رواية مجنونه احتلت كياني الفصل السادس 6 بقلم رانيا يوسف


 رواية مجنونه احتلت كياني الفصل السادس 6 بقلم رانيا يوسف 


ملك::  اومال و .............  ولسه مكملتش كلامها لقت مروان ف وشها 

مروان بيهمس لام ملك:  ست الكل كوباية  شاي م ايدك الحلوة دى 

ام ملك: بطرقنى طب اسيبكم انا بقاا😂

ملك:  الست دى. مرات ابويا طلاج تلاته

مروان:  اهلا اهلا جيالى الساعه ٨ بليل

ملك:  انت ليه محسسنى انناا الفجر دى احنا لسه المغرب

وبعدين انت مالك 

مروان:  يعنى ايه انا مالى لا بقا م هنا ورايح  معتش طلوع غ بأذنى 

ملك:: هييهييئ  دى بصفتك اييييه

مروان بيقرب منها وبيهمس ف ودانها:  جوزك 

ملك بتتوتر وتفرح اوووى بس مبينتش:  دى ف احلامك ي مروان

مروان بغمزة:  هنشوف

ملك:  انت جاى عندنا ليييييه 

مروان:  علشان اشوفك...... قصدى علشان اشوف شوشو وبيبصلها بحب اصلها وحشتنى اوى 

ملك:  هى مييين 

مروان:'ان...  شوشو امك حبيبتي 

ملك:  والله طب يلا هوينا 

مروان:  لولا ان عندى شغل بدرى مكنتش مشيت بس متعوضه ويسيبها ويمشى 


********************************** 









عند مروان  بعد ما طلع بيفتح الفون ويبعت رسالة لملك م رقمه المجهول 

مروان:« بَين تَفاصِيّـل مَلامحِك يسكُن الوَرد  ❤️.» 

 ملك بتفتح الرسالة: هييييييح ايه الكلام الجامد دا ياترى مييين 

ملك بتكتبلة:  ميييين 

مروان:  جوزك 😉

ملك:  جوز عفاريت نططوك ي بعييد 

مروان بضحك:  لسانك هقصهولك قريب 

ملك:  جايب الثقه دى منين 

مروان:  هتشوفى ي حرمى المصون

ملك:  اقسم بالله لو مقولت انت مييين لاعملك بلوك

مروان بيبعتلها ريكورد:   هو حد يقدر يكلمك برضوا وانا موجود 

ملك بفرحه:  مرواااان؟؟ 

مروان:  انتى عبيطه يبنتى اومال دى صوت ميين اعمل اى اكتر م كده كتلة غباء ي ربى🙂

ملك:  هو انت اللى بتبعتلى م كل الارقام دى

مروان::  اه انا 

ملك  بتكلم نفسها  ي مغير الاحوال يارب هو.... لالا طب امتى وازاى

مروان:  سكتي ليييه 

ملك:  عاوز ايه يمروان 

مروان:  عاوزك ف  حياتى دايما 

ملك:  نعم 

مروان بيسجلها ريكورد:  ملك انا  اسف ع اللى حصل كان غصب عنى والله  الفترة اللى بعدتى فيها انا مستحملتش  انا كنت كل يوم ابص ع بلكونتك  اشوفك مستنيانى ولا لا زى كل يوم وبيكمل  بضحك وف الشارع يمكن بتلعبى  مع حد كده او كده  مكنتش بلقيكى  افتقدت جنانك اوى ولسانك اللى اطول منك يومى ناقص م غيرك اوى   وبيسكت شوية ملك انا بحبك واوى 

ملك بتسمع الريكورد  ودموعها نازله ومش مصدقه اللى بتسمعه  وفضلت تسمع الريكورد اكتر م مرة

مروان:   ملك روحتى فيييين 

ملك:  نعم

مروان:: قولتى ايييه

ملك:: ياااااااة اللوح نطق 

مروان:  بقا هو دا ردك علياا  لا بقولك ايه كلسنى الكلام اللي قولته مش لاعب😂

ملك:  بقولك ايه يمروان شغل الهئ والمئ مليش فيه 

مروان:  هئ ومئ  منك لله يشيخه بوظتى اللحظة  انا رايح انام يملك

ملك:  بالسلامه يصلاح يخوياا 

مروان بصدمه:  اخويااااا  اتصدقى انا الللى هعملك بلوك 

وبيقفل الفون

ملك بتتنطط ع السرير م الفرحه يااااااه اخيرا قالها اخيراا  والله لاجننك داانت طلعت عينى وانا بحبك اوى علفكرة بس لازم اسحِلك😂

***********************************








تاااانى يوووم  الصبح ملك بتروق البيت

وبتغنى  بصوت عالى واخيرااا قالها قال احبك قالها لولولولولولوى  هاتجوز.. هاتجوز  عقبال عندك ي ام فاروق لولولولولى 💃🏻😂

بتصحى  امها ع صوتها: منك لله اييه الصوت النشاذ دا يساتر الواحد يصحى ع حاجه حلوة وانا اصحى ع صوتك 

ملك بضحك وفرحه باينه ع ملامحها:  صباح الحلويات ايه يشوشو يقمر زعلانه ليييه بس 

ام ملك:  مصدعانى ع الصبح ومصحيانى م احلى نومة  وبعدين مييين ام فاروق دى ها.. 

ملك بضحك:  دى واحده متعرفيهاش😂

ام ملك:  😂😂😂😂

ملك:  اقعدى بقا ع مااحضرلك الفطار علشان متقوليش حرماكى م حاجه 

ام ملك:  شكلك كده سخنه انتى اللى هتحضرى الفطار 

ملك:   دا عرض وبيجى ف السنه مرة استغليه بقا😂

ام ملك: طيب ياختى

وبتدخل ملك تحضر الفطااار وبيفطروا وتطلع عند ام مروان 

********************************

ملك ع الباب كعادة كل يووووم نازلة تطبيل 

مروان بضحك اهى جات اهى هفتحلها انااا ي سوسو 

ام مروان:  تخيل ردة فعلها اييه لما تعرف انك هنا 

مروان بضحك:  ربنا يستر....  هروح افتح الباب قبل مالعمارة تصحى ع صوتها 😂

مروان لسه بيفتح الباب

ملك:  ايه يسوسو نموسيتك كحلى ولا ايه

مروان:  لا والله مستنيكى م بدرى

ملك بصدمه:.... 


يتبع...... 

#مجنونة_احتلت_كيانى❤

#الجزء_6

#بقلم_رانيايوسف


            الفصل السابع من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×