رواية عشق الفهد الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم منه احمد


 رواية عشق الفهد الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم منه احمد


الفصل 32

عشق الفهد 


فهد ضرب عشق بالقلم وقعها علي الارض وبقها جاب د. م 

عشق:  اااااااااااااااه 

فهد بغضب اعمي :  انا هوريكي ازي تعلي صوتك و هوريكي راجل ولا لا وهربيكي من اول وجديد عشان شكلك متربتيش 

عشق:  انا متربيه عضب عنك 

و فك حزام البنطلون 

عشق:  لاا يا فهد اوعي  هتندم والله هتندم 

فهد نزل عليها بالحزام 

عشق بصويت:  هتتنننننننندم ياااافهههههد 

فهد فضل يضرب فيها بالحزام وهو الغضب عميه وقطعلها تشرت البجامه 

فهد بغضب اعمي:  انا هوريكي انا راجل ولا لا 

جه يقرب منها لقاها مش بتنطق و مش بتتحرك 

شفها لقها مغمي عليها 

فهد  بصلها بصدمه وبص لعلامات الحزام الي في جس.مها والد. م الي ناول من بقها بصدمه وانو ازي عمل كده :  عشششششق 

وشلها حطها علي السرير واتصل بدكتوره بسرعه 

فهد لبسها تشرت غير الي اتقطع والدكتوره جت وكشفت عليها و دوتلها جروحها والكدمات الي في جسمها 


( جروح الجسد

 مع الوقت

 تتعافها

 ولكن

 جروح القلب

 لا تتعافه

  بسهوله 💔)  


الدكتوره بغضب:  مين الهمجي الي عمل كده دي حد ضربها بهمجيه وجسمها مليان كدمات و جروح و بان انها لسه خرجه من اصابه  كبيره و غيبوبه وجسمها ضعيف ده استهتار و ده غير حالتها النفسيه الي متدمره 

فهد ببرود:  بره 

الدكتوره بغيظ منو وغضب:  انا كتبتلها علي ادويه وفيتامينات  ياريت تخدهم واهتمو باكلها 

الدكتوره خرجت بغيظ و غضب منو 

فهد  قعد جمب عشق علي السرير 

فهد بصلها بحزن و بص للعلامات الي في جسمها 

عشق بنوم وهلوسه:  ه هتندم يا فهد و هتخسرني... بابا.. ماما خدوني معاكو ..  ما. ما ب. ب. ا. ب. ا  متسبونيش 

فهد بصلها بحزن 

وقام ونزل وسبها ونزل ساق العربيه بسرعه وغضب من نفسو 

༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻

في بيت منه 

عفاف:  منه 

منه:  نعم 

عفاف:  روحي صحي زين 

منه بتافف:  كل حاجه منه 

وطلعت تصحيه 

منه دخلت الاضه بتعتو 

منه:  زززززززززين يااا زين 

وقربت منو 

منه:  ززززززين 

منه لقت اديها بتتشد وبتقع ولقتو بقا فوقها 

منه بخضه :  زين 

زين:  عيون و روح و عقل وقلب زين 

منه بخجل:  زين مينفعش كده 

زين:  يلهوي علي الفروله بعشق امك وربنا 

منه بعدم استيعاب:  هااا 

زين بضحكه:  ها اي بس 

منه فاقت وزقتو وجريت علي تحت 

زين بضحك وابتسامت عاشق ولهان منذو الطفوله  :  هتجوزك يعني هتجوزك يا اميرتي 

༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻





عند عشق 

عشق فاقت 

عشق:  اااااه متكسره كأن قطر عدي عليا 

عشق فاقت وافتكرت كل الي حصل وقعدت تعيط 

عشق بعيط:  اااااه يااافهد لي تعمل فيااا كده ااااه لي بتكرهني فيك اااه والله لاندمك مش مكفيك انك بتخوني 

عشق افتكرت الرساله الي جات الفهد 


فلاش باك 

 عشق كانت بتلعب علي تلفون فهد لقت رساله مبعوته 

نص الرساله ( فهد حبيبي وحشتني اوي  مستنياك يا روحي علي  الفطار متتاخرش عليا  يا بيبي  بحبك موت )  

عشق اتصدمت لما شافت الرساله 

عشق بدموع:  لي كده يا فهد ده انا عشقتك من وانا صغيره ليييي اااه يا قلبي 

عشق مسحت دموعها وسابت تلفونو 

وقعدت 

و فهد خرج من الحمام 


بااااااااك 


عشق مسحت دموعها وقامت بالم 

دخلت الحمام

 و أخدت شور و خرجت 

 لبست بنطلون اسود و جكت اسود و حطت الكاب علي شعرها 

عشق:  لازم اخرج من الفيلا قبل ما يجي 

عشق خرجت من الاوضه 

وفضلت تتسحب لحد ما نزلت تحت وخرجت بره ووقفت وراه شجره 

عشق: طب ههرب من الفيلا دول ازي 

عشق بتفكر:  صح الباب الخلفي ومفيش غير واحد من الحرس  او اتنين بس 

عشق اتسحبت براحه لحد الباب الخلفي و استخبت وراه شجره 

عشق:  كويس مفيش غير واحد 

عشق دورت علي حاجه تحدفها بعيد تشتت انتباهو عن الباب 

لقت حجره حدفتها بعيد عن الباب و استخبت 

عشق اتسحبت بسرعه لحد الباب وخرجت جري بسرعه 

الحرس شفها:  ياااهانم يااااهاانم رايحه فين 

و عشق فضلت تجري بالم في جسدها من الجروح والكدمات  لحد ما بعدت عن الفيلا 

عشق بتنطيت:  اااععععععع اخيراااااا ااااااااه 

عشق اتالمت وافتكرت الي حصل ودموعها نزلت 

عشق وقفت تكسي وقلتلو علي العنوان ومشت 

عشق وصلت ونزلت 

عشق بتعب وحزن:  عممم حسين ( البواب)  ممكن تحاسب التاكسي وابقي حاسب سيف

عم حسين:  حاضر يا هانم 

༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻

في الوقت ده كان فهد رجع بعد لف كتير بالعربيه 

فهد طلع فوق يشوف عشق ويغير هدومه

فتح الباب 

و لقها مش موجود  

فهد:  عشششق 

وراح الحمام و خبط 

فهد:  عشق انتي جوووه 

فهد ملقاش رد فا  فتح الباب و مكنتش موجود 

فهد:  عشششششق 

فهد نزل جري 

فهد :  عشششششششششق 

داده نعمه جات بخضه وفريده نزلت بسرعه 

فريده:  في اي عشق ملها 

فهد:  مش موجوده 

فريده: هتكون راحت فين انت عملتلها حاجه 

فهد طلع يجري علي بره و فريده طلعت وراه 

داده نعمه:  يا رب استرها يا رب وتكون بخير 

في الخارج  

فهد بغضب وصوت عالي :   انتووو ياا شويت بهااا. يم 

الحرس اتجمعو كلهم بخوف 

فهد:  الهانم خرجت من هنا..... ردووووووو 

واحد من الحرس رد بتوتر:  اه من الباب الخلفي خرجت جري و ملحقتهاش 

فهد بغضب:   اي ملقتها انتو لزمتكووو اي حسبكو معايا بس لما ارجع  

وفهد طلع يجري واخد العربيه و ساق بسرعه 

وفريده طلعت غيرت هدومها بسرعه عشان كانت بهدوم النوم و نزلت  بسرعه وركبت العربيه بتعتها وراحت علي بيت عشق 

༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻





عند عشق عشق دخلت 

عشق بتعب وعياط:  سيييييف 

سيف كان نازل وشفها كده اتخض و جري عليها 

عشق جرت عليه حضنته 

سيف حضنها جامد 

عشق بتالم :  ااااه براحه 

سيف بخضه وهو يتفحصها:  مالك يا قلبي 

سيف مسك درعها 

عشق بالم:  ااااه دراعي

سيف ساب درعها بخضه :  في اي مالك درعك مالو 

عشق بتوتر:  هاا مفيش 

سيف بغضب:  اي الي مفيش بحضنك اتوجعتي ومسكت دراعك اتوجعتي 

سيف مسك اديها براحه ورفع كم الجكت 

عشق بالم كبير:  اااااه براحه 

سيف بغضب: هو ضربك تاني 

عشق عيط وحضنتو تاني 

سيف مشا ايدو علي شعرها 

سيف:  اهدي يا قلبي والله لاندمو 

فهد:  عششششششششششششششق 

عفاف ومنه ميرنا جم علي صوت فهد مخضوضين 

عشق سمعت صوتو خافت واستخبت وره سيف 

سيف: جي لي  يابن العمراني مش كفايه الي عولتو فيها 

فهد:  جي اخد مراتي 

سيف راح مسكو من ياقت قميصو بغضب 

فريده كانت وصلت في الوقت ده وجرت حضنت عشق 

سيف:  انااا لغااايت دلووقتي ماسك نفسي عليك ومحترم انك كنت صاحب عمري  و اكتر و ابوك بعتبرو ابويا و سكتلك كتيررر  لكننننن اختتتتي لااا اختتتي خط احمر يابن العمراني 

سيف ضربو بالبكس فهد اتعصب ومسك في ولاتنين مسكو في بعض وقعدو يضربو في بعض 

سيف بغضب :  انا هوريك ازي تمد ايدك علي اختي 

وضربو بالبكس 

عشق عيطها زاد بهستريه 

.........:  اي الي بيحصل ده 

عشق سمعت الصوت اه هي عرفها 

عشق بعيط:  بابا 

عشق جرت عليه حضنتو وفضلت تعيط 

وفهد وسيف بعدو عن بعض

محمد ( ابو منه وميرنا وعم عشق)  :  اهدي يا قلبي 

عشق بدموع وصوت متقطع:  س. سبتني...  لي و سفرت انا اتغذبت من غبرك اوي  

محمد:  انا اسف يا قلبي  مش هبعد عنك تاني اهدي يا روحي 

منه و ميىنا جريو  عليه حضنتو هما كمان مع عشق 

منه:  وحشتني يا بوب 

محمد:  وانتو وحشتوني اوي 

وخرجو من حضنو 

محمد لسيف وفهد:  عوز افهم اي الي بيحصل هنا بتتخانقو وفي نص البيت دي تربيتي ليكم دي تربيت ابوك يا فهد وعمك احمد احنا ربناكم تكلو في بعض كده من يوم موت ابوك يا فهد وانت حالك اتقلب 

سيف وفهد حطو عنيهم في الارض 

فهد:  انا جي اخد مراتي و ماشي 

محمد:  مراتك مين 

فهد:  عشق

محمد:  وده من امتي 

سيف:  هطلقها مش كفايه الي عملتو فيها 

فهد بغضب:  مش هطلقها وهاخد مراتي و امشي 

سيف مسكو من ياقت قميصو بغضب:  هطلقهاا

وضربو بالبكس وفهد ردلو البكس 

عشق بصوت عالي و عياط :  بببببببببس كفااااايه كفااايه انااااا تعبتتتت 

فهد و سيف بعدو عن بعض 

عشب بصت لفهد بعياط و هستريه :  رجعت تاني ليييي بعد ما سبتني و مشيت  طب طلمااا كنت هتمشي حببتني فيك لي خلتني ابعد عن صحابي كلهم كنت وحيد ومكنش ليا صحاب  بسببك كنت كل ما يبقي ليا صحبه تبعدني عنها و مشيت وسبتني بكل سهوله لوحدي... 





اكملت بوجع وانهيار: خسرت كل حاجه من وانا صغيره شوفت الي مفيش طفله تشوفو في حياتها امي و ابويا اتقتلو  قدام عنيا اااااه سبوووني عااارفين يعني اي طفله عمرها 12 سنه ابوها وامها يموتو قدمها بابشع طرق ممكن تتخايلوها   لحد انهارده مش قادره انسي ولا اتعفي   انااا تعبببت. وانت رجع تاني ياا فهد رجع تدمرت حياتي الي هي اصلا كانت متدمره  و ضرب و اهانه و اتجوزتني  غصب و هدتني با انك هتقتل اخويه و علتي ولما  اجوزتك عيشتني في جحيم  شويه تعملني حلو وشويه بتعملني بأسوء معامله ترفعني لسابع سما وفي لحظه بتنزلني لاسابع ارض طب انا عملتلك اي لكل ده زمبي اني حبيتك  وفوق كل ده وكمان بتخووونييي    انتتتت انااااني يااافهد و طوووووول عمرررك مغررررووورر ومش بتحب غير نفسك  انااا كرهت نفسي اني حبيت واحد زيكككككككك اناااا كرررهتك...... طلقننننني    

كلهم اتصدمو من الي قلتو هذه الطفله البريئة شافت كل هذا وهي في هذا العمر الصغير عانت كثيرا   

محمد:  عشق حببتي اهدي يا قلبي هتتعبي اهدي خلاص متفكريش في حاجه ياقلبي مش احنا اتفقنا ان ده قدر ربنا ياقلبي وربنا بيحبك  وانتي قويه  انتي بنتي القويه صح 

عشق بعياط وتعب:  انا تعبت يا بابا تعبت اوي بنتك القويه ضعيفه اوي من جوه  عوووزه اموت عوزه اروح لماما وبابا كل ما افتكر الي حصلهم قدام عنيا بموت مش قادره خلاص  يارب خودني سبتووني لييي ليييي كنت خدوني معااكو  طب طب ارجعولي طب اجيلكم انا انا عوزه اجيلكم  

عشق شافت سكينه علي الطربيزه جمبها واخدها بسرعه ومسكتها و وجهتها لبطنها 

عشق بعياط و عدم وعي   :  هجلكم 

فهد بصدمه:  عشششق لاااا 

كلهم اتصدمو 

محمد بخوف :  لاا يا عشق اوعي تعملي كده عشان خاطري  

عشق بعياط و عدم وعي  :  بس انا تعبت وعوزه ارحلهم واللهي تعععععبت 

منه بعياط :  عشق لاا هتسبيني لوحدي  مش انتي قولتي انك هتفضلي معايا علي طول وانك مش هتسبيني

سيف:  عشق عشان خاطري بلاش تعملي كده وتسبيني طب عشان خاطر بابا وماما ميزعلوش 

عشق بعدم وعي:  ما انا هرحلهم و هصلحهم... هما وحشوني اوي و عوزه ارحلهم 

فهد:  اهدي يا عشق و سيبي السكينه انا اسفه و اللهي هعوضك و اللهي عن كل حاجه وهتغير عشانك 

محمد:  عشق حببتي سيبي السكينه 

عشق هزت رسها برفض وقربت السكينه من بطنها و........ 

وفجاءه

فهد وسيف :  عششششششششششششششق 

كلهم اتصدمو 


( سأغيب للابد 

سأذهب 

ومعي ابتسامتي 

ستذهب روحي 

لسماوات 

ربي) 

 


استووووووووووووووب 

صلو علي النبي 

بقلم:  منون احمد 

عشق الفهد


         الفصل الثالث والثلاثون من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×