رواية خطورة حب الفصل الثالث عشر 13 بقلم مصطفى جابر


 رواية خطورة حب الفصل الثالث عشر 13 بقلم مصطفى جابر 


#الحلقة_الثالثة_عشر. 

 

نورهان بخبث: وحشتيني يا ضرتي اي رايك ف المفاجأة الحلوة دي سمعت انك مدمنه بحق. 

منه بخوف:  عاوزة مني ايه انا هبلغ عنك. 

نورهان بخبث وشر:  هكون عاوزة ايه من يلي سرقت جوزي و حبيبي. 

منه بخوف وبتبلع ريقها:  م متقدريش تعملي معايا حاجه. 

نورهان بمكر:  مقدرش هههههه بتحلمي اقدر كدا كدا انا مطلوبة فعادي بقا. 

منه بخوف: ه هتعملي ايه. 

نورهان بخبث طلعت سك.. ينه من شنطتها:  هعمل يلي مقدرتش اعمله في ليل. 

لسه هتجري مسكتها نورهان من شعرها وووو.... 

منه بصويت: اعااااااااااا. 

بتقوم مفزوعة من مكانها و كلها عرق:  بسم الله الرحمن الرحيم اعوذو بالله من الشيطان الر.. جيم. 

منه بتشرب المياه:  يارب ارحمنا برحمتك. 

قامت تدور علي كارم لاقته خارج من الحمام وبينشف شعره. 

منه بهدؤء: خضتني كنت فين. 

كارم بحب:  في الحمام يا حبيبتي مالك عرقانه كدا ليه. 

منه بابتسامة: مفيش ياروحي كابوس وراح لحاله هم لسه ملاقوش نورهان. 

كارم بحب قربها منه:  يلاقوها ولا تغور احنا مالنا كدا كدا مش هتقدر تيجي هنا. 

منه بسرحان:  عيونك حلوة اوي يا كارم. 

كارم بحب:  كل يوم بيزيد حبك في قلبي ياريتني قابلتك الاول. 

منه ابتسمت بهيام.... 

عند طاهر. 

لاقي سميرة متعورة و حالقة قرعه وبتعيط ضحك في سره:  ايه دا مالك. 

سميرة بغضب: شرفت انا عاوزة اعرف ايه يلي حصل و ليه ترد ليل تاني وكنتوا بتعملوا ايه كلكم في بيت ابوها. 

طاهر ببرود:  رديتها عشان ابني اخده منها وبعدين ارميها. 

سميرة بخبث وتصديق:  اذا كان كدا ماشي. 

طاهر بابتسامة:  ما تعملي لي كوبية شاي بايدك الحلوة دي ياست الكل. 

سميرة بحنان:  عنيا يا قلب امك. 

راحت تعمله وهو بص لاقها مشغولة راح جاب الكاميرا و حطها في جيبه. 

خرجت سميرة:  اشرب يا حبيبي. 

طاهر بهدؤء:  تسلم ايدك ايلا قوليلي ناوية علي ايه. 

سميرة بعدم فهم:  ناوية علي ايه في ايه. 

طاهر بخبث:  في الجاي مش حاتم خلاص راح هتعملي ايه بقا. 








سميرة ببرود:  ولا حاجه دا كان خاين اهو ومعه بنات. 

طاهر بذكاء:  يعني ليل مظلومه لانه كدا هو مش كويس. 

سميرة بتوتر:  هاه لا معرفش انا قولت يلي شوفته. 

طاهر بخبث: تمم هنزل انا اعمل مشوار وجاي. 

سميرة ب ابتسامة:  ربنا معاك يا حبيب امك. 

نزل لاقي ليل خايفه ابتسم خدها ومشي. 

وصل مطعم ما. 

ليل باستغراب: احنا هنا ليه. 

طاهر بحب: مفاجأة تهون علينا شويه. 

بتداخل ليل بتلاقي المكان كله زينه و ورد و شموع و اسمها مكتوب بالذهب علي سلسلة متعلقة في تربيزة قدمها. 

ليل بدمعه فرح: كل دا ليا انا. 

طاهر باس ايديها:  ولسه تعالي. 

خدها وقعدها و مسك السلسلة لابسها ليها:  هتاكل منك حتة. 

ليل بفرحه: ربنا يخليك ليا يارب. 

الجارسون جاه و جايب تورتة عليها ( احببتك حبا يزيد العشق عشقا ف انتي لي ملجائي). 

وجنبها صورة بيبي. 

ليل بفرحه:  لا كفايه كده هيغمن عليا. 

طاهر بحب: انا حجزت لك المكان كله تعالي بقا. 

خدها و شغل اغنية (بحبك مش هقول تاني) و فضل يرقص معها وهي تضحك علي بطنها المنتفخه. 

بعد ساعتين بيروحوا الشقة لاقي كارم في اوضته هو ومنه اخد ليل بهدؤء. 

غير هدومه لاقها سرحانه قرب بمشاكسه وباس خدها طاهر بحب:  مالك يا حبيبي. 

ليل بحنان: هو انت بتحبني يا طاهر. 

طاهر بحنان وحب:  ب العكس بعشقك وهفضل سندك وضهرك واتحدا الدنيا كلها عشانك. 

ليل بحب:  وقفت قدم الدنيا عشاني غيرك كان سابني ورماني بسبب كل يلي بيحصل. 

طاهر رفع وشها بايده بحب:  غيري دا لو مش بيحبك لكن انتي حتة من روحي. 

قرب منها وشدها لحضنه... 









عند سميرة. 

قاعدة علي اخرها و بتتصل علي كارم و طاهر محدش بيرد:  بتعملوا اييي بقا اوووف. 

تيك توك تيك توك. 

قامت فتحت لاقتها قدمها:  شرفتي. 

نورهان داخلت:  حماتي اخبارك ايه. 

سميرة داخلت بهدؤء:  انا عملت كتير اوي وبردو مفيش فايدة جاه دورك. 

نورهان ببرود:  دوري في ايه انا البوليس وريا. 

ضحكت سميرة بشر:  طب مانا كمان الفرق انه ميعرفش انه انا. 

نورهان بمكر:  لا ذكية يا حماتي قت.. لتي جوزك ولابستيها في مرات ابنك بس ياترا تعرفي الحقيقه كاملة. 

سميرة بعدم فهم: حقيقة ايه. 

نورهان ببرود:  انه طاهر اصلا مطلقش ليل و تاخدي الكبيرة بقا. 

سميرة بصدمة: ايههه و كل دا كان لعب. 

نورهان بمكر: اه لعب ويلي متعرفوش انه ابوهم وصل هنا وبيدور عليهم يا مرات ابوهم المجنونه. 

سميرة رجليها مش شايلها:  شاهين هنا. 


#يتبع... 

#الكاتب_مصطفى_جابر.. 

#خطورة_حب..


                    الفصل الرابع عشر من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×