رواية خطورة حب الفصل الثاني عشر 12 بقلم مصطفى جابر
#الحلقة_الثانية_عشر.
الظابط: هاتووه انتي متهمة بقتـ. ـل حاتم الاسيوطي جوز حماتك يلي كنتي علي علاقه بيه هو البنت يلي كانت معه.
سميرة داخلت ببرود من وراهم: انتو كلكم هنا مش دي يلي انت طلقتها يا طاهر.
ليل بصدمة وخوفت استخبت في طاهر: مراتي معملتش حاجه.
سميرة بغل: طليقتك انت مطلقها رسمي.
كارم ببرود: وعادي ردها تاني.
الظابط بزهق: مليش داخل بمشاكلكم اتفضلي معانا.
ليل بخوف: ا انا معملتش حاجه ولا اعرف بتتكلم عن ايه.
سميرة ببرود: كدابة هي قتـ. ـلته.
طاهر بزعيق: ليل مش هتتحرك من هنا.
الظابط ببرود: هاتوها.
اخدوا ليل غصب عنهم كلهم تحت شماتة سميرة.
كارم راح هو و طاهر و بقيت منه و سميرة.
منه بغضب: اكيد انتي يلي ورا كل دا.
سميرة بخبث داخلت و قفلت الباب: اه انا ودلوقتي دورك.
منه.....
في القسم.
ليل بتعيط و كارم جاب المحامي و طاهر بيكلم واحد صاحبه ظابط.
الظابط الاول: لقينا الشنطة دي هناك بتاعتك ولا لا.
ليل بدموع: ب بتاعتي بس انا والله م قتـ. ـلت حد.
الظابط ببرود: والعلاقة يلي كانت بينكم ايه مرات حاتم يلي هي تبقا حماتك اعترفت عليكي انك كنتي بتحاولي تتقربي منه وهو رافضك.
ليل بتعب ودوخه: محصلش.
طاهر بتداخل: لو سمحت انا مراتي حامل في اخر شهرين ودا غلط و الشنطة اصلا مش دليل.
المحامي بتداخل: كلام مواكلين صحيح والمذكور حضرتك انه حاتم انسان من كويس و طول الوقت لعب وسهرات اكيد يلي عمل كده حد كا.. رهه.
بيداخل شاب ما: طه تعالي عاوزك.
بيروح الظابط معه و ليل مش قادره تقف بيقعدها طاهر: ارتاحي متخفيش انا جنبك مش هسيبك.
ليل بدموع: اكيد هي يلي عملت كدا.
كارم بخضة: منه.
طاهر باستغراب: منه ايه.
ليل فهمت: منه في البيت مع سميرة روح ليها يا كارم.
كارم في دقايق كان وصل البيت و طلع وشاف صدمة عمره البيت متبهدل و في د.. م.
كارم بيبلع ريقه: منههههه.
منه بتيجي بضحكه: ايه يابني مالك.
كارم خدها في حضنه: حصل ايه واي الد.. م دا.
منه بخبث وضحك ساخر: هقولك.
فللاااااش باااااااككككك.
منه بصت لاقت عصاية المقشة: تمم انتي يلي جيتي لي.
سميرة بعدم فهم بصت لاقتها جريت مسكت المقشة ونزلت فوق سميرة ضر.. ب: انا هعلمك الادب منك للله.
سميرة بصويت: اعاااا اوعييي هخلي ابني اعااااا.
بتشدها من شعرها: تعاليليييي تعاليييلييي.
ضر.. بتها ضر.. بة فقدت واعيها.
منه بغضب جريت جابت مقص: اما وريتك.
حلقت شعر سميرة كله و عورتها: شكلك كده فظيع اوي هههه والله لصورك.
صورتها.
قامت جابت جردل المياه ودلقته عليها سميرة بفزع: امم اعاااا عملتي فيا اييي.
منه بغضب: دقيقه تكوني برا ومشوفش وشك تاني برررراااااااا.
جريت سميرة علي ايديها ورجليها بخوف.
بااااااااااككككك.
كارم بضحك: هههه شكلها رهيب هههههه.
منه بتعب و دماغها صدعت : انا عاوزة...
كارم بحنان: ششش انسي تعالي معايا ارتاحي.
منه بتعب:م ماشي.
في القسم.
طه بهدؤء: تقدروا تروحوا دلوقتي.
ليل بفرحه: الحمدلله.
طاهر بابتسامة بص لصاحبه:متشكر اوي يا ماجد.
ماجد ب ابتسامة: مفيش شكر دا كدا كدا حاجه هايفه وخايبة ومفيش اي بصمات لليل حتي علي شنطتها.
طاهر ابتسم.
ليل بهدؤء: طاهر روحني.
هز راسه ب نعم وخدها...
بعد شويه....
طاهر بيروح لامه و ليل بتستنا في العربية بخوف.
طاهر بهدؤء: هطلع اجيب حاجه وجاي.
ليل ب استغراب: حاجه ايه انا خايفه يلا نمشي.
طاهر بهدؤء: كاميرا في شقتها لازم اجيبها دلوقتي عشان القضية اهدي مش هتاخر.
ليل بخوف: ط طيب.
بيطلع البيت.....
بيداخل شقة سميرة و بينصدم لما لاقى:.....
عند كارم.
منه نايمة و كارم مش في الشقة حد بيفتح وداخل ومع رجالته .
منه بتفتح عينيها بصدمة:ا انتي.
:وحشتني اوي والله.
منه بزعر: نورهان.
نورهان بخبث: وحشتيني يا ضرتي اي رايك ف المفاجأة الحلوة دي سمعت انك مدمنه بحق.
منه....
#يتبع...
#بقلم_الكاتب_مصطفى_جابر..
#خطورة_حب..