رواية عشق ام انتقام الفصل السابع عشر 17 بقلم رنا احمد


 رواية عشق ام انتقام الفصل السابع عشر 17 بقلم رنا احمد


#عشق_ام_انتقام
#بارت_السابع_عشر. 
ادهم وكان داخل كافتيريا وبيكلم في الفون وفجاء فتاه ماشيه وبتبص وراها وبتضحك وبكلم صحبتها ومش وخده بالها وخبطت في ادهم والفون واقع من ادهم في الارض
ادهم بضيق وبيرفع عينه وبصدمه:انتي
الفتاه بستغرب:نعم 
ادهم ببتسامه خبيثه:اقصدي انتي يعني خبطي فيا وكده تاخدي بالك يعني وانتي ماشيه ادهم بضحكه انتي فهمني عشان انا مش فاهم نفسي انا بقول اي اصلا
وادهم نزل جاب الفون من الارض 
الفتاه بجديه:انا اسفه والله مااقصد 
ادهم ببتسامه خبيثه:عادي ولايهمك ياانسه 
بقلمي رنا سعيد 
الفتاه:ماشي 
وصديقتها جت عندها:رنا انتي تعرفي ادهم الصاوي منين 
ادهم بغرور:اسمك رنا الله اسمك جميل اوي وانتي اجمل منه 
رنا:لا انا معرفوش انا خبط فيه من غير مااقصد وانا بكلمك 
باك 










ادهم فاق من ذكرياته علي صوت فونه 
ادهم ببرود:الو
المتصل:-------------
ادهم ببرود:لا مش هقدر اجي الشركه اليومين دول دير كل حاجه انت تمام 
المتصل:-----------------
ادهم:انا في المستشفي 
المتصل:-------------------
ادهم:مراتي تعبت شوي وبتعمل عمليه ثقب في القلب 
المتصل:----------------
ادهم:لا ملوش لزوم تيجي يايوسف 
يوسف:انت في المستشفي تباعك صح 
ادهم:ايوه 
يوسف:طب انا جاي ليك سلام 
ويوسف قفل معاه السكه 
صلاح:يوسف الشرقاوي صح 
ادهم:ايوه 
صلاح:امممممم 
وبعد فتره يوسف جه عندهم 
يوسف:طمني مراتك عامله اي دلوقتي 
ادهم بحزن وبوجع:لسه في اوضت العمليات 
يوسف:متقلقيش انشاء الله خير 
ادهم:انشاء الله
يوسف:ازيك ياعمو صلاح 
صلاح:بخير يابني انت اخبارك اي 
يوسف:الحمدالله بخير 
وبعد ساعات طويله 
خرجت الدكتوره وكلهم جريوا عليها بقلمي رنا سعيد
الجميع بلفهه:خير يادكتوره 
الدكتوره بتعب:خير انشاء الله الحمدالله بفضل ربنا العمليه نجحت والمريضه دلوقتي بقت كويسه بس محتاجه للراحه 
بقلمي رنا سعيد
ادهم بلفهه: الحمدالله وشكر ليك يارب طب عايزين ندخلها 
الدكتوره:مش هينفع تدخلوا ليها حاليا وبكرا انشاء الله تقدره تدخلوا تشوفها
نهله:طب هي دلوقتي فاقت ولا لسه 
الدكتوره:لا لسه مش هتفوق دلوقتي وانا هتابع حالتها متقلقوش يعني وهي باذن الله لما تفوق كده هتكون احسن من الاول متقلقوش ولو عوزته اي حاجه انا تحت امركم 
نهله:ربنا يخليكي لينا يادكتوره 
بقلمي رنا سعيد
الدكتوره:تسلمي ياامي عن اذنكم 
والدكتوره مشيت 
ادهم:ماما ممكن تروحي ترتاحي انتي وستي وانا هعقد معاها لحد الصبح 
نهله:لا انت عايز تمشي امشي انا مستحيل اسيب بنتي وامشي 
ادهم:ماشي براحتك 
ادهم هو وصلاح ويوسف رجعوا مكانهم 
ادهم:طب امشي انت يايوسف عشان بكرا في اجتماع الصبح عشان تقدر ترتاح عشان تحضره مكاني 
يوسف:لا انا اعقد معاك اهو 
ادهم بضيق:اسمع كلامي بس يايوسف 
يوسف:ماشي ياادهم سلام عليكم 
ادهم وصلاح:وعليكم السلام 
وفضلوا اعقدين لحد الصبح 
الصباح جديد علي ابطالنا 
الدكتوره وراحت تطمن علي رنا 
الدكتوره:عامله اي دلوقتي يارنا 
رنا بتعب:الحمدالله 
الدكتوره ببتسامه:تعرفي ان قلبك وقف وقولنا اللي انتي موتي خلاص وسبحان الله معجزه من عند ربنا رجع قلبك تاني بدء ينبض بحياه جديده والحمدالله اتعمل ليكي العمليه ونجحت بفضل ربنا ياقمر 
بقلمي رنا سعيد









رنا ببتسامه وبتعب:هقدر اخرج بقا من هنا 
الدكتوره:لا لسه يومين كمان وتخرجي لما صحتك تتحسن خالص ونطمن عليكي يبقا تخرجي 
رنا بتعب:امممم 
الدكتوره:طب انا ماشيه بقا عشان اسرتك عايزه تدخل تطمن عليكي ياقمر 
رنا بتعب:اممممم 
والدكتوره خرجت والجميع اتلم حواليها
ادهم بلفهه:نقدر ندخل نطمن عليها بقا 
الدكتوره:واحد بواحد يدخل بعد اذنكم 
الجميع بصوا لبعض 
نهله:انا هدخل الاول يادكتوره 
دكتوره:ماشي بس هي دقيقه واحده وتخرجي ومتخلهش تكلم كتير ولا تفكريها بحاجه تضايقها عشان متتعبش ولقدر الله ممكن يجرالها حاجه تمام الكلام ده للكل
الجميع:تمام
ونهله دخلت عندها وشافت رنا نايمه علي سرير ومحطوطه علي الاجهزه كان مظهرها يبكي ويحزن 
نهله واقتربت منها 
نهله بدموع:عامله اي ياحبيبتي انشاالله انا اللي كنت مكانك وانتي كنتي لا 
رنا:بعيد الشر عليك ياحبيبتي ربنا يخليكي لينا 
بقلمي رنا سعيد 
في مكان اخر 
صباح:انا عارفه انك عايز تدخل ليها بفروغ الصبر ياحبييي 
ادخل انت بعد مانهله تخرج من عندها 
ونهله خرجت 
صلاح:يلا ادخل ياادهم 
ادهم ببتسامه:ماشي شكرا ليكم 
وادهم اقترب من الباب وفتحه واتصدام وحزن اوي وقلبه وجعه اوي من منظر رنا واتمنى لو هو اللي كان مكانها وحبيبت قلبه رنا لا بقلمي رنا سعيد 
ادهم وبدء يقترب منها بوجع وحزن وانكسر وخجل منها من اللي عمله معاها 
ادهم بوجع وحزن:احم عامله اي دلوقتي يارنا 
رنا بوجع وتعب:كنت كويسه لكن لما شوفتك دلوقتي بقت زاي الزفت اتفضل اطلع برا ياادهم باشا 
ادهم بذهول وبصدمه ووووو 
بقلم_رنا_سعيد 


              الفصل الثامن عشر من هنا

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×