رواية حماتي ولكن الفصل العاشر 10 بقلم مصطفى جابر

رواية حماتي ولكن الفصل العاشر 10 بقلم مصطفى جابر 

 #البارت_العاشر #حماتي_ولكن. 
نوجا نازلة ضر"ب فيها بغضب: بتحبسيي بنتي تعاليلي. 
سعدية بزعيق: بنتك هي يلي قت"لت ضرتهاا اوعييي.  
نوجا بغضب: اقسم بالله لو بنتي م خرجت لقول للكل انك متجوزة ع جوزك يا فا"جررررررةةة. 
سعدية بصدمة: ا انتي عرفتي. 
صابر بصدمة : اي الكلام دا؟؟؟. 
سعدية بتوتر وخوف:  محصلش دي جاية بتتبلي عليا عشان تخرج بنتها. 
نوجا بغضب:  انا حذرتككك بنتي لو مخرجتش مش هرحمكككك. 
صابر مسكها من شعرها بغضب: بتتتجوزي عليااااااا.... طخخ كف بينزل ع وشهاا.... طب الراجل و عادي انما الست هي يلي تتجوز ع جوزها يا بنت الك، لببببببب. 
نوجا مشيت ببرود. 
سعدية بعياط:  حقك عليا يا اخويا. 
رمها ع الارض بغضب وهي بتعيط بخوف وراح جاب شومة كبيرة وهي اتزعرت: ه هتعمل ايه. 
صابر بزعيق عالي وصوت هز البيت:  المرة دي مش هسكتتتتت اييي فاكرةة عشان ماسكه علياااا اني معيوووو"ب و عيسي مش ابنيي هفضل ساكتلك يا ***





 وانتي ممرمغة شر"في ف الاررضضضض. 
سعدية بتوسل:  حقك عليا انا هصلح كل دا. 
صابر فضل يضر"ب فيها بغضب لحد اما كانت هتموت ف ايده الناس بتخبط بخوف من كتر الصويت لحد اما كسروا الباب. 
الجيران بعدته عنها:  اوعوووووااا سبونييييي. 
احدهم:  اهدا مش كده الست سعدية دي طيبة. 
صابر بغضب ساخر:  طيبةةة دي متجوززةةة عليااااا الخطيةةةة اتجوزت وجوزهااا موجودددد. 
سعدية بتعيط برعب و غرورها اتحكم فيها وردت:  اه اتجوزت عليك عارف ليه لانه راجللل مش زيكككك يا معيووووووب. 
صابر لسه هيكمل عليها مسكوه عنها... 
عند لين. 
فتح العسكري وريان داخل اتصدم: لييييييينننننننننن. 
جري بسرعه عليها وهي فاقدة الواعي: مينننن عمل فيها كدههه. 
لارد. 
ريان بغضب عارم:  اقسم بالله لهوريكم. 
شالها بخوف وقلق وخرج ع برا راح مكتبه:  هات الدكتوره بسرعه. 
العسكري:  اؤمرك يا باشا. 
نزلها ع الكنبة بخوف:  لين ردي عليا انا ريان ابوس ايدك فتحي اوعا يا لين تضيعي مني انا مصدقت. 
فضل جنبها و هو مرعوب عليها. 
عند عيسي.... 
عيسي بدموع:  بحبها اوي يا زيدان. 
زيدان مردش. 
عيسي: رد عليا ساكت ليه. 
زيدان ساب فونه:  بتحب مين يلي في السجن ولا حتي اطمنت عليها ولا يلي امك جوزتهالك و اتقت"لت في نص بيتك وانت اكتر حد عارف انه لين استحالة تعمل كده بتحب اييي قولي كده لين يلي طول عمرك مبهدلها و بتهين فيها و ماشي ورا امك ربنا اه امرنا ببر الوالدين بس مش للدرجة انك تبقا اريل ف بيتك كده لا وكمان كل يوم ضر"ب وغيرو الحمدلله انك فوقت دقيقه وطلقتها ارتاحت منك. 
عيسي بيسمع كلامه بصدمة ودموع:  شوق لين يلي مو"تتها كل حاجه ضدها.






 
زيدان ببرود: مفيش فايدة فيك. 
عيسي مسح دموعه: اه مفيش فايده انا قررت هرجعها لعصمتي تاني و اخرجها بطريقتي. 
زيدان ابتسم بحزن ع حال صديقه.... 
عند سعدية. 
سعدية كانت بتلم هدومها بدموع:  لازم امشي وايلا هتسجن. 
طلعت فونها بخوف: الحقني يا درغام مصيبة ياخويا... قصت ما حدث. 
درغام ببرود: وعاوزة ايه دلوقتي. 
سعدية بدموع:  تساعدني هيحبسني عشان اتجوزت وجوزي موجود والمصيبة لو عرفوا انه انا يلي قت'لت شوق ولا بستها ف لين. 
صوت كسر من ورها بتبص بخضة..... 
عند لين. 
لين بتفوق بتعب: ا انا فين. 
رريان بتنهيدة:  متخفيش يا لين انا هنا. 
لين لسه هتتكلم خدها ف حضنه بكل شوق و حب لين استغربت لسه هتزقه سمعت صوت تعرفه كله غضب: ابعدد عن مرررراتيييي. 
لين بصدمة: ع عيسي. 
ريان بغضب: ازاي تداخل كددده برا. 
عيسي راح ومسكها:  بقا مدورها هناااا انا هوريكي. 
ريان لكمه بغضب: ايدك وخطيبتي يا حلو. 
عيسي بغضب: خطيبة مين يا متخلف دي مرررراتي. 
ريان ببرود: قصدك طليقتك. 
#يتبع. 
#بقلم_الكاتب_مصطفى_جابر..

                    الفصل الحادي عشر من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×