رواية عشق الفهد الفصل الاربعون 40 بقلم منه احمد


 رواية عشق الفهد الفصل الاربعون 40 بقلم منه احمد


الفصل 40 

عشق الفهد


فهد شاف عشق و هو الشاب مسكها من وسطها 

فهد بغضب:  عششششششقققققققققق 

عشق بعدت عن الشاب بخضه و بصتلو 

عشق للشاب:  شكرا 

الشاب ببتسامه:  العفو 

فهد راح نحت عشق ومسك درعها 

عشق بغضب:  انت بتعمل اي سيب دراعي 

فهد ببرود:  لا وهتيجي معايا 

عشق بغضب وصوت عالي:  انا مش جايا معااك في حته و انتتت ملكش دعوه بياا ساااامع 

ميرنا كانت مشيه و شافتهم فا جرت بسرعه تشوف في اي

ميرنا بخوف: في اي  

فهد بغضب:  صوووتك ميعلااش ساامعه 

عشق بغضب:  لااا مش ساامعه ووو انت هطللللقننني سااامع 

فهد:  مفيش طلاق 

عشق:  لاااا هطلقني انتت  اناااني ياااا فهد و بفضلك كرهتك  بعدددد مااا حبيتك انتتت ميهمكش غير نفسك وانااا بكررهك يااا فهد كللل همك  لانتقام عوز تنتقم مني لي يااا فهد اناااا عملتلك اييي انططقق  عملتتلك ااي عشاااان تعملللل فيياااا كده 

فهد بصلها بستغراب اكيد قصدها علي الكلام الي كان بيقولولها 

فهد:  اهدي بس 

عشق:  اااابعدددد عننني بقاااا يااااا اخييي من يوم ما دخلت حيااتي وانتت خلتهااا سوواد مش ده الي كنت عوزه اهو خلااااص الي كنننت عووزه وصلتلووو سبنييي بقاااااا في حااالي ابببعددد عننني يااااا اخي انااا خلاااص اتدمرت  ... تعبت خلااص معدتش قادره استحمل انتتت كللل شويه عمال تجرح فيااا انااا خلااا بكرهك يااا فهد ليييي يااا رب ماخدتنيش معاهم خدني بقاا وريحني  ...  انت انسااان اناني و خا. ين و زب*اااله يااا فهد انااا بكرررهك يا فهدد ااابعد عننني بقااااا  

فهد اتعصب من شتمتها ليه و انها قالتلو ان هي بتكرهو  

عشق:  وووانت هطلقني ياااا فهددد سااامع هطلقني وهتجوز وهحب  واحد احسن منك و هيحبني و انتتت هتعيش كل حساتك لوحدك ياا فهد  

فهد اتعصب من فكرت انها تكون لغيرو فهد ضربها بالقلم و قعها علي الارض 

ميرنا بصدمه و غضب:  انتتتت متخلف انتت ايي يااا اخي 

عشق بصتلو بصدمه قامت بسرعه جرت بره الفندق 

فهد بص لأيدو بصدم وان ازي عمل كده 

ميرنا:  عشششق ياااعشق اقفي 

وطلعت تجري ورها 

عشق خرجت من الفندق وهي منهاره وراحت راكبت عربيه سيف و ساقت بيها بسرعه 

ميرنا:  عشششق لااا اقفي لااااا 

ميرنا جرت دخلت تاني الفندق وراحت مكان ما موجود الباقي 

رحتلهم 

فريده و منه مكنش موجودين كان فوق في السويت فريده بتغير هدومها  عشان العصير اتكب عليها و مالك كان قاعد معاهم 

ميرنا بعياط:  سيييف 

مالك بلهفه وخوف :  ميرناا في اي ماالك 

سيف قام بخضه و خوف عليها 

و الكل وقفو بخوف 

سيف راح حضنها:  في اي ياا قلبي مالك 

ميرنا بعيااط:  الحق عشققق عششق ياا سيفف 

سيف بخضه خرجها من حضنو :  عشق ملها في اي 

اسيل:  عششق ملها يا ميرنا اكيد كويسه هي في اوضه سيف صح هروح اشفها 

قبل ما تمشي اسيل 

ميرناا قالت  بعيااط:  عششق مشش في الاتيل 

سيف:  امااال فييين 

محمد:  ميرنا حببتي اهدي كده وقولنا عشق ملها 

ميرنا حكتلهم الي حصل 

سيف بغضب:  ووالله ماا اناا رحمك يااا فهدددد 

عفاف بعياط:  انااا عوووزن ابنتي هتووولي بنتي 

ميرنا:  كانت سيقه بسررعه اوي اناا خايفه عليها ممكن لااا اكيد لا هتكون كويسه 

سيف: بسرعه يااا زين هي معاها تلفوني بسرررعه حااول توصل للموقع 

زين:  ماشي 

زين راح يعمل مكالمه عشان يعرف يتعقب تلفون سيف  

🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫

عند عشق كانت سايقه بسرعه 

و كانت بتعيط و منهاره 

عشق بنهيار:  ااااااه يارب ارررحمني لي اختهم منني لييي سبتووني لوحدي فيي العاالم ده ياااا رب خدني ليهههم يااا رب ..  بابا.. ماما انا من بعدكم اتدمرت 




عشق كانت بتعيط وكانت سايقه بسرعه 

عشق مره واحد لقت قدمها بنت 

عشق بصدمه وخوف حولت تبعد عنها بس البنت كانت قدام العربيه 

و العربيه اتقلبت بعشق

و دمائهم اغرقت الارض و اغلقت عشق عينها بستسلم للظلام الابدي  وصعدت روح الي ربها 

( ستغيب 

روحي 

معها 

كل شئ 

و سيقف 

قلبي 

للابد .. 

.. سأغادر 

للابد ✍️) 


💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

عند فريده 

كانت خرجت من الحمام بعد ما غيرت هدومها و اخدت شور 

منه:  خلصتي يختي رزعني جمبك بقالك ساعه 

فريده :  فداياا 

فريده تلفونها رن برقم سيف 

فريده:  ايوا ياا سيف نزلين اهو 

.......:  حضرتك انا مش سيف صاحب الموبيل ده العربيه التقلبت بيه 

فريده اتصدمت و حست ان قلبها هيقف 

فريده:  ان.  اننت بتقول اي...  لاا لاا اكيد مش حقيقه لااا سييييييييييييف 

فريده التلفون وقع من ايدها 

منه بخضه:  في اي سيف مالو في اي 

فريده بدموع و عياط:  س. سيف ياا منه العربيه التقلبت بيه لا لا اكيد كدب

فريده طلعت تجري بسرعه وفتحت الباب 

ونزلت بسرعه جري 

منه اتصدمت 

منه جرت ورها بسرعه 

فريده كانت بتجري و كان فيه قطع ازاز كبيره حاده في الارض 

فريده ماخدش بلها من الكرسي و رجلها اتخبطت فيه واتكعبلت وقعت علي الازاز و الازاز  كلو دخل في جمبنا و بطنها 

فريده:  ااااااااااااااه 

منه:  فرررريدددده 

منه جريت عليها بسرعه 

و العيله كانت قريبة منهم و سمعو صوت صويت 

سيف حس بنغزه في قلبو 

اسيل بخوف :  ده صوت منه صح بتنادي باسم فريده 

كلهم رحو نحيت الصوت 

الناس اتلمو عليهم 

سيف و الباقي وصلو عندهم 

سيف لقا ناس كتير متجمع 

ايد منه اتجرحت من الازاز 

منه بعيااط:  فرريده لااا قوومي لااا ياا زززيننن باااابااا 

سيف بعد الناس بسرعه 

سيف اتصدم من الي شافو 

اسيل بصدمه:  فررررررريددده 

سيف جري بسرعه عليها 

سيف بصدمه:  فررررريده 

محمد:  بسرررعه شلهاا نوديها المستشفي 

سيف بسرعه شلهاا وخرج بيها بسرعه من الفندق و وراه باقي العيله 

ميرنا حست بوجع في دماغها 

ميرنا وقفت بوجع:  ااااه 

مالك شفها:  انتي كويسه 

ميرنا بوجع حاولت تدريه:  اه اه يالا بسرعه 

ميرنا جرت بسرعه وراهم و مهتمتش لالمها 

مالك رح ورها 

ماالك:  تعااله يا سيف بسرعه حطها في عربيتي 

سيف راح حطها في عربيه مالك و جمبها منه 

و ركب بسرعه ساق و طلع بها علي المستشفي 

زين جبلهم عربيه تانيه 





و ركب فيها هو و محمد وعفاف و مروه و مازن 

و مالك جاب عربيه و اخد فيها اسيل و ميرنا و اسر 

و ساق وراه زين 

زين رن علي سيف 

زين:  انت فين و صلت لمستشفت اي 

سيف:  انا خلاص قربت علي مستشفت **** 

زين:  تمام احنا جينلك 

زين و قف وكان في زحمه و شرطه و اسعاف 

زين:  في اي هناا يا ربي اكيد سيف راح من الطريف التاني 

محمد نزل من العربيه هو و زين يشوفو سبب الزحمه 

كان فيه عربيه مقلوبه و شرطي و كانو منعين حد يعدي 

محمد بص للعربيه بصدمه:  مش دي عربيه سيف 

زين بص عليها 

زين بصدمه وخوف:  ايوا هياا 

محمد:  عشششق بنتي 

محمد  و زين حاول روح نحيت العربيه بس العساكر منعوه 

محمد:  سبووونييي بنتتي في العربببيه 

زين بغضب:  ابعدددددددو 

مازن و مالك شافو الي حصل و نزلو يشوفو فيه اي 

و كلهم نزلو من العربيه 

مازن:  في اي 

محمد:  اببعععدو عووزه اشووف بنتي بنتي جووووه بنتتي بتررروح مني 

كلهم اتصدمو من كلامو 

ميرنا بصت علي العربيه 

ميرنا بصدمه:  د. دي عربيه سيف...  عششششق لاااا 

اسيل بصدمه:  لا اكيد مش هي لاااا 

عفاف مقدرتش تستحمل الصدمه و اغمي علبها 

و اسر لحقها بسرعه قبل ما تقع علي الارض  

اسيل جرت بسرعه و حولت تروح نحيت العربيه بس العساكر منعوها 

مازن هو كمان حاااول هو كمان يعدي بس منعوه 

ماازن بغضب:  ابببعدددو اختتتي عووز اختي 

الشرطي طلعو جسه 

و كان وشها كلو  متشوه  وكلو د. م ومش باين ملمحها 

و حطوها علي الارض و غطو وشها 

الظابط:  اي الدوشه دي 

العسكري:  دول باين اهل البنت ربنا يصبرهم 

اسيل بعياط:  عشششششششق لاااااااا ابعددددو لااا متغطوووش وشهاااا هيي عيشاااه 

اسيل انهارت علي الارض 

ميرنا رجلها مبقتش شيلها ووقعت علي الارض 

ميرنا بنهيار:  لاااا اكيد لاا اكيد مش هياا لااا مامتتش لااا هي عيشااا صح لاااااااأااا 

مروه عيطت بنهيار:  بنتتتي لااا بنتتتتييي 

مروه متحملتش اكتر من كده  واغمي عليها 

مالك كان الاقرب ليها  و لحقها  بسرعه قبل ما تقع علي الارض 

( حزنتو 

لاجلكم 

ولكني 

لا اقدر 

علي 

المعافره 

و اريد 

الاستسلام ✍️)  

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭





عند سيف 

كان وصل بفريده المستشفي هو ومنه 

و شلها ودخل بها المستشفي 

سيف:  ددددكتتتتووورررر بسرررررررعععععه

جابو النقال 

سيف حطها عليها 

سيف مسك ايدها:  هتكوني بخير يا قلبي 

و دخلوها اوضه العمليات 

سيف قعد علي الارض 

ومنه جمبو 

سيف:  يارب نجيهالي يا رب

منه بصت لاديها  بخوف ورعب الي مليانه بد. م فريده و لفستنها الي بقا كلو د. م 

منه بهستريه:  اكيد هتكون بخير اكيد ..  هتبقي كويسه 

و بعد ساعتين 

الدكتور خرج 

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

عند فهد كان قاعد في اجتماع حس ان قلبو هيتخلع و بوجع رهيب 

فهد حط ايدو علي قلبو بوجع 

فهد تلفونو رن بالحرس الي في الفندق و رد

الحرس:  فهد بيه فريده هانم وقعت علي ازاز وفي المستشفي وو.... 

فهد مخلهش يكمل وقطع كالمو بغضب:  مستشفت اااي بسرررررعه 

الحرس:  مستشفت *** و في ح 

فهد مخلهوش يكمل كلامو وقفل السكه وطلع يجري بسرعه 

ركب العربيه و طلع علي المستشفي 

🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

في المستشفي 

الدكتور خرج و منه وسيف جرو عليه

منه:  هي كويسه صح 

الدكتور بحزن واسف:  المريض قدرنا نطلع الازاز بصعوبه و للاسف  معظم الازاز  اتعدي الحم و كان داخل في الكليا دمرها خالص  و هي محتاجه زرع كليه بأسرع وقت محتاجين متبرع  و هي حالتها خطيره جدا وجسمها ضعيف ده غير السكر الي نزل فجاءه بسبب صدمه و ضغط و كل ما بيعدي 

وقت حلتها بتسؤء اكترر

في صوت جه من وراهم 

.......... ببرود:  المتبرع موجود 

سيفو منه بصو لمصدر الصوت 

منه  بصدمه :  بابا 


سلااااااااااااامووووووووووززززز

بقلم ✍️:  منون احمد 

عشق الفهد


       الفصل الواحد والاربعون من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×