رواية اخت بلا رحمه الفصل الثاني عشر 12 بقلم اية عرفات


 رواية اخت بلا رحمه الفصل الثاني عشر 12 بقلم اية عرفات


اخت بلا رحمه البارت الثاني عشر

شمس -يوووه بقا قولت مش فاضيه اوف بقا

الام -يا امنيه يا فرح يا قمر

امنيه- خير يا ماما مالك

الام -هاتي البخاخه بسرعه

امنيه جريت وجابت البخاخه وادتها لام شمس

الام- منك لله يبنتي اشوف فيكي يوم

شمس -انتي بتمثلي انك هتموتي علشان اقوم واجبلك مع انك لو قولتي علطول من غير ما تمثلي التمثليه دي كانت قومت وجبتهالك





امنيه- تمثليه اي يا شمس امك عندها القلب ولو مكنتش خدت البخاخه كانت بعد الشر حصله حاجه

شمس -والله ما حد بيموت ناقص عمر

امنيه- مستحيل تكوني بنادمه تعالي يا ماما ادخلي اوضتك ارتاحي

وبعد شويه الباب خبط وشمس فتحت

شمس- مين حضرتك

الراجل -انا من اتليه الورده ده فستان استاذه قمر مستر زين قالي اديه لمس قمر

شمس -انا اخته التوام هي مش فاضيه تفدر تجيبو وانا هوصلو ليه

الراجل -اسف لزم هي تستلمو بنفسه

وفجاء فرح وقمر خرجو من الاوضه

قمر -في اي يا شمس

شمس -اتفضلي يا هانم الراجل ده جايبلك الفستان

الراجل- حضرتك مس قمر

قمر -ايوه انا

الراجل -الفستان ده جاي من مستر زين

قمر -اه اوك شكرا

الراجل- بعد اذنكم

قمر -اتفضل بقولك يا شمس والنبي علشان مستعجله خدي الفستان دخليه الاوضه علشان راحه الكوافير انا وفرح

شمس -هو انا شغاله خدامه عندك

فرح -خلاص يا قمر انا هدخله وهاجي بسرعه

قمر -تسلميلي يا روحي

فرح دخلت الفستان وراحو الكوافير

تاني يوم يوم الحفله شمس صحيت ومكنش في حد في البيت دخلت اوضة قمر وكانت فيه والفستان علي السرير شمس، بدات تكلم نفسه اعمل اي انا لزم اكسر فرحت قمر علشان ارتاح اعمل اي ياربي خلاص انا لقيته انا لزم اولعله في الفستان شمس دخلت وولعت في الفستان ودخلت اوضته وبعد شويه فرح دخلت الاوضه بتشوف الفستان وكان محروق

قمر -ينهار اسود اي ده

فرح -مين عمل كده

امنيه -مستحيل مين الي عمل الحركه الزباله دي

قمر وقعت من طوله وفرح وامنيه صوتو والبيت اتلم وفوقو قمر

احمد -ي اي ا الي حصل

فرح -احنا كانه سيبين الفستان وروحنا نعمل ماسك في الكوفير رجعنا لقينا الفستان محروق





احمد-طب متجري فستان تاني بسرعه

قمر -مينفعش الفستان ده متصور ونازل الصوره علي الجرايد والناس جايه علشان تتفرج علي الفستان ده

احمد -يعني مفيش زيو في مصر

قمر-لا مفيش ده من امريكا ومش هنلحق نجيب واحد ده اقل حاجه اسبوع علي ما يجهز ويتبعت من امريكا لمصر

فرح-طب كلمي زين وهو يتصرف

قمر -هيتصرف ازاي الحفله فاضل عليه 6 ساعات

احمد -انا عرفت مين الي عمل الحركه الوسخه دي

احمد /دخل علي شمس اوضته وهو متعصب

احمد /انتي يبت

شمس/ انت ازاي تدخل عليا كده

احمد/ انتي اي الي انتي عملتيه في فستان اختك ده

شمس/ فستان اختي مالو

احمد /احنا هنستعبط حرقتي فستان اختك ليه

احمد /احنا هنستعبط حرقتي فستان اختك ليه

شمس/ هو اتحرق يا حول الله يله بسلامه

احمد ضرب شمس بالقلم

قمر/ جريت علي احمد مسكت ايدو

شمس/ انت بتضربني يا ربع راجل انت مش راجل اصلا

قمر /احنا مش هنفضل نتكلم مفيش وقت لزم نتصرف

فرح /سيبيه يا قمر يربيه لانه زوداته اوي

احمد ضرب فرح بالقلم

احمد/ انتي مالك انتي ادخلي جوه

فرح /شكرا يا احمد

قمر /انتو هتفضلو كده انا في مصيبه كبير زين مكلف نفسه اكتر من 2مليون جنيه في الحفله دي وكده هتبوظ وسمعته هتبقا في الارض

احمد /مش تقلقي احنا هنتصرف بس اهم حاحه تكلمي زين وتعرفيه

قمر /صح

قمر رنت علي زين

زين/ اي يا حبيبي مش قادره اقولك في حجز علي الحفله قد اي وكلها ناس ومسولين كبار

قمر /زين ممكن تيجي البيت عندي

زين /اجي ليه دلوقتي

قمر/ تعال بس

زين/ حاضر

زين راح لي قمر البيت

زين/ خير يا جماعه في اي

احمد/ فستان قمر بتاع الحفله اتحرق

زين/ ازي حصل كده

احمد/ مش مهم ازاي المهم نتصرف

زين/ هنتصرف ازاي

احمد/ مش مهم انت مش عارف اول ما قمر اول ما عرفت انه اتحرق وقعت من طوله وجسمه عمال يرتعش من الصبح

زين/ وليه كده يا حبيبي يغور اي حاجه في الدنيا كله تحت رجلك

قمر/ سمحني بوظتلك كل حاجه





زين/ انشالله مفيش حاجه هتبوظ احمد انت ومحمد عايزكم تلفو علي كوافيرات واتليهات مصر كلها واكيد معاكو صوره الفستان

احمد/ مش بتقول كل حاجه من امريكا

زين /اسمع كلامي بس فرح انتي و امنيه اكيد انتو ليكو معارف عاليه خصوصا انكم الاتنين اغنيه فلو سمحتو تلفو علي كل الناس الي تعرفوهم وتوريلو صوره الفستان وانا هروح السفاره اطلب فستان من امريكا النهارده

يله ولو حد وصل لحاجه يرن علي التاني

قمر/ طب وانا اعمل اي

زين /انتي تفضلي كده لحد ما الفستان ييجي لحد عندك

كلهم راحو يدورو علي الفستان وبعد شويه فرح رنت علي زين

فرح /مستر زين ممكن حضرتك تيجيالي في العنون ده

زين/ في جديد

فرح/ اه بس ممكن تيجي

زين/ انا جاي سلام

زين راح لي فرح

زين /خير يا فرح

فرح /احنا فضلنا نللف علي اصدقانه واصحابه ومعرفنه في منهم واحده تبقا قريبت بابا وبتسافر كتير امريكيا وشافت الفستان ده زيو بالظبط علي واحده كانت في امريكا ونقلت هنا في مصر وهيا حاليا هنا فمكن نلقي الفستان ده عندها

زين/ طب كويس جدا معاكي العنون

فرح/ اه اهو

زين/ طب يله بينا

زين راح مع فرح وامنيه عند بيت الست بتاعت الفستان وخبطو علي الباب وبنته فتحت الباب

البنت /مين حضرتك

زين/ ده بيت مدام كريستيانه

البنت/ ايوه بس هي مسافره بره مصر

........................


         الفصل الثالث عشر من هنا


تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×