رواية وحش الصعيد الفصل التاسع 9 بقلم زهرة اللوتس


 رواية وحش الصعيد الفصل التاسع 9 بقلم زهرة اللوتس


البارت 9

روايه وحش الصعيد 

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم 

❤❤❤❤❤❤

سهر ايد شداتها لوضه وكان سيف 

سيف... ممكن اعرف متجاهلني ليه 

سهر فضلت تهز في رجليه وبس 

سيف بهدوء....سهر انا بكلمك 

سهر ببرود.... افندم 

سيف... مالك ياقلبي 

سهر.... بسخريه..... قلبك 

سيف... اه عندك شك في كدا 

سهر بسخريه.... يعني في ثقه بينا 

سيف... طبعا انتي شاكه في كدا 

سهر... يعني بتثق فيا 

سيف.... اكيد 

سهر.... قولي فيك اي اي ال انت مخبيه عننا 

سيف... بعدين هتعرفي 

سهر... بسخريه... شوفت الثقه ال بينا 

كان اخوي عندو حق لما قال الثثقه اساس كل حاجه في الدنيا واذا اختفت الثقه لازم نبعد 

سيف بصدمه... قصدك ايه 

سهر قلعت الدبله وحطتها في ايد سيف... يعني خلصت 

سيف لسا في اثر الصدمه لسا 

سهر بدموع.... خلاص يا سيف انتهينا 

وسابتو ومشيت وهو لسا واقف مكانو ودموعه نزلت ويبص عل الدبله وقعد في الارض ويعيط 

سيف بدموع.... اني مابوثقش فيكي دانتي  روحي بس انتي هتكرهني لو عرفتي 

وفضل يعيط 

❤❤❤❤❤❤❤

رعد ميل عليها وهمس في ودانها.... متحطيش ميكب اب تاني انتي حلوه لوحدك 

ورجع تاني مكانو 

وهي كانت هتكلم بس فون رعد رن 

رعد بص في الفون 

وفتحو دي اتصال عل فون امين لان رعد ربطت فونه بفون امين واي حاجه بتيجي عل فون امين بيجي لرعد 

امين في الفون 

امين... الو 

المهجول... بضحكه..... هههههه 

امين بستغراب.... مين معايا 

رعد فتح الاسبيكر بق رعد وقمر بيسمعو ورعد عمل تسجيل للمكالمه 

المجهول بضحكه.... هههه الماضي 

رعد وقمر بصو لبعض 

امين... الماضي ماضي مين 

المجهول.... ماضيك 

امين... انت مين انت عارف اني مين 

المجهول... ههه عارف قا*تل 

امين بخوف.... قا*تل مين انت مين 

المجهول.... ههههههه مش قولتلك الماضي وجاي اخرب عليك حضرك ومستقبلك سلام وقفل 

امين كان هيتجنن ويعرف مين 

❤❤❤❤❤

عند رعد 

❤❤❤❤

قمر... مين ال كان بيكلمو ده 

رعد.... مش عارف بس لازم نلقيه لانه ده عارف ماضي امين دا ال هيكشفو واكيد هيساعدنا 

قمر... طيب احنا هنعرفوا ازاي 

رعد... استني وشاف الفون لقه الرقم ممسوح يعني هو يتصل بس محدش يتصل عليه عشان امين ميعرفش مين هو 

قمر... رعد في اي 

رعد... اوف الرقم ممسوح 

قمر... طيب هنعمل اي 

رعد... لازم نعرف هو مين باي تمن 

قمر... طيب نام انت عشان جروحك تصبح على خير 🙂

رعد ببتسمه... وانتي من اهله 

قمر مشيت ورعد نام بس نايم صاحي 

❤❤❤❤❤❤❤





سهر كانت في اوضتها وبتعيط بصت عل ايديها مكان الدبله وفضلت تعيط اكتر لحد مانامت 

❤❤❤❤❤❤❤

قمر راحت اوضتها وهي جس*مها كلو بيترعش من قرب رعد منها وصوت نفسو في ودنها غيرت هدومها وبصت عل الدبله لقت حاجه خلتها تبتسم 😊ونامت وهي حاضنة المخده 

❤❤❤❤❤❤

 عند الوحش 

❤❤❤❤

فجر... اول خطوه اتنفذت ياوحش 

الوحش.... اكيد دلوق خايف وهيغلط 

فجر... واني مستنيه يغلط من زمان قوي 

الوحش... ابدا في الخطوه التانيه 

فجر... تحت امرك يا وحش 

فجر مشي والوحش ضحك بخبث 

❤❤❤❤❤❤

الصبح 

❤❤❤❤

كانو كلهم بيفطروا سووي 

مصطفى نزل رعد يفطر معاهم عشان مايكونش لوحده 

الكل كانوا بيضحكو مع سيف وسهر 

قمر بهمس.... مالك يابت مبو*ظه من الصبح ليه 

سهر بصوت مرهق 😩... مفيش بس تعبانه 💔شويه 

قمر.. بقلق... مالك في اي 

سهر حطت ايدها عل ايد قمر... مفيش يقلب اختك 

قمر بستغراب... مسكت ايدها... فين الدبله 

سهر بصت عليها وسكتت بحزن 

قمر... في اي ماتخنقه انتي وسيف 

سهر بحزن.... اني وسيف خلاص انتهينا 

قمر بصدمه.. قصدك ايه 

سهر بدموع محبوسه.... يعني مفيش سيف وسهر تاني وقامت خرجت بره 

قمر لسا مصدومه وبصت عل اخوها لقيتو حزين 😔وبيبص عل ال خرجت 

.... في سيرها.... اكيد في حاجه كبيره قوي لانهم عمرهم ماتخنقو وبيحبو بعضيهم قوي 

هناء بستغراب... مالها سهر 

قمر.. مفيهاش يا ما اني هروح اشوفها 

وقامت وراها 

رعد كان بيبص عل سيف 

سيف... الحمدلله اني شبعت وقام خرج 

❤❤❤❤❤




في الجنينه

كانت قعده بتعيط بحرقه وان حب عمرها مابيوثقش فيها 

جات عليه قمر 

قمر بحنيه... خداتها في حضنها وفضلت تهدي فيها... مالك مش اني اختك قوليلي فيكي اي 

سهر بدموع... مبوثقش فيا يا قمر 

قمر... مين 

سهر بدموع... سيف 

قمر... مين ال قال ليكي كده و اي ال حصول 

سهر... حكت ليها كل حاجه 

قمر... مش عارفه تقول ليها ولا اي بس لو مقلتش ليها حياتها هيا واخوها هتدمر وهي عارفه قد ايه بيحبو بعض 

سيف جه عليهم 

سهر شافتو قامت دخلت جوه ومردتش عليه لما ندها 

قمر بغضب... صلح غلطتك يا سيف وسابتو ومشيت 

سيف فضل واقف مش عارف يعمل ايه 

❤❤❤❤❤

جوه كان رعد ومصطفي قعدين مع بعض جات قمر عليهم قعدتت ونفخت بضيق 

مصطفى بستغراب... مالك 

قمر بضيق..... سهر وسيف 

رعد بستغراب.... مالهم 

قمر بغضب... حكت ليهم 

مصطفى بحزن عل حال اخته 

... اني هحل الموضوع ده 

قمر... ازاي دي يا حبيبتي بتعيط وسيف مضايق قوي 

الباب خبط قمر راحت تفتح لقت بنت جميله 

قمر... نعم 

البنت...هو دا بيت العمده 

قمر... اه انت عاوزه مين 

البنت.... البش مهندس رعد 

قمر بغيظ... وانت عاوزه لي 

مصطفى... قمر انتي واقفه عنديك ليه ومين ال عل الباب 

قمر بغيظ.... دي واحده عاوزه رعد 

رعد بستغراب... مين 

وقام يشوف مين 

البنت جريت عل رعد وحضنته وهو حضنها 

قمر بغيره وغضب  وووويتبع 

❤❤❤❤❤❤❤

روايه وحش الصعيد 

❤❤❤❤❤❤

للكاتبه زهرة اللوتس الجزار 

❤❤❤❤❤❤

اشوفكم بخير 

❤❤❤❤

باي 

❤❤❤


          الفصل العاشر من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×