رواية اخت بلا رحمه الفصل السابع 7 بقلم اية عرفات


 رواية اخت بلا رحمه الفصل السابع 7 بقلم اية عرفات


اخت بلا رحمه البارت السابع

قمر وزين في العربيه

قمر/ خير يا باش مهندس

زين/ انتي لسه زعلانه مني

قمر /قولت حصل خير

زين /واي الي يثبتلي انك مش زعلانه

قمر/ مش فاهمه يعني

زين/ ممكن رقم تليفونك

قمر/ ليه بقا

زين /يعني انتي دكتوره افرد تعبت واله حاجه اكلمك تديني علاج

قمر /انا لسه طالبه

زين/ تبقا لسه زعلانه مني

قمر /والله ما زعلانه خلاص

زين /ممكن تكتبيالي رقمك

قمر خدت تليفون زين وكتبت الرقم ده رقمي لو في اي حاجه ضروريه ابقا كلمني

زين متشكر اوي

قمر نزلت من العربيه

زين/ قمر

قمر/ نعم

زين/ خالي بالك من نفسك

قمر /حاضر





قمر طلعت علي السلم وهي مبسوطه اوي اول ما فتحت باب الشقه شمس كانت مستنيه

شمس/ كان بيقولك اي يا هانم

قمر /مفيش حاجه عادي كان بيسالني علي حاجه

شمس /وحاجة اي دي بقا

قمر /في اي يا شمس متهدي شويه

شمس/ كان بيقولك اي انطقي

قمر/ كان عايزني اخلي بالي من امنيه بنت عمه ارتاحتي

شمس/ وليه مش قالي انا

قمر /معرفش روحي اساليه

شمس/ طب ادخلي اوضتك جاتك القرف

قمر دخلت اوضته وكانت مخنوقه غيرت هدومه وكانت بتقراء في القران وتليفونه رن

قمر/ الو ايوه مين

زين /انا زين

قمر فرحت اوي

قمر/ وعايز اي بقا

زين/ مش انتي قولتي لما يكون في حاحه رن

قمر/ اه

زين/ طب انا دلوقتي تعبان ومش عارف اعمل اي

قمر/ طب احكيلي عندك اي

زين/ قلبي

قمر مالو

زين/ بيوجعني اوي

قمر/ طب من اي اكيد فيه سبب .

زين /اه بيحب جديد

قمر/ والله





زين/ اه والله بس بيحب بقا واحده غريبه دماغها نشفه

قمر/ ومين دي بقا

زين/ قمر

قمر /نعم افندم

زين /قصدي الي بحبه تبقا زي القمر

قمر /طب ربنا يخليهلك اي المطلوب مني بقا

زين /مش عارف حسيت اني وحشني صوتك فرنيت عليكي

قمر قفلت السكه في وشه

زين رن علي شمس

شمس /معقول انت بترن عليا

زين /انا عايزك بكره ضروري

شمس/ خير

زين/ بكره هتعرفي هعدي عليكي الساعه 2

شمس /خلاص اوك بقوالك

زين /خير

شمس /انا عيد ميلادي بكره

زين/ بجد كل سنه وانتي طيبه

شمس/ وانت طيب اما اشوف بقا هتجيبالي هديه اي

زين /انا عنيا ليكي

شمس/ تسلملي

زين قفل مع شمس وتاني يوم راح اشتري عقد دهبا لقمر واسوري لشمس

جات الساعه 2وشمس ركبت مع زين وراحو مطعم

شمس خير بقا في اي

زين/ لو انا بحب واحده وبحبه اوي تفتكري اروح اقوله انا بحبك واله اتقدمله احسن





شمس فكره اني الكلام ليه

شمس/ بجد

زين/ تفتكري اعمل اي

شمس/ تروح تتقدمله طبعا

زين /بجد

شمس /طبعا

زين/ طب ممكن تحدادي معاد مع ابوكي واخواتك بليل بس من غير ما تقوللهم اي حاجه عن الموضوع ده

شمس/ بس كده حاضر

زين/ اتفضلي دي هدية عيد ميلادك

شمس/ واو الاسوري تحفه تعيش وتجبالي يارب

زين /يارب

شمس /همشي انا بقا علشان اعرف بابا

زين اتفضلي

شمس راحت قالت لاهله بس مجبتش سيرت الموضوع خالص الكل في انتظار زين لحد ما وصل

الاب/ منور يا ابني

زين/ ده نورك يا عم يسعدني ويشرفني اني اطلب ايد بنتك

الاب/ مش شايف اني شمس صغيره اوي عليك

زين/ اسف بس مش قصدي علي شمس

الاب/ امال قصدك علي قمر

زين/ اه انا يسعدني اني اطلب ايديها

الاب/ مش شايف انه صغيره اوي علي الجواز

زين/ انا مستعد استنها ميت سنه

احمد/ بس هي لسه صغيره

زين/ اظوني انت لسه خاطب واحده امبارح في دور قمر كده

محمد/ خلاص سيبنا وقت نفكر وناخد راي العروسه ونرد

زين/ وانا مستني الرد

محمد/ باذن الله

زين /طب استاذن انا علشان ورايه شغل

محمد /مع الف سلامه

زين /سلام





زين مشي وشمس وقمر طالعو من اوضهم

شمس وهي فرحانه

شمس/ خير يا بابا

احمد/ بصراحه العريس ميترفضش محترم وغني وذكي ومتعلم فيه كل حاجه حلوه

محمد/ معاك حق

الاب/ استنا ناخد راي اختكم الاوال

شمس/ انا موافقه طبعا يا بابا

احمد/ موافقه علي اي بالظبط

شمس /علي جوازي من زين

محمد /هو انتي لزقه في اي حاجه

شمس/ مش فاهمه

احمد/ افهمك انا مستر زين كان جاي يطلب ايد قمر مش انتي

قمر/ انا

احمد /ايوه يا قلبي انتي

شمس وهي مصدومه

شمس /لا اكيد بتهزارو يا جماعه

احمد/ والله ما بهزار

شمس اتحرجت

شمس /هههه عادي انا بهزار مبروك يا عروسه

شمس دخلت اوضته

الاب/ قولتي اي يا قمر اي رايك

قمر/ يا بابا انا لسه المشور قدامي طويل

احمد /متقلقيش هو مستعد يستناكي

قمر /الي انتو شايفينو

احمد /هو من كلامي معه بيحبك انتي اي نظامك بقا عايزه واله لا

قمر وهي مكثوفه

قمر/ خلاص انا موافقه

الاب /الف مبروك يا حبيبتي

شمس رنت علي زين

شمس/ ممكن تنزل تقابلني دلوقتي

زين /مش فاضي

شمس/ انا قولت دلوقتي

زين /خلاص سلام

زين راح علشان يقابل شمس

شمس/ انت انسان حيوان وزباله وواطي

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


           الفصل الثامن من هنا

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×