رواية جارح القلب الفصل السابع 7 بقلم هاجر سلامه


 رواية جارح القلب الفصل السابع 7 بقلم هاجر سلامه


البارت السابع.

غزل دخلت المستشفى 

مراد شافها راح عندها وقال يابنتي انتي لسه تعبانة المفروض ترتاحي في البيت احسن

غزل بهدوء..شكرا ليك بس انا كويسة الحمدالله

مراد بهدوء..طيب المهم عندنا عملية انهاردة بتعت يونس 

غزل بهدوء..ايوا عارفة هنكلمه يجي علشان نعملها انشاءالله تعدي علي خير

مراد..انشاءالله

كل واحد راح علي شغله

____________________________________________




سميحة..لازم اعمل خطة جديدة لازم افكر 

رانيا..ماما بقولك اي متيجي نق.تلها نجيب عربية وتخبطتها 

سميحة..هتفضلي تطول عمرك غيبة في حياتك م تتعلمي مني حاجة شغلي مخك التخين دا احنا لو نقتلها كد بنسهل الاموار عليهم وكد كد محدش هيسكتو و هيعرفوا ونروح في داهية بسبب غبائك 

رانيا..اوووف ياامي انا زهقت وتعبت منها مش قدرة تحملها تاني

سميحة بخبث..جيتلي فكرة 

رانيا..اي هي 

سميحة..هقولكك

____________________________________________

مراد قاعد في مكتبه شغال دخل عليه عمر 

مراد..حبيب قلبي عامل اي 

عمر..الحمدالله وانت عامل اي سمعت حوار الخطف قلقت قولت اجي تطمن 

مراد..لا متقلقيش الموضوع اعدا عادي غزل كويس 

عمر..حبيت اجي اشوفها بنفسي وكمان انا قررت اعترف بحبي ليها خلاص بقي واللي يحصل يحصل

مراد بغيرة..ليه عايزة اقولها شوق قالتلي ممكن لو سمعتك تقطع علاقتها بيك 

عمر..لا غزل مش كد هتفهم معايا واللي هي عايزاه هيحصل وكمان احنا بقالنا سنين صحاب اكيد في حب ليا عندها 

مراد بغيرة..لا طبعا 

عمر باستغراب..ليه 

مراد بتوتر..قصدي انه لا طبعا مينفعش لاني عرفت انه في حد حياتها 

عمر..يعني اي هي بتحب حد

مراد بكذب..اها 

عمر..عرفت منين 

مراد..انا سمعت بالصدفة فكك منها 

عمر ..تمام هروح تطمن عليها 

مراد بغيرة..ونا جاي معاك 

عمر..تمام

____________________________________________





عمر خبطت علي مكتب غزل

غزل..اتفضل 

عمر دخل وراه مراد

عمر..السلام عليكم 

غزل..وعليكم السلام 

عمر..عاملة اي انتي كويسة عرفت حوار الخطف 

غزل بضحك..هو الدرجة دي القصة تنشرت في كل حته بجد انا كويسة والله 

عمر..مش حكاية نتشرت بس انتي غالية علينا في اي حاجة تخصك تهمنا.

مراد احس بالغيرة.

غزل..شكر ليك ياعمر انا والله تمان وقدامك اهو

عمر..تمام انا هطلع بقي طالما تطمنت عليكي سلامتك مرة تانية 

مراد..سلامتك يادكتورة 

غزل..الله يسلمكو طيب قعدوا نشرب قهوة 

مراد بسرعة..لا عمر عنده شغل يلا مش هنعطلك 

غزل..تمام 

عمر ومراد طلعوا.

____________________________________________

بعد عملية يونس.

مامت يونس..طميني ونبي ابني كويس

غزل ابتسمت..متقلقيش العملية نجحت وابنك كويس هو كام يوم بس ونشيل الشاش وهتشوفيه

مامت يونس حضنتها بفرحة وقالت بجد مش عارفة اقولك اي انتي أطيب حد شوفته ربنا يفرحك وبياركلك يارب وحضرتك كمان يادكتور مراد شكرا ليك بجد مش عارفة اقولكو اي 

مراد ابتسم ليها وقال ولو دا وجبنا

غزل ابتسمت ليها.

____________________________________________





غزل ف مكتبها دخل مراد وقال غزل عايزكي توقيعي علي الاورق دي 

غزل..طيب هات وريني 

الباب خبط 

غزل.دخل 

دخل شاب وقال مفاجأة وراح عندها حضنها وقال غزل حبيت قلبي.

مراد تغضب وهيموت من الغيرة راح زقه وضربه 

غزل تخضيت وقالت انت بتعمل اي 

ودي نهاية البارت السابع من رواية جارح القلب. 

الكاتبة هاجر سلامة


         الفصل الثامن من هنا

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×