رواية عشق الفهد الفصل الحادي عشر 11 بقلم حبيبه نادي


 رواية عشق الفهد الفصل الحادي عشر 11 بقلم حبيبه نادي


الحادي عشر 


فهد. انا هقولكم حصل ايه 


اللي حصل ان الاستاذ المحترم رامي الالفي حاول انو يتحرش بمراتي 


ف الوقت ده رامي الالفي بيتصدم ورجال الاعمال كلهم بيبصوا عليه بشمئزاز 


فهد بيكمل كلامه. وانا زي اي راجل دافعت عن مراتي وشرفي وبيشد عشق لحضنه وكمان لما ضربتو مكتفاش بكده لا ده كمان راح طلع اشاعات عليا وعلي مراتي ان هي عشيق"تي عشان يدمر سمعتي و شركات الحديدي 

بس هو لو كان نسي اني فهد عامر الحديدي اديني فكرتو 


الصحافه كلها بتجري علي رامي وبتستجوبو


واحد من الصحافيين. انت صحيح حاولت تتحرش بالمدام 


واحد تاني. انت ازاي عملت كده 


ف اللحظه دي بيتقدم راجل اعمال مشهور وبيكون ليه سمعته 


 رجل الاعمال. احنا اسفين استاذ فهد اننا شكينا فيك وكمان نعتزر للمدام انها اتعرضت للموقف ده وبالنسبه لرامي احنا كلنا نوعدك اننا مش هنتعامل معاه واضمنلك ان شركاته ف الارض 


فهد. شكرا جدا ليك استاذ سليمان 

ورامي الصحافه بتكون محوطاه من كل جهه  وهو بيصرخ وبيقول ابعدو عني وبيجي حراسه وبياخدوه


رامي ف عربيته 

والله ي فهد لأندمك اشد ندم انت والسنيوره بتاعتك 


كيندرا بتتقدم علي فهد وعشق وبتصفق 


كيندرا. برافو عليك ي فهود انت كنت فخم اوي 

فهد. هههه يبنتي خفي شويه 

كيندرا. ههههه ظريف


عشق بهمس. فهد فهد 


فهد. قلبو 


عشق. انت قولت ايه 


فهد. بقولك نعم 


عشق. انا تعبت من الوقفه تعال نقعد 


فهد بياخدها وبيقعدوا علي طاوله والصحفيين كلهم متجمعين حوليهم 


الصحفي. انت اتعرفت علي المدام امتا واتجوزتوا امتا


فهد. انا اتعرفت عليها من مده قصيره وكانت احلي مده ف حياتي وبالنسبه احنا اتجوزنا امتا انا سبق وجاوبت 


فهد. بيشاور للحراس يبعدوهم 

ـــــــــــــــــــــــــ 

ف منزل عشق 


حنين. شوفتي يماما 

امها. ايه 


حنين. فهد عامل لقاء صحفي مباشر 


وجاب حقه وحق عشق 


امها. انا حاسه يبت ي حنين انهم هيعيشوا مع بعض مده طويله وهيحبو بعض 


ف الوقت ده الكاميرا بتيجي علي مراد 

وحنين بتكون شيفاه ف الشاشه 


حنين بسرحان. اه يماما هيحبوا بعض 


صابره. ربنا يعوض علي عشق ويراضيها هي تعبت اوي عشانا ربنا يحفظها يارب وكمان يعوض عليكي ب ابن حلال 


صابره. يبت سرحانه ف ايه بكلمك 


حنين. لا يماما مش سرحانه 


ـــــــــــــــــــــــــ 






ف القصر 


نور بتكون واقفه مع صحبتها


نور. شوفتي اهو عامل الحفله دي كلها عشانها 


صحبتها. يبنتي سبيهم ف حالهم فهد مش ببحبك وانا نصحتك كتير ابعدي عنو 


نور. يوووه خلاص انتي مالك 


صحبتها. براحتك ي نور ف الاخر هتندمي 


ـــــــــــــــــــــــــ 

عند فهد وعشق 


بيتقدم شاب جميل جداً علي فهد 


فهد. اول ميشوفوا بيقوم ويتقدم عليه وبياخدوا بالحضن


فهد. رائد 


رائد. فهد والله وحشتني ي راجل 


فهد. هو حد بيشوفك اصلا 


رائد. م انت عارف ظروف الشغل 


فهد. تعال اعرفك علي مراتي 


مراد و عمر. بخخخ احنا هنا 


فهد. ايه البرود ده 


مراد. ده برودك يفهودي 

فهد. بس يزفت 


مراد. اووو رائد وحشتني يبني محدش بيشوفك 


رائد. اه والله يمراد شغل 


مراد. بيجيلو تلفون دقيقه وجاي 


فهد. تعال ي رائد 


عمر. هاجي معاكم 

ـــــــــــــــــــــــــ 

عند عشق بتكون واقفه مع منار وأسماء 


فهد. عشق اعرفك ده رائد صاحبنا ضابط ف المخابرات 


عشق. اهلا اتشرفت بحضرتك 


رائد. لفت نظره اسماء وكان بيبص عليها 


رائد. الشرف ليا 


فهد. بيلاحظ نظرات رائد لصحبه عشق 


فهد بهمس. اتقل يولد البنت مكسوفه من نظراتك 


رائد بضحك. نظرات ايه دي 


عمر. بيكون  مركز منار 


فهد. بص كده علي عمر 


رائد. هنتفضح يلا بينا 


فهد. انا هقعد معاهم 

عشق. تمام 


والشباب بيمشوا 


فهد بضحك. رائد لأسماء وعمر لمنار


وف الوقت ده بيجي مراد 


مراد. ومراد لحنين 


فهد بضحك. حنين مين


مراد. اخت مراتك يجدع 


فهد. هو انت لحقت 


مراد. اعمل ايه القلب وما يهوي 


وبيضحكوا 😂

ـــــــــــــــــــــــــ 







بعد وقت الحفله كانت خلصت 


عند عشق وفهد ف جناحهم 


بيكونوا غيروا لبسهم  واخدو شاور


عشق. فهد انا عاوزه اقلك حاجه 


فهد. اتفضلي 


عشق. هو انا ممكن ارجع اشتغل معاك ف الشركه زي مكنت قبل منتجوز


فهد. بس انتي مش بحاجه للشغل 


عشق. لا انا عاوزه اشتغل عشان برجع من الكليه بدري وبزهق 


فهد. ماشي تعالي من بكره 


عشق بفرحه بجد 

فهد. بجد 


عشق. شكرا جدا جدا ليك ي فهد انا مهما اقول مش هكفيك حقك 


فهد. تاني برضو وبيتقدم يبوسها بوسه خفيفه علي خدها 


فهد. كل متقولي شكرا هعمل كده 


عشق بخجل. خلاص مش هقول تاني وبتجري 

فهد. عشق انا عاوز اقلك حاجه بس متفهمنيش غلط


عشق. اتفضل ي فهد

فهد بياخد نفس طويل... فهد 

عشق انا بحبك 

عشق. بصدمه ايه


فهد. انا مش عارف حبيتك امتا بس كل اللي اعرفه انك بقيتي شخص مهم جدا ف حياتي ومش مستعد اني اخصرك


عشق قلبها بيدق جامد

فهد. لو انتي مش مستعده تقضي حياتك معايا او بتحبي شخص غيري انا مستعد اطلقك وتعيشي حياتك

عشق. لا يفهد انا كمان


فهد بلهفه. انتي ايه 

عشق . انا كمان بحبك

فهد. بيحضنها بجد بجد ي عشقي

عشق. ايوه ي فهدي


فهد بيسند جبينو علي جبينها. انتي مستعده تكملي حياتك معايا زي اي اتنين متجوزين وتنسي الاتفاق اللي كان بينا


عشق بخجل. بتهز راسها

فهد. انتي من النهارده عشقي وانا فهدك 


فهد. بحبك اوي ي عشقي وبياخدها وبيروحوا علي عالمهم الخاص وبيصبحوا زوج وزوجه



ف امان الله ي سكاكر ☺️


#يتبع...... 

#عشق_الفهد

#بقلمي_Habiba_Nady_𝑩𝒆𝑩ø


         الفصل الثاني عشر من هنا

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×