رواية ادخلتني الي قلبها الفصل الثاني 2 الجزء الثاني بقلم حنين محمد


 رواية ادخلتني الي قلبها الفصل الثاني 2 الجزء الثاني بقلم حنين محمد


البارت التاني من الجزء التاني


أدخلتني الي قلبها  

ريهام ادم انا عايزه اشتغل

ادم نعم ده ليه إن شاء الله وانا مش مخليكي محتاجه حاجه يا ريهام

ريهام يا آدم مش ب الاحتياج انا عايزه انزل اشتغل سهله

ادم اهدي يا ريهام و بطلي عبط اولا أنتِ حامل ثانياً أنتِ دلوقتي شاليه مسئوليه ولد وبنت اللي هما عيلنا يا ريهام ولا انتِ نسيتي كل ده





ريهام بعصبيه لا يا آدم انا مش ناسيه انا عايزه اشوف حياتي بقي 

ادم بصي يا حبيبتي انا مش هتعصب عليكي  علشان باين كدا أنها هرمونات حمل ف بكره نتكلم يلا نامي تعالي يلا في حضني

ريهام لا يا آدم منتمش و تسبني و بتضربه علي أيده 

ادم طب خدي بقي وعمال يضربها ب المخده و ضحكتم ماليه البيت

زين و چوري من ورا ادم  انا ايز العب معاكم يا بابا چوري اه وانا يا ماما 

ادم بضحك تعال يا زين تعال 

ريهام يا ربي بقي تعالي يا چوري نامي في حضني

ادم احسن 😛زين هو الي نام في حضني وانت لا 

ريهام انت رخم اوي يا آدم قوم يا زين انا عايزه انام جنب بابا

زين لا انا ايز انام جنب بابي 

ريهام اوف ماشي

ادم بضحك احسن قولتلك من بدري ☺️ه

في نهار يوم جديد ادم بينزل الشركه و ريهام بتصح بتلبس و بتروح عند مريم هي و زين و چوري

چوري مامي انا هروح العب مع  ريم ويونس ومحمد ولاد طنط مريم 

زين وانا كمان

ريهام ماشي يا حبيبي بس خلي بالكم من نفسكم

مريم ايه يا ولاد عاملين ايه

زين وچوري عاملين كوبري وماشين عليه 😂ه

ريهام بس يا ولاد عيب منك ليهها والله لما تروح لادم ل هقوله عليكم 

ريهام خلاص يا ريهام دول ولاد 

ريهام المهم كنتِ عايزه ايه يا مريم

مريم بصي انا بوصيكي علي العيال من دلوقتي يا ريهام انا عايزاكي تعتبرهم عيالك ب الظبط

ريهام بخوف ليه يا مريم في إيه

مريم انا كشفت يا ريهام وعندي مرض السرطان ف انا مش عارفه هعرف اتعافه ولا لا 

ريهام بعياط لا كدابه يا مريم وبتحضنها طب تعالي نكشف 

مريم بعياط لا يا ريهام انا كشفت بس لحد دلوقتي م عارفه اقول ل هيثم مش ممكن ربنا بيعكبني علي اللي عملته معاكي زمان

ريهام بعياط والله انا مسامحكي والله مسمحاكي

مريم اهدي علشان الاولاد 

ريهام انا اللي هقف معاكي يا مريم و هعلجك من غير ما نقول لحد تمام

مريم بجد يا ريهام أنتِ حاجه كويسه اوي

ريهام متقوليش كدا المهم امسحي دموعك ومتعرفيش حد 

مريم اه انا كنت هعمل كدا بس قولت اقولك 

ريهام اللي أنتِ عملتيه ده الصح يا قلبي 

______________&&&&&&___________






عند ادم 

ادم مش عارف يا هيثم ريهام مش بترد ليه 

هيثم ممكن تكون نائمه يا آدم 

ادم ربنا يستر

مصطفي إن شاء الله خير يا آدم المهم بكره تامر نازل مصر ف خلي بالك منه لما بينزل بياخد اي صفقه ب الرشوه

ادم اه نسيت الموضوع ده خالص ماشي لا سيبوا عليا 

يوسف انا قولت استاذنك يا آدم اني اسافر انا و بسنت يومين نغير جوه 

ادم الجوه مش مستاهل  يا يوسف استني طب نشوف الصفقه ديه الاول

يوسف بتفهم امم ماشي 

مصطفي بيخرج بيروح مكتبه بيلاقي تسنيم

تسنيم ازيك يا حبيبي قولت اجيبلك الأكل و بعدها اروح  اشتري كتب الكليه

مصطفي تعبتي نفسك ليه بس يا حبيبتي

تسنيم تعبك راحه يا روحي

مصطفي بيبوس رأسها ويحضنها 

تسنيم يلا بقي يا حبيبي باي علشان هتاخر 

مصطفي باي يا قلبي

_________________________

عند ريهام

بيعدي ساعتين

ريهام يا لهوي ادم رن عليا اكتر من خمس مرات

مريم طب اتصلي بيه لحسن يقلق عليكي

ريهام خلاص بقي لما اروح يلا يا زين يلا يا چوري

ريم ومحمد بعياط جاين بيجرجوا 

مريم في ايه يا ريم أنتِ و محمد بتجري ليه

زين بعياط طفولي چوري يا ماما اتخطفت حد خطفها من الجنينه

ريهام اتخطفت و بيغم عليها

#يتبع

#أدخلتني_الي_قلبها 

بقلم✍️ حنين محمد


            الفصل الثالث الجزء الثاني من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×