رواية حب الهلال الفصل السادس عشر 16 والخاتمة بقلم سما الحملاوي


 رواية حب الهلال الفصل السادس عشر 16 والخاتمة بقلم سما الحملاوي 


#حب_الهلال🌙♥

#الخاتمه♥🌙

قاعدين في المكتب بتاع هلال...

نجمه...يابني ركز متعصبنيش انا عملتلك الكفر بتاع الاعلان اهووو 

هلال بضحك...ما انا بردو مش فاهم اعمل ايه بالكفر 

نجمه بغيظ...انت عصبتنااااااي هتخليني اولد قبل ميعادي ب٧شهوووور

قطع كلامهم تخبيط على الباب...

نجمه...ادخل 

هلال بصدمه...دا مكتبي 

نجمه...اسكت 







ميرنا دخلت...هو انا كل ما اجي الاقيكم بتتخانقوا مش بتزهقوا 

نجمه...ما من ان خالتك 

هلال...بس يابت 

ميرنا بضحك...بااااس اسكتوا خلاص المهم 

هلال ونجمه...ها 

ميرنا...حابه اقدملكم شخص مازن ادخل 

مازن دخل...

نجمه ببلاها...مازن مين 

ميرنا بضحك عليها...مازن هنتخطب وهنعمل فرحنا الاسبوع الي جاي وجيت عشان اعزمكم اول ناس 

نجمه قامت حضنتها...الف مبروك ياميمو 

هلال بأبتسامه...الف مبروك يا ميرنا ربنا يتمم علي خير مش تعرفنا بيك

مازن مد ايده...مازن الدسوقي

هلال بأبتسامه...هلال الخولي 

مازن بأبتسامه...اتشرفت بمعرفتك 

هلال...وانا كمان 

نجمه...حافظ عليها يامازن ميرنا دي حته سكره 

ميرنا بحب...حبيبتي 

مازن...في عيوني 

هلال بغيره وغيظ من نجمه مد ايده وشدها من وسطها عليه هما ابتسمو وهيا اتوترت وبعدين استأذنوا ومشيوا...

هلال بغيره...لسانك القمر دا مينطقش بأسم راجل سامعه 

نجمه بدلال...عيوني ياعيوني 

هلال ميل عليها وخطف قبله سريعه كلها شغف وحب...

نجمه بكسوف....هلال بس وسع 

༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻

يوم فرح ميرنا...

هلال بعصبيه....قولت الفستان دا لا يعني لااا 

نجمه بغيظ....لا هلبسوا ومافيش كلام تاني 

هلال بخبث قرب عليها وهي بترجع لورا لحد ما لزقت في الحيطه...عيدي تاني 

نجمه ببلاها...ها 

هلال وقرب دفن راسه في رقبتها...عيدي كلامك 

نجمه...قولت هغير الفستان ب الفستان الي تحبو 

هلال ضحك بأنتصار...جدعه ياوردتي 

نجمه فاقت وقالت بغيظ...كل مرا تضحك عليا 

ودبدبت ودخلت بدلت الفستان...

خلصت وراحت تظبطلوا البدلة بتاعتوا...

هلال لفها وحضنها من ضهرها وبصوا لبعض في المرايا...

هلال بحب...زي القمر ياوردتي

نجمه بصتلوا في عيونه...وانت كمان قمر اوي

هلال باسها بعمق وبعدين سابها وانكجها ونزلوا عشان يروحوا الفرح...

༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻

في الفرح...

راحوا يسلموا على ميرنا...

نجمه حضنت ميرنا...الف الف مبروك ياقلبيي 

ميرنا بأبتسامه...الله يبارك فيكي ياحبيبتي 

هلال...الف مبروك يامازن الف مبروك ياميرنا 

هما...الله يبارك فيك يارب 

سابوهم وراحوا قعدوا على طرابيزتهم...

هلال بحب...فاكره يوم فرحنا 

نجمه بحب...عمري ما اقدر انساه 

هلال...انتي معاكي بعيش كل يوم فرح 

نجمه بحب...بحبك اوي 

هلال...وانا كمان يانجمتي 

༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻






بعد ٧ شهور يوم ولادة نجمه...

واقفه في المطبخ بتعمل اكل...

نجمه بصويت...اااااااااااه ياهلال اللحقنييييييي 

هبه دخلت عليها بسرعه...مالك يانجمه 

نجمه...هولدددد ياماما هبههههه 

هبه طلعت بسرعه تكلم هلال وهو جه على طول...

خرجوا وركبوا في العربية...

نجمه بصراخ...بسرععهههه ياهلاللل مش قاااادرة 

هلال بخوف...استحملي بس ياعمري استحمليي 

نجمه...كلمولي بابا واخوااااتي ومامااا 

هبه رنت عليهم وهما سبقوهم على المستشفى...

وصلوا المستشفى وهلال شالها ودخلها اوضة العمليات وهو شايلها ومش راضي يسبها...

خرجوا بالعافيه وفضل رايح جاي...

محمد...اهدى يابني ان شاء الله خير 

نادر...اهدي بس ياهلال 

نور...يارب يقومك بالسلامه يابنتي 

نورسين...ان شاءلله هتبئا كويسه 

علا رنت على نادر تطمن على نجمه عشان هي كمان على وش ولاده ومجتش...

نادر...لا لسه جوا..حاضر لما تخرج هطمنك 

قاطعهم صوت طفل بيبكي...

خرجت الممرضه بطفلين وادتهم لهلال...

هلال بقلق...نجمه كويسه 

الممرضة...ايوه الحمدلله وجالك بنت ووالد زي القمر الف مبروك 

سابته وكلهم زغرطوا فرحه بالطفلين...

نجمه فاقت ودخلوا ليها بسرعه...

هلال مسك ايدها باسها...انتي بخير ياعمري 

نجمه بأرهاق...الحمدلله ياحبيبي ابننا فين 

نور بأبتسامه...جالك تؤام ياحبيبتي ولد وبنت 

محمد...الف مبروك ياقلب ابوكي 







نجمه بفرحه...بجد هما فين 

هلال جابهم واداهم ليها...

نجمه بحب وفرحه...ياحبايب مامي حلوين اوي ياماما 

نادر بأبتسامه وباس راسها...الف مبروك ياقلبي 

نجمه...الله يبارك فيك ياحبيبي عقبال علا 

نورسين قربت منها وباستها...الف مليون مبروك يتربوا في عزك يا نجومتي 

نجمه بحب...الله يبارك فيكي ياقلبي 

هبه...الف مليون مبروك ياحبيبتي 

نجمه...الله يبارك فيكي ياماما هبه 

محمد...يلا عشان تكبر في ودنهم ياهلال وتسميهم 

هلال بأبتسامه...هنسميهم قمر وبدر 

نور...حلوين اوييي ربنا يديمهم ليكم 

هلال كبر في ودنهم ونجمه بصالهم بحب وفرحه..

༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻

يوم السبوع...

يارب ياربنا تكبر وتبئا قدنا...

نجمه واقفه شايله ولادها الاتنين والكل حواليها...

هلال بهمس...بحبك يا اغلى واحده في حياتي بحبك يا ام عيالي بحبك ياحب طفولتي بحبك يانور حياتي بحبك ياوش السعد عليا بحبك يانجمتي بحبك ياوردتي 

نجمه بحب...بحبك ياهلالي بحبك يا سبب سعادتي في الحياه بحبك يا سبب ضحكتي بحبك ياحب طفولتي بحبك بكل لغات العالم 

هلال باسها من راسها وباس الولاد وبصوا للكاميرا وكلهم وقفوا حواليهم وخدوا اجمل صورة عائليه...

༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻

تمت..انتهت القصة وانتهت الحكاية 

#بقلمي_سما_الحملاوي♥🌙

تمت

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×