رواية جوازة الاسد الفصل التاسع عشر 19 بقلم شهد عبد السلام
في المخزن
تاليا وهي مربوطه في الكرسي وعنيها و فمها عليهم شريط
وبتحاول تتحرك او تتكلم
تاليا بعياط:اممم
مالك وبيقرب عليهاا: اخير فوقتي
وبيشيل الشريط من علي عنيها
مالك وبيشلها الحجاب:كفايه عياط يا تيتي
تاليا بتعيط اكتر وبتحاول تبعد عن لمسات وهو بيشلها الحجاب
مالك بتهديد وبيتكلم في وشها :ورحمة امك هتشوفي ايام سوده معايه
تاليا بتعيط اكتر وبتحاول تتحرك
مالك بصوت الافعي ولمسات بسيطه بيمسح دموعها:ماتعرفيش دموعك دي مفرحني اد ايه
تاليا بتحاول تبعد وتتكلم
مالك شلها الشريط
تاليا بعياط وخوف:انت عايز مني ايه
مالك:بتقدمي فيا انا بلاغ
تاليا: لا صدقني لا
مالك وبيرجع شعرهاا: تؤتؤ كدب لا
تاليا بعياط:انا انا... اسفه وبتحاول تبعد
مالك:اممممم ...اسفه طب ايه رايك احبسك هنا ذي ما كنتي عايزه تحبسيني
تاليا بعياط وخوف:لا لا سبني سبني وحيات ربنا عندك
مالك ببرود:تؤتؤ مش هسيبك غير بمزاجي
تاليا بعياط :انت عايز ايه
مالك وبيلمسها:عايزك انتي
تاليا وبقوه مصطنعه:انت زباله
مالك ضربها بالقلم وتاليا غابت عن الواعي
عند حور واسد
حور قامت من النوم مخضوضه
اسد بخوف:مالك
حور بخوف:اوعا تسبني يا اسد
اسد وبيحضنها:اهدي ده كابوس
حور:اوعا يتحقق والنبي
اسد:ماتخفيش يا روحي مش هيتحقق
وبيعدل حور وراسها علي صدره
اسد وبيمسح علي ضهرها:نامي يا حبيبتي مافيش حاجه
وكام ساعه والنهار طلع
اسد صحي وكانت حور علي نومتها علي بطنه وحركها بهدوء ونايمها و دخل خد شاور و غير هدومه وبقا في قمة الجاذبيه
اسد بصوت هادي:حور يا روحي
حور بنوم:نعم
اسد:قومي
حور قامت:نعم.. هو انت خارج
اسد:اه ايه رايك تروحي عند ليلي
حور:انا عايزه انام
اسد:يعني هتقعدي هنا
حور:اه
اسد :خلاص نامي وانا ساعه و همشي
حور:هقوم اعملك فطار
اسد:لا يا روحي نامي انتي
حور نامت تاني واسد بعد شويه نزل
بعد شويه
حور صحيت وصليت فرضها وكانت طول اليوم بتفكر ازاي هتواجه
و ازاي هتخلي اسد ذي ما هو مايتغيرش معها
بعد شويه اسد كان بيفتح الباب
حور:تاكل
اسد ببرود:تؤتؤ
حور:ليه
اسد قرب عليها اوي وكانت حور في الحيطه وحور كانت متوتره
اسد جنب ودنها ببرود:تعرفي تخليكي في نفسك وتابعي تمرينك
حور بتوتر:مالك
اسد ببرود وبيرجع شعرهاا:سمعتي انا قولتلك ايه
حور:حاضر
اسد دخل يغير هدومه
حور في سرها:يارب والنبي مايتغير صدقني والله مش قادره
حور:انت خارج؟؟!
اسد:قولتلك ايه من شويه
حور:..
اسد نزل مشوار مهم
عند مالك وتاليا
تاليا بتفوق :اه راسي و بدات تشوف هي فين
تاليا:يا نهار اسود(كانت في غرفة نوم كبيره بس يبان عليها مهجوره ) وبتبص علي نفسها ..
مالك:ماتخفيش لسه
تاليا:انت جايبني هنا ليه
مالك وبيقرب عليها وبيتكلم ببردو:قلت ناخد علي بعض شويه
تاليا:انت حيوان وبتحاول تقوم
مالك مسكها من ايديها:هو انتي فاكره انك هتخرجي عادي كده
تاليا:يا حيوان سبني
مالك ضربها علي وشها ووقعت علي الارض وفمها بينزف
مالك ومسكها من شعرها:لسانك لو طول تاني هقطعه فاهمه
تاليا بتحاول تاخد نفسها وبتحاول تفك ايد مالك
مالك:هسيبك ترتاحي شويه
الليل في اوضة المكتب
حور:بابا
اسد :ايه
حور :انت بتعاملني كده ليه من الصبح
اسد:بعاملك ازاي يعني
حور:هو انت مش طايقني؟!
اسد:بتسالي ليه
حور:لو مش عايزني امشي
اسد:هتمشي تروحي فين
حور:اي حته بس ماتفضلش هنا وانت بتعاملني كده
اسد:مافيش خروج من هنا
حور:طب اروح عند ماما ليلي
اسد:مش هتروحي في حته
حور بعياط: طب انا اسفه
اسد ولسه علي بروده:اسفه علي ايه؟
حور:عشان بابا..
اسد:حور
حور:نعم
اسد:بابا ده يبقا انا انا مابحبش حد يشاركني في بنتي فاهمه
حور :حاضر
اسد في سره:يخربيت ضعفك الي بيدوبني فيكي وانتي شبه الملايكه كده
اسد: لو طارق كلمك مافيش رد
حور:بس..
اسد:بس ايه موافقه ترد وتواجهي
حور :لا
اسد:بكره عندك جامعه هدومك تبقا محترمه
حور:هدومي محترمه
اسد:انا ممكن اوريكي قد ايه انا محترم
حور:لا لا خلاص حاضر
اسد:هتنامي
حور:لا
اسد:احسن بردو
حور بعند:هنام
دخلو الاوضه
حور:انا هنام
اسد ببرود:نامي
حور زعلت ان اسد ماحضنهاش
وشويه وكانت حور نامت اسد قرب منها وحضنها
اسد:واحشني حضنك اوي من امبارح بحبك ....اعقل يا اسد في ايه دي صغيره وعمرها ما هتقبل حبك هي كده عشان ده طبعها وبيكمل بغزل فيها طبعها رقيقه وهاديه بقتي دواء ل قلبي
تاني يوم الصبح
حور بتفتح عيونها وفرحت ان هي بين احضانه ونامت علي جسمه العريض
حور بفرحه:رموشك حلوه اوي .انت كل حاجه فيك حلو يا بابا
وقامت عملة فطار ودخلة تاخد شاور
واسد لسه هيدخل الحمام هي فتحت الباب وهي بالبرنوس
اسد وبيبص علي جسمها:بتعملي ايه
حور بتوتر :ك..كنت .
اسد:اطلعي
حور طلعت :بارد
اسد:بتقولي ايه
حور:مش بقول
اسد بيقرب :كنتي بتقولي ايه يا حور
حور بتوتر:انت بتقرب كده ليه
اسد:لسانك هقطعه
حور بتعيط
اسد بيحاول يمسك نفسو ومايحضنهاش:اسكتي خالص وغيري يلا عشان جامعتك
حور:حاضر
اسد دخل خد شاور وكانت حور غيرت لبست دريس اسود وشوز موڨ وحزام نفس اللون
اسد:قربي كده
حور:نعم وبتقرب
اسد وبيمسح في فمها
حور بوجع:براحه
اسد مكمل و بيمسح خدودها
اسد:تمام
حور وشها احمر من مكسة ايدو
حور:انزل بقا
اسد:هتنزلي ازاي
حور:ذي الناس
اسد مسكها من دراعهاا بيتكلم بعصبيه : ماتعصبنيش عليكي انتي معاكي فلوس تعرفي جامعتك فين
حور بعياط:ايدي
اسد سبها:استني وهننزل سوا
بعد شويه
اسد :دي فلوس خليها معاكي ودي الفيزا ودي بطاقتك
حور:شكرا
اسد:يلا وخدها ونزل
اسد:عمي ابرهيم هيبقا معاكي دايما
وركبها
اسد ل ابراهيم:مش هوصيك
حور:هترجع امته
اسد:مش عارف
وحور طلعت بعربيتها واسد راح مشوار
حور دخلت الجامعه وكانت متوتره
حور:اسفه
عمر ومركز في عيونها:لا ولا يهمك
حور مشيت وكملت طريقها للمدرج
صبا:هاي
حور بابتسامه:هاي
صبا:انا صبا وانتي
حور:حور
صبا:عاشت الاسامي يا حور
حور:تسلمي.. ولسه هتكمل دخل الدكتور
بعد المحاضره
حور رجعت
اسد:كل ده
حور:المحاضرات اعمل ايه
اسد:هي زفت محاضره
حور بتوتر:اسد هو في ايه ليه بتعاملني كده
اسد:انا هنزل وانتي خلي بالك من نفسك ونزل
في الشركه
طارق:عايز اقابل اسد بيه
قمر:اسفه اوي يا فندم مستر اسد رافض اي مقابله
طارق:قوليلو عمك طارق
قمر:حاضر يا فندم وكلمت اسد واسد قالها ان هو يدخل
طارق:عامل ايه يبني
اسد:اقعد يا طارق
اسد:في ايه
طارق:كنت طالب من حور انها تكلمك عشان نتشارك انا وانت في شركتي عشان بتقع ومحتاج راس مال انا بقيت علي الصفر
اسد: انا اخر واحد ممكن يساعدك
طارق:ليه يا ابني
اسد:عشان انا الي نزلت الشركه بتاعتك في الارض كده ودي حاجه بسيطه اوي جنبك الي انتو عملتو في مراتي يا طارق
طارق:ب...
اسد:اطلع برا ومش عايز اشوف وشك هنا تاني
طارق:وبنتي
اسد:بنتك بنتك منين معلش انت مالكش بنات عندي دي تبقا مراتي اتفضل
عند تاليا
تاليا بتعب:حرام عليك سبني
مالك بيدخل عليها:واحشتيني الشويه دول و بيقرب عليها
تاليا:سبني بقاا
مالك:الواحد فاضي مش عارف يعمل ايه ايه رايك نلعب سواا
تاليا بتعب :انت زباله
مالك مسكها ضربها بس بشديد
مالك ومسكها من شعرها ونازل ل مستواها علي الارض :هنعمل اتفاق انك هتفضلي هنا ومش هططلعي من الڤيلا او اعمل معاكي كل الي في مزاجي والي هموت واعملو
تاليا بتعب:هفضل هنا
مالك:منغير طولة لسان فاهمه
تاليا :اه شعري
مالك:عاشق اشوفك بتتوجعي قدامي يا تيتي
تاليا بوجع:انت اكيد مش بني ادم
مالك وبيشد شعرها اكتر:قلت لسانك يا حلو
تاليا بتعب وخلاص شبه فاقده الواعي من الضرب وقلة الاكل والشرب:سبني بقا حرام عليك
مالك:بت بت فوقي وبيضرب علي وشها
مالك شالهاا وحاول يفوقها
مالك:اخيرا فوقتي
بدات تعيط
مالك:اسكتي خالص
تاليا بتحرك رقبتها بمعني هسكت
مالك:شويه وهجيلك يا تيتي و نزل
حور كانت زعلانه جدا من طريقة اسد معاها وبتعيط
اسد دخل الاوضه حور اول ما شافته اتخضيت ومسحة دموعها
حور:انت جيت امته
اسد:من بدري انتي الي مش حاسه
حور بعياط مكتوم:اممم
اسد: طارق لو كلمك في حاجه قوليلي
حور:بس بابا...
اسد ومثبتها في الحيطه مسكها من وشها :كلمة بابا تتقالي انا بس
حور بتبصلو مش عارفه تتكلم ولا حتي بتقاومه
اسد سبها لما شاف الدموع في عيونها وحضنها
اسد:هششش خلاص اهدي
حور بعياط: هقولهالك تاني لو مش عايزني معاط انا ممكن امشي من هنا خالص
اسد بعصبيه: تمشي منين انتي هتفضلي هنا طول عمرك يا حور وعمرك ماهتخرجي من حصوني يا حلوه
حور:طب عاملني حلو
اسد:ولو عاملتك وحش ........ هتكسري كلامي مثلا وتمشي
حور:......
اسد:اعقلي يا بنت الناس
حور:حاضر
اسد:تابعي علي نظام اكلك و تمرين فاهمه
حور:حاضر
اسد:حد عملك حاجه في الجامعه
حور:لا
اسد:ماشي
حور:هتاكل
اسد:اه
حور:حاضر ومشيت
اسد في سره:واحشاني اوي ضحكتك الحلوه و غمازاتك
حور:الاكل جاهز
اسد:يلا
علي السفره
اسد:شكل عقابي واحشك
حور:هو عملت حاجه عشان تعاقبني
اسد شدها:قولتلك هناكل متخانقين مولعين في بعض هتقعدي هنا علي رجلو
حور:اسفه بس انا .....
اسد: كلي
حور اول مابقيت في حضنه واسد مسكها من ضهرهاا نامت علي صدره
حور في سرها:حتي في قسوتك عليا مش حارمني من حضنك وحضنتو واسد استغراب
بعد شويه كانت راحت في النوم
اسد:ملاكي
وشالها وبيسبها علي السرير
حور بنوم:عاقبني
اسد:ايه؟؟
حور:وحشتني اوي
اسد:بيصحيها
حوربخضه:في ايه
اسد:فوقي عشان نعمل كده وانتي فايقه
حور:هتعمل ايه
اسد وبيفك زراير القميص :الي انتي طلبتي يا موزتي
حور بتوتر:انا
#يتبع