رواية عشق القيصر الفصل الثالث 3 بقلم شيماء صبحي
#الفصل_الثالث
#عشق_القيصر
#الكاتبة_شيماء_صبحي
بسم الله الرحمن الرحيم 🩷
كان باصص في عينيها ورجع قبلها وهيا عيطت وغمضت عينيها بخوف منه خلاه بعد عنها وصرخ بغضب وقال جملة خلتها تقف من الصدمة
انتي بنت لسا ولا في حد لمسك؟؟
وقفت عشق مصدومة!!
بغضب،، ردي عليا انتي بنت ولا حد لمسك ،،
عشق بعياط،، بنت والله بنت .. محدش لمسني ،..
بعد عنها وهوا بياخد نفسه..
عشق حضنت نفسها برعب . وغمضت عينيها بخوف منه بصلها وقرب منها تاني.. قومي فزي غيري الهدوم دي ،،
قامت بخوف منو ونزلت من علي السرير وهوا مسك ايديها""
يلا انجزي البسي قميص نوم يلااا ..
دخلت لاوضة تغير الملابس ومسكت قميص نوم من الي موجودين وايديها بترتعش،،
لبسته وخرجت كان واقف يرمقها بنظرات مشتعله،، قرب منها وسحبها من وسطها نامت علي دراعه وقرب من وشها وبص في عينيها؟؟
عارفة انك حلوة يا عشق وعجبتيني؟؟!
عشق سكتت وهوا فضل يبق لجسمها بنظرات شهوانيه ؟؟! اي رئيك نقضي ليلة حلوة مع بعض ،،
كانت ساكتة ومش بترد بص نظراتها كانت كافيه ترد بدل لسانها..
بص في عيونها وشاف الرعب فيها ،، شدها لحضنه وقرب من رقبتها وقبلها"
عشق كانت واقفة زي الحجر بدون اي مشاعر كانت وكأنها ملكان مفيش روح،،
قيصر بعدها وصرخ فيها" انتي ليه بتعملي كدااا،
بصتلو ومردتش. اما اكلمك تردي ،،
عشق عيطت وقالت" حااضر،،
قيصر رجع شد فستانها وكان كتفها كلو بان وقبلها.. اتجاوبي معايا،،
هزت راسها بحاضر.. وهوا حملها بين دراعه وبدأ يقبلها بكل شراهه،،
وبعد دقايق بينيمها علي السرير وبيسيبها وبيخرج..!
كانت مغمضه عيونها من الرعب ،،
حست ان مفيش حركه حواليها فتحت عيونها بتعب وقامت دخلت لاوضة الملابس واخدت بيجاما لبستها ورجعت تاني للسرير حضنت نفسها وضع الجنين وغمضت عيونها ونامت…!
—————-
في مكان مهجور بتوصل اربع عربيات كل واحدة فيهم مليانه برجالة ملثمة،،
بيدخلوا فيلا شكلها مهجور بعض الشئ ،،
بيقرب واحد منهم وبيفتح احدي الغرف الي موجودة"" كانت في بنت مربوطة بحبل وباين عليها التعب،،
قرب من نفس الشاب" لسا مصممة علي رئيك؟!
البنت بصت بتعب ليه ومردتش،،
انتي لسا فكراه بيحبك ،، دا كل يوم في حضنة واحدة شكل؟؟ بس اقولك الكبيرة راح اشتري بنت ب20مليون جنيه ؟؟
بصتلوا البنت بصدمة وهوا ابتسم لما شافها بتتجاوب معاه،
زي مسمعتي هوا خلاص نساكي ومفكرك موتي ،، وراح اشتري بنت واعتقد كده ان ليها قصه معاه لان اقل واحده بتشتري منوالمخزن دا بيكون سعرها 50 الف بالكتير اوي انما دا دفع 20مليون جنيه ..
تفتكري لسا فاكرك،،
البنت بترد،، انت فاكر انك لما نقولي كدا انا هصدقك تبقي بتحلم،،!
انا مش فاهم بتحبي فيه ايه بقلك الكلام دا صح وعلشان تصدقي شوفي بنفسك اهو المزاد واهي البنت الي اشتراها،،تشوف صوره لقيصر وجمبه بنت شكلها مبهدل وركبت معاه عربيته،،؟
هاا اي رئيك بق ،؟؟
بتتصدمً من اللي بتشوفة وبتتعصب؟ انت اكيد كداب قيصر بيحبني وعمره ماينساني،،
هوا بغضب،، نسااكي بأمارة انو معدش بيدور عليكي وراح بص لغيرك وبعدين الي زي قيصر دا ميعرفش يعني ايه حب دا مافيا فاهمة ياعني ايه مافيا ،، انا بقولك اتعاوني معانا خلينا نقبض عليه ومساعدتك لينا هتردي كرامتك ؟؟
بصتلو بتفكير وغمضت عينيها بتعب،، موافقة،؟!!
____________
وفي القصر الخاص بوالده قيصر؟!
كانت مدام ناني بتشرب من الكاس وبتسمع كاست وبتغني بسُكر ؟؟
انت اناني يا قيصر ولازم انتقم منك علي الي عملتو فيااا؟؟
دخل عليها قيصر وقرب منها" مش هتبطلي الي بتعمليه دا كام مره بعتي رجاله يخلصوا مني وبرضوا بموتهم اي عايزاني اقتلك المره الجاية،؟
وقفت ناني وهيا بتضحك بشر؟؟! انت عاوز تقتل امك يا قيصر؟!
قيصر لف جسمه بغضب وهيا قربت من وحطت ايديها علي كتفه،؟
امك تهون عليك تقتلها؟!! دي الجنه تحت قدمي وبتضحك بصوت عالي ،؟؟
انتي لازم تروحي مصحه تتعالجي انتي مبقتيش طبيعيه؟؟
رجعت ناني وقعدت علي الكرسي؟؟ بقولك اي يا قيصر هي البنت الحشرة دي انت اتجوزتها بجد،،
قيصر اتعصب ومردش عليها وخرج"" وقال للحرس عينكم متتحركش من عليها لو حصل اي حاجه تكلموني،،
" اوامرك يا باشا ؟
بيخرج من قصر والدته وبيتصل علي دراعه اليمين " تجيلي علي المكتب بسرعه،،
قفل التلفون وساق عربيته متجهه لمكتبه الخاص
وصل للمبني الرئيسي وخرج من عربيته واخد من المساعد المفتاح ودخل قيصر بكل هيبه وكان كل الي في المبني واقفين بيعطوه التحيه،،؟
بيوصل لمكتبه وبعد حوالي ١٠ دقايق بيوصل كنان ؟؟!
قيصر" اي اخبار الشحنه الي هتوصل مصر؟؟
كنان" مبلاش الشحنه دي يا قيصر الحكومه عارفه بيها وبكده احنا ممكن ننكشف
قيصر وهوا بيقف وبيدي ضهرة لكنان وبيبص من الزجاج بتاع المبني" الحكومه بتلاعبنا وانا عارف دا كويس بس مش القيصر الي حد يفهم دماغوا؟
بيقرب منو كينان!! وانت ناوي علي ايه يا قيصر؟!!
الشحنه دي مش هتوصل بري ""
كنان بتفكير" امال؟
قيصر" العملية دي هتم بحري وفي داخل غواصات ؟؟
بصلوا كنان" بس كدا هنتكلف كتير وبعدن الناس الي برا موافقين"
قيصر بغضب" انا الي بقرر مش هما ، هما مجرد بياخدو الاوامر؟!
كنان" خبط علي كتفه " خلاص يا صحبي انا معاك بس انا عندي سؤال؟
قيصر" عارف عايز تقول ايه " ليها قصه معايا هحكيهالك لما نخلص المهمه"
كنان" خلاص يا صحبي انا هروح القصر علشان ارتاح خصوصا اني اتفرهدت في السفريه دي""
قيصر لما بيسمع كلمة قصر بيقوله" لأ مهو من النهاردة شوفلك حته تانيه عيش فيها"
كنان بصدمة"نعم هوا الي اشوفلي حته تانيه"
قيصر" زي ما سمعت كدا روح اقعدلك في فندق الفتره دي ؟
كنان بيفهم انو بيعمل كدا علشان البنت الي جابها من المزاد" خلاص يا صحبي انا هروح فندق بس اعرف ان ليك واحده"
بيبصلوا كينان بنصف عين" اخرج يا كنان بدل ماقتلك هنا؟
بيخرج كنان وبيبص قيصر من النافذة بضيق من فكرة عشق""
في الليل بيرجع قيصر ،للقصر وبيدخل لجناحه وبتكون عشق نايمه وبتهلوس""
لأ يا معلم انا مش عاوزة اتفسح خلااص انا عاوزه افضل مع ملك ولبني مش عاوزه اسيبهم"
ناجي بغضب" قومي ياعشق المزاد هيبدأ ولو مخرجتيش انا هقتل ملك ولبني وهسيبك لوحدك،،
البنات بتخاف منو" ارجوك سيبني وسيبهم انا تعبانه ومش قادرة خالص ؟؟
بيمسكها ناجي وبيسحبها لمخزن اخر بس دا شكلو مهجور ؟
خلاص يا عشق خليكي هنا علشان تعرفي ان الله حق وبدأ يربط رجليها وكتفها" اخلص المزاد وارجعلك يا جميل ،،
بيخرج وبيسيبها وهيا وجع بطنها بيزيد واول ما بيقف الباب الدنيا بتضلم وبتبدأ تصرخ"" لأ يا معلم متسبنيش هنا انا بخاف من الضلمة ابوس ايدك طلعني من هنا انا بخاف !! جسمها بدأ يرتعش من الخوف كان قيصر بيسمع كلامها وواقف باستغراب اول مبيقرب منها بتقوم بفزع وبتفضل تصوت " بيكتم بوقها"
عشق بتشهق من الخضة وهوا بيبصلها بجمود ؟؟
بيبعد ايده عنها وهيا بتهدأ بيقرب منها وهيا بتبعد بخوف"" انتي مش قولتي انك بنت؟
هزت راسها بايوا وهوا قرب اكتر" انا بق عاوزك
عشق سكتت وهوا بدأ يقرب منها اكتر لحد ما بق فوقها !'
بدأ يقلعها هدومها وهيا مستسلمة ليه مش قادره تبعده عنها لحد ما ……
يتبع ..
#عشق_القيصر
#الكاتبة_شيماء_صبحي
#حصري
#الفصل_الثالث