رواية عشق الفهد الفصل الثالث عشر 13 بقلم منه احمد


 رواية عشق الفهد الفصل الثالث عشر 13 بقلم منه احمد


الفصل 13

عشق الفهد 


فهد خرج هو عاري الصدر ولافف فوطه علي وسطو 

عشق شفتو اتصدمت وعمت عنيها:  اعععععععع

فهد: في اي بتصوتي لي

عشق:  البس حاجه بسرعه انت مش عارف ان في بنوته معاك في الاوضه

 فهد بسخريه: بنوته فين دي 

عشق:  انا وكمان اعمي 

فهد:  هو انتي انثي اثلا 

عشق:  امال اي بطريق 

فهد بسخريه:  مفكيش حاجه فيها ريحت الاونو..ثه

عشق بسخريه :  اعتقد ان انت محتاج تكشف عند دكتور 

فهد مشي راح اوضت الدرسنج يغير 

عشق دخلت تاخد شور 

بعد شويه 

عشق:  يانهار ملحوس نسيت اخد هدوم والهدوم الي معايا دي مبلوله .  اعمل اي مع الخنزير الي بره ده.. اكيد نزل اثلا انا دخله من بدري 

عشق لبست البرنس 

عشق طلعت 

ودخلت الدرسنج 

عشق خبطط في حاجه كانت هتقع قامت مغمضه عنيها :  اعععععععععع

فهد كان طلع من الدرسنج وخبط فيها وكانت هتقع ومسكها من وسطها 

عشق هي مغمضه عنيها :  ااااه خبط في حيطه 

عشق فتحت عنيها وشافت فهد بصدمه : هو انت اععععععععع

فهد بنزعاج :  هو انتي كل شويه تصوتي زي العرس لي 

عشق:  انت الي تخوف اعملك اي 

فهد وقفها ونظر لها من فوق لتحت 

عشق اخدت بلها 

عشق:  اطلع برررررره 

فهد بسخريه :  ده لي ان شآء الله 

عشق:  عوزه اغير 

فهد ببردو:  غيري 

عشق بغيظ:  ازي بقا وانت موجود 

فهد ببرود:  عادي 

عشق بشقه:  اه ياقليل الادب 

فهد فضل يقرب منها وعشق ترجع لور لحد ما خبطط في الحيطه وفهد قرب منها وحوطها 

فهد بدون واعي:  انتي حلوه اووي 

عشق بدون واعي حطط ديدها علي دقنه:  دقنك حلوه اووي 

فهد شد رباط البرنس عشق فاقت وذقته بقل قوتها وقفلت البرنس 

عشق:  اوعي تفكر انك تقرب مني انت فاهم 

عشق اخدت هدومها وطلعت دخلت الحمام

فهد بغضب:  والله لوريكي 

وخرج ونزل 

عشق لبست بنطلون اسود ديق وعليه تشيرت اوفر سيز بينك علي القمر 

ونزلت 

تحت 







داده نعمه:  يلا  الغدي جاهز 

عشق: اسمك اي يا قمر انت 

داده نعمه بضحكه:  اسمي نعمه 

عشق:  ماشي يا نونو 

داده ضحكت عليها 

وفريده جات عليهم 

وقعدو ياكلو 

عشق بهمس:  امال فين الخنزير 

داده نعمه ضحكت عليها هي وفريده :  ماشه اه لو يسمعك هينفخك 

عشق عملت كائنها بتشمر درعتها: حيس كده كويس ناكل بقا برحتناا 

فريده والداده نعمه ضحكو عليها 

وقعدو يكلو 

༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻

عند سيف راح لفهد الشركه 

سيف:  فهد جوه 

مي:  اه 

سيف دخلو من غير ما يخبط

فهد رفع نظره عن الملفات الي قدامه 

فهد:  اهل بابو نسب في باب علي فكره تخبط عليه بس و اكمل بسخريه: مش مشكله ده انت ابو نسب بردو 

سيف:  ملكش دعوه باختي هي ملهاش ذمب وانت الي فاهم غلط افتكر اختي دي الي كنت بتحميها وهي صغيره هتيجي انت دلوقتي الي تاذيها بلاش يا صحبي 

فهد بسخريه:  صحبك ده كان زمان 

سيف:  هتندم والله هتندم بس يا رب مايكون  بعد فوات الاوان 

وسابو مشي 

فهد: والله لوريكم يا ولاد الاسيوطي ابوكم غلط وانت الي هتدفعو التمن 

༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻

بليل 

فهد روح وطلع الاوضه ولقه عشق قعده بتتفرج علي التلفزيون علي الكرتون وبتاكل شكولاته

فهد لنفسه :  طفله 

دخل الاحمام ياخد شور 

وعشق محستش بيه 








وبعد شويه فهد خرج من الحمام بشرت بس 

عشق كانت قايمه من علي الكنبه و كانت مشيه في وقت خروج فهد 

عشق شفتو صوتت:  اععععععععععععع

وكانت هتقع بس فهد لحقها ومسكها من وسطها وقربها منو  

فهد بنزعاج:  هو انتي كل ما تشوفيني بتصوتي لي عفريت انا 

عشق بهمس:  انيل 

فهد:  نعم 

عشق: ابعد

فهد:  لا كده عجبي 

عشق زقته وجريت من قدامه 

وهو راح نام علي السرير 

عشق:  وانا هنام فين ان شاء الله 

فهد ببرود:  علي الارض 

عشق:  ناااااعم 

فهد:  زي ما سمعتي 

عشق: و ده لي ان شاء الله 

فهد: زي ما قلت 

عشق بستلو بتحدي وراحت نامت جمبو علي طرف السرير وبعدت عنو 

فهد:  هو انا مش قولت في الارض 

عشق:  وانا مش هنام علي الارض وده الي عندي 

ونامت 

فهد:  والله لاكسرلك غرورك وعنادك ده يا بنت الاسيوطي 

ونام هو كمان 

تاني اليوم الصبح 


عشق:  اععععععععععععععععع انت مين 

فهد قام بخصه 

يتبع..... 

 

بقلم: منون احمد


         الفصل الرابع عشر من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×