رواية عشقت قاتل ابي الفصل الثالث 3 بقلم صباح غمري

رواية عشقت قاتل ابي الفصل الثالث 3 بقلم صباح غمري

رواية عشقت قاتل ابي الفصل الثالث 3 بقلم صباح غمري 

 

#البارت_التالت

كانت بتتسحب ف نص ال ليل ، و دخلت المطبخ جابت السكينه الكانت شارياها من فترة و ضحكت وهي باصه ليها و مشيت وحدة وحدة لحد ما وصلت للأوضه و بصتله وهو نايم بكرة و حقد. 

هي : هاخد حق كل السنين الوجعتني فيها ، كل مرة خونتني فيها و ضحكت عليا فيها ، انا اديتك عمري و كل حاجه ، بس خلاص أن الاوان الاخد حقي فيه منك 

هاني بيفتح عينه بخضه شافها: انتي بتعملي ايه !!

ثريه و مسابتش فرصه أنه يكلم و دخلت السكينه ف قلبه و اكتر من طعنه : بعمل كدا ، عرفت بعمل ايه يا هاني ، و كمان شوية هبكي عليك و هحزن ، بس من جوايا هتبسط ، هتبسط اني اخد حقي منك 

.....................







هنا قربت منه وهي بتبوس ايديه : ارجوك يا يوسف ، عشان خاطري 

نرمين صعبت عليها هنا : خلاص يا يوسف عشان خاطري 

يوسف زقها : متدخليش 

نرمين : لا ادخل حرام عليك البتعمله فيها دا 

هنا جايه تقوم تقف عشان تكلم ، وقعت من طولها 

يوسف بخضه رمي التليفون من ايدو : هنا هنا اصحي 

و لكن بدون فائدة هنا مكنتش بتصحي

******************

محمد : يعني دلوقتي ايه الهنعمله 

ثريه : هتقول ليوسف انك قتل*ته و عملت القال عليه ، و هتاخد الانت عاوزو كل شهر ، قولت ايه 

محمد بتوتر : بس هو قال اني استخدم المسدس فازاي مات بالسكينه ؟ 

ثريه : مش مشكلتي انت هتحلها ، و يلا انقل معايا هاني لحد قدام الباب 

محمد : اكيد مش هتأذيني صح 

ثريه بضحكه : اكيد و هظبطك كمان يا محمد ولا انت شاكك فيا 

محمد : لا ابدا ، اعتبري كل حاجه حصلت 

***************

"صباحآ" 

يوسف : و بعدين يا دكتور انا جيت من سته الصبح هنا و دلوقتي الساعه عشرة وانت بتقولي نفس الكلام 

الدكتور : يا يوسف بيه ، انا مش فاهم كل ما بتفوق صدقني بتروح ف دنيا تانيه و احنا بنحاول معاها ، هي كأنها دخلت ف حاله مش عاوزة تفوق للدنيا 

يوسف و افتكر باباها و محمد ، طلع جري و ساب الدكتور و جاب موبايله من الجاكيت 

يوسف : الو ، الو يا محمد ، وقف كل حاجه ، اوعي تكون نفذت التهديد بتعنا 

محمد بخوف : للاسف انت حضرتك كنت بتتكلم بزعيق ، وانا نفذت

يوسف بصدمه كبيرة : انت بتقول ايه !! 

محمد و بلع ريقه : انا نفذت و قتلته 

يوسف وقع الموبايل من ايدو و فضل واقف من الصدمه مبينطقش .

.....................







ثريه بعياط : الو الو يا مها 

مها بخوف : في ايه يا ثريه ، انتي بتعيطي 

ثريه : الحقيني بتصل بيوسف و هنا مش بيردو 

مها : هتلاقيهم لسه نايمين ، مالك يا ثريه 

ثريه بشهقه و عياط اكتر : هاني ، هاني اتقتل 

مها وقعت من طولها ومحستش 

عزة : ست مها ، ست مها 

..........

قفلت ثريه السكه و طلعت سجارتها تشربها وهي بتضحك : و لسه ، انا هوريكي هعمل فيكي ايه يا مها انتي و ابنك يوسف ، والله لاخليكي تندمي علي اليوم الفكرتي تخدعيني فيه .

*******************

"ف القسم " 

ثريه ببكاء : صحيت من النوم بدور عليه لقيت باب الشقه مفتوح وهو قصاد منه وبدمه  و بأنهيار ، انا عاوزة حق جوزي يرجع ، عاوزة حقه 

الظابط : اهدي يا امي ، هنجبلك حقه والله ، شاكه ف حد لي مصلحه ف كدا 

ثريه بخبث و بكاء : مقدرش هقول ايه بس 

الظابط : اتكلمي اوعدك اني هساعدك 

ثريه بصتله بجمود فجأه : يوسف ، جوز بنتي هنا 

***************

هنا فاقت و بصيت حواليها و بتحاول تسترجع الحصل : يوسف ، بابا ، بابا 

يوسف جري من برا لما سمع صوتها : اهدي اهدي يا هنا ، كل حاجه تمام 

هنا : يوسف ، انت مقتلتهوش صح ، فين بابا ، فينه

يوسف : هو كويس كله تمام 

سمعوا صوت الباب بيخبط 

يوسف راح عشان يفتح .

الظابط : ........


#عشقت_قاتل_ابي 

#الكاتبه_صباح_غمري


                         الفصل الرابع من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×