رواية عقارب بيت العيلة الفصل الحادي عشر 11 بقلم نور رمضان


 رواية عقارب بيت العيلة الفصل الحادي عشر 11 بقلم نور رمضان


نوح بغضب شديد وغل مسكها من شعرها جااامد 

حاااامل من اخوياااااا اخوياااااا يااااوسخ.ه جرها من شعرها علي السلم 

كاميليا بصواات يا نووووح ابني ابوس ايدك هتموتني ااااااه علشان خاطري سكت لما ضربها بالقلم بتخونني مع اخويا يا كامليا..نزلت زهره بسرعه تشوف في اي 

زهره وهي بتحوش، سابها يااانوح هتموت حرااام عليك عماله تزق فيه وهو مساك فيها بغل 

امه عماله تصوت : هاا تودي نفسك في داهيه يا نوح سابها هتموت ياااالهوي يا نوح 

نوح بغضب وبيضر.ب فيها : انا كنت عارف انكم اوسا.خ بس للدرجه دي انا مغفل اخويا يعمل كدا فيا ليييييي ثم أكمل بغل انتي طالق طالق يا كامليا مش عايز اشوف وشك تاني فااااهمه وزقها 

كاميليا بعياط ووجع : فاهمه فاهمه 


(كما تدين تدان ،يمهل ولا يهمل ❤️) 

زهره بدموع علي نوح : نوح اهدي

نوح بعصبيه :اطلعي دلوقتي يا زهره 

زهره : نوح تعالي معايا مش هسيبك لوحدي 

نوح بعصبيه : قولت اطلعييي 

طلعت زهره بخوف منه 






نوح بغضب: فين ليث يا جدي 

الجد : هضيع نفسك علشان اتنين زبال.ه زيهم الاتنين خدوا جزاءهم  يا نوح 

نوح بغضب وبيكسر كل حاجه علي المكتب ، بينتقم مني في مراتي ، بيطعني في ضهري الواااااطي .

الجد بغضب دخلي  : نوح الاتنين او.سخ من بعض يا نوح سابهم يا خدوا جزاءهم وانساهم وركز في زهره بتحبك وها تحافظ عليك 

نوح :ماشي يا جدي 

طلع نوح عند زهره .

زهره اول لما شفته جريت عليه حضنته 

زهره : متزعلش يا نوح حقك عليا انا الحمد لله انك كشفتها متزعلش ، كانت عماله تطبطب عليه بحنيه 

نوح بوجع : فكرت أنها حامل من اخويا كسرتني 

زهره بسرعه : لا لا عاش ولا كان الي يكسرك ده ربنا كشفهم علي حقيقتهم ينوح ربنا بيحبك حقك عليا منهم

نوح بيحضنها جامد :انتي عوض ربنا ليا يا زهره 

ثم أضاف بجرأه الاقوليلي اي القميص ده 

زهره بكسوف وقد أوشك وجها علي الانفجار من الخجل : نوح بس 

نوح بغمزه : بس انتي تعالي 


( ناس قليله ادب ملناش دعوه بيهم 😂❤️) 


الجد :اخويا ومراته جاين انهارده 

سعاد بغضب دفين: ماشي يا حج ينورو 

سعاد في نفسها : كنت ناقصه قرف انا 

طلعت سعاد عند نوح بغضب

سعاد : نوح نزلي الهانم مراتك تساعدني ولا كمان هخدمها 

نوح وزهره اتخضوا 

نوح فتح الباب ..اي يما في اي 

سعاد بغضب: فين الهانم 

نوح : جوه خمس دقائق وهخليها تنزل حاضر 

مشيت سعاد وهي بتتوعد لزهره 

نوح بحب: زهرتي 

زهره بكسوف : نعم







نوح بحب: بصي امي دلوقتي بقت لوحدها يعني لو معنديكش مانع تسعديها في الاكل لو مش عايزه هجيب حد يسعدها عادي 

زهره بحب : لا يا حبيبي هسعدها هحاول اخليها تحبني ثم أكملت بمرح : بكرا تنزل تلاقيها مسحه بيا البيت كله


كانت زهره طول اليوم تكنس وتمسح وتعمل في الاكل وكل ده سعاد قعده بتامر فيها 

بعد وقت الجرذ رن كانت زهره راحه تفتح الباب

سعاد بقر.ف :اي هتفتحي بمنظرك الي يعر ده مش عايزهم يشوفوا خلقتك دي 


كان الجد قاعد مع اخوه بيتكلموا 


فوزيه بجمود  :امال فين مرات نوح الجديدة هي مش  عايزه تسلم ولا اي؟ 

سعاد : معرفش انا هدخلها كدا 

فوزيه بحده :خليكي انا هدخلها 

سعاد بتوتر : لا،  قصدي خليكي انتي 

فوزيه سابتها وراحت علي المطبخ لاقت زهره بتعيط وشكلها متبهدل ووقع علي أيدها زيت مغلي 

فوزيه بخضه : ينهار اسود


#يتبع

#عقارب_بيت_العيله

#نور_رمضان

#الحادي_عشر


           الفصل الثاني عشر من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×