رواية قبل فوات الاوان الفصل السادس 6 بقلم بسمله بدوي


 رواية قبل فوات الاوان الفصل السادس 6 بقلم بسمله بدوي


6

عمر لف بصدمه على صوتهم....  م منورين ياجماعه والله  زهراء بخبث....  سوري ياجماعه على حصل بس عموري شافني زعلانه قام قال يغيرلي الجو وكدا

عمته الحربايه اتكلمت باستهزاء.....  على اخر الزمن عمر الليثي الي بيترعبوا بس من اسمه يحصل فيه كدا  وعلى كدا بوست الواو ياحبيبي؟ 

زهراء بخوف من هدوء عمر....  لالا هو هو بس معايا كدا معايا حاجه وبرا حاجه حبيب مامي بيحب يفرحها ويحسسها انها غير الباقي

بنت عمته نهله بغيره.....  حبيب مامي وانتي بقا عايزه تعرفيني انه بيقولك يامامي

زهراء بعصبيه وغيره..... ومايقوليش ليه مش مراته 

نهله بغل.... كذابه 







عمر ببرود.... نهله خلي بالك من كلامك مراتي خط احمر ومش كذابه وبعدين فعلا انا بقولها ياماما مراتي وانا حر ادلعها واقولها الي انا عايزه

مامته بهدوء.... ياحبيبي هي مش قصدها حاجه وعلى العموم انتو حرين وربنا يخليكو لبعض 

عمر بحب وباس ايديها.... ويخليكي ليا ياروحي

نستأذن احنا بقا عشان احنا بس جينا نطمن عليكو ونشوف لو محتاجين حاجه ولا حاجه 

عمر بهدوء.... انتو  تشرفوا في اي وقت ياأمي 

نهله بتسرع.....  على فكره زهره الي  اتصلت و قاطعتها زهره بسرعه..... كنت عايزه اطمن عليكو مش اكتر

عمر في سره استحلف لـ زهره... مع السلامه ياجماعه 

زهره بخوف.... م مالسا بدري ياجماعه ااقعدوا شويه 

الايام الجايه كتير ياحبيبي وهنقعد معاكو كتير بس دلوقتي انتوا عرسان جداد ومحتاجين تقضوا وقت لطيف مع بعض 


.. 

عمر استهدى بالله طب طب اسمعني

عمر وهو بيجري وراها....  وحياه ربنا ماسايبك يازهره الكلب نهى كلامه وهو بيمسكها من قفاها بغلظه..... اي الي هببتيه دا يـ حيوا*نه

زهره بعصبيه.... عمر ماتشتمنييييش انت عارف قد اي بكره الشتيمه او حد يشتمني

عمر بعصبيه اكبر...... هو انتي لسا شوووفتي حاجه دا انا مش هشتمك انتي بس دا انتي وعيلتك كلها نفر نفر.... ااااه يابنت العضاضه رقبتي 

عضته في رقبته لحد ما زرقت جدا 

عمر لسا هيمسكها تاني ضربته تحت الحزام وزقته وجريت على اوضه الاطفال وقفلتها عليها 

عمر بغضب مرعب.... افتحي البااااااب احسنلك يازهره 

مش فاتحه افتح ازاااي بس بمنظرك دااا انت ممكن تقت*لتي بمنظرك دا

ولماااا انتي عارفه اني ممكن اقتلك بسبب عمااايلك دي بتعمليييييها ليييييييي 

زهره بدموع..... كنت عايزني اسيب حقي 

عمر بهدوء بعد ما سمع صوت شهقاتها وقلبه وجعه...... انتي اخدتيه تالت ومتلت يازهره 

زهره بشراسه.... لا لسا مأخدتوش ولسااا التقيل جاي والله لربيك

عمر بعصبيه..... بقا كدا طب اما نشوف مين الي هيربي التاني ياشبر ونص انتي وسابها ورمى نفسه على اول مقعد شافه وقعد يفتكر الي حصل والي خلاه يغنى كدا

فلاش باك

بتحلمييي يازهره مش عمر الليثي الي يعمل كدا فاكراني عيل قدامك دا انا العقيد عمر الليثي الي بيترعبوا من سماع اسمي بس 

بقا كدا طب اي رأيك في الريكورد دا انا مسجلالك وهبعتله لمامتك ومش بس هي الي هتسمعه دا كل العيله اما يعرفوا بقا ابنهم المصون مستغفلهم وبيضحك عليهم اننا عايشين حياه تجنن وبنحب بعض ولا اما يعرفوا انه من تالت يوم اتجوز عليا ومين من صحبتي وغير كدا بينات في اوضه الاطفال.. ومستغفلي وطلع بيضحك عليا  وبيقولي انه راجل اعمال صحيح راجل اعمال في اي شكلك راجل اعمال بتعمل اعمال للنسوان

عمر بصدمه.... نسوااان؟؟..  اي كل دااا 

ولسا ياعمر ها هتغنيلي ولا انزل اعرفهم على امجادك 

عمر بعصبيه.... ماشي ماشي يازهره اما وريتك 

زهره بضحك.....  غني يالا عايزه اغنيه بوس الواو.. هجيب بيسي ثواني وجايه... 







الو ايوا ياماما لا بس وحشتيني شويه ممكن تيجي عشان مزاجي وحش وياريت لو تجيبي العيله كلها معاكي تمم ياحبيبتي مستنياكِ.

اند فلاش باك

في الصباح 

صحى جسمه كله متكسر من نومته الغير المريحه  صحى على خبط على الباب راح يفتح

نهله بدلع....  صباح الخير ياعموري

عمر بهدوء.... صباح النور يانهله في حاجه 

نهله بمياصه..... انا صحيت من الصبح اعملك الاكل بإيدي وكلهم تحت مستنينك عشان الفطار 

عمر ببرود....  بلغيهم تمام هننزل انا وزهراء للفطار  ومستناش ردها وقفل الباب 

عملتلك الفطار بإيدي من الصبح نينينينيننيي باارده موت

عمر ابتسم على غيرتها وفجأه جري عليها ومسكها من هدومها.... والله ووقعتي 

زهره بضحك.... متقدرش تعملي حاجه عشان هننزل دلوقتي نفطر معاهم يالا ياحبيبي اجهز وانا كمان هروح اجهز 

عمر بصلها بغيط... تمام حسابك اما نطلع 

زهراء بضحك شديد.... الحساب يوم الحساب يابيبي هيهيهي

عمر نزل الاول بناء على راحتها انها هتاخد وقت اما تجهز وهو مالهوش  بال طويل 

عمر قاعدين كلهم على السفره وفجأه سمع صفير ابن عمه محسن.....  اوبا 

عمر الشياطين رقصت قدام عينيه من منظرها كانت لابسه فستان ضيق هو طويل بس محدد تفاصيل جسمها وسايبه شعرها وحاطه ميكب رقيق 

عمر متحكمش في عصبيته وخبط على السفره بغضب.... زهرااااااااااااااء 

زهره بثبات عكس خوفها....  اطلعي غيري المسخره دي احسنلك. 

زهراء  حست باحراج شديد.... حبيبي حاضر بس اهدى و

عمر بغيره شديده..... انتي مابتفهميش قولي حاضر وبس وغوري غيري الارف دا

اتعصبت هي كمان......  اي الاسلوب الهمجي دا اتكلم عدل بقولك ومش مغيراه انت هتعملي فيها راجل 

عمر ضربها بالالم لدرجه انها حست بدوخه من قوته  

كلهم واقفين بصدمه من الي بيحصل بس فجأه شهقه خرجت منهم كلهم اما شافوا زهراء بتردله الالم على وشه 

Basmala Badawe 

#قبل فوات الاوان


             الفصل السابع من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×