رواية عشق الطفولة الفصل السادس 6 بقلم ذات النقاب

رواية عشق الطفولة الفصل السادس 6 بقلم ذات النقاب 

 

#عشق الطفوله
البارت 6💕
بيبصو كلهم لمصدر الصوت بيلاقو تقي واقعه ع الارض جرو كلهم عليها 
والدها بخوف: تقي تقي 
محمود: اتصل ع الدكتور بسرعه و والدها شالها دخلها اوضتها
الدكتور وصل وبدء يكشف عليها كانت والدتها بس الل معاها ف الاوضه خلص كشف وخرجو
بعد ماخرج
محمود بخوف: طمني ي دكتور
الدكتور: هي عندها انهيار عصبي بس لازم تعمل التحاليل دي والاشاعه علشان نطمن اكتر
والدها: هو في حاجه ي دوك طمنا
الدوك: شاكك في حاجه بس كده عايز اطمن
محمود: طيب هنروح دلوقتي نعمل التحاليل والاشاعات هي هتفوق امتي
الدوك: انا اديتها حقنة مهدء وهتلاقوها فاقت ف اي وقت عن اذنكم وخرج الدكتور
دخلو كلهم عند تقي بعد مامشي الدوك لقوها فايقه و دموعها ع خدها بتبكي في صمت
محمود بخوف: تقي حبيبتي خلاص متعيطيش هتصرف من غير عصبيه و ده وعد مني 







تقي كانت بتعيط فيحضن والدتها 
والدها: خلاص ي بنتي مش هيحصل حاجه بكلي تعيطي بقي وبص لوالدتها يلا علشان تعمل التحاليل دي ي بنتي 
تقي بخوف: حقنه لا مش عايزه اخد حقنه
محمود: مش هتوجعك حاجه بسيطه كده ومش هتوجعك
تقي بطفوله: بتوجع
والدها: مش هتوجعك يلا قومي
وقامو و راحو يعملو التحاليل والاشاعه
في المستشفي 
تقي بعياط: مش عايزه اخد حقنه
الممرضه: مش هتحسي بيها شكه بسيطه ومش هتوجعك
تقي غمضت عينيها واديتها ايديها: براحه طيب
الممرضه: حاضر
وعملت التحاليل والاشاعه
محمود للدكتور: النتايج هتطلع امتي ان شاء الله
الدوك: ان شاءلله بكره العصر هتطلع كل النتايج 
محمود: تمام ي دوك بعد اذنك وروحو كلهم ع البيت
دخلت تقي اوضتها ترتاح ومتكلمتش مع حد خالص و محمود مشي 
في الجروب💕
مريم: ي بنات حد كلم تقي 
روضه: مش بترد خالص برن عليها مش بترد
دعاء: ربنا يستر هي كانت خايفه تقولو اصلاشيماء: فعلا ربنا يستر يبقي نرن عليها بكره ان شاءلله والل تعرف حاجه يبقي تقولنا
الحميع: ان شاءلله 
دعاء: يلا تصبحو ع خير
الجميع وانتي من اهل الخير 
وقفلو
تاني يوم: تقي صحيت وكانت احسن من الاول فتحت فونها لقيت محمود باعتلها 
في الشات بتاع محمود
محمود: عامله اي دلوقتي 
تقي ردت عليه: الحمدلله احسن من الاول
محمود رد في نفس الوقت: طيب الحمدلله انا ان شاءلله هروح اجيب نتيجة التحاليل الاشاعه و هاجي عندكم ان شاءلله 
تقي: ان شاءلله 
وفتحت الجروب
لقيت مسدجات كتير وكلهم بيطمنو عليها 
تقي: ي بنات الحمدلله بخير شكرا جدا ع سؤالكم عليا 
شيماء: عملتي اي اي الل حصل مفتحتيش امبارح ليه
تقي: اي كل دع مية سؤال في جمله واحده 
كلهم ضحكو








دعاء: طمنينا عليكي ي تقي
تقي: انا الحمدلله بخير 
مريم: احكيلنا حصل اي 
تقي: اتعصب جامد وكان عايز يروح ويضربو
روضه: وبعدين اي الل حصل
تقي: بابا حاول يوقفو و يهديه مكنش راضي يهدي خالص لحد
شيماء: لحد اي 
تقي: لحد ماغمي عليا وهما بيهدوه وحابولي الدكتور امبارح
شروق: وبعدين اي الل حصل الدكتور قالك اي
تقي: بيقول انهيار عصبي بس خلاني اعمل تحاليل كتير واشاعه
شروق: ليه 
تقي: مش عارفه
شيماء: نتيجة التحاليل هتطلع امتي
تقي: النهارده العصر ان شاءلله محمود هيروح يجيبها 
دعاء: ان شاءلله يبقي طمنينا
تقي: ان شاءلله 
هدي: انا جييييييييت
تقي: كنتي فين ي كلب البحر قافله بقالك. اسبوعين ومش بتردي ع حد ومحدش يعرف عنك حاجه
هدي: اهدي ي ست البنات عليا شويه
مريم: كنتي فين ي بت بدل🔪🔪
هدي: اهون عليكي ي مريوم 🥺
مريم: اه لو مقلتيش غايبه فين كل ده
هدي: مفيش كانت شوية مشاكل كده. 
شروق: مشاكل اي يبت طمنينا عليكي عامله اي
هدي: انا الحمدلله بخير ي بناويت تسلمولي
وبعد كلام كتيير قفلوبعد العصر محمود راح يجيب نتيحة التحاليل والاشاعه
جابهم وراح للدكتور
محمود ل الدوك: طمني ي دكتور 
الدوك باسف.... 
يتبع...... 
ياترا تقي عندها اي 

                        الفصل السابع من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×