رواية عشق الفهد الفصل العشرون 20 بقلم منه احمد
الفصل 20
عشق الفهد
مازن راح المستشفي ودخل
مازن قابل سيف
ماون: عامل اي
سيف بحزن: تمام
مازن: اي الي حصل و عشق وفريده كويسين
سيف بحزن : عشق دخلت في غيبوبه و فريده الحمد الله بقت كويسه
مازن بحزن علي عشق: طب هي هتفوق متي
سيف: محدش عالم
بعد شويه
فهد رجع المستشفي راح للدكتور
فهد: حلتهم عامله اي دلوقتي
الدكتور: فريده هانم الحمد الله بتتحسن شويه شويه وعشق لسه في غيبوبه
فهد: عوز اشوف عشق
الدكتور: تمام
༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻
عند اسيل
اسيل: اااااااه يااامااا اااه وااااه يابااااأ دي عيلللللااااا وطي. ه ونصا. به اعععع
ام اسيل جت عليها حدفت الشبشب جه في نص رسها
اسيل 😵💫
مروه: في فرح خالت انتي اطفي الزفت ده الجران جلهم صرع من صوتك
اسيل: في اي بس يا حجه الله برفه عن نفسوياتي وانا بنضف
مروه: اطفي الزفت ده بدل ما اجي الطشلك علي وشك
اسيل بضيق: ماشي ماشي خلاص
مروه: ونضفي حلو
اسيل بصتلها بغضب وكملت تنضيف
مروه مشت وسبتها
اسيل شغلت تاني الاغاني
اسيل: بنت الجرررررراااان شغللاااااني اناااااا عنياااااااا
ام اسيل من جوه: اسيييييييييييييل
اسيل اتخضت وقفل الاغاني بسرعه وكملت تنضيف
༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻
فهد دخل لعشق
فهد دخل قعد جمبها علي الكرسي وقلبو وجعو اووي عليها وعلي شكلها والاجهز الي حوليها وعلي وشها الشاحب بس جمالها مقلش
حضن ايديها باديه الاتنين
فهد: وحشتني اووي يا عشقي وحشني جنانك قومي بسرعه بقا وارجعيلي وانا اوعدك تشوفي فهد تاني غير الي تعرفيه ارجعي لفهدودك بعشقك ياا عشقي والله لاعرف مين الي عمل كده ومش هرحمو
فهد قعد معاها شويه
فهد: هرجعلك تاني وهفضل جمبك بس انا لازم امشي دلوقتي ولازم اعرف مين الي عمل كده
وبسها من رسها وخرج
فهد خرج رن علي حد: عوزك تجبلي تسكلات المراقبه الي قدام الكليه
وقفل السكه
تليفون فهد رن
وكان محمد صحبو
فهد رد
محمد: الحق يا فهد
فهد: في اي
محمد: في مخزنين ولعو الي فيهم البضاعه
فهد : اي طب اقفل انا جي
فهد مشي
༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻
عند اسيل
تلفونها رن
اسيل: الحب
.......: اسيل 😭😭
اسيل بخضه : في اي مالك
......: 😭😭😭 انا مش بخيرر
اسيل : مالك في اي يا فلبي حصل اي
......: اناا محتاجاكي جمبي 😭😭
اسيل بخضه: طب انتي فين انا جيلك
.......: انا في مستشفى ******
اسيل: اي مستشفي انا جاياا حالااا
اسيل قفلت التلفون وراحت لبست بسرعه
اسيل: ماااماا انا نزززله
مروه طلعتها : رايحه فين
اسيل بسرعه : لما اجي هبقي اقولك بس لازم امشي دلوقتي
مروه: ماشي خلي بالك من نفسك ومتتاخريش
اسيل مشت بسرعه وراحت المستشفي
اسيل رنت علي صحبتها
اسيل: انا بره قدام المستشفى انتي فين
.......: انا في اوضه **
اسيل دخلت المستشفي وهي مشيه خبطت في حد
اسيل: مش تفتح يااعمي
....: اعمي
اسيل: مش فضايلك
ومشت وسبتو
.........: مجنونه بس قمرر
اسيل راحت لها
و صحبتها اول ما شفتها جرت عليها وحضنتها وهي بتعيط
اسيل حضنتها
اسيل: اهدي يا قلبي في اي
......: عشق وفريده
اسيل: مالهم يا قلبي
منه: اتضربوو برصاص 😭😭😭
اسيل اتخضت واتصدمت: اي 😳
منه حكتلها علي الي حصل
اسيل بعيط: طب انا عوزه اشوفهم
منه اخدتها ودخلو المستشفي
وراحو لفريده
اسيل راحت حضنت فريده: الحب والكنتلب
فريده: وحشتني
اسيل: وانتي والله
فريده : عوزه اشوف عشق هي كويسه صح
منه بعيط: عشق دخلت في غيبوبه 😭
فريده: ااااي
فريده عيطط
فريده: عوزه اشوفها
اسيل بعيط: وانااا
منه: بس انتي يا فريده مش ينفع تقومي من علي اسرير
فريده بعيط: بالله عليكي عوزه اشوفها
منه ندت الممرضه
منه: ممكن تجيبي كرسي بعجل
الممرضه: ماشي
جاب الكرسي و وحطو فريده علي وراحو لعشق ودخلولها
فريده شفتها قعدت تعيط: عشق قومي عشان خاطري
منه بعيط: قومي يا قلب اختك
اسيل: بت يا عشق العيال دول بقو نكد اووي قومي بقا عشان ندربهم سواا وانا معاكي اهو لحد ما تقومي بالسلامه قومي عشان نعلم الولا فهد ده درس
وقعد ومعاها شويه وخدو فديد رجعوها غرفتها عشان داخد علجها وتاكل
༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻
اسيل: انا همشي دلوقتي عشان الوقت اتاخر وماما هتعلقني من صوابع رجلي و متعرفش انا فين و هجلكم بكره
منه: ماشي خلي بالك من نفسك
اسيل مشت وهي مشيه اتكعبلت وكانت هتقع وحد مسكها من ايديها لحقها
........: انتي كويسه
اسيل: انت
........: ايو انا الاعمي
اسيل: خلاص يا عم ميبقاش قلبك اسود
..... بضحك عليها: انا سيف
اسيل: محسبتك اسيل
سيف بضحك عشان هي بتقكرو بعشق وشقوتها : بتعملي اي هنا
اسيل: كنت بزور صحابي
سيف: صحابك
تلفون اسيل رن
وردت
اسيل: ست الكل
مروه بغضب : انتي في يا زفته
اسيل: قلب الزفته دقيقتين وتلقيني قدامك في البيت انا علي السلم اثلا
مروه: ماشي لما نشوف
وقفت
اسيل: انا لازم امشي دلوقتي بدل ما امي هتنفضني
سيف ضحك عليها
وهي مشت شويه
سيف: طبب اشوووفك فين طب
اسيل: سيب الصدف تجمعنا
وجرت بسرعه
سيف ببتسامه وعدم استيعاب : الصدفه هتجمعنا كتير شكلها
وفاق لنفسو
سيف: اي الي انا بقول ده
༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻
الممرضه دخلت اوضت عشق
الممرضه دخلت اتصدمت وصوتت: اااععععععععععععع الحقوووووني
استوووووووووب
يقلم: منه احمد