رواية صغيره علي قسوتي الفصل الثالث عشر 13 بقلم سما احمد


 رواية صغيره علي قسوتي الفصل الثالث عشر 13 بقلم سما احمد


#صغيرة_علي_قسوتي

#بقلمي_سماا_أحمد

البارت 13


اللهم صلي علي محمد 🧡🧡 

نبدأ....

_____________________________________________________

وصلنا لما سيف وصل مليكه المدرسه وقابلت اسامه 

اسامه :- مليكه مليكه 

مليكه بثقه:- نعم عاوز اي 

اسامه باستغراب:- هوه في اي بتكلمي معايا كده لي 

مليكه :-اسامه انا حصلتي مشاكل كتير اوووي وبجد انا مبقتش مليكه القديمه 

اسامه:-يعني اي 

مليكه:- يعني متتكلمش معايا تاني احنا مجرد أصدقاء مش اكتر 

اسامه بسخريه:-هوه الباشا عمل فيكي اي ولا قدر يضحك عليكي

مليكه بعصبيه:-احترم نفسك وانا محدش يقدر يضحك عليا عن اذنك 

اسمه ل نفسه:- ده انا كنت ابتديت احبك واتعلق بيكي تعملي كده وكمل بتحدي اما وريتك مين هوه اسامه اللي بنات المدرسه كلهم يتمنوا اشاره واحده مني بس

Samaa Ahmed 






طلعت مليكه ل فوق (ف الفصل)

جودي بفرحه:- مليكه 

مليكه :-وحشتيني اوووي 

جودي :-- وانتي والله فينك كل ده مختفيه هونت عليكي تبعدي كل ده 

مليكه بحزن:-- حصلت حجات كتير اووي يا جودي هبقي احكيلك عليها وقت البريك 

جودي :-ماشي يا حببتي ع راحتك 

ف الجانب التاني عند مروان 

مروان:-عاوزاك ترقبلي مليكه كويسه اوووي مفيش مكان تروحو الي وانت معاها بس اوعي تعرف انك بتراقبها 

الحارس ع الفون:-اؤامرك يا باشا 

مروان ل نفسه :- حبيتك بس كبريائي منعني منك مش مصدق انك تخونيني لي تعمى كده فيا انا مقصرتش معاكي ف حاجه بس والله لاوريكي جحيمي يا مليكه ..جحيم مروان الاسيوطي

بعد 4 ساعات وقت البريك 

جودي:-هاا احكيلي 

مليكه :-فاكره اخر مره كنت فيها معاكي واسامه طلب يكلمني ونصحتيني ابعد عنو ...............................وحكت لها ع كل حاجه 

جودي بحزن ع حال صديقتها اخدتها في حضنها:- اهدي يا حببتي اهدي كل ده يحصل وانا معرفش اهدي وكل حاجه ليها حى والله 

مليكه وهي بتمسح دموعها بطفوله وحزن ع حالها:- انا غلط بس هوه عقبني عقاب صعب اهني وشتمني واغتص**بني ومشي ولا حتي فكر يكلمني يطمن عليا او حتي يعتذر 

جودي بحزن:- ربنا ينتقم منه والله متزعليش وانا معاكي اهووو 

مليكه ببتسامه ممزوجه بدومع:- ربنا يديمك ليا يا جودي 

جودي :-ويديمك ليا يا حبيبت قلبي

طلعوا البريك بعدها ب  ساعه وخلص اليوم الدراسي مليكه فضلت مستنيه سيف يوصلها وصل سيف ووصلها وهما وف الطريق 

سيف :-اي اخبارك انهارده حسيتي ب ايه تعب 

مليكه:-لا الحمدلله احسن متقلقش 

سيف ببتسامه :-عاوزك دايما بخير انا 

مليكه بصتلو وابتسمت وسكتت وصلوا البيت نزلت مليكه وانطلق سيف بعربيتو دخلت مليكه ل جوه 

ناديه:-حمدالله ع سلامتك 

مليكه:-الله يسلمك يا ماما 

ناديه :-غيري هدومك علشان هنتغدا صح فين سيف 

مليكه:- سيف معاه مشوار فمشي حاضر هطلع اغير هدومي وانزل

ناديه :-ماشي يا حببتي 





طلعت ملكيه اخدت شاور وسرحت شعرها ولبست طرحتها ونزلت ع السفره

ناديه بتحط قدام مليكه السمك :- خدي يا حببتي كلي كلي عاوزاكي تتغذي كويس علشان انتي ضعيفه اووي 

مليكه ب إغماء وتعب وحاسب انها عاوزه تروح الحمام:- والله ما قادره يا ما،،ماكملتش كلامها وجريت ع الحمام 

ناديه بخوف:- مليكه في اي افتحي الباب 

مليكه بتعب :- مش قادرههه تعبانه يا ماما اوووي 

ناديه بخبط ع الباب :-افتحي بقولك 

سالم :-يا مليكه يابنتي افتحي الباب متقلقناش عليكي 

مليكه فتحت الباب ولسه هنتكلم اغما عليها 

ناديه بصراخ:-يلهوووي الحق البنت يا سالم

سالم:- اهدي اهدي تعالي نسندها نطلعها فوق وانا هرن ع الدكتوره ف الوقت ده دخل سيف 

سيف:- في اي مالها مليكه 

ناديه بخوف عليها:-نفسها غمه طلعها فوق بسرعه يا سيف

طلعها سيف فوق وجات الدكتوره 

الدكتوره:-هكتبلها شويه علاج وفيتامينات وتخلي بالها من اكلها ومن نفسها كويس 

ناديه بدموع :-هي مالها يا دكتوره فيها اي 

الدكتوره ببتسامه:- لي الخوف ده كلو هي المدام حامل ف الشهر التاني 

سيف وسالم ومليكه وناديه ب صدمه :-حاامل 

استووووووووووووووووب 


          الفصل الرابع عشر من هنا

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×