رواية كيان الرائد الفصل الثاني عشر 12 بقلم دعاء تهامي
#كيان_الرائد
#Bart_12
بتعمل كل ده عشان حبيتهاا صح
حسام: اه حبيتها
سهر: اوعدك انكم مش هتكونوا لبعض طول. ما اناا عايشه
حسام: فكري بس تاذي شعره منها وانا هخفيك من الموجود
سهر: حبيبت القلب دلوقتي ماشيه ف الشارع ممكن عربيه تخبط*ها او رصا*صه تجيهاا متعرفش من اي حته
حسام: قصدك اي
سهر: قصدك لو قدرت تلحقها اعمل كده
سابهاا وطلع جري زي المجنون ركب عربيته وساق بسرعه جنونيه
بيرن عليهااا مش بترد وسايق وبيبص حوليه لمحهااا واقفه عند الكورنيش اخد انفاسه ونزل جري عندهاا خددهاا ف حض*نه وكان بيتكلم معاهاا بقلل وخوف
حسام: انتي كويسه ف حاجه حصلت معاكي
كيان: اتكلمت بخجل وصوت يكاد يكون مسموع اه
بعد عنهاا وحط ايدوا علي خدهاا بحنان
حسام: كنت خايف اخسرك
كيان: ليه بتقول كده
حسام: هاا لسه هيرد وصلته رساله على الفون
كان محتواهاا
"المرادي كان تنبيه بسيط المره الجايه هتبقي حقيقه" قبلاتي
قفل الفون ورجع بص ليهاا بهيام
حسام: عيونك جميله اوي
كيان ابتسمت بخجل وبصت للبحر
حسام: رفع ايدوا ولف وشهاا ليه بلاش تبعدي عيونك عني بصيلي
كيان: انا لازم امشي اتاخرت علي محمد
حس بنغزة ف قلبه لمجرد انها جابت اسم واحد تاني علي لسانهاا
حسام: محمد مين
كيان: اخوياا راجع انهارده
حسام: بس انا معرفش انك عندك اخوات
كيان: ابن عمي بس زي اخويا قضينا طفولتنا سوا لعب وهزار وخروجات محمد كنا بنعمل كل حاجه سوا بس هو قرر انه يكمل دراسته بره مصر
حسام: طب واهله فين
كيان: اهله اتوفوا من لما كان صغير وبابا قرر انه يربيه
حسام: ربنا يرحمهم
كيان: يارب انا همشي بقاا
حسام: تعالي اوصلك
كيان: بلاش اتعبك
حسام: مش. كل الناس محظوظه انه الملازم كيان تركب. معاهم العربيه
كيان: 😹😹😹😹😹😹طبعا انا مش اي حد
حسام: نرجسيه
كيان: النرجسيه منسيه 😌
حسام: طب اركبي
كيان: طب شغلنا حاجه ولا اقولك هشغل اناا
حسام: هتشغلي اي
كيان: الله بحب الاغنيه دي اووي 🌝"اللي بينا لحظه حلوه عشتهاا لكلمه بعتهالي ف وقتهاا ما بينا ميت مكالمه اتصالحنا واتخصامنا فيهاا الف مره بس بردو بابتسامه تحلي ليله مره اللي بينا سنده واقفه قاعده صحبه رحله سحله باعته ضحكة رجا القلب راجه بعد نقطة جامده اللي بينا احلي عمر واحلي وقت عدي🩷🩷🩷👑
حسام: وصلتي
كيان: اهاا الوقت جري بسرعه واندمجت مع الاغنيه
حسام: فعلا الوقت معاكي بيجري بسرعه
كيان: تسلم بما انك وصلت ل هناا تعالي اتفضل
حسام: مره تاني
كيان: تعال بس دي ماما عايزه تتعرف عليك
حسام: اذا كان كده ماشي
كيان: ماما هتفرح اوي
دخلت البيت لقت محمد
كيان: اعععع محمد جريت عليه حضنته وحشتني اوي
حسام اتغاظ. من تصرفهاا
محمد: وانتي كمان وحشتيني ي صغننه
كيان: انا مش صغننه انا كبرت
محمد: هتفضلي صغننه بردو
كيان: يووه لسه رخم زي ما انت بس وحشتيني اوي لازم تحكيلي كل حاجه
صفاء: لما يستريح الاول اتفضل ي ابني واقف ليه
كيان: نسيت اعرفكم الرائد حسام مديري ف الشغل
صفاء: تشرفت بمعرفتك ي ابني حسن بيقول عنك كلام حلو
حسام: انا اكتر
محمد:انا محمد
حسام: تشرفنا
كيان:مش كفايه كده ولا اي فين الاكل
صفاء: معلش ي ابني هيا علي طول بتفكر ف بطنهاا كده
حسام: اتعودنا عليها ي طنط استاذن انا
صفاء: والله ما يحصل لازم تاكل معانا
حسام: مره تانيه
صفاء: مش هخلي كيان تاكل لو مشيت
كيان: الاه وانا مالي ي ماما
صفاء: اهو كده اقنعيه يقعد
كيان: ونبي ي حسام اقعد شويه كمان
حسام: حاضر ي ستي
كان قاعدين علي السفراء بياكلوا
كيان: صحيح ي محمد فين المفاجأة
محمد: مش حاجه تتاكل استني لما ناكل
كيان: لع انا عايزه اعرف دلوقتي
محمد: هيا*******
حسام: اي ****
يتبع
#بقلم_دعاء_تهامي 🩷