رواية حبي الاول الفصل الثالث والثلاثون 33 والخاتمة بقلم نيرة عبد الله


 رواية حبي الاول الفصل الثالث والثلاثون 33 والخاتمة بقلم نيرة عبد الله


شيماء فتحت الباب لقت احمد شيماء انت كويس مش بتردي ليه ها 

احمد  اهدي انا كويس والله روحي البسي دول وتعالى 

شيماء دول اي وبعدين كنت فين ده كله

احمد هتعرفي يلا انا كلمت عمي انك هتجي معايا 

شيماء اجي معاك فين

احمد يابنتي ادخلى البسي وهتعرفي 

شيماء طيب 


اخدت الهدوم ودخلت اخدت شاور ولبست وكان دريس اسود سك ستان وعملت الطرحة السوده لى ورا وهيلز اسود وميكب خفيفه اكسسوارات على شكل فرشه من الفضة وحطت برفيوم وطلعت وكان شكلها يخطف القلب 


احمد تاه فيها اي القمر ده

شيماء اتكسفت هنروح فين 

احمد مسك أيدها وباسها تعالى هتعرفي لما نروح 

واخدها ونزلوا ركبو العربيه وطلعو على مكان فاضي على البحر متزين بالورد في الطريق وشموع وفي كرسين وطرابيزة وعليها اكلة سمك 






احمد غمض عيون شيماء

شيماء اي ده في اي 

احمد مسك أيدها مفاجاه

شيماء حاسب اقع

احمد متخافيش ياروحي طول ماانتي معايا متخلفيش وبعدها شال الشريطة من علي عنيها 

شيماء فتحت عنيها واو تحفه 

احمد اي رايك 

شيماء تحفه تحفه 


أحمد طلع سلسلة الماس على شكل قلب ولبسها مبروك ياعمري 

شيماء الله يبارك فيك انت نجحت صح 

احمد عيب عليكي  بامتياز كمان 

شيماء حبيبي الشاطره 

احمد قلب وعمر حبيبك يلا بقا ناكل وبعد ما خلصوا اكل 

احمد نرقص 

شيماء طبعا وقاموا رقصو بحب 

احمد متعرفيش بعشقك قد اي انا بقت ادمنك

شيماء وانا بحبك اووي يااحمد انت كنت حلم نفسي احققوا 

احمد ربنا يديمك ليا 

شيماء وليا يارب

*اسفه ده الجزء اللي كان فاضل 


*الخاتمه اهي 

بعد 5سنين 

احمد صحي من النوم ملقاش شيماء جمبه قام اخد شاور وطلع لبس بنطون اسود بيتي وسرح شعره ومسك التيشرت الابيض في ايده وحط برفيوم وشبشب بيتي اسود وخرج راح لشيماء اللي واقفه بتعمل الاكل 


احمد جي من وراها وحضنها من ضهرها قمري بيعمل اي 

شيماء بعمل اكل لحبيبي 

احمد باس خدها قلب حبيبك 

شيمو ابعد بقا سليم لو شافك مش هيعديها على خير

احمد بغيره اي الواد ده ده مش بيخليني امسك ايدك

شيماء ضحكت زي ابوه 

احمد بقا كدا طب تعالى بقا ورح شالها ودخلوا الأوضه 

شيماء احمد ابعد الولد برا 

احمد مليش دعوه 

شيماء معلش ياحبيبي لزمن احضرلهم الاكل الباص هيجي يخدهم 

احمد أشش سيبك بقا منهم 







سليم فتح الباب بغضب شيمووو

شيماء بخوف سليم 

سليم اي ده

شيماء ها مفيش ياروحي

احمد بصدمه انتي خايفه منه واكمل بغيره عاوز اي يلا

سليم انا مش يلاا فاهم وابعد عن شيمو

احمد بغيره ولا اسمها مامى فاهمه انا بس اللي اقولها شيمو 

سليم حضن شيمو وباس خدها لا شيمو وحبيبتي وقلبي وروحي 

احمد بغيره شدو من هدوم المدرسه ولا ابعد عن مراتي فاهم 

 سليم لا ليا هي ليا انا وبس

احمد بغيرة كبيره ولا ابعد يلا 


بابي وكانت صوت بنوته جميلة توام سليم اسمها جويرية

احمد شالها وباس خدها الاحمر قلب بابي وعيونه

شيمو برفعة حاجب والله 

احمد اي في اي

شيماء لا ولا حاجه 

جورايه حضنت شيمو وباست خدها 

شيماء قلبي مامي ياناس 


جويرية شبه شيماء جداا وسليم توأم احمد في شكله وغيرته وعصبيته 

شيماء حضرت شنطتهم والأكل والباص جه

سليم باس خد شيمو وخد احمد وجويرية بردوا يلا باي 

شيماء وأحمد باي 

شيمو وقفت في شباك الجاردان وشيفاهم وهما بيركبوا وبصتلهم بحب 


احمد حضنها سرحانه في اي 

شيماء بقي معقول الإنسان اللي كانو بيقولوا عليه مش هيبقى ليا بقا ليا ومخلفة منه احلى توام هتفضل حبي الاول لاخر نفس ليا 

احمد باسها وانتي هتفضلي حبي الاول والاخير

             تمت الحمدالله 


*وبكدا الروايه خلصت انا زعلان زيكم أنها خلصت أتمنى تكون الروايه عجبتكم وشكرا علي دعمكم ليا

حبي الاول نيره عبدالله

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×