رواية عشق ام انتقام الفصل السادس 6 بقلم رنا سعيد

رواية عشق ام انتقام الفصل السادس 6 بقلم رنا سعيد

 

#روايه_عشق_ام_انتقام

#البارت_السادس

رنا بصت علي ادهم بتعب ووجع 

رنا بتعب:الحمدالله كويسه ياماما 

:ماله صوتك متغير ليه اوعي يكون ادهم مزعلك 

رنا وبصت علي ادهم وبوجع:لا ده انا ماشوفتش شخص طيب وحنين زي ادهم جوزي حبيبي 

:اممم ربنا يسعدك يابنتي ويحفظكم من كل شر طب انا جايه ليكي بكرا انا وستك 

رنا:ياريت ماشي مستنياكم

:طب خدي ستك عايزه تكلمك 

رنا:ماشي 

:الو يا بنتي اخبارك اي وحشتيني اوي اوي 

رنا ببتسامه:وانتوا كمان والله 

وبعد مكالمه رنا مع اهلها ادت الفون لي ادهم 

رنا:شكرا علي المكالمه 

ادهم ببتسامه خبيثه:العفو يارنوش 

وسبها وخرج 

رنا اخدت علاجها وغيرت لبسها وارتدت جيبه سوداء واسعه وبلوزه نبيتي وحجاب لونه ابيض طويل وضعت ملمع شفاه وكحل في عيونها وكانت جميله جدا 

رنا فتاه تبلغ من العمر ٢٤ عاما وهي فتاه متوسطة الطول 

و ذات بشره بيضاء وجسد ممشوق ومتناسق وعيون واسعه لونها خضراء ورموشها طويله وكثيفه وشفايف كرزتين وشعرها لونه بندقي وطويل وناعم هي فتاه متدينه وطيبه جدا ومرحه ومحبوبه من الجميع ودرست في كليه فنون جميله 

رنا خرجت برا في جنينه وبتتمشي فيها وهي ماشيه شافت ادهم في حمام السباحه 

ادهم ببتسامه خبيثه:ماتيجي تعومي معايا 

رنا واتجاهلته ومشيت وهي ماشيه خبطت في بنت 

رنا:اسفه 

البنت بتكبر:امممم انتي مين وفين ادهم 

رنا وكانت لسه هتجاوب بس قاطعها صوت ادهم الجاي عليهم 

ادهم ببتسامه:حبيبتي دي رنا الخادمه الجديده عندنا في القصر 

البنت:اها اها تمام اهلا وسهلا انا بقا خطيبت وحبييت ادهم  

رنا بصدمه:خطيبته 

البنت بستغرب:اها مالك اتصدمتي ليه كده 

رنا بوجع:لا لا ابدا عن اذنكم 







رنا مشيت ودخلت القصر وكانت هتدخل اوضتها بس صوت ادهم واقفها 

ادهم:رنا اعملي اتنين نسكافيه 

رنا ولفت وشها لي وبوجع:حاضر 

رنا ودخلت المطبخ وشافت ايمان واقفه بتغسل المواعين 

ايمان:عايزه حاجه ياحبيبتي 

رنا:لا جايه اعمل نسكافيه لي ادهم باشا وخطيبته 

ايمان:طب اعقدي انتي علي كرسي وانا اعمله 

رنا:لا انتي كملي شغلك وانا اعمله 

ايمان:لا يبنتي اعقدي انتي وارتاحي انتي تعبانه 

رنا ببتسامه:لا الحمدالله انا بقت كويسه 

ايمان:كويسه فين بقا انتي باين عليكي التعب خالص 

رنا ببتسامه:صدقيني انا كويسه ممكن بقا تخليني اساعدك بقا واعملها عشان ده برضوا شغلي 

ايمان ببتسامه:ماشي براحتك ياحبيبتي 

رنا ببتسامه:شكرا 

ايمان ببتسامه:بتشكريني علي اي 

رنا:عشان خلتيني اعمل نسكافيه 

ايمان بضحكه:العفو 

ورنا بدات تعمل نسكافيه 

رنا:طب انا رايحه اوضتي وجايه بسرعه 

ايمان:ماشي 

ورنا مشيت وراحت اوضتها وخرجت من اوضتها ورايحه

المطبخ 

ادهم:فين نسكافيه 

رنا ببتسامه خبيثه:هدخل اجيبه اهو 

ورنا دخلت جابت النسكافيه 

رنا ببتسامه خبيثه:اتفضل ياادهم باشا اتفضلي ياانسه 

وادهم وخطيبته خدو النسكافيه

ورنا مشيت ودخلت المطبخ وبتبتسم بخبث 

البنت:يعني اي 

ادهم:ماشي هطلع البس واخرج معاكي 

البنت بفرحه:تمام 

ادهم وحط ايده علي بطنه وبوجع 

ادهم بوجع:اها يابطني عن اذنك ثانيه هدخل الحمام

وادهم داخل الحمام 

ادهم:انا جيت 

البنت:ادهم ط

ادهم بوجع:عن اذنك ثانيه 

ادهم ودخل الحمام وفضل علي الحاله دي عشر دقايق 

ادهم بتعب وبوجع:انجي انا مش هقدر اخرج معاكي انتي شايفه حالتي عامله ازاي مش بكمل الثانيه وبدخل الحمام عن اذنك 

ادهم سابها ودخل الحمام وخرج وراح ليها في الصالون

انجي:ماشي طب انا ماشيه طيب وابقي طمني عليك بس غريبه انت كنت قاعد معايا حلو ليه لما شربت النسكافيه حصل معاك كده

وانجي قامت حضنته ومشيت

ادهم وكلام انجي بيتردد في دماغه  

ادهم بصريخ:ررررررررررررررنا 

#بقلم_رنا_سعيد 


                  الفصل السابع من هنا

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×