رواية ملاك الجاسر الفصل الثاني 2 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية ملاك الجاسر الفصل الثاني 2 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية ملاك الجاسر الفصل الثاني 2 بقلم الكاتبة المجهولة 

 


ملاك بخوف : فاهمه 


جاسر خرج من الاوضه وطلع المطبخ يعمل قهوه وملاك الي عماله تعيط من قسوته ازاي ابوها يكون قاسي كده لاول مره يجبرها علي شيى وهوا اهم شيئ الجواز اصلا قطع تفكيرها وعياطها جاسر الي دخل الاوضه تاني بكل برود وقعد عالكرسي وحط رجل علي رجل وقال


جاسر: ارق*صي


ملاك بفزعه : ايييي؟!!!


جاسر : بقلك ارق*صي ؟! ولا دي ليها علاقه بالظروف برضو؟!!!


ملاك اتكسفت اوي بس كانت خايفه جدا 


جاسر : في بدله رقص في الدولاب دا البسيها وتعالي ارقصي 


ملاك بخوف ودموع : طب طب انا 


جاسر : مفيش اعذار نفذي 


ملاك بخوف دخلت جابتها ولبستها وفعلا جاسر شغل اغاني وبدأ يبص عليها بكل وحشيه بس وشه كان خالي من المشاعر كان بيبص بجرأه عليها بدأت ترقص ملاك وفعلا كانت فوق الجمال وهي بشرتها بيضه والبدله لونها بنفسجى وسابت شعرها وكانت في قمه الجمال♡


جاسر بدأ يقوم ويقرب منها وهي ترجع لورا بخوف 


جاسر لزقها في الحيطه وقال : رقصك يجنن يا حياتي واوعي تفتكري ان حكايه الظروف دي دخلت عليا انا بس سبتك بمذاجى مش اكتر واه كمان حاجه احنا رايحين عند اهلي قسما عظما حد يعرف انك مغصوبه عليا والنعمه مهتعيشي يوم علي وش الارض


ملاك : بس بسسس


جاسر : انتي هتبسلبسببب ؟!!كلامي يتنفذ وقرب من رقبتها وبدأ يستنشق ريحه البيرفيوم بتاعهاةلي يجنن وقال ومن غير بيرفيوم ولا حتى ميكب هنطلع فاهمه؟!


ملاك : فاهمه 


في فيلا قاسم الدمنهوري


قاسم : كلو يجهز جاسر جي هوا ومراته ابدأو تحضير الغدا يلااا بسرعه 


الخدم : حاضر يا بيه


عمر:هوا جاسر جي؟


قاسم : ايوه


عمر : انتا قلت مراتو باين مرات مين؟!


قاسم : مرات جاسر 


عمر : بابا هوا جاسر اتجوزز،؟!!!!!!






قاسم : ايوه واي حد هيفتح الموضوع دا قدام امك ميزعلش مني اطلع قول لتمارا تجهز نفسها وحود علي اسر بالمره تمم


عمر : تمم ماشي 


عمر طلع قال للكل وعلي حكايه الجواز برضو


بعد فتره جه جاسر الدمنهوري هوا وملاك


الكل كان في استقبلاهم ما عدا اسر والام 


تمارا : ماشاء الله يا جاسر مراتك قمر 


جاسر مسك ايديها بقوه وقال : عرفت اختار صح يا تمارا 


تمارا : هههه ايوه فعلا يا سورا 


ملاك : مين سورا داا ؟! 


جاسر ضغط علي ايدها جااامد. 


ملاك : اهه احم اقص د ماشي يا سورا ياقلبي 


عمر عمال يضحك علي اخره لانو عا ف الحكايه من اولها بس كان بيسطعبط 


جاسر خد بأيد ملاك وطلعها علي فوق 


دخلو اوضه لقت فيها واحده كبيره بس جميله مش باين عليها سنها بس اي دا للاسف قاعده علي كرسي متحرك وشكلها مبتنطقش 


جاسر دخل وقعد قدامها 


جاسر : ماما حبيبتي ومسك ايدها وهي ولا هنا انا اتجوزت يا امي ومراتي تبقي دى ملاك وهي ملاك فعلا مش دى كانت امنيتك صح امي ردى عليا ولو حتى بأي اشاره ملاك قربت منها وقعدت علي ركبتها زيه وقالت : ازيك يا ماما عامله اي ومسكت ايديها بس شيئ غريب حصل الام كانت علي وشك الابتسامه وبدأت تحرك ايدها التانيه ناحيه ايد ملاك 


جاسر بص بصدمه ازاي دا حصل بس كان في شده انبساطه 






قامو بعد فتره وملاك باست ايديها ودماغها وطلعة 


جاسر خدها ودخلو اوضه بعد فتره ملاك سابتو وطلعت علي شان عطشانه لقيتو في المطبخ 


ملاك : سلاما قولا من رب رحيم انتا مش كنت لسه فوق 


: سبحاانو معلش منا بختفي 


ملاك : انا ابتديت اخاف بجد


: لا يا قلبي متخافيش تاخدى بطيخ طعمو جامد 


ملاك : قلبي وبطيخ؟!!! انتا بتتحول عالمسا ولا اي 


: خدى بس بطلي نكد وبالفعل خدت حته وطلعت فوق تاتي 


واولع مطلعت ولاقتو نايم عالسرير صرخت من غير اراده 


جاسر : انتي عبييييطه بتسرخي ليييي 


جه بسرعه ودخل الاوضه واول مملاك شافتوه برقت بصت علي جاسر وبصت عليه لقتهم اتنين بدون مقدمات وقعت من الخضه


بعد فتره من تفويقها : ياااماما عفرييييت منو اتنيييين


جاسر : عفريت اي انتي اتجننتي دا اخويا 


اسر : هههههه فعلا اخوه بس احلى توينز والنعمه 


ملاك : توينز؟!!!






جاسر : اه ذفت انتي عبيطه عفريت اي 


اسر : خلاص بقا يا جاسر اعذرها عروسه جديده 


ملاك ": احيه انا مش هعرف افرقكو


اسر : لا بالعكس انا فرفوش وهوا نكدى واضحه


ملاك بضحك : فدى معاك حق هههه


جاسر مسك ايدها وضغط عليها بتقولي حاجه يا حبيبتي؟!!!


ملاك : احم لا ابدااا


اسر نزل تحت وسابهم جه وقت النوم


ملاك: احم هوا حضرتك هتنام فين


جاسر ؛ حضرتي هنام عالسرير


ملاك : طب وانا 


جاسر شاور علي نفس السرير


ملاك بخوف : احم انا هنام عالكنبه


جاسر : مش بمذاجك اصلا يا قلبي يلا نامي ياروحي وبالفعل نامو جمب بعض بس ظلاك اتصدمت لما حضنها وهي نايمه ووو


يتبعععععغغغععع


************************************

#ملاك_الجاسر


#التاني


#الكاتبه_المجهولهN


                            الفصل الثالث من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×