رواية طفلة الرعد الفصل الثاني عشر 12 بقلم دنيا محمد


 رواية طفلة الرعد الفصل الثاني عشر 12 بقلم دنيا محمد


رواية.. طفلة الرعد.. 

الفصل / الثاني عشر 


رعد اتصدم لما لقي ملك لابسة كده وشكلها كان جميل جدا وسحرته 


رعد بتوهان: اي الجمال ده وقرب منها ومسكها من وسطها 


ملك كانت مكسوفة 


رعد قرب من شفا'يفها وباسها برقة 


ملك دفنت وشها في رقبته 


رعد عض ع شفته وقال: بس اي الجمدان ده 


ملك بصوت واطي.. انت كنت طالب مني قبل كده البسو 


رعد بحب.. ايوا بس ده لو انتي موافقة انك تبقي مراتي بجد 


ملك بخجل هزت راسها ووشها محمر 






رعد فرح جدا واخدها في حضنو وباسها من. خدودها وبعدين دفن وشه في رقبتها وعمال يبوسها وشوية وشالها حطها ع سرير برقة 


واصبحت ملك زوجة رعد قولا وفعلا 


تاني يوم الصبح صحي رعد وبص علي الي نايمة جنبو شعرها علي وشها ونايمة في حضنو بعمق 


رعد. ابتسم بحب وزاح الشعر من علي وشها 

ملك بضيق.. يووه سبني انام 


رعد بخبث.. ليه مانتي نايمة من امبارح 


ملك فاقت وبصتلو بخجل.. هو ده مكنش حلم 


رعد بحب.. لا ي قلبي كل حاجة كانت حقيقي 


ملك بخجل.. خلاص بقا ويلا قوم عشان تروح الشركة


رعد بخباثة.. قومي انتي الاول 


ملك برفض.. لاء قوم يلا بقا


رعد بضحك.. خلاص حاضر 

وقام رعد دخل الحمام واخد دش طلع وهو لافف فوطة حوالين وسطه 


ملك بصتلو بحب.. تيجي اخليك تلبس علي زوقي 


رعد بحب.. امم ماشي خدي دش الاول بس 


ملك دخلت اخدت شور وطلعت كانت لابسة بيجامة تيشرت نص كم وبنطلون اسود وطلعت ل رعد قميص ابيض عليه بليزر رصاصي وبنطلون اسود.. 


رعد بحب.. زوقك قمر ي حبيبي 


ملك باسته برقة من خده. 


رعد لبس وكان شكله جذاب وريحته الي تسحر وملامحه الرجولية الوسيمة 


ملك بطفولة.. متتاخرش عليا بقا عشان بخاف 


رعد ضحك.. بتخافي اي ي قردة انتي دا انتي جامدة اهو ومبتخفيش 


ملك بابتسامة.. طب متتاخرش عشان اقعد معاك 


رعد بحب.. ماشي ي حبيبتي 


رعد كان راكب العربية وفجأة جالو تلفون وكان رامي 


رعد: اي يابني منا جاي الشركه 


رامي.. عرفت الي حصل 


رعد بستغراب.. في اي 


رامي.. خال سليم مقرر انو هينتقم منك 


رعد بصدمة.. ياعني احنا لما نخلص من سليم يطلعلنا زفت جمال ده 


رامي بتأكيد.. خلي بالك انت عارف ان جمال مش سهل وانو هينتقم مننا وخلي بالك بقا علي مراتك جدا 


رعد بقلق.. تفتكر ممكن يعمل حاجة 


رامي.. طبعا يابني انت ناسي ان انت سجنت ابن اخوه وغير كده انو اتحكم عليه بلاعد'ام ومش هيعرف يطلعو 


رعد بشر.. احسن بس متقلقش نهاية جمال دي علي ايدي 


رامي.. وازاي بقا 


رعد بتفكير.. بص هنخليه هو الي يلعب الاول عشان الحكاية تمشي مظبوط 


رامي.. اه وكمان ده شغلو كلو ماشي شمال ي رعد انت عارف ده بيتاجر في اي 


رعد بسخرية.. طبعا عارف بيتاجر في الكبد والاوانص ( الاعضا'ء)  والمخدر'ات 


رامي.. طب كويس انك عارف هقفل بقا واستناك عشان نشوف حل للمصيبة دي وغير كده الشركة واقعة ي رعد ياعني مش هتعرف تاخدي اجازة الارباح بتنزل وشكلنا داخلين علي سيولة


رعد بتعب.. البلاوي بتتحدف ورا بعضها ي رامي اقفل 


وشوية ووصل رعد دخل الشركة بكل هيبة 


رعد للسكرتيرة الجديدة: هاتيلي الورق بتاع الشغل الجديد علي مكتبي 


اميرة بهدوء: تمام ي مستر رعد 


رعد دخل مكتبه وقلع الجاكيت وحطه علي الكرسي وقعد 


اميرة دخلت وادت ل رعد الورق ورعد. ابتدي يشتغل ورامي دخل 


رعد.. تعالي اقعد 


رامي.. ها هنعمل اي ف الشركة 


رعد بهدوء.. رامي انت قلقتني الشركة تمام ولو ع سيولة ف متقلقش. احنا معانا موارد وحاجات تكفي اننا نخرج من السيولة ومتقلقش الشركة ف امان


رامي بصدق.. رعد.. انا مش حابب ابدا ابقا لاقي الشركة بتقع الشركة الي انت تعبت فيها سنين كتيرا من ونت في الثانوي ونت بتشتغل فيها مع ابوك 






رعد بهدوء.. متقلقش ي رامي انا واخد بالي كويس جدا منها بس اخلص من الي اسمو جمال ده واسافر  انا وملك نغير جو ومنها اشوف اخبار الشركة الي في لندن 


رامي.. تمام ي رعد ونا هنا هاخد بالي من الشركات الي هنا 


رعد.. انت الي واقف جنبي والله انت اصلا مكاني ي رامي لو جرالي حاجة 


رامي.. اكيد ياصحبي انا جنبك وبعدين بعد الشر اي ده 


رعد ابتسملو 


وفجأة قاطعهم دخول شخص 


رعد ورمي بصدمة..؟؟ 


عند ملك 

كانت قاعدة بتاكل بزهق لحد ما رعد يجي 


ملك دخلت للخدامة: بقولك اي ي دادة 


الدادة.. نعم يابنتي 


ملك بكسوف.. هو حضرتك بتعرفي تعملي شعر كيرلي 


الدادة بضحك.. اه بعرف اعملك ي حبيبتي 


ملك بطيبة.. اه ينفع 


الدادة.. طبعا تعالي 


ملك بحب.. ربنا يخليكي ي دادة انا بحبك جدا 


الدادة بطيبة.. ونا ي حبيبتي 


عند رعد ورامي


رعد ببرود.. اي سر الزيارة الكريمة دي  


جمال بشر.. انت يا تتصرف وتطلعلي ابن اخويا  ي هتصرف تصرف مش هيعجبك 


رعد بسخرية... ياااه دنا بتهدد بقا 


جمال بصوت مرتفع.. ده مش تهديد انا بقولك الي هيحصلك لو مطلعتش ابن اخويا من السجن


رعد بعصبية وصوت عالي.. انت صوتك ميعلاش هنا انت فاهم وابن اخوك بقا محدش هيعرف يطلعو ولا انت ناسي شغلكم الو'سخ انت وهو 


جمال بتحذير... لو ده اخر كلام عندك ف حظر مني عشان انا مش هسكت لك 


رعد بقوة.. اعلي ما في خيلك اركبو 


جمال بابتسامة خبيثة.. تمام يبقي انت الي اخترت قال حديثه وغادر المكتب 


رامي بقلق.. الراجل ده مش. هيسكت ي رعد ومينفعش نلعب معاه... 


رعد بجمود.. يعمل الي يعلمو ونا برضو هعمل الي اعملو 


رامي بتساؤول.. انت بتفكر ف اي 


رعد بخبث.. بفكر ازاي همسك عليه جرايمه 


رامي.. مفيش حل غير انك تاجر حد من الي عندو 


رعد برفض.. لا هنتكشف احنا ممكن ناجر حد يشتغل عندو سواق شخصي بس نبقي عارفين كل حاجة بتحصل 


رامي.. وده ازاي بقا 


رعد.. بسيطة هنخليه يشك ف السواق الي عنده وطبعا هيطلب سواقين جداد وحنا طبعا هتبقي برا كل ده والي هنأجرة هو الي هيقولنا الاخبار 






رامي.. اي الدماغ دي يجدع دانت بريمو 


رعد بضحك.. طيب يخويا روح شوف شغلك عشان نروح 


رامي قام وراح مكتبه وحلص كل شغله ورعد برضو 


رعد روح علي البيت ودخل الاوضة بس اتفجأ بملك والي عملاه ف نفسها 


ملك بضحك.. اي رايك 


كانت عاملة شعرها كيرلي ولابسة فستان ستان ازرق وحاطة روج خفيف احمر وايلينر عيون 


رعد بحب.. اي الجمال ده ي ملوكتي واكمل كلامه مبقناش نتكسف ازاي 


ملك بخجل.. لا انا بس قولت اجرب لوك جديد بس لو نش عاجبك هغيره طبعا 


رعد مسكها يسرعه وقال.. لا طبعا عاجبني دانتي قمر ي ملوكتي 


ملك ابتسمت بكسوف ورعد قرب باسها و نسيب بقا الناس عشان البارتات الجاية هتبقي نكد 


عند رامي كان ماشي بلعربية وبيدور علي تلفونه بس ضر'ب فرامل او ما شاف انو كان هيخبط واحدة 


رامي نزل من العربية وقال: انا اسف جدا والله حصلك حاجة 


البنت بردح.. مش تاخد بالك ولا انت اعمي عشان معاك عربية متشوفش الناس 


رامي بعصبية.. انتي مالك بتتكلمي كده لي انا قولتلك اسف في اي 


البنت بزعيق.. لا والله كنت هتخبطي وتقولي اسف لا ابقي فتح عيونك بقا ونت سايق 


رامي مقدرش يمسك نفسو من عصبيته قام شدها من دراعها و 


يتبععع 


( صلوا علي النبي) 

#بقلم_دنيا_محمد

#طفلة_الرعد

        

       الفصل الثالث عشر من هنا

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×