رواية عشقت تلميذتي الفصل السابع 7 بقلم مريم محمد


 رواية عشقت تلميذتي الفصل السابع 7 بقلم مريم محمد


عشقت تلميذتي 

7

سليم بحزن حضن بنته: عارف اني باجي عليكي بس بجد ده مينفعكيش

ملك ببكاء: بابا انت وجهة نظرك غلط قولي هو فيه اي غلط

سليم: هو مفيهوش حاجه غلط بس انتي مراهقه يا ملك صدقيني احساسك ده كلو تعلق مش حب 

ملك ببكاء و صريخ: يا بابا افهم بقا انا بحبه لو كان مجرد تعلق او اعجاب مش كنت فضلت معاه سنتين 

سليم: هيجي يوم و تعرفي اني صح 

ملك: انت الي هيجي يوم و تندم علي كل ده 

و دخلت غرفتها 

و عدا اكتر من اسبوع مش معاها تليفون تكلم علي و مش عارفه عنه اي حاجه و بدأت تصدق كل كلام ابوها 

و عدا شهر و اتنين و تلات شهور و اربع شهور و الاجازه خلصت و بدأت تروح كليتها و نفسيتها علي طول وحشه و صدقت ابوها لما قالها علي مش هينفعها 

و بعد سنتين كانت ملك في تانيه كليه 

ملك: باي يا هنا انا همشي بسرعه عشان اتأخرت و طلعت تجري و هيا بتجري خبطت في واحد شايل علي ايده طفل 

ملك قبل ما تبص عليه: انا اسفه 

علي: مش تفتحي

ملك بصتله ولسه هترد عليه بس اتصدمت 

ملك: علي

علي: انتي مين يا بت انتي اكيد طالبه هنا حسبي بعيد عني و زقها و دخل الكليه

ملك دموعها نزلت و صوت شهقاتها بداء يعلي و طلعت تجري و هيا بتهز راسها يمين و شمال و دموعها مغرقه وشها 

ملك ببكاء و حزن: اه يا قلبي الي اتكسر اتجوز و معاه طفل و نسيني حتي مش فاكر انا مين و ماشي معاه ابنه اههه يا قلبي الي حب واحد مخادع كداب 

روحت بيتها و دموعها علي وجهها دخلت غرفتها بحزن شديد و ابوها دخل وراها 

سليم: مالك يا حبيبتي 

ملك ببكاء و ماسكه قلبها: قلبي وجعني اوي يا بابا يارتني من الاول سمعت كلامك و مش فضلت مع علي يمكن انت غلط لما قولت اني مش بحبه بس هو طلع انسان مخادع كداب يا بابا 

سليم: انتي شوفتيه 







ملك بشهقات: كان داخل الكليه عندي و في ايده ابنه و مش فاكرني يا بابا مش فاكر انا مين 

ابوها خدها في حضنها و باس راسها بحزن: ربنا هيريح قلبك يا حبيبتي 

ملك: بابا ممكن تسيبني انام 

سليم قام طلع من الغرفه و هيا مسكت تليفونها تتفرج علي صوارهم مع بعض و فضلت تبكي لحد ما نامت 

تاني يوم راحت كليتها قدت يومها 

هنا: بقولك اي احنا خلصنا محاضرات بدري تعالي نروح مطعم و تحكيلي حصل اي امبارح

ملك بحزن: يلا 

عند المطعم ملك دخلت هيا و هنا و قعده و طلبه الاكل 

هنا: بقولك اي هروح ادخل الحمام 

ملك: ماشي 

راحت هنا الحمام و فضلت ملك قاعده بس سمعت صوت ضحكه هيا عرفاها كويس بصت ناحية صوت الضحكه 

ملك دمعه منها نزلت: علي 

كان قاعد و معاه واحده ماسك ايدها و معاه الطفل الي كان معاه لما شاف ملك

ملك ببكاء: عاش حياته طبيعي و عايش سعيد مع مراته و ابنه و انا الضحيه في كل ده قامت و طلعت تجري من المطعم كلو و هيت بتبكي 

بس كان في صوت واحد بيحاول يوقفها و هيا بتجري و بيجري وراها 

ملك وقعت وهيا بتجري و الشخص ده ساعدها تقوم و لما شمت ريحة البرفان حست انها تعرفه بصت في وشه 

ملك: انت مين 

ادهم: ملك انا دكتور في الكليه عندك و كنت عايز اقولك اني معجب تقبلي اروح اكلم بباكي

ملك سرحت شويه و جه قدامها صورة علي مع مراته و ابنه 

ملك: لا معلش يا دكتور مش هقدر 

ادهم: بصي انا هقولك من الاخر احنا نتخطب كدا و كدا 

ملك: نعمم 

ادهم: انا بحب هنا و لما قولتلها قالت انها مش بتحبني و انا متأكد انها بتحبني بس مش متأكدا من مشاعرها و قولت نمثل اللعبه دي لحد ما تقول انها متأكدا من مشاعرها 

ملك: صدقني انت هتندم لو عملنا اللعبه دي و هنا هتبعد كدا خالص عن اذنك و طلعت تجري و سابته و فضلت تعيط بقهر 

ملك ببكاء: انا مش هعرف اعيش حياتي كويس انا مجرد بس اني فكرت اكون مع ادهم في اللعبه اتخنقت و مش عايزه حد غير علي كملت ببكاء يا علي ارجع بقا انا بحبك و ابعد عني انا بكرهك و عدت سنتين و ملك اتخرجت من كليتها و من اخر مره شافت علي في المطعم مش ظهر تاني 

ملك في البيت: اخيرا خلصت دراسه يا بشر 

سميره: مبروك يا حبيبتي

ملك بفرحه: انا هدخل انام يا ماما براحتي محدش يصحيني 

دخلت ملك غرفتها بفرحه مسكت تليفونها لقت مسدج علي تليفونها مكتوب فيها(جاي انهارده يا ملاكي) 

طنشت المسدج و نامت 

بليل

صحيت علي صوت ابوها العالي و طلعت تشوف في اي شافت علي 

ملك بصدمه: علي

ووووو يتبعععع 


#مريم_محمد

#عشقت_تلميذتي


             الفصل الثامن من هنا

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×