رواية قبل فوات الاوان الفصل التاسع 9 بقلم بسمله بدوي
9
انا كنت هخليك فعلا متعرفش طول حياتك لو اكلت منها
نعم ياروح امك
زهره بخضه.... هما بيطلعوا امته بس يلهوي
عمر بعصبيه...... هو احنا هنهزر يازهره كنتي حاطه اي...
زهره بدموع.... انا اسفه بس
عمر بغضب.... لمي هدومك وعلى بيت اهلك يازهره
زهره بصدمه.... اي
ارجع الاقيقي مش في البيت وسبها ومشى
عدى اسبوع بحاله وزهره بعيده عنه وهو حاله ازاد سوء جدا ومكش قادر حرفيا يعيش من غيرها وقرر يروح لها بيتهم يرجعها
راحه فين يازهره
نازله اشتري حاجه وجايه يـ ماما
طيب بس متتأخريش
حاضر
نزلت وهي نازله شافت عمر جاي من اول الشارع شافت اول واحد في الشارع جريت عليه بسرعه
انت متجوز
افندم
بقولك متجوز
لا مش متجوز
تتجوزني
افندم
هو كل شويه افندم افندم... شافت عمر جاي ناحيتها وملامح الغضب مرسومه على وشه... يلهوي يلهوي قولي بحبك بسرعه والنبي قولي بحبك عشان ربنا قولي بسرعه
ب ب بحبك.
عمر بغضب جحيمي وهو بيمسك الشاب من تلابيب قميصه... بتحب مين يارووووح امك وانتي انتي مجنونه بتهببي اي
ملكش دعوه وخلي فـ علمك انا مش هفضل معاك ثانيه وهطلق وهتجوز كمان
عمر بعصبيه.... لا دا انتي اتجننتي بقا ومخك فوت
اتجاهلته وشاورلت لشاب.... يالا ياحبيبي نمشي دا... اه اه سيب ايدي يامجنون
عمر بغيره عمياء.... انتي الي مجنونه ايه الي بتهببيه دا انتي بنسيتي ياهانم انك متجوزه وانك على زمتي لسا
زهراء ببرود..... وانا لسا قايلالك هطلقني والا هخلعك ياعمر
بقلمي بسمله بدوي
عمر من عصبيته وغيرته شالها وهي فضلت تصوت.... نزلني نزلنيييي يااااامجنون نزلنييييي
وربنا ما هقعدلك فيها انت فاهم
عمر بهدوء.... انا بحبك
زهره بصدمه وفرحه شديده.... ها
عمر بحب وتملك..... انا بحبك يازهره بحبك وعمري ماهسيبك لحد غيري انتي فاهمه انتي بتاعتي انا وبس
زهره بهدوء وثبات تحسد عليهم وجواها هتموت من فرحتها.... عايزني افضل معاك
عمر بلهفه... ايوا هعمل اي حاجه تطلبيها
زهره بخبث.... طلق شهد ودلوقتي حالا
عمر هز راسه بسرعه.... حاضر
شهد سمعت كلامهم كله وخرجت بخبث وهي بتمثل الحزن..... هتطلق ام ابنك ياعمر... دانا الي هجبلك ولي العهد الي نفسك فيه
عمر وزهره في نفس واحد.... اييييي
زهره من صدمتها جريت عليها ونزلت ضرب فيها.... انتي ايه ياشيخه شيطانه اذيتك في ايييي انا عملتلك اي عشان تأذيني كدا
شهد بطنها خبطت في سن الطربيظه وكان حد شويه وفجأه الارضيه اتملت دم ووو
شهد بصريخ.... ااااه ياعمر الحقني... قتلت ابننا اااه
عمر جري عليها بخوف اشتالها وزهره واقفه مصدومه مش مصدقه الي بيحصل
واقفين قدام الاوضه الي فيها شهد من غير كلام بس عيونهم بتحكي الي مش قادرين يقولوه
بعد فتره
زهره بضحكه مكسوره.... لمستها؟
عمر بدموع ... ماتسيبينيش يازهره بالله عليكي انا عرفت اني مش هقدر اعيش من غيرك والله امو*ت وصدقيني ملمستهاش
زهره حضنته من غير كلام بس بعدوا اما الدكتور طلع... المريضه فاقت
شهد بدموع..... طلقني ياعمر
عمر بصدمه.... ايه
طلقني وانا كذبت عليك اما قولتلك انك قربت مني وانا مكنتش حامل اساسا
ط ط طب والدم
انا فعلا انجرحت من الازاز بتاع السفره في بطني ودا منه.... انا معتش قادره والله انا حبيتك وحاولت معاك كتير عشان تحبني بس انت بالعكس بتحبها اكتر... طلقني
اا انت طالق ياشهد
شهد لسا هتكلم زهره.. زهره سبتها ومشت وعمر مشا وراها بسرعه
عمر بحزن.... سامحيني يازهره
زهره حضنته وعيطت وروحوا
بليل كانت قاعده في حضنه مش مصدقه انهم خلاص مع بعض وانه طلع بيحبها وهيعيشوا في امان وسعاده اخيرا بس فجأه لقيته بعد عنها اول ما فونه رن ابتسم جامد بصراحه غارت عليه اوي.... مبتسم اوي لي كدا
عمر بضحك..... عاملك مفاجأه
وراح فتح الباب وكانه كان مستني حد ودخل ببنت جميله اوي... اقدملك ديما... مراتي الاولى وانتي التانيه
هي دي بقا الي هتخدمني بدل الخدامه الي طردتها؟
بصتله بصدمه وانا مش قادره اقتنع بالي بيحصل هو دا حلم قرصت نفسي لقيته حقيقه بجد من صدمتي مسكت السكينه الي قدامي... وربنا لقتلك ياعمر الكل*ب ووووو
#قبل فوات الاوان