رواية أسيرة تميم الفصل السابع بقلم لارين

 



أسيرة تميم الفصل السابع بقلم لارين

الفصل السابع 

رديت عليه بدموع وانا خلاص نفسي بيروح: انت مري'ض


اتكلم بتريقه وهو بيوقعني ع الارض: عارف سلام ياروحي 


اخر حاجه شوفتها تميم وهو بيبعد 

_____________________________________________


في مكان تاني)) 


بضحكه شر خلاص كده اخر حد ف عيله عدنان خلص حق ابوايا رجع ياتميم حقه رجع 


سيف: دقيقه بس انتو بتقولو اي احنا اتفقنا انك لما تقت'لها متسبهاش غير لما تتأكد انها ما'تت خلاص لي مشيت ومتأكدتش 


رد تميم بتريقه: وحد قالك ياسوسو اني متأكدتش هي ما'تت ع ايدي يحبييي وبعدين سبتها 


سحر: عين العقل  


مراد بضحكه: بس اي عرفتي تمثلي وتزيفي مشاعرك متوقعتش منك كده ابدا يمرات عمي الغالي 


-كان لازم اعمل كده عشان اخد حق جوزي 


ع دخول نور  


نور: اصبرو بتتكلو ف اي من غيري 

تميم اتكلم تعالي نورتي


سيف بتريقه بضحك: كله كوم وتميم ونور كوم تاني خالص 


رد تميم بأستغراب: لي 


سيف: يااخي انا كنت قربت اصدق انك بتحبها بجد 


رد تميم بتنهيده: طيب منا فعلا كنت بحبها 


اتكلم مرادد بعصبيه: انت اتجننت تحبها ازاي اصلا وانت ناسي اهلها عملو اي 


-تقدر تقولي هي ذنبها اي 


قرب مراد عليا واتكلم بتريقه: 

تؤتؤ عيب ياتميم اوعا تحن يحبيبي الشغل شغل والانتقام كان لازم يتنفز واحنا ادا الي اتفقنا عليه من البدايه 

وبعدين خلاص كده ابوايا ارتاح واخدنا حقهه 


تميم اتكلم بخنقه: طيب انا همشي سلام 


مراد: سلام يحلو 


في حته تانيه)))) 











كان سايق عربيته الساعه ٢ بليل راجع من المستشفى بتعتو كان مركز ف الطريق وبعدين لاحظ حد مرمي ع االارض من بعيد وقف العربيه ونزل منها فضل يقرب من الشخص الي مرمي ع الارض خطوه خطوه لحد ملاحظ انها بنت بس اي دا 

دا د'م قرب عليها وشالها وحطها ف العربيه وقرر يرجع المستشفي تاني

_____________________________________________)) 


عند تميم كان بيشرب ومش واعيي لحاجه


اتكلم تميم وهو بيعيط ومش مركز: لي ظهرتي تاني ف حياتنا لي لي خلتيني اقت'لك لي انا بحبك اوو يمريممم وهفضل احبك 


شاور ع قلبه وكمل كلامه: انتي جواا هنا هفضل احبك انتيي ومش هحب حد غيررك 

_________________________________________))) 


في المستشفى)) 


حد يجيب نقاله بسرعهه 


حد المررضه وجابت نقاله واتكلمت: دكتور ساجد مين دي 


ساجد وهو بينهج: معرفش بس حالتها خطر'ه اووي جهزولي اوضه العمليات بسرعه عقبال ما اجي 


اتكلمت الممرضه: حاضر حاضر 


وبعد فترة كانت كل حاجه جهزه بدأ يعملها العمليه وبعد تعب ووقت كبيررر العمليه نجحت وخرج من الاوضه 


ساجد: دكتوره سلمي 


وقف ممرضه واتكلم: دكتوره سلمى فين 


-روحت يادكتور 


اتكلم بإستغراب: مش كان عندها منوابه هنا 


-ايوا فعلا بس حصل عندها ظرف وروحت بسرعه 


اتكلم بتنهيده:طيب كلمي زماليك وانقلو المريضه دي ع غرفه عاديه لحد اما تفوق 


-حاضر يادكتور


بعد فتره من الوقت 

خرج من المستشفى وركب عربيته 

وعمل مكالمه: هبعتلك صوره بنت حاول تعرفي اي حاجه عنها 


-حاضر يساجد بيه 


سلام 

-سلام 


جوه المستشفى في غرفه مريم))''


مريم بدأت تفوق وتتكلم كلام مش مفهوم الممرضه حاولت تفهم وتركز سمعت

ماما، بابا لا حرام تميم ماما


جريت ع براا تنادي دكتورر ساجد راحت عند الاستقبال: 

ليلي هو دكتور ساجد فين 


ليلي: خرج 


-طيب خلاص ماشي

كانت لسه هتمشي لمحته : دكتور ساجد المريضه فاقت 


ساجد بتنهيده: طيب انا جايي


راحو الاوضه بتاعتها ودخلو 


ساجد قرب كرسي منها واتكلم بقلق: انتي كويسه 


مريم ردت عليه ودموعها نازله ع خدها: لا


الفصل الثامن من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×