رواية خيانة مشروعة الفصل الرابع 4 والاخير بقلم نور شريف

رواية خيانة مشروعة الفصل الرابع 4 بقلم نور شريف

 رواية خيانة مشروعة الفصل الرابع 4 والاخير بقلم نور شريف


اسكريبت 4

خيانة مشروعة


فتحت التلفون بصدمة لقيته عامل اكونت فيك وصوري كلها علي الاكونت ده وفي تعليقات مقر*فه..


اخدت تلفونه وتلفوني وركبت العربيه رنيت علي دكتور تميم ونا اعصابي وايدي بترتعش من الصدمة.. خالد فضحني..

قولت بخوف :الحقني يا تميم انا اتفض*حت..


تميم بستغراب.. اتفض*حتي ازي اي الي حصل؟؟


خالد نشر صوري علي اكونت فيك انا عايزه اقدم بلاغ ضروري..








بصي ساعه دلوقت تسعه والمدريه بتقفل عشره روحي مباحث النت ونا هجيلك علي هناك..


قفلت ورنيت علي بابا خالد فض*حني ونشر صوري فاجاة تلفوني فصل شحن..


ابوها بصدمه قعد مكانه انا لازم اروح ليها بيتها بنتي هلاقي الندل عمل فيها حاجه والله لا اربيك علي افعالك يا و*سخ..


عند خالد..


نادية جت البيت بخوف اتلفت حوليها دخلت الاوضه لقيته متربط.. خالد مين عمل فيك كدا..


خالد.. ورده فكي ايدي بسرعه يا حبيبتي.


ناديه قربت منه بجرأه انا هربت من حسن قولتله راحه لي صحبتي وجتلك اصلك وحشتني اوي وغمزتله..


خالد بخبث :اقفلي الباب ونا مستنيكي هنا ونتي كمان وحشاني اوي.


ناديه قربت منه ووووو 


فاجاة باب الشقه وقع ودخل ابو ورده الاوضة لاقهم في وضع م*خل لي الشر*ف..


نادية بصراخ الحق يا خالد في حد شافناا..


خالد ابتسم بمكر.. انت جيت لي مو*تك يا حاج عشان اخلص منك و منها يا حبيب قلبي طلع مطو*ه من جيبه..


ابعد عني يا و*سخ بتخون بنتي والله لا ابلغ الحكومه عنك وعن قرف*ك يا كل.ب فاجاه السك*ين اختراقت بطنه..


ناديه بخوف يلهويي يا خالدد هنعمل اي في الجثه دي؟


هسبها مكانها بس لازم نمشي من هنا حالا..


ورده راحت القسم بخوف :انا جايه اقدم بلاغ بي اسم ورده الشرقاوي..


هتبلغي عن اي يا مدام..


جوزي نشر صوري علي النت من اكونت فيك وبدأت تحكي خالد كان بيعمل اي معاها..


عارفه مكان البيت او مكانه..


ايوه يا باشا جهز العربيه يا حازم ركبت معاه العربيه هي وتميم وقلبها مش مطمن لي الي بيحصل..


خالد وصل علي شقه ناديه وقعد وجسمه بيرتعش من الخوف.. انا خايف اوي اول مره اعمل حاجه زي كدا انا قت*لت ابوها مراتي الي كنت بحبها؟


كنت بتحبها ازي؟؟


سبني دلوقت يا حسن انا لازم اهرب اقعد في شارع في شقه تانيه اي مكان دلوقت. 


الحكومه وقفت قدام البيت و ورده طلعت مع الظابط فوق فاجاة اتصدمت لما لقت ابوها مرمي علي الارض وغرقان في د*مه صرخت بقوه.... بابااااااااااا لاااا 


الظابط بحزن عليها.. ابعدي عن الج*ثه بعد اذنك


ورده حضنته وصرخت بقوه.. هتسبني ونت الي فاضل ليا اسامح عيوني ازي بعد ما اغلي حاجه عندي شافتك كدا قولي ازي اعيش من بعدك، قولي طيب انك صاحي وفيك روح بابااااااا لاااااا هو صاحي صح يا تميم..








تميم دموعه نزلت عليها.. هدي نفسك ربنا يرحمه هاتي ملايه بيضاء من جوه..


لا ابعد عنييي متقولش كدا هو عايش صح قوم بقا وقول ده مقلب مش ممكن ده يبقي حلم صح قومممم يا بابا..


تميم شدها والظباط شالت ابوها والاسعاف جت تحت..

لازم نعرف مين القا*تل وكمان هو فين؟


خالد نزل الشارع زي المجنون انا الي غلطان اي الي عملته ده انا دمر*تها انا هروح اسلم نفسي..


ورده وقعت في مكانها والاسعاف اخدتها وخالد راح القسم..


وقف قدام القسم وجسمه بيرتعش بخوف ذكرياته كلها بتتعاد قدامه مو*ت اخته وهو مع ناديه وبيخون ورده والق*تل دخل بخوف.. انا جاي اسلم نفسي..


وقف النقيب بهدوء.. جريمة اي الي ارتكبتها..


رفع ايديه برعب.. انا قت*لت وز*نيت و خو*نت مراتي..


غمض النقيب عنيه بشمىٌزاز.. تعالا يا ابني خد الراجل ده علي زمه التحقيق وهات البطاقه بتاعته..


خالد طلع البطاقه.. انا هيتعمل فيا اي؟


هتتع*دم يا خالد ده الي هيحصل..


بعد مرور ساعتين


ورده فاقت وقاعده ساكته وباصه في الفراغ فاجاة دخل عليها ظابط.. احنا وصلنا لي القا*تل والبصامات..


الجثه هتتعرض علي الطب الشرعي والقضيه هتبقي قضية رأي عام يا مدام ورده..


اتفضلي معانا..


انا عايزه اشوف خالد يا حضرة الظابط..


مشيت معاه انا و تميم وجوايا وجع غريب حسه ان بقيت لوحدي بابا كان وحيد معندوش اخوات وماما انفصلت عن بابا من ونا طفله و دلوقت انا بقيت لوحدي كان نفسي خالد يبقي جمبي بس لاسف..


روحت ليه الس*جن ووقفت قدامه كان لابس بدله حمرا ابتسمت بحزن.. عجبك الي حصل يا خالد.


باب السجن اتفتح ودخلت ليه وقعدت قدامه قت*لت بابا حبيبي سندي طب كنت دمرني ولا تخليني لوحدي كنت طلقني كنت مع الوقت هنساك لكن سندي وظهري ده هنساهاااا ازيي اتكلمممممممم..


عيط بدموع.. كنت بشرب يا ورده بشرب كنت مدمن مش عارف بعمل اي كنت بروح لي حسن كل يوم اشرب ويحصل بيني وبين مراته قدام عنيه..









مكنتش في وعيي ونا بنزل صورك ناديه الي قالت هي بتخونك زي ما بتخونها مفيش ست مش بتخون..

صدقتها وكدبتك بقيت حاسس بملل بعلاقتنا

انا عايز اتوضي واصلي قبل ما اموت..


ونت فاكر ان ربنا هيسامحك انا مش مسمحاكك انا خصيمتك لي يوم الدين انا بكرهك لو في ايدي حاجة كنت مو*تك بيها..


حقك يا ورده حقك ابقي ادعيلي برحمه..


خرجت من السجن ودموعي نازله بقهر طلبت من النقيب سجاده صلي وراح اتوضي شوفته وهو بيعيط قدام ربنا صعبت عليا نفسي ليه حبيت شخص زي ده


ربنا يتوب عنك..


عدا اربع شهور ووقفت معاه في المحكمة كان حاطط وشه في الارض وقفت قدام القاضي وحكيت كل الي عرفتوه من الحكايه وموت بابه وخيانته ليا..


قال القاضي ونا بمسح دموعيي بصيت عليه..


حكمت المحكمه حضريا علي المتهم خالد الزين بي الاعدام شانقاََ..


صرخ بقوه سامحيني يا ورده والله غصب عني طريق الشيطان الي عمل فيا كدا مشيت بكل ثقه بره المحكمة وسمحت لي دموعي انها تنزل..


عايزك ترتاح يا بابا جبت حقك من خالد نام وارتاح في الجنة يا حبيبي..


دكتور تميم ابتسم بفرحة.. الف مبروك حقك رجع..


الله يبارك فيك شكرا لي وقفتك جمبي وكنت اعز صاحب ليا واتشرفت بيك..


تميم مسك ايديها بفرحة.. ورده تتجوزينيي..


ورده ابتسمت.. اكيد موافقه..


تمتتتتتتت


ده في نموذج منه كتير وفي ناس موجوده والف بنت اتعرضت ان صورها يتعمل فيها كدا كام واحد اتق*تل ظلم كام واحد خان مراته وعمل كل حاجه وغضب ربنا وان اي شخص زي كدا لازم نقف ليه ومنسبش عر*ضنا في ايديه وقبل ما تتجوزي اعرفي الشخص ده كويس بيخاف عليكي ولا لا عشان تعرفي عيوب شخصيته الاول وقبل ما نجوز بناتنا نعرف ده يستاهلها ولا لاء..


خيانه مشروعه

البارت الاخير

بقلم نور شريف

تمت            

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×