رواية جعلني ملتزمه الفصل الثامن 8 بقلم اسراء جمال

 


رواية ملتزمة الفصل الثامن 8 بقلم اسراء جمال  


حياة عبدو انا خارجة ماذن مستنينى تحت ف العربية عاوز حاجة ياحبيبى 

عبد الرحمن بابتسامة عاوز سلامتك ياحببتى وخلى بالك من نفسك

حياة بضحك هو انا خارجة لوحدى يابدو دانا خارجة مع جوزى

عبد الرحمن بضحكة عالية بسم الله ماشاء الله جوزى بقت تخرج منك اهى من غير تلجلجة ولا كسوف بركاتك يا ماذن 

حياة بخجل مشهورة تفرك يداها على فكرة بئا يابدو انت رخم ومشيت من قدامة البرق بسرعة 

******************


بعد ساعة كانت فلوريدا شذى قصاد باب شقة حياة وتضرب الجرس 

بعد وقت قليل فتح عبد الرحمن الباب 

وما ان لقاها امرءة حتى غض بصرة ونزلة للاسفل وقال خير ياانسة عاوزة حاجة 

شذى بضيق من غير عبد الرحمن عاوزة حياة 

عبد الرحمن بادب بس حياة مش موجود من شوية

شذى بعفوية طيب انا ممكن ادخل استناها جوة النهاية ماتيجى 

عبد الرحمن بتححم احم مينفعش حضرتك لان محدش فسوي غيرى 

شذى ببرود اها واية مشكلة يعني 

عبد الرحمن بضيق مشكلة ان منفعش ستقعد مع راجل غريب عنها ف مكان مقفول لوحدهم 

شذى بغضب اية الجهل والتخلف بتاعك دة يااخ انت احنا ف القرن العشرين مش ف ايام الجاهلية 

عبد الرحمن بنفاذ صبر والله انا بنفذ دينى اللى ربنا ورسولى امرونا بية انا اذنك بقا لان وقفتنا كدة مش كويسة واغلق الباب فى وجها

شذى بغيظ لدينا تعض ع شفتيها والله انك بنى ادم البديل الدم والزوق وانا هعرفك مين شذى العظماء ان تنزل سمعتها صوت يااتى من الاسفل وهذا صوت حياة فات لها فكرة طائشة لكى تاخذ حقها من عبد الرحمن


 

شذى شدت كم بلوزتها قطعة ونعكشتها وبهدلت لبسها ووقفت جمب شعر باب شقة حياة تعيط 

حياة بعد ما طلعت المنظر وماذن وشافوها

حياة تجرى تاخذها ف حضنها شذى حبتى اية عمل فيكى ومبهدلك بشكل دة

شذى ببكاء التماسيح وشهيق مفتعل اهوكى اهئ اه 

حياة بصدمة اية اخويا 

ماذن وهو يرفع وجة إليها نعم مين 

شذى ببكاء ع عبد الرحمن 

حياة بعينين محظين مش مش معقول عبدو يعمل كدة لاء 

شذى بكاء اكبر يعني انا بكدب عليكى يا حياة

حياة الاولى تخبط باب شقتهم بانفعال عبد الرحمن تسجيل الدخول 

فتح عبد الرحمن 

اية يا حياة مالك 

حياة بزعيق اية اللى عملتو مع شذى دا يا عبد الرحمن 

عبد الرحمن بيج آية الفاخرة ان ينطق ذهبت شذى الية ضحكت عليا ودخلت شقتك وقولتلى حياة جوة وطلعت بتكدب واتهجمت عليا وبعد كدة رمتني قدام الشقة اهيييييييييييييي

عبد الرحمن بصدمة وهو يشير الى نفس انا انا بلابلك كدة 

شذى ببكاء مصطنع ايوا انت اومال خيالك ربنا يسامحك 

حياة تجذب جذبت شذى للداخل 

معايا ياشذى غيرى هدومك دى وظبطى نفسك ودخلتها اوضتها وذهبت حيث عبد الرحمن وأذن الواقفان مزهولان وكلكم لايصدق مايحدث



حياة بقا كدة يا عبد الرحمن انت تعمل كدة يامثلى الاعلى

عبد الرحمن بصدمة اكبر انتى يا حياة خذى عنى كدة ما تقولها ياماذن انت كنت لسة بتقولى اية بقا ماذن يقولى انة عمرو مايصدق كدة عنى وانتى يا حياة اختى صدقى عنى كدة 

حياة ف نفسه سامحنى يا عبد الرحمن لازم اعمل مصدقة لانى مش عاوزة اخسر شذى و عارفة وحيدة انك اللى تقدر تعمل دائما دائما فية وتغيرها للاحسن

حياة باانفعال لا يوجدب عبنى يا عبد الرحمن مش شايف البنت متبهدلة ازاى 

عبد الرحمن بنفاذ صبر انا هقولك لاخر مرة انى ولا معملتهاش حاجة ويعلم ربنا انى ملمستهاش جيت جمبها

حياة بزعيق والجيران اللى اتلمو برة دول واتفرجو علينا هتقولهم كدة وهي صدقو لو واحد صدق يا عبد الرحمن عشرة مش صدقو

عبد الرحمن وانتى عاوزانى اعملها اية يا حياة دلوقتى

حياة هادئة تتجوزها

عبد الرحمن ايييييية 

شذى يجب أن تتعلم اليهم من الداخل 

ينهار اسود ومهب لا لا انا مش هعمل كل دة و

يتبع... 



الفصل التاسع من هنا 



تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×