رواية تجارة البنات الفصل التاسع عشر 19 بقلم سحر حسين

 

رواية تجارة البنات الفصل التاسع عشر 19 بقلم سحر حسين

❤️ بسم الله الرحمن الرحيم ❤️ 

تجاره البنات : 

          القصه الثالثه : 

                                  بقلم سحر حسين ❤️ 

البارت التاسع عشر : 

ايهاب كان منتظر من مريم رد ومريم كانت بتتهرب منه علي قد ما تقدر . 


ايهاب : مريم . 

مريم : نعم . 

ايهاب : اي فكرتي . 

مريم : فكرت في أي . 

ايهاب : اصلا انتي نسيتي . 

مريم : نسيت اي . 

ايهاب : الكلام بتاع امبارح . 

مريم : اه افتكرت . 

ايهاب : طيب واي . 

مريم : بص يا ايهاب هنعمل كده ازاي وانت عمرك ما هتنسي أن اهلي جوزوني بالفلوس . 

ايهاب : ولو كده يبقا انتي كمان عمرك ما هتنسي أن اهلي جوزوني بالغصب . 






مريم : طيب يبقا هنكمل ازاي مع بعض . 

ايهاب : انا بقولك هنبدا من جديد . 

 مريم  : يعني عايزني انسا كل ده . 

ايهاب  : بظبط كده وانا كمان هنسا . 

مريم : طيب  ليه . 

ايهاب  : هو اي اللي ليه . 

مريم : ليه عايز تعمل كده انت كنت عايز  تخلص مني مش غريبه شويه . 

ايهاب  : لا مش غريبه بصي يا ستي انا الاول اه مكنتش طايقك وكنت عايز اخلص منك باي شكل بس بانتحار يعني ما علينا بس لما بعتي انا كنت هتجنن عليكي بطريقه مش طبيعيه . 

مريم : طيب ما يمكن عشان تريح ضميرك مش اكتر . 

ايهاب : كنت فاكر كده براضو انتي متخيله اني بقيت بصلي . 

مريم : اه مبروك . 

ايهاب : الله يبارك فيكي انا كنت بدعي ربنا جامد جدا عشان تبقي كويسه وتفوقي . 

مريم : هو انا مقدميش حل تاني غير اني اوافق للاسف . 

ايهاب : للاسف هاااا ماشي يا ستي كتر خيرك . 

مريم : هههههههههه معلش معلش . 

ايهاب : ولا يهمك يا ستي قوليلي بقا عايزه تعرفي عني اي وانا اقولك . 

مريم : بما اننا هنتعرف علي بعض من الاول فا قول كل حاجه من الاول . 

ايهاب : ماشي يا ستي بصي اسمي ايهاب وسني ٢٧ سنه ودرست بره ورجعت ودلوقتي انا مسؤال عن شركه بتاعتي بس كده دورك بقا . 

مريم : انا اسمي مريم عندي ١٩ سنه في الثانوية بس مكملتش طبعا وبس كده . 

ايهاب : طيب حبه تكملي تعليمك . 

مريم : ايه بجد والله . 

ايهاب : اه والله بجد نرجع بكره وتروحي تقدمي على طول . 

مريم : تمام ماشي انا موافقه جدا . 

ايهاب : وانا كمان معنديش مشكله جدا . 

           هههههههههه هههههههههه . 

وفضل مع بعض وكانو مبسوطين جدا جدا . 


تاني يوم : 


ايهاب : معلش يا مريم انا اسف لزم نرجع انا سايب الشغل بقالو فتره . 

مريم : تمام ماشي معنديش مشكله . 

ايهاب : معني مش عايز ارجع والله . 

مريم : بصراحه وانا كمان بس مش مشكله . 

ايهاب : ليه بقا . 

مريم : المكان هنا جميل جدا . 

ايهاب : اه عشان المكان بس . 

مريم : ايوه . 

ايهاب : تمام ماشي أن شاءالله تتعوض وهنيجي هنا تاني . 

مريم : أن شاءالله . 


وفعلا جهزو كل حاجه ورجعو واول ما دخلو جريت عليها مامت ايهاب وحضنت مريم جامد وقالتلها ألف سلامه عليكي يا حبيبتي واول ما عم عبدلله جه ضرب ايهاب بلقلم وقاله هو ده اللي انت عملته مع مراتك . 

مريم : عم عبدلله ايهاب هو اللي خلا باله مني لحد ما قومت علي رجليه تاني وبعدين مش هو السبب والله . 

عبدالله : ماشي يا بنتي حمدالله علي سلامتك . 

  اتفضل يا بيه غير هدومك وروح شوف شغلك 

ايهاب ومريم طلعو غرفتهم علي طول . 






مريم : ايهاب انا اسفه . 

ايهاب : علي يا حبيبتي . 

مريم : علي القلم اللي نزل علي وشك من شويه . 

ايهاب : هههههههههه لا عادي وبعدين انا استاهل ده كله . 

مريم : بجد والله ليه . 

ايهاب : عشان انا قصرت معاكي شويتين . 

مريم : اه مدام كده يبقا احسن . 

ايهاب : لا والله انتي فرحانه فيكي . 

مريم : بصراحه اه . 

ايهاب : بس بابا ايده تقيله اووي . 

مريم : اكيد مش اتقل من ايدك . 

ايهاب : بحزن انا اسف يا مريم . 

مريم : لا يا ايهاب انا كنت بهزر انا والله خلاص مش زعلانه منك والله . 

ايهاب : حبيبتي وعد مني اني مش همد ايدي عليكي تاني مهما حصل . 

مريم : تمام ماشي يلا بقا عشان متتاخري علي شغلك . 

ايهاب : حاضر هخلص ورجعلك علي طول . 

مريم : ماشي براحتك انا هستناك . 

ايهاب : ماشي يا حبيبتي سلام . 

مريم : سلام . 


ايهاب مشي ومريم كانت فرحانه جدا جدا وبدأت تثق في ايهاب ويعجبها الاهتمام بتاعه . 


ايهاب رجع من الشغل وكان معاه بكيه ورد جميل اول ما مامته شافته قالتله ....... 

الام : الله يا ايهاب ده عشاني . 

ايهاب : بصراحه بصراحه لا . 

الام : ياواطي امال لمين ده . 

ايهاب : لمريم . 

الام : ايه . 

ايهاب : اي يا حبيبتي . 

الام : هو اي اللي لمريم . 

ايهاب : الورد بعد ازنك بقا يا حبيبتي عشان اطلع . 

الام : ماشي يا اخويا ربنا يهني سعيد بسعيده . 

ايهاب : تصبحي على خير يا حبيبتي . 

الام : وانت من أهله يا حبيبي . 


ايهاب طلع وكانت مريم في الحمام نده عليها ..... 


ايهاب : انتي فين يا مريم . 

مريم : انا في الحمام ثواني وطلعه . 

ايهاب : طيب يلا بسرعه . 

مريم : حاضر حاضر . 


طلعت مريم من الحمام وشافت الورد جريت عليه ومسكته .......... 


مريم : الله بتاع مين ده . 

ايهاب : عشانك .

مريم : علشاني انا بجد والله . 

ايهاب : اه والله علشانك انتي . 

مريم : الله جميل اووي هروح اجيب فاظا عشان احطه فيها . 

ايهاب : تمام ماشي . 


وفعلا نزلت ورجعت وخلصو ونامو بس مريم نامت الاول وايهاب كان صاحي وبعدين جت رساله علي تلفون مريم ...................؟ 


وهنا يكون البارت ده خلص ❤️ 

               اتمنا تعجبكم 

بقلم سحر حسين ❤️ 

                                         شكرا ☺️


           الفصل العشرون من هنا

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×