رواية عشق ام انتقام الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم رنا سعيد


 رواية عشق ام انتقام الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم رنا سعيد


#روايه_عشق_ام_انتقام.
#بارت_الثاني_والعشرون. 
الشاب بحب:انا بصراحه بحبك وبيجي محل الورود دها كل يوم عشانك انتي وبس تقبلي تجوزيني 
رنا اتصدامت من كلامه وادهم متابع الحوار بضيق وغضب وغيره وبداء يقترب منهم بغضب ونيران الغيره بتاكل في قلبه 
ادهم بحده وبغضب ومسكه من قميصه وضربه بالكميه في وشه 
ادهم بغضب كالجحيم وعروق ايده برزت 
ادهم بعصبيه:بتحبها صح 
الشاب وبعيد عنه:ايوه وانت مالك انت 
ادهم واقترب منه تاني وفضل يضرب فيه لحد مافمه ومناخيره بقت بتنزف الدم والشاب بيحاول يدافع عن نفسه بس كان ادهم اقوه منه فاالشاب مش قدر عليه رنا واقتربت من ادهم 
رنا بدموع:حرام عليك ابعد عنه هيموت  
ادهم وبعيد عنه ورمه في الارض
ادهم بغضب:تعرف لو فكرت تقرب منها تاني هيكون موتك علي ايدي 
بقلمي رنا سعيد
الشاب بتعب وقام واقف:وانت مين عشان تكلم عليها كده 
ادهم بغضب وبص علي رنا:الهانم تبقا مراتي 
الشاب بخوف وبارتباك:م مراتك انا اسف ياباشا مكنتش اعرف انها مجوزه ياباشا اسف مره تانيه وبوعدك مش هيجي المحل دها تاني 
ادهم بغضب:طب يلا غور من وشي يلا 
الشاب بخوف لانه هو عارف كويس مين ادهم الصاوي 
الشاب بخوف:حاضر ياباشا 








والشاب مشي 
ادهم بغضب:وانتي مين سامحلك انك تشتغلي اصلا 
رنا بحده:انت مالك وليه رايح تقوله اني انا مراتك انت ناسي انك طلاقتني ولا اي 
ادهم بغضب:ومالك مضايقه كده ليه عجبك يعني كلامه ليكي عجبك المهزله ديت ياست هانم يامحترمه 
رنا بحده:ملكيش فيه 
ادهم بغضب مكتوم:اكلمي عدل احسنلك 
رنا بضحكه وجع:ليه هتضربني زاي ماضربته 
ادهم بغضب:واكسر راسك كمان اذا كان عجبك 
رنا بحده:طب اتفضل خد وردك واطلع برا يلا الواحد مش ناقص قرف علي الصبح
ادهم بغضب:بت انتي لسانك بقت طويل عليه اوي 
رنا بحده:اذا كان عجبك 
ادهم ببتسامه جانبيه:عجبني ونص ياقمر انت ويلا ياقمر بقا عشان هتمشي ومش هتشتغلي 
رنا بحده:لا مش همشي وبعدين انت مالك اشتغل ولا ماشتغلش 
ادهم بحده:لا ليا ونص يانور ياعنيا انتي مراتي وانا مش عايزك تشتغلي
بقلمي رنا سعيد
رنا بحده:انا مش مراتك انت طلاقتني خلاص 
ادهم بضحك:ورجعتك لي عصمتي تاني في نفس اليوم 
رنا بستغرب:انت بتقول اي 
ادهم ببتسامه جانبيه:يعني انتي مراتي 
رنا بحده:وانا مش عايزه اكون مراتك 
ادهم ببتسامه جانبيه:حبيبتي اظهر ان لسه اعصابك تعبانه 
انا همشي دلوقتي وهسيبك براحتك لحد كده ماتهدي علي الاخر وترجعي معايا قصري انا وانتي باي باي 
وادهم سابها ومشي 
في مكان اخر 
صلاح ببتسامه حب:قولتي اي 
نهله بحده:لا مش موافقه 
صلاح بزعل:ليه 
نهله:عشان مش عايزه ارتبط بواحد ماواثقش بحبي وفكر اني خاينه قبل مايسمع مني الحقيقه 
صلاح بندم:انا اسف انتي عارفه اني كان غصب عني اي حد لو مكاني كان هيعمل كده واكتر كمان يانهله عارفه يعني واحد يتصل بيه ويقولي مراتك بتخونك مع ابن عمها واجي فعلا والقيكي في اوضته وفي وضع زباله كنتي عيزيني اعمل اي يعني يانهله دي اقل حاجه انا عملتها لو اي حد مكاني كان اقتلك واقتله يانهله وانتي غير كده غلطانه متصلتيش بيه ليه وقولتلي انك رايحه عند مرات عمك ها 
نهله بغضب:اتصلت بيك وانت فونك كان مغلق ذنبي اي انا بقا ياصلاح ذنبي اي سنين وانا بعاني في بعدك ياصلاح وانت دلوقتي جاي وبدم بارد جاي عيزيني ارجع ليك تاني 
لا ياصلاح خلاص انا وانت مينفعش لبعض 
بقلمي رنا سعيد
صلاح:مين قال اني مينفعش لبعض يانهله احنا ننفع واكتر كمان انتي بتحبني وانا بحبك وبينها انا وانتي بنت يانهله خلينا نعوض الي فات ونرجع عشان خاطري 
نهله برفض وقامت واقفت:لا ياصلاح اسفه عن اذنك 
ونهله سيبته ومشيت 
صلاح:نهله اسمعيني 
ونهله كملت طريقها 
صلاح:امي حاولي تقنعي نهله انها ترجعلي 
صباح:حاضر يبني 
صلاح وباس ايدها ودماغها:ربنا يخليكي لينا يارب
وعده اليوم من غير احداث جديده 










اليوم التالي 
يوسف:يعني رنا دلوقتي بتشتغل في محل الورد مع صحبتها الي انت كلمتني عنها وقولتلك عرفني عليها وكده 
ادهم بضيق:ايوه 
يوسف ببتسامه خبيثه:طب ماتيجي نروح 
ادهم:فين 
يوسف ببتسامه خبيثه:محل الورد 
ادهم بضحكه:اها لا روح انت وامسح بقا التسجيل 
يوسف بضحكه:ماشي همسحه بس يلا نروح سوا 
ادهم:لا قولتلك مش هروح روح انت لو عاوز انا عندي اجتماع مهم انت ناسي ولا اي 
يوسف ببتسامه خبيثه:ماشي ياكبير 
ادهم:امسح التسجيل 
يوسف وقام واقف وببتسامه:حاضر سلام بقا هروح اقبل بقا القمر بتاعي انا الي لسه مش شوفته لحد دلوقتي 
ادهم بضحكه:هي بقت قمرك وانت لسه مش شوفتها خالص 
يوسف بضحكه:اها سلام بقا 
بقلمي رنا سعيد
ويوسف مشي ونزل من الشركه وركب العربيه وبعد فتره واصل عند المحل ويوسف داخل 
يوسف ببتسامه:سلام عليكم 
نسرين:وعليكم السلام 
يوسف وشاف رنا جاي عليهم 
يوسف ببتسامه:ازيك يارنا 
رنا ببتسامه:ازيك يايوسف اخبارك اي 
يوسف ببتسامه:الحمدالله بخير وانتي 
رنا:الحمدالله اي جاي عايز ورد لمين هتخطب ولا اي 
يوسف:باذن الله قريب 
رنا:باذن الله ماشي نسرين معاك اهيه و اي حاجه تعوزها احنا تحت امرك يايوسف
يوسف ببتسامه:ربنا يخليكي شكلكم صحاب مش كده 
رنا ببتسامه وحضنت نسرين:واكتر من صحاب كمان هي بالنسبه ليا اخت مش صديقه بس 
يوسف ببتسامه:ربنا يخليكم لبعض 
نسرين ورنا:يارب 
وعده اليوم من غير احداث جديده وجاء وقت المساء 
وفي وقت متاخر رنا كانت لسه هتنام وفجاء باب الشباك بتاعها اتفتح وشخص وداخل منه ورنا كانت لسه هتبص وراها تشوف مين بس فجاء الشخص اقترب منها وحضن رنا من الخلف 
الشخص وباس رقبتها
الشخص ببحه مثيره:واحشتني اوي اوي 
رنا بصدمه وبذهول ووووووو 
#بقلم_رنا_سعيد 


            الفصل الثالث والعشرون من هنا

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×