رواية جارح القلب الفصل الثامن عشر 18 بقلم هاجر سلامه


 رواية جارح القلب الفصل الثامن عشر 18 بقلم هاجر سلامه


البارت ال 18.

مراد..اسف وطلع

غزل بصلته وبصت لعمر وضربته بالقلم وقالت انت ازاي تجرأ وتحاول تبوسني كد 

عمر..غزل انا بحبك انتي ليه مش حاسة بيا حرام عليكي

غزل..ونا مالي الحب مش بالعافية انا مش شايفك غير اخويا بس بعد اللي عملته دا مش عايزة اعرفك تاني وإياك تتطلع في وشي تاني طلع برا

عمر..هتندمي ياغزل 

غزل..طلع برا 






عمر طلع وهو في دماغه مش هسيب غزل ومراد في حالهم ابدا .

عايشة دخلت وقالت بخوف في اي عمر طاع متعصب ليه 

غزل حكتلها. 

عايشة..واطي وحقير متزعلش نفسك

غزل..بس المشكلة مراد شافنا بس لحد م عمر كان بيحاول يقرب وباين انه هيوسبني

عايشة..بردو مينفعش يحكم عليكي لو دماغه رحت بعيد فكك منه 

فجأة الباب تفتح علي آخره ودخل مراد

مراد يغضب..طالما بتحبو بعض متقوليش ليه 

غزل..مراد حسب علي كلامك وبلاش غلط احسنلك 

مراد..يعني اي

عايشة..وانت مالك اصلا

غزل..عايشة اسنتي هريحك حاضر مفيش حاجة بيني وبين عمر 

مراد..اومال اللي شوفته دا اي 

غزل..كان بيحاول يقرب مني ويعترفلي بحبه 

مراد بخوف..وانتي قولتي اي

غزل..مش يخصك 

مراد بصريخ..لاااااا يخصني بطلي تعاملني كد

غزل وعايشة تخضوا .

غزل..لو هتفضل تضرخ كد طلع برا احسن 

مراد مسكها من دراعها وقال انا بحبك وعارف انك بتحبني بس تديني فرصة بس 

غزل.طيب سيبني لوحدي افكر 

مراد..ماشي براحتك اللي انتي عايزاه وعمر دا انا هكسر رأسه وطلع 

عايشة بصدمة..احييه دا اتجنن يخربيتك عملتي فيه اي

غزل ضحكت وقالت معرفش والله بس غيرته حلوة 

عايشة غزل قعداو يضحكوا.

___________________________________________





((في فيلا مراد))

الخدمة..ياست نبيلة ياست نبيلة

نبيلة..نعم 

الخدمة..في واحد برا اسمه احمد اصلان بيقول عايز البيه محمد الرفاعي 

نبيلة..دخليه 

دخل احمد اصلان.

احمد..السلام عليكم 

نبيلة بابتسامة..وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته يااستاذ احمد زيك عامل اي

احمد..الحمدالله يانبيلة انتي عاملة اي وبلاش استاذ احنا اخوات من زمان 

نبيلة..طبعا الحمدالله انا تمام 

احمد..اكيد بتسالي جيت هنا ليه بس كنت عايز اكلم محمد في موضوع مهم 

نبيلة..طبعا اتفضل هو فوق في المكتب تعالي يانهي طلعيه مكتب محمد

الخدمة..حاضر.

في المكتب.

احمد دخل 

محمد..احمد عامل اي 

احمد..الحمدالله تمام والله 

محمد..خير في اي كل حاجة تمام 

احمد.. متقلقش انا كنت جاي تكلم معاك في حاجة 

محمد..اتفضل

___________________________________________

مراد دخل الفيلا نبيلة جريت عليه وقالت تخيل مين عندنا

مراد..مين 

نبيلة..ابو غزل

مراد بصدمة..بجد ليه في اي 

نبيلة..مش عارفة بس تقريبا في موضوع مهم.

مراد..خير انشاءالله .

دخلت نانسي وهي سكرانة وبتقول فتحوا الباب ياكلاب انا نانسي اي دا مراد حبيبي انت هنا 

نبيلة..اي دا دي سكرانة باين

مراد..لا انا زهقت انا طلع اوضتي احسن خلي حد يبعت الاكل

نبيلة..حاضر ورحت مسكت نانسي وطلعتها اوضتها

_________________________________________

في مكان مهجو"ر. 

عمر..طالما انا عايز غزل وانتي عايزة مراد مدخله البت الهبلة نانسي دي ليه 

رانيا..لانها اللي هتقدر تعمل اللي في دماغي 

عمر..اللي هو 

رانيا..انا هوقع مراد في فخ هخلي غزل تقرف تبص في وشه 

عمر بخبث..ازاي

رانيا بصتله بخبث .

__________________________________________






يوم جديد.

مراد نزل لاقي ابوه بينادي عليه في أول السلم 

مراد..نعم يابابا 

محمد..تعالي عايزك ضروري 

مراد..خاصر وطلع 

((في المكتب))

محمد..دي اورق مهمة المستشفى 

مراد..تمام 

محمد..الشغل عامل اي في اي حاجة جديد

مراد..لا كله تمام اتطمن المستشفى في أيدي انا وغزل

محمد..علي سيرة غزل مش ابوها كان هنا 

مراد بفضول..ايوا ليه كان فيه حاجة 

محمد..بصراحة احمد عرض عليا عرض غريب شوية بنته في حد بيديقها وبيراقبها وعايز يقتلها 

مراد..مين

محمد..احمد مقالش بس تقريبا هو حد من عيلتهم المهم انه خايف عليها وانه خلاص كبر وهو حاسس ممكن يموت في وقت في قالي جوز غزل لواحد من ولادي 

مراد بفرح ..بجد

محمد..هجوزها لعلي 

مراد بصدمة..اييي 

=ونا موافق 

نهاية البارت ال18 من رواية جارح القلب الكاتبة هاجر سلامة


        الفصل التاسع عشر من هنا

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×