رواية اداري حبي لكي صغيرتي الفصل التاسع 9 والاخير بقلم ريتال احمد
فهد قرا المسج حس بوجع في قلبوا قرا كل حرف و عيوني بتدمع اكتر معقول ؟! معقول ظلمتها انا لو سمعتها مكنش حصل ده كلوا ...مسك دماغوا بتعب ...المسج كان مكتوب فيها ....الفويز فيك بالزكاء الاصطناعي الي قالي اعمل كده صلاح و سيلين و ست كبيره كده اسمها هند...عادل بعت المسج دي بعد ما خد رقموا من غير ما حد ياخد بالوا بعتها بعد ما حس بتانيب ضمير جامد و مقدرش يستحمل ....
فهد بص قداموا بغضب شديد و بعد كده قام طلع فوق و مثل الحب قربت منو سيلين بخبث وهيا بتحضنوا و بتبوسوا ....سيلين...مالك يا حبيبي ...
فهد : تعبان اوي تعالي بس نشري لينا كاسين الاول ...وفعلا راح جاب كاسين و حط منو من غير ما تاخد بالها و شربت وداخت و بعت من تلفونها مسج لي صلاح بعد ما فتحوا بالبصمه بتاعت أيدها وقال في المسج ...صلاح تعالى بسرعه في اقرب وقت ...صلاح رد ..في ايه اجيب الشرطه طيب و البنت ؟؟...فهد ابتسم بخبث بعد ما فهم لعبتهم ...وقال. ..لااا تعالى لوحدك و المفتاح بره في الباب .صلاح استغرب بس فعلا جه و كان فهد في السيارة و رن على صاحبوا الي في الشرطه و لما دخل صلاح الشقه و دخل غرفت سيلين لقاها لبسها متقطع و متبهدل اتصدم لما لقى باب الشقه بيتفتح جامد و بيدخل الظابط و بيقول .....فتحنها...دعاا..... هنا ولا ايه أن شاء الله يلااا على البكس و شيل البت الي نايمه دي ....طلع فهد و بص بخبث ...
فهد : مش فهد الي يتلعب معاه يا صولوا ...
صلاح بص عليه بغضب و ملحقش يتكلم و تم القبض على صلاح و سيلين
فهد لي ادهم الظباط : تسلم يا كبير ..
ادهم : لا دماغك مش سهله يلا اي خدمه اما اروح اشوفهم. ..
فهد فتح تلفون سيلين تاني علشان يعرف مين الطرف التالت الي معاهم دخل على الارقام لقى رقم متسجل ب اسم ام عهد اتصدم جامد و كان بيدعي يكون غلط بس رن على الارقام و منطقش كلمه ..
هند ...يبنتي في ايه مفيش صوت الو الو ...فصلت و بعتت ليها واتس ف قال فهد ... تعالي الكافية ده ....
و بعد وقت دخل فهد الكافيه شافتوا هند اتصدمت حاولت تخبي وشها بس اتصدمت لما فهد قرب و قعد معاها على نفس الطرابيظه...مش عيب يا مرات عمي لما تبقى عاوزه تخربي بيت بنتك الي جوزتيها بالغصب علشان لعبه زباله زيك ...
هند مش قادره تنطق بس فهد طلع تيكت طياران من جيبوا ...
اخرك هنا للساعه ٩ بعدها تكوني عند اخوكي انت فاهمه و حذاري اشوفك مقربه لينا تانيه ...صرخ بصوت عالي ...يلاااا يا زباله. ....
قام فهد وراح على بيت والدو الاول و حكي ليه كل حاجه و اتصدم والدو و فهد سابوا و طلع بسرعه على الفيلا دخل الغرفه بقى عهد نايمه و دموعها على خدها قلبوا و جعوا اوي عليها قرب و كان بيبوسها ف قامت عهد بخضه وهيا بتقول ...لا لا متضربنيش...
سكتها فهد و بسها ف استغربت عهد همس فهد حقك عليا انا اسف عارف انك مظلومه .. عهد بدموع انا بحبك يا فهد و ماما ووو كانت عاوزه تحكي كل حاجه بس قال فهد ...اششش عارف كل حاجه وووو نسبهم مع بعض ...تاني يوم صحي فهد و باسها وهوا بيقول : صباح الجمال على عيونك يا جميل .
عهد اتكسفت وقامت ...فهد قال : يلا اجهزي هنسافر .
عهد بستغراب : فين .
فهد بحب : تركيا يا قلب فهد .
تسريع احداث في تركيا دخلت عهد الغرفه شافت دريس ابيض هادي و ورقه مكتوب فيها انها تجهز بدأت عهد تجهز نفسها و بعد وقت بعت فهد ليها مسج ام تنزل وفي سياره تحت و فعلا نزلت و بعد وقت نزلت منها دخلت مكان كلوا ورد وفهد واقف اخدها و حضنها و مصدوم من جمال و رقصوا على اغنيه حماقي و جه كوبلي.. الحب ليه مداريه قولي ليه ليه ليه ؟!!
فهد قرب و همس في ودنها بحب كنت كنت مداريه ...
و الان يا صغيرتي اعلن حبي لكي أمام الجميع...ريتال احمد
تمت الحمد لله 🫶🏻
#اداري_حبي_لكي_صغيرتي
#ريتال_احمد
#الفصل_التاسع_الاخير