رواية قبل فوات الاوان الفصل الثامن 8 بقلم بسمله بدوي


 رواية قبل فوات الاوان الفصل الثامن 8 بقلم بسمله بدوي


8

عمر بضحك.... وانت كمان وحشتني مش عايز تشوفني بقا.... لا مرزيه اهو كانت جوازه هم اااااه ااااه يابنت العضاضه ايداااااي 

زهراء عضت ايده......  وربنا لافضحك يااااانااااااس الحقوووووونيي 

عمر اتخض ورما الفون وكتم فمها..... هشششش يخربيتك 

اممممم امممممم عضت ايده وصوتت تاني وهي بتجري..... الحقووووووني يااااناااس






عمر وهو بيجري اتكعبل في الباكست ووقع.... اااه يارجلي

زهره بشمإزاز.... شوف تستاهل شوف ربنا يناااااااااااااس

زهره اتكتمي بقولك

وربنا ماساكته

عمر ببرود.... لو سمعت نفسك هتزعلني

يااااااجباااحتك ياشيخ انت اييييي حتى مش خايف

رد ببرود.... اخاف من اي 

يناااااااااااااس 

جري وراها وهي تجري...... خلاص خلاص اسفه

انا مش قولت هزعلك خلاااص والله 

مسمعوش تاني 

الجرس رن 

زهراء بضحكه شريره.... الحقووووناااااي يناااااااااااااس 

عمر بلع ريقه وراح يفتحه بس قبل مايفتحه لفلها بتحذير.....  واقسم بالله لو سمعت بس نفسك وانا بتكلم لخليكي خارسه

بصتله ببرود.... هنشوف

فتح وابتسم ابتسامه مصطنعه..... ايوا يـ نهله 

نهله بشماته واضحه..... انت بتضربها ولا اي

عمر بإستغراب..... هي مين؟ 

نهله بسماجه.... مراتك؟ 

لسا هيتكلم لقا زهراء بتكلمه برقه شديده..... عمووووري

عمر لف يشوف الصوت دا جاي منين لقى زهراء قلعت الاستدال ولابسه فستان قصير وديق وفارده شعرها ..... انت متطول ع الباب ولا اي... وحشتيني الشويتين الصغيرين دول.... اي دا نهله 

نهله كشرت وقالت بعصبيه..... اااه  فهمت ابقا وطي صوتكوا وعيب كدا اوي الحاجات دي الصوت مبيطلعش فيها 

عمر بصلها بسرعه.... انتي فهمتي اي دا

زهره زقته بعصبيه.... نعم ياختي هو انتي شايفهاه شاقتني انا مراااته ياحبيبتي وبعدين شقتي وانا حره فيها عن اذنك بقا وقفلت الباب في وشها

بقلمي بسمله بدوي

عمر بإعجاب واضح.....  بتغيري؟ 

زهراء يعصبيه..... ياعم اتلهي بقا انا بس بحفظ كرامتي وبعدين انا سبق وقوووولت انك زي اختي واهو طلعت مابكذبش 

عمر اتعصب... احترمي نفسك 

زهراء سابته ومشت وقالت.....  ياميله بختك يااااماماااا في بييييينتك

دخل الاوضه 

لقاها راحه جايه اكتر من مره

اتهدي بقا 

زهراء بجديه مضحكه.....  انا مش فاهمه اي حاجه فهمني 

مش فاهمه اي

يعني اي يعني وياتري مين فيكو ياحلوين الي هيتقدم 

عمر بتجاهل.... ملكيش دعوه 

طب انا احلى ولا هو 

ضحك غصب عنه....  هو 

عااااا وبتقولها في وشي

لف واداها ضهره وقال.... هو  وبعدين ضحك.... اهو مش بقولها في وشك

يااابارد 

طب طب انا عايزه اشوفه

كشر تاني.... لا 

ليه بس دا انا زي مراتك بردوا وانا هعرفلك بجد اذا كان بيحبك ولا بتسلى

ملكيش دعوه 

اوف... ممكن يكون مثلا بيخونك والسكه دي وحشه ابعد عنه 

قرب منها جامد....  لي 

ها






بقولك لي... عايزاني ابعد عنه 

ك كدا حقيقي مش غيرانه بس 

كذابه 

عمر بقا السكه دي وحشه 

بتحبيني يازهره؟  

فضلت ساكته شويه وبعدين  ....  ملكش دعوه 

هو انت ممكن تجيبهولي الشقه؟؟ 

ضحك غصب عنه.....  تصدقي فكره  

زهراء بصريخ.... وربنا ياعمر لو عملتها لقت*له واقت*لك 

فضل يضحك جامد والي بيضحكه اكتر عصبيتها.

ياااعمر بقا مش كفايه شهد...  بس الي مهوني اني سمعتك وانت بتقولها مش  انك مش بتحبها 

رفع حاجبه.... لا والله 

ضحكت بعفويه.... اه والله.. انما دا بتحبه طب ازاااي

طب طلق شهد طيب 

زهراء اعملي اكل جعان

وهتطلق شهد 

حاضر يالا روحي 

طب قولي الاول اني احلى منه 

رد بضحك... وربنا انتي احلى منه 

ضحكت بفرحه.....  يس يس يس  قالي اني احلى انا احلى اصلا لوولولولولولولولولي 

فضل يضحك جامد  عليها 


كل بالهنا

عمر بصلها بشك من اصرارها الغريب.....  دي المره الخامسه الي تقوليها في اي مااكيد هاااكل يابنتي بس الصبر ايي

طب كل 

لا بقاااا انتي عامله مصيبه وفجأه

لالاا ءء.. كل يالا هيبرد 

حاضر ياحبيبتي... زهراء انا اسف على كل حاجه عملتهالك وهطلق شهد حاضر فعلا الموضوع بوخ وحكايه صاحبي دي هزار انا مستقيم والله كله هزار مش اكتر واخر حاجه... زهراء انا بحبك

ها 

ها اي مسامحاني طيب 

بتحبني بجد 

اه والله ... ريحه الاكل جنان هاكل بس واي نكمل ليلتنا طويله ياجميل ونهى كلامه ببوسه على خدها 

لسا هياكل اول معلقه 

لااااااااااااااا اوعا ورمت المعلقه في الارض

عمر بصلها بإستفهام... في اي 

انا كنت هخليك فعلا متعرفش طول حياتك لو اكلت منها 

نعم ياروح امك وووو

  

          الفصل التاسع من هنا

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×