رواية جارح القلب الفصل الثامن 8 بقلم هاجر سلامه


 رواية جارح القلب الفصل الثامن 8 بقلم هاجر سلامه


البارت التامن.

غزل تخضيت وقالت انت بتعمل اي يامجنون

مراد بغضب شديد..اومال اسيبه يحضنك 

غزل باستغرب..دا اخويا علفكرا

مراد تصدم..معرفش انه عندك اخوات

غزل بهدوء..هو اخويا ف الرضاعه بيقي بن عمي وبعدين وانت اش دخلك اذا بن عمي او غيره 

رحيم..أنت تحمد ربنا اني اسكتلك علي عملته دا

مراد بغضب..هتعمل اي يعني 

غزل بصريخ..خلاااااص ممكن بعد اذنك يامراد تتطلع برا 

مرا تطلع هو جوه نار الغيرة.

غزل..اسفة اوي يارحيم معرفش اعمل كد ليه بس امسحها فيا 

رحيم..لا علي انتي متعمليش حاجة وبعدين هو ماله هو في حاجة بينك وبينه حسيته غيران

غزل باستغرب..لا طبعا مفيش بيني وبينه حاجة وبعدين غيران ليه اكيد لا يمكن هو اقلق عليا مش اكتر

رحيم..طيب أنا قولت اللي حسيته كاراجل المهم انتي عاملة اي وعمي احمد عامل اي

غزل..كويسين والله المهم تعال قولي عملت اي في لندن 

رحيم..مش انا حبيت واحدة 

غزل..احكيلي احكيلي 

____________________________________________

مراد في مكتبه.

مراد في سره..مالك يامراد انت حبيتها ولا اي لا إياك يارب هعمل اي بس انا غيران عليها من كل حاجة وبخاف عليها من أقل حاجة  انا هتشغل احسن يمكن انسي.

____________________________________________





في فيلا مراد محمد الرفاعي. 

دخلت ست كبيرة بس مش باين عليها وقالت هاي ياهلا البيت 

سلطانة تصدمت وقالت نبيلة انتي جيتي 

نبيلة بغرورة وخبثة..اها جيت ياسلطانة اومال فاكرة انك لما تبعتني تركيا مش هنزل مصر ولا اي

سلطانة بتوتر..انا متعملش كد مفيش دليل علي كلامك 

نبيلة بكرة..لسه زي مانتي عمرك متغيري 

سلطانة..نبيلة الفات مات ياريت متجيبش سيرة اي موضوع

نبيلة بخبثة..فين مراد عايزة اسلم عليه

سلطانة بخوف..هو في شغل هيجي بليل 

نبيلة..واخويا وعلي وريهام فين 

سلطانة..علي فوق وريهام مع أختي جميلة 

نبيلة..اي دا هي جيت تكملت العصابة بقي يلا انا هطلع اشوف علي وسبتها.

سلطانة في سرها..منك الله يامحمد 

___________________________________________

نبيلة خبطت علي أوضة علي.

علي..دخل

نبيلة..علوش حبيبي 

علي بفرحة..عمتي اي المفاجأة الحلوة دي وراح حضنها 

نبيلة..حبيب قلبي مسبوطة اني شوفتك عامل اي

علي..الحمدالله وحضرتك عاملة اي 

نبيلة ..الحمدالله 

وقعدوا يتكلموا .

___________________________________________

غزل..عايشة انا همشي وانتي

عايشة..عندي شغل شوية وهروح

غزل..تمام ابقي كلميني 

عايشة..تمام 

غزل طلعت لقيت العجل العربية نايم 

غزل بغضب..اوف هو وقتك دلوقتي 

شافها مراد ضحك وراح عندها وقال في اي يادكتورة بتكلمي مين وشاف العربية 

غزل..وانت مالك روح عربيتك وانت اسكت.





مراد بهدوء..طيب خلاص تعالي اوصلك المرادي وبقي ابعتي حد ياخدها اشطا

غزل..لا هركب أوبر 

مراد..غزل هتركبي وعربيتي موجودة يلا بقي 

غزل..تمام انا هركب بس علشان معنديش حل 

مراد بضحك..ايوا ايوا 

وركبوا العربية.

مراد.. غزل كنت عايز قولك اسف علي حصل انهاردة 

غزل..ولا يهمك بس عايزة عرف عملت كد ليه ليه رد فعلك كانت كد

مراد.. عايزة تعرفي ليه 

غزل..ممم

مراد..علشان كنت غيران 

غزل كانت بتشرب رجعت من الصدمة .

غزل بصدمة..أنت بتقول اي غيرة اي

مراد بضحك..غزل انا بحبك 

غزل لسه هترد

مراد..زي اختي علشان كد خايف عليكي 

غزل بضحك..والله طيب ماشي ليلتك اسودة معايا 

____________________________________________

في مكتب محمد الرفاعي.

نبيلة..هو مش المفروض تقول لمراد الحقيقية بقي

محمد..لا متسجيل 

نبيلة..ليه انت انسي انها كانت وصية المرحومة داليا 

محمد..انتي عايزاني اقوله انه ابن حرام وامه انتحرت بسبب سلطانة انتي إتجننتي ولا اي

فجأة اسمه صوت وقعت علي الارض قدام المكتب 

تصدموا.

ودي نهاية البارت التامن من رواية جارح القلب .

الكاتبة هاجر سلامة .


         الفصل التاسع من هنا


تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×