاجه 

=........ 

-مبتردش عليا ليه 

=خبيتي عليا ليه انك حامل 

-جيت اقولك حصل الحصل 

=لو مكنتيش عملتي كده مكنش حصل حاجه 

ورد فتحت باب العربيه ورم. ت نفسها

فهد بصدمه وخوف عليها نزل بسرعه وراحلها

-ورد ورد ردي عليا متسبنيش 

ورد وهي بتفقد الوعي=صدقني معملتش كده وفقدت الوعي

فهد برعب-خلاص والله مصدقك بس متسبنيش يا ورد مفيش رد منها شالها بسرعه ركب العربيه ومشي بسرعه


ف مستشفي 


-دكتور بسرعه

خادوها منو  وهو فضل يعيط عليها 

بعد شويه تلفونو رن

-الو 

شخص مجهول=عندي دليل ان نورا هي العملت ف والدتك كده افتح رساله،، وقفل

فهد باستغراب فتح رساله واتصدم






فلاش بااكك

-انتي بتخدي انسولين يا عمتي

رحاب بزهق=ايوا 

نورا بمكر=مممم  طب نا هقوم اعمل حاجه 

بعد شويه كانت رحاب نامت

ودخلت نورا ومعاها حقن. ه الانسولين وخلصت كل حاجه وخرجت

كان ف  شخص بيصورها


باااكك

فهد بغضب-ماشي يا نورا 

خرجت الدكتور-حضربتك تبع الحاله الجوه ورد؟ 

فهد بخوف =ايوا طمنيني

الدكتور بحزن -البقاء لله 

فهد برعب وصدمه=ااي انتي بتقولي ايه ورد ورد مات. ت

دكتور -لا حضرتك احنا فقدنا الجنين لاكن مدام ورد بخير حصلها كسور بسيطه بس

فهد براحه وعياط=كنتي قولي كده من بدري اقدر ادخلها؟ 

-طبعا اتفضل


جوه


-وردتي 

ورد بحزن =ابني ما. ت

فهد بحب -هنجيب غيرو علفكره نا عارف ان انتي معملتيش حاجه، نا عارف ان نورا عملت كده بس كان اتاكد حقك عليا وحاضن. ها

ورد بعياط =كسرتني يا فهد ومو. ت ابني

-ااهدي يحبيبتي هنجيب مليون غيرو حقك عليا كان لازم اعمل كده

ورد وهي بتحض. نو =حاضر ههدى بس عرفت منين 

-رقم غريب بعتلي فيديو للحصل 

ورد باستغراب=مين رقم دا

-جاسر

ورد بصدمه =جاسر!


                    الفصل الخامس من هنا

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×